|
|
Opozorilna lučka za odprt prtljažnik
|
|
janjani | 22 jul 2016, 18:38 | |
| Član #13354Prijavljen dne: 20 nov 2015, 19:58 Objav: 8 | Imamo Volva S40 2010, zadnjih nekaj dni se kar sama od sebe prižiga in spontano ugaša opozorilna (oranžna) lučka za odprt prtljažnik (preverjeno je prtljažnik zaprt). Ko vozim po luknjah, se frekvenca tega prižiganja in ugašanja močno poveča do te mere, da je zadeva zelo nadležna.
Čeprav gre za banalno stvar, me zanima, ali lahko kaj sam naredim ali moram obiskati kakšnega mojstra (in h komu sploh naj grem, električar?).
Hvala vsem. | Na vrh | |
Godward | 23 jul 2016, 13:06 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Poglej senzor pri kljucavnici, mogoce je zastekal in ne prikazuje pravilno kdaj so vrata zaprta ali odprta | Na vrh | |
janjani | 28 jul 2016, 12:52 | |
| Član #13354 Prijavljen dne: 20 nov 2015, 19:58 Objav: 8
| Godward: hvala. Aljaž225 mi je preko ZS delil še prejšnjo temo, dodajam link v to, če bo še kdo imel podobno težavo: http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?99511.0#post_99524
Danes sem želel urediti to zadevo, vendar pa zjutraj prtljažnika nisem mogel odpreti. Telovadil sem z vsem možnimi prijemi, ki sem ji prebral na forumih, pa ni šlo. No potem sem zlezel v prtljažnik in opazil, da tudi lučka v prtljažnem prostoru ne gori, zato sem začel sumit napeljavo. V vsakem primeru pa bi tudi za pregled napeljave rabil, da se odpre prtljažnik, tako da sem že klical okoli, kdo bi to sploh lahko naredil (in obenem klel, da evropska verzija Volvota nima ročnega odpiranja prtljažnika, kot ga imajo v ZDA). In potem se je slučajno, sam od sebe, prtljažnik le odprl (res, "čudežno"). Pregledal sem žice in res, pri zglobu, ki je zaščiten z gumo, sta bili dve potrgani. Žice smo zvezali in izolirali, zadeva deluje, se pa pripravljam na to, da bom v kratkem zamenjal kar celo napeljavo, ker so bile tudi ostale žice bolj "boge".
Pomagal sem si tudi s to temo: http://forums.swedespeed.com/showthread.php?192761-How-To-Change-trunk-wiring-harness-on-S40
Upam, da bo komu pomagalo, hvala pa obema formurašema za pomoč. Kot sem prebiral še druge teme, gre v teh primerih največkrat za napako v senzorju ali pa napeljavi, tako da se po mojem mnenju splača tam začet. | Na vrh | |
Damijan | 29 jul 2016, 11:34 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pregibi so pri vseh znamkah problematični! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 29, Članov: 1 ... Decko ogleduje news.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|