Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

napaka menjalnika med vožnjo Volvo V 40 /1,9 / D

Avtor objava
marko3
17 jul 2016, 16:33 Predogled tiskanja
Član #13705
Prijavljen dne: 17 jul 2016, 14:08
Objav: 4
Živjo,

Sem novi član foruma: vozimVolvo. Vozim V 40 / 1,9 D; l.2000, 70kW / 95km; tip motorja: D4192T2.
Prek kratkim se mi je pričela pojavljati napaka, da se mi na AC samodejno iz 5 prestave prestavi v prosti tek. Do sedaj se mi je to zgodilo 2x. Drugače se lepo prestavlja, ko doseže motor 3000o/min se nekaj časa vozi, pride do tega. Kaj je napaka? Če želim prestaviti nazaj v 5-prestavo zelo škrtne, zapeljem na odstavni pas, zmanjšajo se obrati motorja, prestavim v 4 ter prez težav v 5 prestavo. Vožnja je normalna naprej. Za trenutek je slišati zvok jermena, čeprav je bil narejen veliki servis v marcu, kar zadeva mašino.

Povratna informacija z podobnimi izkušnjami bo dobrodošla!

Lp, M
Na vrh
sebaveh
17 jul 2016, 21:06
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Škrtanje je pri taki situaciji normalno. Pravzaprav ti ročka in mehanizem ostane med prostim tekom in prestavo. Prestavne puše na gredi sicer zgubijo stik z zobnikom (s tem se prekine tudi prenos moči), vendar sinhronski obroček še vedno ostane naležen in v delnem stiku z zobnikom. Vendar sinhronizacija ni uspela - gredi, prestavne puše in zobniki so na različnih vrtljajih. Poskus dajanja v prestavo se pa sliši v škrtanju.
Zato ga je treba prestaviti v prosti tek in ponovno v 5. prestavo.

Najprej preglej zajle in povezave med ročko in menjalnikom. Velikokrat so krive tudi izrabljene plastične puše med ročico in zajlama. Ter v zglobu ročke. To se sicer najprej opazi v oteženem prestavljanju v vzvratno prestavo.

Če to ne bo rešilo težave, pa imaš problem v menjalniku. Mogoče kakšne špene ali izrabljene sinhronske obročke. Ali pa kroglice na vzmeteh, ki držijo prestavne drogove in vilice na mestu, ko je v prestavi. Največji problem pa je, da se ta tip menjalnika obravnava v celoti - niti v VIDI ali VADISu niso prikazani notranji deli in ni možno dobiti rezervnih delov (zobniki, puše...)

Je pa ta menjalnik zelo podoben, če ne celo enak, kot v takratnih Lagunah in Meganih...

[ Uredi 17 jul 2016, 21:08 ]
Na vrh
Spletna stran
marko3
06 avg 2016, 15:43
Član #13705
Prijavljen dne: 17 jul 2016, 14:08
Objav: 4
Živjo,

Napaka katera se je pričela pojavljati med vožjo po AC pri menjalniku št: JC5 225 na V 40 l. 2000 je odpravljena. Potreben je bil pregled, priviti vijak na prestavi petega zobnika, saj je bil odvit. Ostalih napak ni bilo zaznati, olje je bilo vredu. Sedaj se vozim, nič ni slišati tankega cviljenja kot se je pojavljalo občasno prej pri peti prestavi, ni izpada iz prestave.

Pravočasno sem šel k mehaniku, sem zadovoljen da se je vse dobro končalo.

Lp,
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete