Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC70 (2008) - Prtljažna vrata ne ostanejo odprta

Avtor objava
maticprosen
13 avg 2021, 09:52 Predogled tiskanja
Član #23270
Prijavljen dne: 13 avg 2021, 09:35
Objav: 4
Pozdravljeni,

najprej naj se na kratko predstavim - sem Matic in šele pred par dnevi sem postal lastnik XC70 (D5, ročni menjalnik, 295k prepotovanih kilomterov). Razen precej kisle izkušnje kmalu po nakupu s polomljenim 'swirl flapom' in posledično vožnji še slabih 100km do doma v 'safe modeu' mislim, da je bil dober nakup.

Sem pa opazil eno zanimivo reč (ne vem, kako je nisem že ob ogledu, morda zato ker je bil parkiran v naklonu) in sicer - pritljažnik enostavno ne ostane odprt. Ne glede na to, ali ga odprem (ima elektronski dvig) s pritiskom na daljincu ali s kljuko ... se odpre normalno, a takoj začne nazaj spuščat. Kje mislite, da bi bila težava? V hidravličnem sistemu? Ali bi bilo že dovolj, da pomenjam amortizerje?

Hvala za pomoč in varne kilometre!

Matic
Na vrh
vcc
13 avg 2021, 20:46
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 52
Jaz sem zaradi tega menjal levo in desno plinsko vzmet in zadeva je bila rešena. Bodi pozoren na tip, sta različni in obstaja več verzij. Jaz sem pogledal kakšne so gor in kupil enake od Stabilus.
Na vrh
maticprosen
13 avg 2021, 21:19
Član #23270
Prijavljen dne: 13 avg 2021, 09:35
Objav: 4
@vcc, hvala za odgovor! Malce sem brskal naokoli, in našel tole: https://volvozone.eu/product/280394-tailgate-gas-spring-p3-v70-iii-xc70-iii-manual-hydraulic-automatic-left-right-side-electric-drive-right-side?tid=395

Poslal sem VIN na njihov helpdesk in pravijo, da rabim dva kosa teh in bi naj delovalo. Febi/Bilstein naj bi bil pravzaprav Stabilusov LIFT-O-MAT, le pod drugim brandom ... imaš mogoče v spominu, ali sta bili dejansko tudi različni za levo/desno stran?
Na vrh
vcc
13 avg 2021, 22:05
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 52
Jaz imam različni - leva je bolj enostavna (zraven motorja za pogon vrat), desna je precej močna (z dodano zunanjo vzmetjo). Jaz sem vzel Stabilus, ker je to original, le da zraven ne piše še Volvo.

Menda je precej različnih verzij, zato sem jaz najprej pogledal kodo obstoječih, nato pa naročil ustrezne.

Postopek zamenjave lahko vidiš tule (med drugim): https://www.youtube.com/watch?v=2zsWRSEnxaA

Je pa zanimivo - prejšnji V70 je imel 8 let in 350.000 km, a še prve vzmeti brez težav, pri drugem pa sem jih moral menjati pri 150.000 km.
Na vrh
Aljaž225
14 avg 2021, 00:54
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
@maticprosen

Kar se tiče tega je tako kot ti je @vcc povedal. Drugače pa je opcij za vzmeti malo morje, preveri tudi na pooblaščencu ker cena ni tako huda kot si mislis. Iz izkušen ti piporočam interclass ker se da vsaj kaj zmenit pa tudi fer odnos imajo.

Drugače pa so vzmeti vezane glede na sistem kakšnega imaš, eden je električen drugi hidravličen pa tudi vezano je na letnik avta.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete