Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

volvo 940 2.0 turbo - gajo

Avtor objava
gajo
14 apr 2017, 22:31 Predogled tiskanja
Član #13788
Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14
Lokacija: celje
Objav: 11
Pozdravljeni Volvaši!
Kot dokaj sveže pečeni lastnik volvota se javljam na dolžnost da tudi jaz predstavim svojega. In sicer mojo 940-ko v škatlasti izvedbi. No ker sem tudi dokaj svež voznik (imam 19 let) sem se začel spogledovati z volvoti še preden sem imel izpit. Verjetno imam to v krvi saj je moj dedi bil strastni ljubitelj volvotov in tudi moj oče je začel svojo vozno kariero z precej zanimivimi volvoti trenutno urejema njegovega pozabljenega 740 GLT.
No po dolgem iskanju in nekaj neuspešnih ogledov teh »ciglov« smo se odločili da si gremo ogledati volvota 940 2.0 turbo karavana 97 etnik, za kirga se je pa izkazal da mi je mal zlezu pod kožo ko sem ga prvič vidu. No že od nekdaj so mi bolj pri srcu karavani ampak ko sem vidu belega v živo sem si pa reku da je to to.
No pa da še mal povem o avtu kak je kej:
Ma dobrih 400k prevoženih, lastim si ga že skoraj 4 mesece in sem z njim že naredil skoraj 5k kilometrov. Ohranjenost zunaj je letom primerna(ma kako bojno rano iz parkplaca), je pa zelo ravn ko pogledaš linije in si upam trdit da ni bil nikol v kakšni večji nesreči. Notranjost je pou leder pol blago, sedeži so lepo ohranjeni razen voznikovega ko je mal popokan usnje pa raztrgan na ledvenem delu. V notranjosti me pa moti še odstopanje usnja na vratnih oblogah na vseh 4ih vratih.
Ugotovitve v času lastništva:
Bremze ob rahlem bremzanju cvilijo ko hudič, ko grem naprej spredne ko grem v rikverc pa zadne. Glede bremz sem že vse varjante sprobal (kupil nova vodila, ki so manjkala in fedrce za ploščice, vse namazal in našprical da leti kot pri novem, zbrusil zarjavel rob na disku itd. pa brez uspeha), predvidevam pa da se je šparal pri materialu ob menjavi zavornih ploščic, mogoče tudi pri diskih (čudnega nebi bilo nič saj je avto prišel iz gorenjske, pa brez zamere prosim ).
Nekaj v volanski letvi poka ko obračam volan na mestu in ob počasni vožnji na srečo imam doma 2 letvi za rezervo . Olje spuša na semeringu pri vztrajnuku. Aja pa vztrajnik je dvomasni in je tudi že oddelal svoje. V dilemi sem edino ali je notranja plastika slabo sestavljena ali pa imamo tako katastrofalne ceste da mi ob vsaki grbini škripajo plastične letvice v notranjosti. Preverjeno je tudi da gre v kuferan pou tone siporeksa.
Aja pa da nepozabim da ga ob moji nogi ki ni glih lahka ne spravim pod 12l/100km
Načrti za prihodnost:
Trenutno se pripravlja b230f motor ki bo šel v bližnji prihodnosti noter na mesto trenutnega.
Iščem kakšne pametne monterje za plinski sistem ker mi bencin prazne mojo študentsko denarnico. Tako da če kdo pozna kakšnega ugodnega in dokaj kvalitetnega bi bilo lepo.
Načrtujem tudi popravilo vratnih oblog in sedeža da bo notranjost kot se šika.
Načrtujem tudi kakšen estecki dodatek kot je npr: strešni spojler mogoče tudi kakšne podalške odbijačov in pragove če jih kje najdem dokaj ugodno.
Plan je tudi avto obdržati in ga primerno pripraviti za oldtimerja

Do sedaj sem pa na avtu naredil zamenjavo oljnega filtra in olja (takoj ko sem ga kupil), bivši lastnik je pa rekel d bi bilo treba zamenjat še zobati jermen tist bo pa prišel nov ko bo drug motor notri.
Volanu sem privoščil novo usnje. Ob avtu so prišle še zraven felge 16 col iz 850-ke za kire sem pa rabu distančnike. Klical sem firme po sloveniji ki delajo distančnike pa so mi vsi govorili cene od 200€ naprej. Nakoncu sem nabavil H&R 25mm, ki so me prišli ceneje. Pa moram rečit da se skrije guma pod zadnji blatnik na milimetre in da je lega z 215/55/16 gumo odlična.
Zaradi spleta okoliščin sem moral menjti tudi zadni izpušni lonec. Že tako je tista zavita cev štrlela malo prenizko pa mal prehitro sem zapeljal rikverc na dovoz čez robnik pa sem že lahko oponašal honde . Osvežil sem pa tudi vlečno kljuko in popravil nosilec za 12V dozo ki je malo opletala in mi šla na jetra ker sem že dostikrat vozil prikolico.


[ Uredi 14 apr 2017, 22:32 ]
Na vrh
PURPLE
14 apr 2017, 23:07
Član #12913
Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44
Lokacija: Savinjska
Objav: 128
Srečno vožnjo. Ko sem klical za avto (pred meseci) mi je prodajalec rekel, da sta bila na ogledu fotr in sin iz celjskega koncs, predvidevam da si to ti. Glede cene je bil po telefonu zelo nepupostljiv...
Na vrh
gajo
14 apr 2017, 23:28
Član #13788
Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14
Lokacija: celje
Objav: 11
hvala .. možno da sma bila midva.. sej z ceno je res bil malo trd, sam sem ga malo stisnil pa je nakoncu za dosti spustil
Na vrh
gusti_4u
18 apr 2017, 11:54
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 410
lep je. Mi2 sva se pa že večkrat srečala (na cesti) na Hudinji ;)
Na vrh
Spletna stran
gusti_4u
18 apr 2017, 11:56
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 410
Jaz sem bil z njim zelo zadovoljen (v Espacu) http://www.avto-plin.eu/
Na vrh
Spletna stran
Decko
18 apr 2017, 16:21
Član #2285
Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02
Lokacija: Okolica Postojne
Objav: 107
Boš šel na non turbo motor ali zamenjal samo spodnji konec...
Jaz si lastim 940 b200f in je občutno podhranjen in 960 b204ft z uničeno turbino, trenutno še čaka na popravilo...
Na vrh
cleaner
18 apr 2017, 21:02
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
gusti_4u je napisal(a): ...

Jaz sem bil z njim zelo zadovoljen (v Espacu) http://www.avto-plin.eu/

Jaz imam pri njemu dva avta predelana (enega 2.0 turbo in enega N/A), vse ok. Investicijo dobiš noter v par mesecih.
Na vrh
gajo
19 apr 2017, 20:36
Član #13788
Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14
Lokacija: celje
Objav: 11
gusti_4u: čist možno saj grem vsak dan na hudinjo ko ima oče delavnico tam. kaj pa ti voziš da naslednjič malo potrobim ;)

Decko: ne turbina brez dvoma ostane na avtu menjal se bo cel motor z glavo, najbolj me je pa strah vrtanja v ta motor za odtočno pa dotočno cev za turbino. mislim pa da so sesalni kolektorji pri 8V vsi isti tako ta upam da tudi tega nebom potreboval predelovat.

cleaner: no mislim da se pri meni nebo tako hitro izplačala investicija ko nedelam tolko kilometrov
Na vrh
gajo
24 maj 2017, 19:29
Član #13788
Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14
Lokacija: celje
Objav: 11
pozdravljeni.
da malo osvežim kaj se dogaja z mojim volvom.
trenutno počiva brez motorja, ureja se motrni prostor, se pravi popravilo malenkostne rje na klasičnih mestih in da se vse skupaj malo olepša.
drug motor je že v fazi sestavljanja, večino delov je že očiščenih in pobarvanih, zavarjen je bil tudi izpušni kolektor ki je bil počen.
upam da bo motor že vgrajen v roku enega tedna.

še ena slika motorja
http://shrani.najdi.si/?3H/SB/36VrUwb0/1/img20170524162501.jpg
Na vrh
bbf
25 maj 2017, 08:58
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Pohvalno!
Na vrh
VolvEko
25 maj 2017, 10:25
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 118
Pohvale za trud!
Je pa to klasičen poročni avto....jaz bi malo oddajal za švedske intuziaste ki pokleknejo
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete