Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

KUPUJEM V50 LETNIK 2012

Avtor objava
LISJAK
26 maj 2016, 09:37 Predogled tiskanja
Član #1105
Prijavljen dne: 16 apr 2009, 11:40
Lokacija: MARIBOR
Objav: 10
Kupujem v50 letnik 2012, ker rabim manjši in mlajši avto (sedaj imam V70 letnik 2002, bencin in ga prodajam).
Ali morda kdo pozna avto na spodnjem linku?
V soboto grem na ogled, pa bi bilo fajn če mi kdo svetuje kako in kaj oziroma ima izkušnje z v50 1,6, saj jih je kar nekaj na netu, ali so s temi kakšne večje težave...
Za vsak odgovor bom hvaležen:-)
Hvala
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10953886&display=Volvo%20V50%20D2%20Summum-XENON-USNJE-NAVI-TEM...
Na vrh
jack8black
26 maj 2016, 12:06
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
Zgleda zelo lep. Jaz bi se sicer raje odločil za 2.0 motor, po nasvetu znancev, ki so imeli z 1.6 kar nekaj problemov. Kupili, pa so rabljenenega tako, da je nekaj tudi sreče na kaj naletiš Tu ti dajo jamstvo kot je dolžna po zakonu vsaka avto hiša - posrednik, verjetno 5000 km ali 30dni tako, da avto je bil prej sigurno temeljito pregledan. Bodo ti še drugi kaj povedali in svetovali. Želim, pa ti dober nakup
Na vrh
Polestar
26 maj 2016, 12:31
Član #13238
Prijavljen dne: 02 sep 2015, 10:47
Objav: 54
Takšnega z identično opremo in motorjem imamo mi pri hiši. Od nakupa smo morali menjati v roku 1 leta vztrajnik in injektor na motorju.
Zadeva pa je potekala takole. Avto je bil kupljen in pred nakupom smo poizvedovali, če je bil vztrajnik že kdaj menjan, glede na to da sem na tujih forumih zasledil obsežne težave z vztrajniki. Izkazalo se je da je bil.
Motor je sprva tekel BP a so se z časom vedno bolj povečevali tresljaji, ki so se prenašali na celotno karoserijo, po priklopu na tester smo ugotovili napako na injektorju. katero pa so na pooblaščenem servisu komentirali samo kot nepomembno oz. da je potrebo na novo zmapirat motor.

Na koncu smo menjali injektor, 2x mapirali motor in še enkrat menjali vztrajnik, saj se je ta zaradi »pocejanja injektorja« uničil in dobil aksialno zračnost.

Avto je drugače super za vozit jaz bi se izogibal D2 motorju D3 oz. sploh D4 v V50 je pa top.
Na vrh
LISJAK
26 maj 2016, 13:38
Član #1105
Prijavljen dne: 16 apr 2009, 11:40
Lokacija: MARIBOR
Objav: 10
Sem že zasledil informacijo, da so težave pri teh avtih z vztrajnikom, tako, da vsak info je dobrodošel.

Hvala

[ Uredi 26 maj 2016, 13:38 ]
Na vrh
S40 D2
27 maj 2016, 18:44
Član #13405
Prijavljen dne: 20 dec 2015, 09:21
Lokacija: ljubljana
Objav: 19
volvo je ok samo v visokem razredu,izogibaj se teh malih masin,sam sem lastnik volva z d2 masino in sem v 2eh letih dal najmanj 2000e za popravila(vztrajnik,injectori) manjsih okvar se pa niti ne spomnim vec,nekaj ima cez 200k km ,injectorje ima siemens ce prav je ta novejsi model in sem mislil da so bosch ampak vredu. Drugac pazi na prevrtene km ker so res barabe,bodi pozoren na avtohiso AS PLUS . lp
Na vrh
LISJAK
30 maj 2016, 08:52
Član #1105
Prijavljen dne: 16 apr 2009, 11:40
Lokacija: MARIBOR
Objav: 10
Hvala, nikoli ne veš na kaj naletiš, tolk bolje, če te prej kdo opozori.

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete