|
|
Volvo S90 Pojdi na stran
1
[2]
|
|
D|N | 03 dec 2015, 22:31 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Pac nismo stromarji po dusi....pa je cist vseen, a me pele stromar scat al ne. Ko prizges 5 valjnika, 6, kaj sele 8, to je to! In uzitek v voznji se pricne.... | Na vrh | |
Ploki | 03 dec 2015, 22:54 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| sej te čist štekam
sem mel spimpano 323F GT z engine swapom svoj čas hehe... zunaj rustala, spodaj pa rostfraj auspuh brez cata in spolirani sesalni kolektorji, mašina se je vrtela ko ringlšpil | Na vrh | |
JG | 03 dec 2015, 23:12 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Fantje ne se sekirat preveč, glede komentarjev kakšen motor bi moral biti v novem S90 in kašen motor takemu avtu pristaja. Ponavadi komentirajo to tisti ki so mogoče pri Volvu preizkusili predpotopne petvaljnike kateri imajo pospešek v primerjavi z novimi kosilnicami tak, da bi bilo bolje ce bi namesto števca montirali kar koledar, sicer se jim v kabino dere kot bi vozili ferrarija ampak premikajo se pa hitro kot novodobni dizli, seveda povprečno močni.
Hej zbudite se, Volvo ni Jaguar, Maserati, AMG, Porsche, tam boste dobili V8,V12 turbo in ne vem kaj še, Volvo pa nikoli ni rinil v ta razred, niti ni v tem razredu in tudi ne namerava biti v tem razredu, je super avto dovolj močan, ampak štetje cilindrov je pa enostavno zaključil. Pa lahko noč vsi divji z "supersonic" T5 2003, ki vozi od 0-100 od ponedeljka do srede | Na vrh | |
Volvej | 03 dec 2015, 23:31 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Realno gledano je večini ciljnih kupcev vrstni štiri OK, ker niti ne vejo kaj je to. Bi pa lahko za nas ljubitelje pustili kak ornk motor, vsaj v Polestar verziji. Pa če že praviš, kako novi vrstni štiri + elektro motor pelje scat starega T5, T6, V8.
Predstavljaj si novega T5, T6 ali V8 z tremi turbinami + elektro motor... | Na vrh | |
Ploki | 04 dec 2015, 08:32 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| kolega mi je posodil partnerja 2.0 HDI z 90konji...
pa sem bil najhitrejši na avtocesti he he he.
naše ceste so narejene za motorizirane šajtrge. Just sayin'
[ Uredi 04 dec 2015, 08:32 ] | Na vrh | |
cleaner | 04 dec 2015, 08:39 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| alfaromeo je napisal(a): ...
1. čakam V90
link | Na vrh | |
Ovlov | 04 dec 2015, 09:52 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| JG je napisal(a): ...
Hej zbudite se, Volvo ni Jaguar, Maserati, AMG, Porsche, tam boste dobili V8,V12 turbo in ne vem kaj še, Volvo pa nikoli ni rinil v ta razred
Res je! Vse do zdaj – ko je spustil gate in vendarle začel riniti mednje (ne po motorni, ampak oblikovalski plati). Pravzaprav ni imel dosti dela: Jaguarju (XF-u in XJ-ju) je pogršal prednji in iznakazil zadnji del, pa je dobil svojega "prestižnika". Ko bi vsaj kopiral tudi Jaguarjev kokpit (gl. sliko) ne pa Teslov ponk! Ne, alfaromeo, to ni več Volvo! (Za razliko od merčotov, bemflcov, džegijev, alfaromeov, audijev idr., ki so še vedno to, kar so bili.)
[ Uredi 04 dec 2015, 12:30 ] | Na vrh | |
Ploki | 04 dec 2015, 10:11 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| men se pa dopade ker je škatla. XJ ne zgleda nič boljše/sodobnejše kot S80.
kar se tiče riti in ostalih avtov:
zamenjam bedge zadaj pa 90% ljudi ne bo več vedlo za kateri avto gre.
[ Uredi 04 dec 2015, 12:27 ] | Na vrh | |
Ovlov | 04 dec 2015, 10:43 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| No ja, ne vem, zakaj je treba iskat primerjavo z najbednejšimi primerki (izjemi sta seveda alfina in deloma mazdina rit) ... | Na vrh | |
Ploki | 04 dec 2015, 11:31 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| :-D point je bil da BMW, Audi, Alfa ni še vedno bmw audi alfa, ampak da je vse Kia | Na vrh | |
JG | 04 dec 2015, 11:45 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ovlov je napisal(a): ... JG je napisal(a): ...
Hej zbudite se, Volvo ni Jaguar, Maserati, AMG, Porsche, tam boste dobili V8,V12 turbo in ne vem kaj še, Volvo pa nikoli ni rinil v ta razred
Res je! Vse do zdaj – ko je spustil gate in vendarle začel riniti mednje (ne po motorni, ampak oblikovalski plati). Pravzaprav ni imel dosti dela: Jaguarju (XF-u in XJ-ju) je pogršal prednji in iznakazil zadnji del, pa je dobil svojega "prestižnika". Ko bi vsaj kopiral tudi Jaguarjev kokpit (gl. sliko) ne pa Teslov ponk! Ne, alfaromeo, to ni več Volvo! (Za razliko od merčotov, bemflcov, džegijev, alfaromeov, audijev idr., ki so še vedno to, kar so bili.) Vse kar ti lahko rečem je, da si spremeni okus, ker si več kot očitno šibek na tem področju.
[ Uredi 04 dec 2015, 12:28 ] | Na vrh | |
Ovlov | 04 dec 2015, 12:44 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Se bom potrudil, jasno. Pa tvoje bistroumno priporočilo bom posredoval tudi oblikovalcem Jaguarjev, Aston Martinov in drugim podobnim šalabajzarjem, ki ne dosegajo tvojih nesporno referenčnih standardov dobrega okusa (in še česa, kar se skriva v možganskih vijugah) | Na vrh | |
Ploki | 04 dec 2015, 14:10 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| Ah dejte ga lomt. Dober dizajn je marsikaj, je pa tudi stvar okusa in/ali ciljne publike.
Volvo sem zmeraj dojemal malo kot "alter" avto, in pri mazdi iz konca 90ih in zdaj recimo, me najbolj moti da so iz posebnih dizajnov:
začeli delat "evropske" ki se uklanjajo nemškemu.
Tudi jaguar danes je daleč od tega:
| Na vrh | |
D|N | 04 dec 2015, 15:59 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Kr prickat se, kaj je komu vsec LoL! Govort, da pa novi mlincki z nekaj turbinami vse peljejo scat....ja pa naj ane? Kaj jim pomaga, ce me tud en ne prehiti, pa vozm dizla | Na vrh | |
Ploki | 04 dec 2015, 21:52 | |
| Član #13336 Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00 Objav: 67
| kaki turbinami, brez izgorevanja sploh | Na vrh | |
Volvej | 12 jan 2016, 23:30 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Kaj to je to al kaj? 5 barv zunanjosti, 4 različne felne, 2 različne letvice v notranjosti, kje je pa kaka izbira? Upam da to še malo nadgradijo, ker to je dolgcajt. | Na vrh | |
ddejc | 13 jan 2016, 08:46 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Pri vseh ritih in prednjih koncih ima verjetno glavno besedo aerodinamika in varnost. Mogoče so pa zato tako podobni med sabo? | Na vrh | |
T0ny | 13 jan 2016, 13:39 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| @Volvej, tisto je za ameriški trg. Ker če si opazil sta tudi samo 2 bencinska motorja t5 in t6. Pri nas bo malo drugače. | Na vrh | |
noj | 13 jan 2016, 13:55 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Lep? Grd? Stvar okusa. Volvo v svojih najboljših časih ni slovel po kakšnih oblikovalskih presežkih ampak ravno obratno. Je pa po drugačnosti in prostornosti pa še čem. Novi s90 drugačen sigurno je, pa mislim da tudi prostoren. Torej neka nit z uspešnimi modeli iz preteklosti je. Hkrati je pa treba slediti sedanjim smernicam in željam kupcev, da se zadeva sploh prodaja. Ker če ni kupcev (ki jih je na tem forumu zelo malo, če sploh-o novem govorim), se lahko ponovi zgodba Saab-a. Nič ti ne pomaga super dizajn, kvaliteta, drugačnost, če firma na koncu propade in je ni več. Važne so prodajne številke. In te so v prid Kii, Audiju, Mazdi, Jaguarju,... Vsem tistim, ki so tako dolgočasni in vsi 'enaki'. Očitno z razlogom. Ker na koncu, je treba izdelek tudi prodati. In ne zanima jih mnenje ljudi, ki v življenju novega Volvo ne bodo kupili, ampak mnenje ljudi, ki ga lahko in ga tudi bodo. Edino tako bo Volvo čez 20 let še obstajal.
Imam pa občutek, da je veliko ljudi tukaj na forumu mogoče močno zgrešila pri nakupu avtomobila. Pogovarjate se o pospeških in kje in kako je kdo premagal v pospeševanju Bmw-ja ipd. Tudi pospeševanja 4-valjnikov, dizel vs. bencin ipd. sodi zraven. Mogoče bi naslednjič te ljudje pogledali ravno za Bmw-jem, Hondo in še čem podobnim. Stanovanje v Fužinah že verjetno imajo. Volvo mislim, da nikoli ni bil namenjen dirkanju in razkazovanju 'lulčkov', ampak umirjenim varnim in zrelim voznikom, ki jim je pred lego na cesti, pospeški in nastopajočim dizajnom, pomembnejše udobje, prostornost in varnost, ter umirjenost. Ali živim sam v zmoti? | Na vrh | |
JG | 13 jan 2016, 21:10 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Vse si pravilno napisal le tisto ne glede prodajnih številk. Volvo trenutno prodaja tako dobro kot se še nikoli ni, pa ima zgolj dva modela ki se prodajata res dobro (XC90/60). Ko bo dokončana prenova Volva (10 novih avtomobilov v roku treh let serij 90/60/40) bo Volvo na prodajnih številkah X3 glede na deset let nazaj. Pač fantje treba se je sprijazniti Volvo je šel v to smer kot je šel, vsem seveda to ne bo všeč (oblika, samo štiri cilindri) ampak odkar je pod Gellyjem je povečal prodajo za 50% pa je šele v prvi tretjini prenove je. Aja najhitrejši pa Volvo ne bo nikoli, če vam je to bistvo glejte drugje.
[ Uredi 13 jan 2016, 21:13 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 14 jan 2016, 09:01 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| atomikharmonik in ceca se tudi dobro pordaja pa je za en kurtz ... | Na vrh | |
Damijan | 14 jan 2016, 10:37 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Gledam in konfiguriram S90 na USA linku in ni švoh! Res ne. Cene še mal nagajajo, da ni moč realno primerjati s konkurenco. | Na vrh | |
noj | 14 jan 2016, 16:04 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| alfaromeo je napisal(a): ...
atomikharmonik in ceca se tudi dobro pordaja pa je za en kurtz ...
Ampak to se prodaja. Tudi v svetovnem merilu se najbolj prodaja nekvalitetna glasba. In marsikdo je zamenjal zvrst, ker je ugotovil, da s svojo kvaliteto ne more preživeti. In tako je tudi v avtomobilski industriji. Probaš, če ne gre, se začneš postopoma uklanjat raji, da preživiš. In Volvo ravno to počne. Noče se popolnoma uklonit, vendar na določenih področjih se pač mora. In zaradi te politike, se xc90 prodaja kot vroče žemljice.
Drugače pa tudi atomik harmonik in ceca niso tako slabi. Večina misli drugače, glede na razprodane koncerte. Tudi vw ljudje zelo cenijo glede na prodajne številke. Če pa sva midva drugačnega mnenja, pa to praktično ne šteje. Ker sva očitno v manjšini ;) | Na vrh | |
noj | 14 jan 2016, 16:06 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| JG je napisal(a): ...
Vse si pravilno napisal le tisto ne glede prodajnih številk. Volvo trenutno prodaja tako dobro kot se še nikoli ni, pa ima zgolj dva modela ki se prodajata res dobro (XC90/60). Ko bo dokončana prenova Volva (10 novih avtomobilov v roku treh let serij 90/60/40) bo Volvo na prodajnih številkah X3 glede na deset let nazaj.
Imaš prav. Ampak ravno ta dva modela sta bila ob prihodu, enako sporna kot sedaj s90. | Na vrh | |
gaspari | 25 avg 2016, 10:05 | |
| Član #2973 Prijavljen dne: 06 okt 2012, 19:48 Lokacija: Šk.Loka Objav: 60
| Lahko si za alternativo kupimo kar Fiata Pando. Občutek za volanom bo podoben
| Na vrh | |
Augi | 25 avg 2016, 20:47 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| gaspari je napisal(a): ... Lahko si za alternativo kupimo kar Fiata Pando. Občutek za volanom bo podoben
izvoli... | Na vrh | |
Adebisi | 25 avg 2016, 21:25 | |
| Član #13464 Prijavljen dne: 31 jan 2016, 21:47 Lokacija: Bled Objav: 20
| Meni se pa res ti novi modeli totalno dopadejo. | Na vrh | |
Simon | 26 avg 2016, 20:36 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Pa še ročn menjalnik | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 53, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5975 najnovejši član: Dmhskcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|