Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

1993 volvo 850 2.5 20v problem z vročim motorjem

Avtor objava
Wildone981
16 feb 2017, 10:09 Predogled tiskanja
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Pozdrav!

Pri mojem "bolniku" več nimam ideje kaj narediti.
Avto mrzel vžge v trenutku in lepo laufa po vseh cilindrih.
Tudi gas "prime" odlično dokler je motor hladen.
Ko pa se ogreje nekje na 1/4 skale temperature prikazovalnika na armaturi pa se začne.
Pri hitrem dodajanju gasa začne trokirat (kot da bi zagrabli mogoče samo trije cilindri), če samo malo gas pohodim ga še vedno lepo "prime".
Potem pa bolj kot se ogreva slabše je. Pri dodajanju gasa iz prostega teka, ga začne čisto dušiti - komaj dvigneš obrate.
Ko doseže delovno temperaturo ob pritisku na gas crkne in ga ne vžgeš več dokler se čisto ne ohladi. Vergla in vergla v prazno. Ko pa je hladen, pa vžge po enem obratu starterja.
Zamenjal sem:
- svečke,
- kable,
- vžigalno tuljavo,
- senzor vztrajnika,
- senzor odmične,
- senzor lopute,
- bencinsko pumpo,
- motorček prostega teka,
- famozni rele za bencinsko pumpo

Vedno ista pesem.

Ko odklopim MAF avto mrzel vžge in po 3 sekundah crkne, če ga odklopim med delovanjem crkne takoj, če odklopim lambdo ni spremembe v delovanju.
Odčital sem kode spredaj v motornem prostoru - NI napak (1-1-1). Ampak stvar deluje - ker po odklopu MAF-a je imel kodo v spominu (1-2-1).

Ali ima kdo kako idejo, kaj bi še lahko bilo?
Ali mogoče računalnik motorja?
(Tale izvedba ima še 2 računalnika - posebej za vžig in posebej za vbrizg).
Znanec mi je rekel, da naj preverim vse vakuum cevke, ki so v motornem prostoru.
Ali je možno da bi lahko zaradi vakum cevk avto bil nevozen?

Z avtom se trudim samo zato, ker je za svoja leta res še lep in ima opreme do stropa (elektro memory usnje sedeži, tempomat, elektro šibedah, les v notrajosti, avtomatska klima, vsa možna elektrifikacija,...).

Prosim za pomoč, oziroma če kdo pozna koga, ki pozna te stare volvo motorje in njihove finte (B5254S, št.m.: 117686).

Ali ima kdo ta 2 računalnika za test:
- BOSCH 0 227 400 212 (213) 1.1
- BOSCH 0 280 000 913 (953) 4.2

LP Dalibor
Na vrh
Decko
16 feb 2017, 11:07
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 107
Tole bi moralo pasat z mojega...in imam še en komplet računalnik.
Nisem pa doma, tako da ne morem pogledat....
Na vrh
Damijan
16 feb 2017, 12:02
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Tole so simptomi, da je crknil senzor za vžig, senzor zgornje mrtve toče motorja (GMT)

Mislim, da je že nekja v zvezi s tem problemom tu gor. Pred kratkim...
Na vrh
Wildone981
16 feb 2017, 13:46
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
@Damijan

če se ne motim je senzor za vžig na zvonu menjalnika in šteje ozobje na vztrajniku? To sem probal... ni efekta...
Na vrh
Damijan
16 feb 2017, 14:50
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na menjalniku mislim da je za motorne vrtljaje.

Mora biti neka druga fora tukaj in ne zanič motorni računalnik. Kontaktiraj @Bric-a, uporabnika tukaj gor. Mislim, da je nazadnje tu imel nick @T-5R...
Na vrh
Seid02
16 feb 2017, 15:37
Član #927
Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59
Objav: 242
Jaz sem imel podoben problem.
potem eno jutro ni več prižgal....
Krivec senzor na odmični - desno spodaj pod razdelilno ..

850-tka 2.0 20v
Na vrh
Spletna stran
Wildone981
16 feb 2017, 19:09
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Tole zadevo, ki jo omenjate sem že zamenjal. Ni efekta.

Sej sem napisal kaj vse sem že probal.

G. Bauman pravi da naj prvo probam senzor temperature, če bo še kar isto pa računalnik.

PCV pa tako moram pregledati - se moram samo prisiliti v kake 4 ure intenzivnega šraufanja, pucanja in umazanije ;).

LP D.
Na vrh
Wildone981
18 feb 2017, 17:40
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Evo tudi senzor temperature motorja ni kriv... Avto dela isto.
Na vrh
Decko
19 feb 2017, 16:06
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 107
Tole imam...

Na vrh
Decko
19 feb 2017, 16:09
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 107
2x 0 227 400 212 (213)
0 280 000 913 (953)
0 280 000 912 (952)
Na vrh
Wildone981
19 feb 2017, 19:21
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
@Decko...vidim da imaš ta pravi par...
Poglej PM...da se zmeniva kako in kaj...

LP D.
Na vrh
Wildone981
06 mar 2017, 11:12
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Pozdrav,

Najlepša hvala uporabniku @Decko tukaj s foruma, ki mi je velikodušno poslal v test 2 kompjuterja od 850-ke letnik 1993. Ko bom kaj v Postojni, morava kakšno pivo spit.

Ampak stvar ni bila v računalnikih. Ker pa mi ni dalo miru sem šel pucat kleme akumulatorja in konektor na avtomobilski strani senzorja za temperaturo hladilne tekočine.
Najprej ni bilo sprememb - potem sem pa še enkrat konektor hladilne tekočine našprical in spucal....in....AVTO DELA!!!
Mater to je pa bil maraton od 6 mesecev, občasnega šraufanja in iskanja defekta. Na koncu pa usrani slab kontakt. Ampak ne brez kontakta - toliko slabši kontakt, da je nabilo upornost - se pravi senzor je sicer delal ampak senzor je delal od 5 kOhm do 300 Ohm. Konektor je pa poskrbel še za dodatnih 4 kOhm in avto je "mislil" da je motor skos hladen.
Možno je tudi da zadeva ne bo delovala na dolgi rok - takrat bom pa odščipnil konektor in namestil kabelske sponke - da zadevo uredimo za vedno!

Skratka končno je prišel čas da avto pripravim za registracijo. Sam še mojo "staro" Kappo SW moram še prodati.

Hvala vsem za pomoč!

LP D.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete