Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V90/V90CC

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
geny42
05 avg 2021, 15:42 Predogled tiskanja
Član #1015
Prijavljen dne: 26 jan 2009, 18:39
Objav: 44
Pozdravljeni!

Nevem sicer če se tukaj sploh še kaj dogaja, ampak bom vseeno poskusil srečo.
Očitno le grem končno v nakup Vulve. in sicer ali V90 ali pa V90CC, motor T5 ali T6. Zanima me vaše mnenje, če je kdo, ki ima izkušnje s temi zverinicami, če je kakšen avtomehanik, ki se spozna na le te, katera opcija bi bila boljša? Gledam 3-4 leta stare do 70k km
Že vnaprej hvala za kakršnekoli info
Na vrh
P3cho
10 avg 2021, 13:20
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
Zdravo,

največja razlika je ta, da ima T6 kompresor in turbino in AWD, T5 pa samo turbino in sprednji pogon (razen pri V60CC in V90CC kjer je AWD). Izkušnje imam predvsem s T6 (V60) kjer se motor super obnese. Trenutno prevoženih 65kkm s povprečno porabo 8,5 L/100 km (razpon med 7,5 - 13L/100km). T5 sem vozil na testni vožnji v V90. Po občutku bi rekel, da je za dovolj zmogljiv, se pa pozna, da nima kompresorja in je pri nizkih obratih precej len. Poraba na testni vožnji okoli 9 L/100 km.

Menjalnik je posebna zgodba in je enak pri obeh motorjih. Vsaj po mojem mnenju ima preveč prestav in zato neprestano sili v (pre)nizke obrate ob najmanjšem pritisku na plin pa išče nižje prestave. Najbolj zoprno je ko je avto obtežen s kolesi na strehi pri 130 km/h v Vrhniški klanec ko pri najmanjšem pospeševanju prestavi 3-4 prestave nižje, kar je vsaj zame moteče. Res je morda zato v 95% primerov vožnja bolj ekonomična, ampak meni osebno 90 km/h v 8.prestavi pri 1400 obratih ne ustreza. Se pa da zadevo precej popravit z voznimi programi. V Polestar/Dynamic načinu je precej bolje v ECO še slabše. Želel bi si, da bi se menjalnik bolj zanašal na navor in manj "lovil" najbolj ekonomično točko. Seveda lahko prestavljaš tudi sam z ročico ali lopatkami za volanom (R-Design only).

Glede zanesljivosti bi rekel, da ni neke bistvene razlike kljub temu, da je T6 bolj kompleksen motor. Olje je 0W-20 in je kot voda... Stroški rednega servisa na KMAG cca. 400€ + nepredvidene menjave (ploščice ipd...). Servisni interval 25kkm ali 1 leto. Hiba je obraba zavornih ploščic in pa občasno dolgotrajno nalaganje infotainmenta.

Lp
Na vrh
geny42
17 avg 2021, 19:19
Član #1015
Prijavljen dne: 26 jan 2009, 18:39
Objav: 44
Hvala za odgovor. Na strehi nimam namena vozit koles, prej “prikolica nosilec koles”, če že. No sam se nagibam bolj na T6, vem pa da je potem edina opcija AWD, poslesično dražje vzdrževanje. Na porabo sem bolj ali manj imun, tako da me ne gane ravno najbolj večja poraba. Pa vseeno hvala za info.
Servisa na KMAGu ne bodo delali!
Na vrh
geny42
17 avg 2021, 19:24
Član #1015
Prijavljen dne: 26 jan 2009, 18:39
Objav: 44
Kaj pa V90 vs V90CC?
Na vrh
P3cho
18 avg 2021, 20:44
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
Vozil sem V90 R-design in V90CC in to lahko primerjam. V90CC precej bolj udoben (piš vetra je sicer malenkost glasnejši) z višjim sedenjem in bolj primeren za kaksno makadamsko cesto. V90 je tišji malenkost trše vzmeten in precej nizek. Pri V90CC imaš v vsakem primeru AWD, pri V90 samo pri T6. Vse ostalo je praktično identično.

za V90/V90CC bi osebno v vsakem primeru vzel T6 če seveda finance dopuščajo. Ne, da je s T5 kaj narobe ampak T6 je vseeno bolj suveren motor pri 2 tonah mase avtomobila. Je pa V90/V90CC precej velik avto. Sploh kakšne parkirne hiše ali ozke ulice v starih mestnih jedrih znajo biti kar izziv. Glede prostornosti pa v primerjavi z V60 v praksi ni bistvene razlike.
Na vrh
Janko88
20 avg 2021, 00:30
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Kar se zanesljivosti tice, sem govoril s seriserjem mg in mu pri 150k ni crknilo nic. Servise dela na 15 k, menjalnik se pa ne spomnim, menda na 50k. Pravi samo gas
Na vrh
geny42
20 avg 2021, 15:44
Član #1015
Prijavljen dne: 26 jan 2009, 18:39
Objav: 44
Uuu hvala za odgovore, lepo sta mi pomagala pri odločitvi. T6 pa ni več kej gruntat. Za porabo mi je vseen, ker futrat tako hordo lipicansko, tko da tud 20l prenesem brez tezav, kar je več, mora bit pa pogoj tud 400+ konjičkov
Pogledal bom sicer še V60 če res ni prostorske razlike, ampak mislm da to glih še ne verjamem.
Uglavnem hvala, pa smo na vezi.
Na vrh
Janko88
21 avg 2021, 23:29
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
http://avtonasveti.com/volvo-s90-v90-2016-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic-zanesljivost/

Letnik je trba pazit. Starejsi so imeli batne obrocke zanic in pijejo olje na polno. Samo to je za dizel.

[ Uredi 21 avg 2021, 23:31 ]
Na vrh
P3cho
23 avg 2021, 08:19
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
geny42 je napisal(a): ...

Uuu hvala za odgovore, lepo sta mi pomagala pri odločitvi. T6 pa ni več kej gruntat. Za porabo mi je vseen, ker futrat tako hordo lipicansko, tko da tud 20l prenesem brez tezav, kar je več, mora bit pa pogoj tud 400+ konjičkov
Pogledal bom sicer še V60 če res ni prostorske razlike, ampak mislm da to glih še ne verjamem.
Uglavnem hvala, pa smo na vezi.


Razlika v velikosti obstaja, ampak v primeru da ne potrebuješ nujno tistih 40L v prtljažniku (ki so zaradi oblike zadnjih vrat manj uporabni) in 2-3 cm pri kolenih v drugi vrsti so razlike minimalne. Govorimo o par centimetrih. Bolj bistveno je, da se V90 zaradi daljše medosne razdalje in cca. 150 kg dodatne mase med ovinki in na slovenskih regionalnih in stranskih cestah pelje precej drugače kot V60.

Sam sem bil 100%, da bom vzel V90CC, ampak sem se po testni vožnji odločil za V60. Želel sem sicer CC varianto, ampak ker pri V60CC ni mogoče dobiti T6 sem vzel navadnega V60. Ampak vsak ima različne potrebe, prioritete in želje. Testna vožnja reši večino teh dilem...

Na vrh
Janko88
23 avg 2021, 12:10
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Jaz imam v60 in zadosca za moje potrebe, je pa res da je na racun bolj atraktivne oblike, prtljaznik nizek. Kdor je imel prej v70, verjetno potrebuje vec prostora... Ima pa v90 tudi eno prednost kar se tice prtljaznika in sicer rolo, ki prekriva prtljaznik se avtomatsko premika. Pri v60 je rocno in ga rabis non stop dvigat, ker je namescen zelo nizko. Kar se mene tice je to edina moteca stvar na v60. Ne vem od kod sploh ideja za rolo. Dobro to so malenkosti.
Na vrh
P3cho
23 avg 2021, 13:14
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
V novem V60 je v kabini za kolena in komolce več prostora kot v V70, za glavo pa manj - preverjeno, ker sem si lastil oba. Je pa prtljažnik pri V60 malenkost manjši in na račun oblike manj uporaben. Se strinjam glede roloja.
Na vrh
Janko88
23 avg 2021, 15:57
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Kar se kabine tice je ogromno prostora. Pozna se da je avto sirok kot mercedes e. Res udobno in prostorno. Dvomim da kdo rabi v90 kar se kabine tice. Kar se tice prostora v prtljazniku je v 70 in v90 verjetno bolj uporaben.
Na vrh
gapi94
27 avg 2021, 21:16
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
Če se še lahko jaz oglasim pri tej debati Tudi sam bom drugo leto pred nakupom volva v60 ali v90... Nisem se še odločil, je pa res da imamo eno v90ko inscription d4 že doma.. Sedaj si lastim volva v70 2014 letnik, 2.0 5cyl 163km, zelo dobra oprema, vsi asistenčni sistemi itd..... Uglavnem največji strah je sam prtjažnik.. V90 niti prb. ne spravim toliko kot v v70, pa prtjlažnik je vsak vikend polno naložen (jbg. muzikant pač ) + pri tanovih volvih mi gre na živce tist robat zvok 4cyl dizla... Moj 5cyl je poezija ja tist mlinček.. Zato se pa tudi nagibam motorju T5, res da se vozim vsak dan v Lj, ampak tisti liter, dva večjo porabo bi že prebavil... Me pa okvirno zanima kakškno porabo lahko pričakujem pri T5, moja vožnja je 90% avtoceste, 130-140km/h, v 99% uporabljam radarski tempomat. Hvala v naprej za vse odgovore.

[ Uredi 27 avg 2021, 21:17 ]
Na vrh
Andrei
27 avg 2021, 21:50
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Glede porabe je zelo dobra orientacija ta spletna stran: https://www.spritmonitor.de/
Izbereš znamko, model, motor, naj prikaže le tiste z več polnjenji ... Izpiše ti porabe in graf. Potem pa sam oceniš, ali si zgornjem ali spodnjem delu glede na način vožnje.
Na vrh
Spletna stran
alfasan
29 avg 2021, 08:08
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
To me pa preseneča, da ima V70 bolj prostoren prtljažnik kot V90.
Se pa sprašujem, če primerjam novo v60 in V90, zakaj V90 tako zelo izgublja ceno?
Na vrh
P3cho
29 avg 2021, 09:54
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
Prtljažnik v V70 je po litrih tam tam, ampak oblika prostora naredi bistveno razliko. Kar se tiče uporabnosti prostora je V70 eden izmed najboljših avtomobilov ever. Ker dejansko lahko popolnoma izkoristiš volumen prtljažnika. Pri V90 je težava naklon zadnje šipe in vrat, pa naklon naslonjala zadnje klopi. Pri V60 je malo bolje, ampak kot rečeno uporabnosti V70 ne dosega nobeden izmed teh dveh...

V90 je res velik avto. Za marsikoga prevelik glede na možnosti parkiranja, način uporabe (mesto) itd... + problematični D4 motorji kolikor slišim zadnje čase.

@gapi94: s T5 pomojem poraba pri tem režimu med 7,5 - 8,5 L/100 km. Pri T6 z AWD je v podobnem režimu tudi pod 8 L/100 km če se hoče. Gre pa tudi nad 15 brez težav

Na vrh
Janko88
29 avg 2021, 21:18
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
V70 ima tudi po litrih prtljažnik ene 40 litrov večji kot V60 in 15 l večji V90. Poleg tega je povsem oglat.
Kar se porabe tiče mislim, da pri avtu za 30k+ ni tako pomembna kot je letna depreciacija. Avto je 2 toni + zato po mestu bogato pije, dizel 9. Po avtocesti je pa milina. Ga moraš res dobro žgat da prideš čez 6. Sploh glede na to, da pri nas folk prehiteva 120 ali celo 110 na uro.
D3 je dosti manj problematičen motor, obvezno se pa kupuje 2018 ali mlajši. Do takrat so že vse porihtali. D4 sicer ima še vedno težave z EGR ventili.
Mogoče V90 bolj izgublja vrednost, ker je malo starejša notranjost, malo slabši dizajn in je malo predolg, da bi bil primeren za vse. Verjetno je za tako velik avto potem že xc90 bolj priljubljen. Notranjost V60 in XC60 je dosti lepša. Verjetno pa tudi kmalu prideta nova xc90 in V90 in se to odraža na ceni... Je pa tudi vprašanje kateri letniki so poceni. Če so 2017 in mlajši so batni obročki kar dober razlog.

[ Uredi 29 avg 2021, 22:06 ]
Na vrh
gapi94
30 avg 2021, 18:40
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
alfasan je napisal(a): ...

To me pa preseneča, da ima V70 bolj prostoren prtljažnik kot V90.
Se pa sprašujem, če primerjam novo v60 in V90, zakaj V90 tako zelo izgublja ceno?



Ko dam npr. komplet bobnov v v70, mi ni treba pazit, kak zlagam, se bo prtljažnik zmeri zaprl bp. pa še placa ostane za vlk stvari, pri v90 morm pa res fajn zložit, da se prtljažnik sploh zapre, oz. nazadnje sm mogel neko stvar celo zadi na sedež dat...
Zato sm pa v dilemi, kaj kupit naslednji avto... Na volvu bom 100% ostal... ampak če grem gledat glede prtljažnika, se lahk z v70 primerja edin kaka xc90-ka SUV-a pa žal še nebi mel. Ampak najbol me jezijo novi motorji..... Če lahk usi švabi nardijo 6cyl dizla, zaka še volvo ni tega mogel nardit... Da bi vsaj na novo D5 5cyl razvili, neke 250km +. Nekako mi ne potegne, krava od avta, noter pa 4cyl mlinček

[ Uredi 30 avg 2021, 18:46 ]
Na vrh
Volvej
30 avg 2021, 20:48
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Če ti je V70 veliko bolj uporaben od V90, zraven tega si že ugotovil tudi da ima boljši motor, pa tudi po letniku imaš enega izmed zadnjih... ne vem zakaj bi menjal? Vozi še naslednjih 10 let :-) Meni je tudi V90 zelo, zelo lep avto. Ampak Volva s 4 cilinderskim motorjem ne bi mogel kupit.
Na vrh
AssKicker
30 avg 2021, 21:20
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Mirne duše lahko rečemo da so vea motorji eni izmed slabših na trgu. Toliko kolikor so bili 2.4 D5 nad povprečjem, so 2.0 4zyl pod povprečjem. Oziroma kot recimo zagrizen volvaš, bi pri vozilu, mlajšem od 5 let, raje vzel nekaj pri konkurenci.
Na vrh
Modri
31 avg 2021, 07:38
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Kaj pa je tako slabega na 2.0 4zyl? Ima kdo konkretne podatke o okvarah teh motorjev?
Na vrh
alfasan
31 avg 2021, 08:55
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
VEA 2.0 D4 je najbolj na udaru, še posebej 181 KM.
Vsi imajo zanič EGR oz hladilnik plinov. trajna rešitev je izključno elektronski izklop.
Na angleških forumih so uporabniki veliko pisali o prekomerni porabi olja. Napaka na batih in obročkih. Nekateri lastniki so imeli srečo in so jim napako odpravili.
Plastični kolektor naj bi se topil in zagorel pod določenimi pogoji. Bil je vpoklic. Za enkrat ni zgorel še noben.

Po drugi strani pa imaš tako angleške kot nemške forume, kjer pa zelo hvalijo VEA motorje. Saj so bistveno bolj skromni od 5cyl.
Prav tako poraba olja ni doletela vseh in so še vedno v manjšini. Če kupiš rabljenega se ta napaka itak opazi takoj in lahko uveljavljaš stvarno napako, tako da tukaj ni bojazni pri nakupu.
Kar sem uspel prebrati pa je problem pri XC90 saj zaradi teže in potem še pri vleki težkih prikolic VEA dizelčki niso kos tej nalogi in je pri nekaterih prišlo tudi do težjih okvar oz stojeloma.
Sam imam VEA D4 in ima že 255.000 km. olja ne kuri praktično nič saj ga po 15000 km nalijm nekaj deci in nato pri 20.000 menjam vsega. EGR pa je izklopljen.
Za primnerjabo kolk pokuri. Sicer sem vozil res umirjeno 1/4 časa sicer s klimo. naredil 1656 km in tankal 72,37 litra. povrečna torej 4,37 l/100km
Na vrh
Modri
31 avg 2021, 09:38
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Kaj pa D4 (140kw) v V60 II (letnik 2018->), je tukaj enako?
Na vrh
Janko88
31 avg 2021, 21:40
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Plasticen kolektor in obrocki so sanirani. Hladilnik je bolj pretocen, ne ve se pa ce je s tem ze vse reseno. D3 je ok, ampak ce je najbolj pomembna moc motorja, pol je treba vzet d4. Kot receno pa serviser pri 150k ni imel problemov. Ce clovek rad pritisne gas potem je malo problemov. Ce se cilja na 4 litre porabe, pol se pa hitro vse zabije.

[ Uredi 31 avg 2021, 21:41 ]
Na vrh
sleby
31 avg 2021, 21:50
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
Uh, tule berem, kot da je to najslabsi motor, medtem, ko svojega ne morem prehvalit. Ja, mogoce res ni za xc90, se pa v v60 super obnese. Sem pa bil na vseh vpoklicih in imam egr menjan.
Sicer pa nekdo, ki bi zaradi 4 zyl motorja menjal znamko, zame pac ni "zagrizen volvas".
Na vrh
Janko88
31 avg 2021, 22:10
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
To je nabijanje. Vsi dizel motorji imajo probleme. Ali so sobe, sklopke, dpf, egr... Kakemu nemci ketno odtrga pa nic ne jamrajo.
Na 100k je sigurno zdravo ocistit egr, vse ostalo je pa sanirano.

[ Uredi 31 avg 2021, 22:13 ]
Na vrh
alfasan
06 sep 2021, 16:56
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Danes ob 6ih zjutraj na počivališču nekje proti Splitu pretegujem noge, ko se ustavi zraven Volvo v40 D4, odpre vrata in haubo. Vzame 5 l kantico olja, preklinja in doliva olje.
Pa sem se malce zaklepetal, da potreniram svojo nemščino.
Dunajčan 40ih let s familijo na poti v Trogir.
Je rekel, da takih jajc se ni imel. 1-1,5 l olja na 1000 km.
Garancije ni, jamstva tudi ne. Strošek popravila predrag.
Sedaj čaka na rabljen motor od kakšne zbite. Takšnega avta pa tudi ne more in ne sme prodati. Sem mu rekel, da moja D4 ne žre olja. Pa je rekel "noch nicht, warten sie mal"
Na vrh
Janko88
06 sep 2021, 19:06
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Ali je letnik pred 2018, ko so imeli še defektne obročke ali pa ni redno menjal olja in zdaj "menja" bolj pogosto. Verjetno je letnik pred 2018. Tukaj bi moral Volvo narediti vpoklic, ampak je predrago... in Volvo na žalost ni Toyota. 2016 je bila prenova in 2016 in 2017 so problematični.
Meni ga D3 ne spije niti kapljice. Upam, da tako tudi ostane.

[ Uredi 06 sep 2021, 19:08 ]
Na vrh
daikini
06 sep 2021, 20:51
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Škoda, da Volvo vsaj za D5 motorje ni oplemenitil 2.4 5 valjni motor, saj ima velik potencial. Šli so na 4 valjne motorje, ki so za nekatere modele podhranjeni zaradi veilkosti in mase vozila (npr. XC90). Zaradi tega je VOLVO izgubil marsikatero zvesto stranko, ki od vozila pričakuje isto ali vsaj več, kot si ga je lastil predhodno.
Trenutno imam S80 D5 2.4 literski motor in ga bom še imel nekaj časa…

[ Uredi 06 sep 2021, 20:59 ]
Na vrh
sleby
06 sep 2021, 20:54
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
.. in s tem postom si kaj prispeval k debati?

Sicer pa mi je mehanik enkrat rekel, da liter na 10.000 km je dokaj normalno za ta motor. Meni ga med intervali sicer ni potrebno dolivat, ocitno pa je res malce bolj zejen ta model.
Na vrh
Janko88
08 sep 2021, 15:36
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Znizevanje izpustov terja visoke davke vsepovsod. Velikost notorjev je ze med njimi. Ce bodo res nabili se dodatne davke na bencin bo precej zalostno. 4 cilindri so za koga premalo, ampak se tega vec dolgo ne bo. Zapleteni hibridi ali pa elektrika, ki je neprakticna in ko baterija crkne, zelo draga.
Ze sedaj je na ceno bencina 200% davek, govori se pa se o mnogo visjem, samo da bodo unicili motorje z notranjim izgorevanjem. Sam se bolj bojim, da avta sploh ne bom vec imel, ker bo to samo se pobiranje davkov. Ze sedaj je na bencinski tako da prides placat davek in ne bencin. Ce podvojijo ze tako nenormalne davke pol ....
Sam moram rect da ne pogresam konjev. Avtocesta je tako polna cel cas, da je res tezko posteno pritisnit. Polno je pilotov ki vozijo 120 ali manj po prehitevalnem, in polno ljudi ki vozijo za ritjo tako da je precej nevarno divjati. Ni to nemska avtocesta, amapk 2 pplna pasa.

[ Uredi 08 sep 2021, 15:41 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete