Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

volvo s40 1.6D 2007 nakup

Avtor objava
hostic
09 okt 2015, 19:50 Predogled tiskanja
Član #12569
Prijavljen dne: 19 dec 2014, 22:21
Objav: 5
Zdravo!

Odločam se o nakupu omenjenega volvota. Zanima me vaše mnenje o tem modelu in če je morda šel že kdo na ogled.
LINK : http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10125435&show=1&avto=Volvo%20S40%201.6%20D%20Momentum-AUTO%20KLIMA%20-PDC
Lp
Na vrh
deniss
10 okt 2015, 12:24
Član #12824
Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44
Objav: 30
pred leti imel s40 2,0d 136km vredu zadevca, edino upaj da je bil menjan vztrajnik s sklopko, ker na teh kilometrih je potrebno in glavni servis
Na vrh
TomaZ1991
11 okt 2015, 16:33
Član #13293
Prijavljen dne: 11 okt 2015, 16:23
Objav: 2
Zdravo.
Tudi sam si ogledujem vse mogoče S40, 1.6D. Zanima me, kako se obnesejo vgrajeni motorji v omenjenih avtih? So to HDi motorji in kaj to pomeni? Potem takem ti nimajo turbine ali pač?

Hvala za odgovor in LP
Na vrh
Aljaž225
11 okt 2015, 19:49
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
@TomaZ1991
Odvisno katere 1,6d gledaš. Če se gre za 109hp 1,6d potem gre za čisti PSA motor, ki ima tudi samo 5 prestav, v primeru da gledaš 1,6d z 115hp in pod oznako D2 ter 6 prestavami potem je to PSA z volvo predelavami, kjer je blok motorja ostal PSA večina delov (Injektroji, bosch črpalka, glava motorja, turbina, ...) pa je volvo (vsaj tako pravijo na uradnih servisih). Z D2 motorji tudi naj nebi bilo nekih posebnih problemov kot zanimivost lahko povem, da gre pri D2 z motor z 8 ventili in ne z 16 kot pri starem 1,6d.

Lp.
Aljaž

[ Uredi 11 okt 2015, 20:01 ]
Na vrh
noj
11 okt 2015, 20:27
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Dobr ga poglej, ker je ta avtohiša znana po goljufijah in predvsem po prevrtavanju km. Malo jih pogooglaj. Tut tale dotični zgleda zelo zmatran v notranjosti za te km. Moj ford z 2x več km ni tok zmatran, pa je malo slabša kvaliteta materialov kot v tem volvu ;)
Na vrh
hostic
11 okt 2015, 21:44
Član #12569
Prijavljen dne: 19 dec 2014, 22:21
Objav: 5
tomaž: motor 1.6 hdi je peugeotov kolikor mi je znano ga najdeš tudi v citroenih in ima turbino
glede avtohiše preverjam po forumih in zaenkrat (hvala bogu) nisem zasledil še ničč slabega.
Glede notranjosti, ob ogledu je bila uredu ohranjena
Na vrh
TomaZ1991
11 okt 2015, 22:17
Član #13293
Prijavljen dne: 11 okt 2015, 16:23
Objav: 2
Ja, če so 119hp 1.6D motorji boljši, je vredno počakati, da bo na voljo kak tak rabljen. Ker glede Volva me praktično skrbi le motor in stroški, povezani z njim.
Hvala za odgovor.
Na vrh
Aljaž225
11 okt 2015, 22:48
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
@TomaZ1991
D2 oz 115hp motorji so precej boljši kot stari 1,6d in nimajo problemov z DPF-ji (tukaj je suhi pri starem moker), EGR-ji nimajo problemov, injektorji so BOSCH in ne od simensa kot pri starem 1,6d itd...
Glede D2 motorja ti lahko iz prve roke povem, da ni drag za vzdrževanje je pa res da je precej odvisno na kakšnega naletiš. Jaz sem ga kupil od dobrega prodajalca, in ga lahko samo pohvalim (sem že pisal o nejmu v neki drugi temi), tako da če bom še kdaj kupoval rabljen avto grem 100% k njemu.
No cene vzdrževanja D2:
- Velik servis z vodno črpalko + vsem ostalim cca850€ (na pooblaščenem servisu). Pa še POMEMBNO: pazi na servisni interval za D2, ki je na 140 000km oz 10let! (ne na 240 000km kot pri starem 1,6d in 2,0d ter ostalih D3 D4)
- Redni servis na 140 000km je bil na pooblaščenem servisu cca 200€
- Redni servis na 160 000km je bil na pooblaščenem servisu 190€

Poraba pri D2 za S40 je cca 5,5l/100km (vsaj pri meni) (min 4,4l/100km in max 6,3l/100km od kar ga imam)
Trenutno imam 5,3l/100km od tega je 65% AC; 15% regionalk in 20% mesta. Je pa res da je vsaj 1x tedensko na AC.
Še kako vozim (po omejitvah morda 10km čez razen v nasljih), klima je prižgana skoraj vedno.

Pa še to:
Začetne serije D2 motorja so imele nekaj težav od tega da so lomile pogonske osi zaradi prevelikega navora do tega da so puščali semeringi, občasno pušča tudi zgorji del motorja (glava - lepljena iz 3h delov + pokrov ventilov), vendar strošek pretesnitve ni tako glumazen cca 300€ pri znanem mehaniku za volve.
Mogoče še moje mnenje glede D2 motorja, da le ta sodi v S40 C30 ali V50 in NE v S60 in večje, ker verjetno zaradi teže samega avta in dovolj močen.

Pa dober nakup obema, če pa kdo želi dodatne informacije sem na voljo tu ali pa ZS!

Lp.
Aljaž

[ Uredi 11 okt 2015, 22:51 ]
Na vrh
ddejc
12 okt 2015, 13:39
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Za sledeči primerek je enačba precej enostavna. V oglasu piše, da ima avto potrjeno servisno knjižico. Pokliči prodajalca in ga prosi, če ti pove št. šasije, da na pooblaščencu preveriš istovetnost kilometrov. Če ti bo dal št. šasije se obrni na KMAG. Jaz sem od njih brez problema dobil podatke o vseh priklopil vozila na tester (pri vsakem priklopu na tester se zabeleži datum, kilometri, št. šasije, verzija softwerja, ki je zapisal priklop in še nekaj zate nepomembnih podatkov).

Če zadnja številka približno drži s trenutnimi kilometri potem preveriš še podatke po servisni knjižici.

Če vse drži pa je najbolje avto odpeljat na en servis, da ga ustrezno pregledajo. Boljše 100€ v prazno kot 6k€.

Pa še nekaj dejstev glede D2 motorja. To je v bistvu nadgrajen prvotni 1.6D motor. Poglavitna razlika; 1.6D je imel 16V, d2 ima 8V. Isti motor (D2) oz. njegovo osnovo boš našel še v Mazdi, Citroenu, Peugeotu in Fordu. Mislim ampak ne bom trdil, da ima celo Mini in Bmw 1 isti motor.

Servisni interval se je iz 240k km spremenil na 140k km za D2 motor.
Poraba mojega V50 je cca liter večja kot jo ima Aljaž225. Sem pa na 17" in +120kg večjo težo.

1.6D 80kW motorji so imeli znamenito težavo s tesnili injektorjev. Strošek materiala je cca 34€ (4 bakrena tesnila za pod injektor, 4 gumi tesnila in 4 distančniki). Dela je pa za cca 1-2 uri. Znak za slaba tesnila je garež okoli injektorjev in vonj po izpušnih plinih in/ali nafti pod pokrovom motorja in v kabino.
Sicer pa so ti motorji imeli nemalo felerjev zaradi neprimerne uporabe, neprimernega servisiranja in napačnega olja! Edino dobro olje za te motorje je TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30.
Jih pa poznam tudi kar nekaj, ki so šli preko 400k km brez kakšn eposebnosti, razen zgoraj omenjenih tesnil in kakšen zapacan EGR, ki ga je bilo potrebno menjat.

Pa še ena zanimivost! Ne vem kako je pri Volvu. Pri Fordu si dobil 1.6 80kW različico s suhim ali pa z mokrim DPF-jem! Pri nas so se prodajali samo s suhim DPF-jem. Večina uvoza je imela mokri DPF, ki je zahteval dolitje tekočine. Strošek svoj čas okoli 200€ za nekaj več kot 2dl tekočine. Tekočina pa se je dozirala v DPF na podlagi odpiranja pokrovčka za dovilanje goriva. Bolj si ga odpiral prej si dolival tekočino.
Na vrh
Vulva
04 dec 2015, 19:11
Član #13373
Prijavljen dne: 04 dec 2015, 19:05
Objav: 6
Pozdravljeni,

Se pravi je bolje vzeti 1.6D 115Hp?
Na vrh
Aljaž225
04 dec 2015, 21:44
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
@Vulva

Tudi 1,6d so imeli moker - tekočinski DPF.

D2 (1,6d - 115hp) je dosti boljša izbira, je pa res da so to avtomobili od letnika 2010 naprej, kar posledično predstavlja večji strošek v primeru nakupa.

Zanimiva pa je res razljika o porabi med ddejc-evim in mojim. Njegov je V50 moj S40 in oba D2 z 20kkm razljike (moj več) za primerjavo poraba na relaciji MB - Trojane govorimo o razljiki 1l. Avta sta se peljala eden za drugim (torej identični pogoji) tako, da res ne vem kje vzrok za toliko višjo porabo, morda nekaj pripomore dimenzija gum (moj 205/55R16 ddejc-ev 215/45R17 - nisem prepričan glede višine od ddejca) in pa karoserijska izvedenka.

Lp.
Aljaž
Na vrh
ddejc
07 dec 2015, 14:02
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@Vulva 1.6 115HP je D2 motor in ja precej boljša izbira proti 1.6D 109HP. Jaz sem z njim ultra zadovoljen.

Drugače pa moj v poletnem setupu sedi na 205/50/17 Spartacus litkah. Sedaj v času zime pa na 205/55/16 kovinskih platiščih.
Poraba kot je že Aljaž225 povedal je v povprečju pri meni večja za 1L. Kaj temu botruje nimam ideje. Imam pa v povprečju razmerje voženj 60/40 relacija/mesto in do sedaj še nisem imel težav z DPF-jem. Tudi regeneracije kolikor ga spremljam niso ravno pogoste.

[ Uredi 07 dec 2015, 14:03 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 36, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete