Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC70 T6

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
eugene
13 jul 2021, 08:55 Predogled tiskanja
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Žena je imela poln kufer 240ke pa je v zadnjem času sistematično povečevala pritisk da kupimo kaj novejšega. Jaz sem se vdal, 240 bi potrebuje malo prenove, (ne ne gre od hiše) in sem v avtonet vkucal xc70 in bencin. Gledal sem P3 ker dvojke so večinoma vse že zguncane. V sloveniji je bil samo eden bencinar in to v precej oddaljenem prekmurju. Kličem lastnika in po opisu se mi je zdelo vredno it pogledat, tako da v petek vzamem denar iz nogavice, naložim familijo v 240 in dage via Puconci.

Pridem na dvorišče in takoj mi je blo malo čudno ker je bilo dvorišče od Evangeličanskega doma. Ok pride lastnik si ogledujemo avto in gremo na testno vožnjo. Pridemo nazaj in v pogovoru zvem da je lastnik evangeličanski duhovnik. Mega si rečem, ta verjetno me ne bo nalagal. Super dečko v gavnem.

Avto pa pravljica. 10 let L2011) in 285k km ampak renično neverjetno očuvan in negovan. Brez praske, pastike sveže kot da bi včeraj prišle ven iz kalupa, notranjost oblečena v perforirano premium usnje kot nova, T6 pa ave marija. Bi mogu bit glup ga ne vzet. Tako, da je žena novopečena lastnica enega kar posebnega volvota.

Zgodovina za nazaj vsa znana, saj so latnikovi sorodniki tudi lastnikui tudi avtohiše kjer je bil avto sprva kupljen in vseskozi servisiran. Prvi lasnik, nek psihijater, je njihova dolgoletna stranka in kupuje tam volvote že leta. In to zmeraj po istem receptu. Bel z svetlo notranjostjo, močnim motorjem, dobrim ozvočenjem, premium usnjem in malo elektronike. Ga vozi 4-5 let in vzame novega. V prvih 4 letih je s tem avtom naredu 180kkm.

Avto ima tako T6, 3.0 šetvalni turbo bencinar z 305KM in 440Nm navora, premium usnje, high performance audio. In polno stvari ki nima. Nekatere kot naprimer šibedah, pogrešam jaz, nekatere kot na primer gretje sedežev pa žena. Nima niti navigacije, radarje, mrvega kota, park senzorjev spredaj, hlajenja sedežev, aktivnega tempomata, električnih zicev, ksenon luči, ....Ampak ok si mislim. Če je bil gospod pripravljen dat 75kEUR zanj kolkor je stal nov ( baje mi bodo zbrskali original račun) ima več kot pravico si ga konfigurirat kakor mu paše in se jaz ki sem dal 11k zanj nimam lih kaj pritoževat.

Posebnih planov razen vzdrževanja nimam za zdaj. Menjava olja v menjalniku in haldexu. Žmigavc na levem ogledalu je počen in to je to. Mogoče sprednji park senzorji bi prišli prav ženi.

Nekaj slik. Bom naredu kašne boljše v kratkem.












Imam eno vprašanje. Ima tablice inscription, kar kot razumem je neki povezano z opremo. Je to to premium usnje ali pomeni da je oprema po naročilu ali kaj drugega?




[ Uredi 13 jul 2021, 09:56 ]
Na vrh
Aljaž225
13 jul 2021, 11:09
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Čestitke in naj ti dobro služi, se je pa prej prodajal kar nekaj časa tudi v avtohiši v ms.

Inscription je paket opreme (perforirano usnje, pa še kakšen dodatek) Zanimivo edino da na perforiranem usnju ni gretja/hlajenja ker so ga imeli čisto vsi kar sem jih videl.

Lp.
Aljaž
Na vrh
eugene
13 jul 2021, 12:03
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Klima je sicer proti tisti v 240 svetlobna leta boljša samo hlajenje sedežev bi pa vseeno pasalo. To je kup dela retrofitat verjetno. Dobit konzolo, pa verjetno komplet zice, menjat preobleke in priklopit na klima sistem- se pravi še neka dodatna napeljava, ki je zdaj ni v avtu. In verjetno vse to omogočit v računalniku.
Na vrh
alfaromeo
13 jul 2021, 14:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Čestitam za nakup.
Vendarle se je našel nekdo...

Meni osebno ni potegnil zaradi tega ker je brez xenon, gretja sedežev, itd...

Izgleda bolj nek osnovni model z usnjem...

Inscription je oprema, ki dopušča kupcu več svodobe pri izbiri materialov in bravnih kombinacij notranjosti in zunanjosti. So pa bili inscription pravilom še bolje založeni od summum. Tako da skoraj dvomim da je dotični summum.

Velik + tega avtomobila je motor, ki je top shit izbira. BRAVO
Na vrh
eugene
13 jul 2021, 14:53
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
alfaromeo je napisal(a): ...

Čestitam za nakup.
Vendarle se je našel nekdo...

Meni osebno ni potegnil zaradi tega ker je brez xenon, gretja sedežev, itd...

Izgleda bolj nek osnovni model z usnjem...

Inscription je oprema, ki dopušča kupcu več svodobe pri izbiri materialov in bravnih kombinacij notranjosti in zunanjosti. So pa bili inscription pravilom še bolje založeni od summum. Tako da skoraj dvomim da je dotični summum.

Velik + tega avtomobila je motor, ki je top shit izbira. BRAVO


Ja motor je tudi mene pritegnu. Nisem lih od dizlov uvozit enega bencinarja z takim motorjem pa se tudi ne lih splača. Pa ko sem šel pogledat na mobile ni bilo niti enega tako , da sploh nisem imel z čim primerjat. Ja izbira opreme oz neizbira je po svoje zanimiva odločitev. Lahko, da si misli da če česa nima se ne more niti pokvarit al ne vem kako si to razlagat. Mene niti ne moti preveč. Je zdaleč najbolj opremljen avto, ki sem ga kdaj imel. Važno mi je bilo, da je ohranjen, T6 in usnje.

Kaj si mogoče šel avto pogledat v živo? Prodajalec je reku, da je vsak teden kdo prišu ampak al da so bli preprodajalci ali kaki mulci, ki so prebrali da ima 300km. Za kaj spustit ceno ni htel niti slišat. Jaz pa tudi nimam volje se neki cenkat. Tako, da sva si hitro dala roko. Je že moglo bit tako, da je prišel k nam. Bi pa kmalu šel. Je lih takoj po prepisu klical še en primorc, ki se je že precej zanimal in bil razočaran, da je prodan.
Na vrh
eugene
13 jul 2021, 15:04
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ne vem kako grejo tej močni D5 samo to kar skoči ko pohodiš pedal. Šestak pa je neverjetno miren in z lepim, sicer fanj pridušenim zvokom na obratih. S kakim performance izpušnim sistemom bi to pelo, da je veselje.

[ Uredi 13 jul 2021, 15:04 ]
Na vrh
Andrei
13 jul 2021, 17:09
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Čestitke! Srečno in varno vožnjo ti želim.
Jaz imam precej podobnega in sem zelo zadovoljen. Inscription omogoča boljše in perforirano usnje, je pa nenavadno, da nima gretja/hlajenja, ker je to običajno povezano s perforacijo.
Na vrh
Spletna stran
Janko88
14 jul 2021, 12:40
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Cestitke. Tole izgleda res hud avto, letom navkljub. V6 je pa tudi nekaj kar je dobro probat, preden veliki motorji izginejo za vedno.

[ Uredi 14 jul 2021, 12:54 ]
Na vrh
JG
14 jul 2021, 14:31
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Brez besed, kapo dol, vrhunski avto.
Na vrh
eugene
14 jul 2021, 17:15
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Hvala vsem za čestitke!
Res je strojčina.

Janko88 te morem popravit. Ni V6 ampak linijski kar je še boljše saj je to ena najbolje zbalansiranih arhitektur. Se pa absolutno strinjam, da je to zadnji cajt za izkusit te večje mašine saj gre vse v smeri downsizinga. Pa glede na to da so ukinli xc in v70ke, ki je za mene eden najbolj posrečenih volvotovih platform o čemer priča tudi popularnost je počasi zadnji cajt ujagat kak lep primerek.
Na vrh
Janko88
15 jul 2021, 08:24
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Pardon
Obilo uzitkov vseeno, tudi ce so v liniji.
Na koliko so pa delali servise masine in menjalnika?

[ Uredi 15 jul 2021, 08:26 ]
Na vrh
P3cho
16 jul 2021, 06:58
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko
Na vrh
eugene
16 jul 2021, 11:04
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Janko88 je napisal(a): ...

Pardon
Obilo uzitkov vseeno, tudi ce so v liniji.
Na koliko so pa delali servise masine in menjalnika?


Imam poštemplano servisno knjigo sem pa še klical na servis , kjer so mi potrdili kar sem sumu. Servise z menjavo olja motorja so delali po predpisanih intervalih in sicer na 1 leto ali 30kkm. V menjalniku in pogonih ni bilo menjano nikoli, so pa baje kontrolirali na 100k, kakor je tudi predpisano.

Razmisljam o menjavi olja v menjalniku in sicer z protokolom, spustiš, naliješ, greš skozi brzine in spet odtočiš naliješ in tako 3 x. Na koncu nastaviš še nivo pri predpisani temperaturi za kar če razumem rabim diagnostiko (dice in vida). Pa v haldexu bi tudi pametno menjat skupaj z filtrom in verjetno še v zadnjem difu.

Ima kdo kaka priporočila za olja?

Glede diagnostike. Ker vse avte šravfam sam in sem poklicno ukvarjam z avtomatizacijo- diagnostika in odpravljanje napak na strojih v proizvodnji mi je praktično vsakodnevno delo, sem odločen, si to nabavit in verjetno kar en klon dice-a in vido 2014d. Malo sem gledal in zgleda še najbolj ok varjanta iz anglije (https://vvde.info/wp/) za 160+ poštnina. Na aliexpresu jih ni več. Ima kdo kako boljšo preizkušeno varjanto iz evrope ali pa za prodat ker ga ne rabi?
Na vrh
eugene
16 jul 2021, 12:18
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98


Na vrh
eugene
16 jul 2021, 12:42
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Do zdaj je bil GTI najhitrejši avto pri hiši (150KM in 950kg) samo se mi dozdeva da je xc70 hitrejši. Mogoče ne po ovinkih. Bi pa mogu nardit ed drag race samo žena sigurno ne bo hotela sodelovat.


[ Uredi 16 jul 2021, 12:45 ]
Na vrh
eugene
16 jul 2021, 14:44
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
P3cho je napisal(a): ...

Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko


Z podvozjem misliš zglobe, puše in amortizerje? Kaj je za pazit z pumpo vode in servo črpalko? Kake znane težave? Servo črpalko misliš za letev? Se mi zdi, da sem zasledu, da ima električno kakršno imajo mercedesi cabrioleti za stereho odpirat.
Na vrh
P3cho
17 jul 2021, 09:08
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
eugene je napisal(a): ...

P3cho je napisal(a): ...

Čestitke. Meni se kar malo kolca po mojem V70 T6, ki je pred dobrim letom šel od hiše. Vrstni 6 valjnik je v vsakem primeru mnogo mnogo boljši motor od VEA štirivaljnega T6 (kompresor+turbina), čeprav na papirju izgleda drugače. Zvok, miren tek in občutek, da se motor ne napreza praktično vse do 200+ so vredni tistih 2L/100 km porabe več...

Poglej predvsem podvozje in pa servo črpalko ter vodno črpalko


Z podvozjem misliš zglobe, puše in amortizerje? Kaj je za pazit z pumpo vode in servo črpalko? Kake znane težave? Servo črpalko misliš za letev? Se mi zdi, da sem zasledu, da ima električno kakršno imajo mercedesi cabrioleti za stereho odpirat.



Da. Predvsem puše in zglobe. zaradi teže in moči so določeni deli podvrženi obrabi in menjavi prej kot običajno. Ampak nič drastičnega. Mislil sem vakumsko črpalko in ne servo črpalko...
Na vrh
Janko88
18 jul 2021, 14:01
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Za menjalnik bi sel jaz raje na avto mg. Ne vem ce se splaca kupovat diagnosticno opremo. Vprasaj koga ce je pametno menjat olje, ce se nikoli ni bilo menjani. Vcasih so problemi po menjavi. Kater menjalnik je sploh to?

[ Uredi 18 jul 2021, 14:01 ]
Na vrh
alfaromeo
19 jul 2021, 12:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Koliko pa je poraba takega vozila ? 10-12 ali manj ?

Olje v menjalniku bi jaz zamenjal tudi če še ni bil menjan.
Zakaj ne menjati olja, je pa teorija, da se spirajo usedline , ki so se nabrale in lahko kaj zamašijo...
Na vrh
P3cho
19 jul 2021, 21:38
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
alfaromeo je napisal(a): ...

Koliko pa je poraba takega vozila ? 10-12 ali manj ?

Olje v menjalniku bi jaz zamenjal tudi če še ni bil menjan.
Zakaj ne menjati olja, je pa teorija, da se spirajo usedline , ki so se nabrale in lahko kaj zamašijo...


V70 je meni porabil na v povprečju AC 9,5 -10 L/100 km, mesto pa 14 - 16 L/100 km. Da se peljat zelo varčno, poraba 15+ pa ob dinamični vožnji ni nemogoča.
Na vrh
eugene
20 jul 2021, 20:11
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Tako kot je povedal P3cho. AC 10 (prejšnji lastnik je reku tudi 9 ob zelo umirjeni vožnji), tu lokalno, istrski klanci, pa 12-13. Če si pa daš duška spije vse. Zdaj ne vem kako grejo vaši 200konjski dizli samo teh 300 se meni zdi lih ta man za ta avto in enako pravi žena. Avto je kar velik in težek ampak se zdi, da motor ima skoraj v vsakem trenutku dovolj rezerve, da ne čuti tega. You say go and the car replies YES!
Na vrh
bosty_23
21 jul 2021, 06:03
Član #13746
Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35
Lokacija: Posavje
Objav: 176
Jaz imam xc70 d5.... Serijskih 215ks pa je poraba okoli 8l, mestna + ac 10-11... izpod 7 ga nisem spravil. Poskočen ravno ni, se pa da pelati, ter prehitevati
Na vrh
eugene
20 okt 2021, 13:38
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Zdravo. Kak dober mesec nazaj se je ženi prvič ob malo bolj dinamični vožnji prvič prižgalo opozorilo da avtomatski menjalnik potrebuje servis. Opozorilo zgine ko avto ugasneš avto pa je normalno vozen. To opozorilo se je začelo ponavljati zmeraj bolj pogosto predvsem pri vožnji v klanec na AC ko hočeš pospešit in pretakne v nižjo prestavo. Olje ni bilo nikoli menjano in sem lih nameraval to naredit. Pojavljat so se začele še druge anomalije z menjačem oz sem jih opazu zdaj ko sem malo bolj pozoren. Včasih cukne pri prestavljanju v D. Tresljaji v 5 pri 3k obratih. Nihanje obratov pri obremenitvi- rahlo pospeševanje recimo, cukne pri prestavljanju v nižjo pri opočasnjevanju.

Prvo sem razmišljal o menjavi olja, samo sem sumu, da to ne bo lih magično rešilo. Zato sem se pozanimal v Horjul na Marolt motors, za katere sem slišal pozitivne stvari. Potrdili smo mi da menjava ne bo tega odpravila in predlagali , da pripeljem avto na kratek pregled. In res sem se zapeljal do njeih in sva z mojstrom se na kratko zapeljala in so prebrali napake. Izpisalo je napako solenoida konverterja. Rečeno mi je bilo, da je pri teh kilometrih menjalnik zdrel za obnovo. To je menjavo krmilne plošče z solenoidi in obnovo oz menjavo konverterja, kar naj bi blo pričakovano pri teh km. Se pravi menjalnik dol in komplet obnova. Tesnila, lamele, konverter in nova krmilna plata, ki je tudi glavni strošek. Strošek 3 oz 3.6kE glede na to če je treba konverter menjat ali samo obnovit. Avto pa bi moral bit 10-14dni pri njih. Za foro sem klical še v Lesce k menjalnik.si ( obnavljajo tudi turbine) za katere sem slišal tudi pohvale. Tudi tam so mi potrdili to diagnozo, ki so jo podali v Horjulu in enako delo. Se pravi menjalnik dol, menjava konverterja, tesnil, filtra , in seveda plate. Tudi tam so mi rekli daj e to dokaj normalno pri teh kilometrih. Edina razlika je bla cena. Tu so mi rekli 2kE.

Jaz nimam izkušenj ne z enim ne z drugim. V horjulu so mi nekoliko bližji pa na prvi vtis tudi prijazni in korektni ampak cenovno so peveda precej neugodni napram tem v lescah ( Boštjan).

To da avto gre na popravilo menjalnika sem se že odloču, ker sem z avtom drugače zelo zadovoljen. Ima kdo kake izkušnje z omenjenima serviserjema? Ali s kakim tretjim ki bi mi ga priporočal za to delo, ki je malo bolj zahtevno kot sama menjava olja?
Na vrh
eugene
20 okt 2021, 14:34
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Zdaj sem klical še v Avtocenter TIT v trebnje. Po telefonu je tudi znal marsikaj povedat in pravi, da imajo kar neki izkušenj z obnovo teh menjačev. Tudi tam je bla cena 2 do max 2.5kE za obnovo. Popravilo pa nekje teden. Edina težava je da bi lahko komaj čez 1 mesec prišel na vrsto.
Na vrh
Andrei
20 okt 2021, 17:17
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Meni res občasno rahlo cukne med P in D, drugih težav ni, je pa D5 AWD 2011, olje še ni bilo menjano, 370k, sicer servisiran na uradnem in so zatrdili, da se olje pač ne menjuje, niso pa povedali, kakšna je sicer pričakovana življenjska doba menjalnika, je to samo čas v garanciji ali pa se to kaj raztegne Ko sem se pozanimal za popravilo, so cene tam nekje, kot si napisal, kar sem vzel nekako v zakup pred nakupom.

[ Uredi 20 okt 2021, 17:20 ]
Na vrh
Spletna stran
Andrei
20 okt 2021, 17:18
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
.

[ Uredi 20 okt 2021, 17:19 ]
Na vrh
Spletna stran
alfasan
20 okt 2021, 20:57
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Jaz imam dobre izkušnje z Maroltom in tudi nekaj jih poznam z dobrimi izkušnjami, toda le kar se tice menjave olja in manjših popravil. Iz druge roke lahko povem, da imajo z njim dobre izkušnje pri obnovah MB menjalnikov.
Za tega iz Lesc imamo slabo izkušnjo pri menjavi olja. Ok.sam ne gledati sam name. Veliko ljudi ga pohvali, toda tudi nekaj graj je. Za tega iz Dolenjske pa poznam samo enega, ki je tam obnavljal in je bil zadovoljen s storitvijo in ceno.
Drgač pa če mal pregledujes tehnične forume bi avtomatski menjalnik moral zdržati bistveno dlje, če bi bil redno vzdrževan..torej pri tako močnem motorju in veliko kratkih vozen j bi olje moralo biti zenjano vsakih 60.000-80.000 km.
Na vrh
tdx
20 okt 2021, 22:50
Član #19441
Prijavljen dne: 02 dec 2019, 21:37
Lokacija: Nova Gorica
Objav: 29
Eugen, kakšen tip menjalnika je noter? Pa kateri proizvajalec? Jaz sem svojega ZF steptronica ( v BMW528Ia) peljal na obnovo v Nemčijo v Friedrichshafen..pooblaščenem
mehaniku..(Tam je sicer njihova glavna fabrika).. Po zapletih z "domačimi" stručkoti, je to bila prava odločitev...Ostalo, če te bo kaj zanimalo...Je pa to bilo izpeljano leta 2011
Na vrh
eugene
21 okt 2021, 09:49
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Menjalnik je 6 brzin Aisin TF-80 SC. Letnik avta je 2011. 2010 so začeli točit novejše olje notri. Iz ATF T-IV so šli na ATF WS. Volvo serijske so 1161640 za T-IV oz JSW3309 in 31256775 za WS oz JSW3324. Zanimivo, da navodila za uporabo navajajo JSW3309, ker jih niso updejtali. To novejše olje naj bi blo redkejše, kar nekoliko pripomore k manjši porabi.

[ Uredi 21 okt 2021, 13:39 ]
Na vrh
Janko88
27 okt 2021, 11:01
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
300k je bil brez menjave? Uff. No neka racunica je original servis racuna 320 eur na menjavo. Ce bi jih naredil 6 bi prisparal 1,8k. Je pa to strosek prvega lastnika. Njemu se je splacalo sparat. Ce ti ga zrihtajo za 2k, pol pa sploh ni razlike.
Zalostno, zelo zalostno pa, da original servis naredi kaj takega. Kdo so ti zarukanci?

[ Uredi 27 okt 2021, 11:39 ]
Na vrh
eugene
27 okt 2021, 11:40
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ma pomoje sploh ni bil problem z denarjem. Avto je bil skozi servisiran na pooblaščencu in uradno menjava olja ni predpisana za normalno uporabo. Verjetno ni edini volvo z tako zgodovino servisiranja.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete