Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Stanje olja, kako preveriti.

Avtor objava
VOLVO V60 II
24 mar 2021, 18:22 Predogled tiskanja
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Pozdravljeni,

Novi avti nimajo več šipke za preverjanje olja. Nivo olja se preveri na displayu, kako pa lahko človek vidi kake barve je olje? Ali je še lepo rumeno ali čisto črno?
Tudi na servisu, če so lopuže, lahko samo dolijejo olje... saj ne moreš vedet kaj so naredili in kaj ne. Mašina je D3.

lp
Na vrh
alfasan
24 mar 2021, 20:24
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Na žalost ne moraš fizično preveriti nivoja in barve olja.
Tudi ne moraš preveriti, če so ti na servisu olje res menjali in koliko so ga zamenjali. Eni serviserrji menjajo polovico računajo pa polno itd.
Veliko je teh zgodb.
Olje menjaj na servisu ki mu zaupaš.
Drugače pa nasvet. jaz na cca. 3000 km preverim olje na displeyu. Po cca. 15.000 km dolijem 2-3 deci olja in na 20.000 ga menjam.
Pa imam dolge relacije in vozim zmerno. Menjava prej ni potrebna, kvečjemu bi lahko podaljšal interval. Po besedah mehanika je olje ob menjavi še vedno ok.

[ Uredi 24 mar 2021, 20:25 ]
Na vrh
VOLVO V60 II
24 mar 2021, 21:40
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Hvala za info. Jaz se ne spoznam na volvo. Pri prejsnjem avtu je bila pa logika taka. Najkasneje se menja na 15 jurjev. Olje eventuelno lahko zdrzi dlje, filter pa noben. Ko se filter zabije, gre vse cez bypass in ni vec filtriranja. Obicni filtri pa zdrzijo kakih 10k. Za vec rabis ze long life filter... Kake ima volvo ne vem. Vec kot 12k je ze tezka.
Ce pogledas v odprtino za dolivanje olja je kot ena resetka noter. Tezko kaj vidis.
Na vrh
VOLVO V60 II
25 mar 2021, 11:06
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
A je možno izčrpati malo olja ven iz mašine. Vem da obstajajo črpalke za olje. Še na Petrolu so včasih to imeli. Samo tiso je šlo noter čez odprtino za šipko... Tu pa ne vem kam prideš čez odprtino za olje. Mogoče se ga da malo pocuzati, da vidiš kak je. Je že kdo probal izčrpati olje?

[ Uredi 25 mar 2021, 11:07 ]
Na vrh
alfasan
25 mar 2021, 16:19
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Koliko kilometrov ima tvoj avto?
Na koliko kilometrov so menjali olje?

99% avtomobilov, ki pride iz tujine in so bili na leasing ima olje menjano na intervale 250000-35000 km. Če so dolge relacije potem ni problema. Če pa goniš kot bog meglo potem pa menjaš bolj pogosto. Nekje do 200000 km gre tudi menjava na 50.000 km, potem pa počasi pride kabum motorja, verjento pa še prej kabum turbine.
Toda, če si kupil volvo v60 D3 sem 100% da voziš zmerno ali celo bolj penzionistično. Volvo pač ni namenjen divjakom. Torej ne kompliciraj.
Če imaš slab občutek porem pojdi in zamenjaj olje 0W20 in originalni oljni filter ali pa renomirane znamke. Ostale filtre pusti pri miru. strošek cca. 90 €.
Čez 20.000 km pa zamenjaj olje in vse 4 filtre. Će pa letno narediš zelo veliko kilometrov potme lahko interval za kakšnih 1000 km tudi podaljšaš.


[ Uredi 25 mar 2021, 16:20 ]
Na vrh
Treeman
27 mar 2021, 15:51
Član #14930
Prijavljen dne: 30 avg 2018, 15:17
Objav: 61
Malo si bom izposodil temo, ker se ravno pogovarjamo o olju.
Servis sem nazadnje naredil Septembra 2019, potem pa se je zgodila korona in sem v lanskem letu naredil vsega skupaj le 4500km.
V tem primeru verjetno ni dobro gledati na interval kilometrov, ampak bolj na časovno obdobje.
Naj naredim servis takoj, ali je vseeno če čakam na jesen ko imam tehnični.
Avto ima 275k prevoženih, vozim pa sedaj kratke razdalje, ker pač na morje in v tujino ne silim.
Na vrh
VOLVO V60 II
27 mar 2021, 21:56
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Naj bi na eno leto, vendar so kilometri bolj problematicni kot cas. ne bo konec sveta ce poleti se vozis..
@alfasan
Jaz sem vzel jahreswagen firme, ki je izgubila ves posel zaradi virusa. No preko volvo selekt sem vzel, samo prejsnji lastnik je imel smolo. Km je trenutno se vedno manj kot 10k. Saj so ob prodaji naredili tudi servis, samo moti me, da se nic ne vidi. Kot receno pa jaz ne bom delal nikoli vec kot 15k med servisi. 12k je optimalno.

[ Uredi 27 mar 2021, 22:01 ]
Na vrh
alfasan
28 mar 2021, 10:02
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
@Treeman, če si nareidl samo 4500 km potem se vozi in menjaj septembra. Nič ne bo narobe.
na degradacijo olja vpliva več dejavnikov, ne samo starost in kilometri.
So pa olja danes zelo dobra in nima nobenega smisla v prepogosti menjavi. bistveno skrajševanje intervala je enako kot bi že sedaj začel jesti tablete za sladkorno, pritisk in holesterol za preventvo, če boš imel kasneje te težave.
@VOLVO V60 II kot sem že napisal avti ki se jih uvozi z 120000 do 180000 km iz tujine imajo olje menjano na 25.000-35.000 km ali pa celo na 40.000 km. Pa kljub temu ne crknejo kar čez noč.
Da motor ali turbina crkneta je bolj problem, serijske napake, nepravilne uporabe, zelo dolgi intervali in pa nateg, ko plačaš menjavo ki ni bila opravljena.
Jaz poznam precej primerov, ko je avto ribato in cel kup računov, olje pa v motorju kot mazut.






[ Uredi 28 mar 2021, 10:06 ]
Na vrh
VOLVO V60 II
28 mar 2021, 10:12
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Tukaj si bos moral pa kaj prebrat na to temo. Kar zaguglaj ce ne najdes kaj boljsega. Filter noben ne zdrzi 20k. Masine zacnejo pit olje... Saj ne crknejo, ampak 15k je zgornja smiselna menja. Obstajajo pa tudi resne publikacije kako pada zascitna sposobnost olja ze pri 10k. Kot receno je pa filter pri 10 k bolj Ali manj zabit. Potem pa svinjarija krozi.

[ Uredi 28 mar 2021, 10:12 ]
Na vrh
alfasan
28 mar 2021, 10:31
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Če bi to držalo bi 99% avtov crknilo že ugibam pri 100.000 km.
Službeni avtomobili npr. se servisirajo na podlagi prirporočenega intervala torej tudi na 30.000 km pa zaradi tega ne crkujejo kar po spisklu. poleg tega jih večina uporankov ne merka. enako renta car.
Tovornjaki menjajo olje na 100.000+ km pa zdržijo milion ali pa dva in več.
Tvoj volvo bo prej zastaral predno ga boš izkoristil oz. bo crknil, tudi če boš olje menjal na 30.000 km.
Več škode motorju in turbini naredijo številni hladni zagoni in mrzlo priganjanje in izklop pregretea motorja, kjer se turbina ne ohladi itd. Prav tako novejšim "eko" dizlom bistveno bolj škodijo kratke vožnje kot interval 30.000 km.
Zakaj pa imajo enaki avtomobili predpisane različne intervale je pa povezano s klimo. Na severu skandinavije kjer je več zelo mrzlih zagonov se olje prej stara, zato je priporočljiv krajši interval oz. so pogruntali webasto ipd. Potem v ameriki imajo tudi krajši inetrval, preprosti ker je večina ljudi polpoismenih in so šli na bulletpruf varianto in pa klima v ameirki je od -50 na aljaski do + 50 v kaliforniji.
Na vrh
VOLVO V60 II
28 mar 2021, 10:39
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Zaguglaj koliko zdrzi filter. Napisi long life filter. Se mi ne da debatirati. Ce imas 30k za avto in nimas 50 eur za olje.... Veliko vec dobrih avtov bi blo na trgu ce bi se olje menjalo na 15k. Ni mi jasno zakaj bi sparal 50 eur. Vrednost avta pade 3 Ali 5 jurjev letno. Pri 20k je olje povsem crno. Mogoce je to razumljivo.


[ Uredi 28 mar 2021, 11:25 ]
Na vrh
vcc
28 mar 2021, 11:24
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 52
Pri prejšnjem V70 (D3, 2012) sem vedno menjal na 30k km, dokler mi pri 350k km niso iz njega naredili totalke na AC. Nikoli ni bilo težav in ne poznam nikogar, ki bi imel težave do 500k km, potem pa se jih itak večina znebi kot staro šaro. Nekako nisem imel ne želje ne časa menjati olje vsakih par mesecev.

20 let nazaj so bili pri menjavi olja po 15k km še vidni opilki, danes tega ne vidim več.
Na vrh
VOLVO V60 II
28 mar 2021, 11:27
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Že prvi članek na to temo v guglu bi moral biti dovolj razumljiv.
https://www.pgfilters.com/blog/difference-long-life-oil-filter-standard-design/

Tole je pa mogoče za koga zanimivo. Če dovolj pogosto menja olje in filtre, sicer je povsem brez veze.
https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

Moj namen ni nikogar od prepričanih karkoli prepričati. Malo me pa moti, da se razširja neumnosti, ki bi se jih z rednim servisiranjem lahko izognili. Vsak pa po svoje. Pri 200k začne pit olje, pa sonda gre, pa.... vse se počasi vrne.

[ Uredi 28 mar 2021, 11:30 ]
Na vrh
alfasan
28 mar 2021, 12:39
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Saj ne misliš avta imeti večno?
Ne vem koliko voziš, toda tudi, če boš olje menjal na 30.000 km ti bo delal do 400.000-500.000 km.
Težava starega avta je v tem, da začnejo crkovati vse ostale stvari, da je delo in strošek vzdrževanja nerentabilno, da je preprosto zastarel, da se ga naveličaš. 10 let star avto ni noben vreden več kot 5000, razen določeni modeli. 15 let star avto pa ni vreden praktično nič, pa če si vsak teden menjal olje.
Pa če en citat. In to velja za premium znamek, kjer kupcen 50€ ne predstavlja nek strošek za olje.
"Bei einem dynamischen Wechselintervall berechnet der Bordcomputer aus Parametern wie Ölstand, Bremsenverschleiß, Geschwindigkeit, Verbrauch und Drehzahl, wann ein Ölwechsel fällig ist und weist den Fahrer in der Anzeige darauf hin. Je nach Fahrweise sind so Intervalle von bis zu 30.000 Kilometern bei Benzinern und bis zu 50.000 Kilometern bei Diesel-Motoren möglich. Doch Vorsicht: Bei einem dynamischen Intervall ist man zwingend an das vorgeschriebene synthetische Longlife-Öl mit vom Hersteller festgelegten Spezifikationen gebunden. Normalerweise ist ein Longlife-Öl gleichzeitig ein sogenanntes Leichtlauf-Öl mit einer SAE-Norm von zum Beispiel 0W40. Auch beim Nachfüllen muss es verwendet werden. Man sollte also immer etwas Öl zum Nachfüllen dabei haben."

Da povzamem. Avto ti na podlagoi parametrov vožnje določi interval, ki je lahko tud ido 50.000 km.





[ Uredi 28 mar 2021, 12:46 ]
Na vrh
VOLVO V60 II
28 mar 2021, 13:29
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Največji problem pri avtomobilih je ko gre nekaj narobe. Potem vsi izjemni mehaniki kar naenkrat odpovejo. Nič jim ni jasno in mečejo dele ob problem, ki ne popravijo ničesar razen saldo na računu. Vse kar je treba razumeti je, da so filtri za olje za nekje od 3000 do 10000 km. Pol naprej jih pa zmanjka. Šparanje s 50 euri se lahko nadaljuje z generalkami, vsem možnim sranjem. Kar pametujte, da ni treba menjati olja. Slej ko prej se prižgejo lučke. Pol pa težko najdeš rešitev, ker fakultetno izobraženih mehanikov praktično ni. Nekateri razumejo, nekateri pa nikoli ne bodo. V vsem možnem neznanju se bo pa mogoče kdo zamislil. Dvomim, da si je kdo na tem forumu o filtrih že kaj prebral. Podaljševanje do 15k je mogoče še smiselno, naprej pa po želji. Zaradi mene do 60k.

[ Uredi 28 mar 2021, 13:52 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete