|
|
[Anketa] Norveška je postala vodilna dežela EV
|
|
daikini | 16 mar 2022, 18:46 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 139
| Daleč od “zelenega vozila” so ta električna vozila. Uporabno za po mestu in malo izven mesta. Na relacije pa vozijo za tovornimi vozili, da je manjši zračni upor in poraba elektrike. | Na vrh | |
Andrei | 17 mar 2022, 14:38 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Ta hip glede na cene energentov, avtov ... glede na dosege itd. je ključno vprašanje, kakšne so tvoje potrebe in zmožnosti. Z veseljem bi imel EV, ampak večina voženj, ki jih opravim, so daljše in družinske, zato v EV vidim več komplikacij kot prednosti. Če pa bi recimo uporabljal avto za dnevni prevoz v službo tja do 100 km v eno smer in bi imel možnost polnjenja doma, bi o tem resno premislil.
[ Uredi 17 mar 2022, 14:39 ] | Na vrh | |
HitriZajcek | 17 mar 2022, 20:21 | |
| Član #24435 Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10 Objav: 29
| V državi, kjer je ~1000 hidroelektrarn in proizvedejo več elektrike, kot je celotna država porabi (plus dodatnaproizvodnja iz drugih virov), tako da lahko svojo nafto v miru zvažajo, je seveda precej lažje preiti na električna vozila. Smeti ob razgradnji baterij itd. itak ne pokasira Norveška, ampak "tretji svet" par tisoč kilometrov stran ...
Podobno kot tista o mahanju s tujim k. po koprivah ... ni težko | Na vrh | |
Filipe | 18 mar 2022, 01:26 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Omenjeno je jasno in tudi večina vozila z baterijo gre v razgradnjo ker ne-le-da-je baterija dražja oziroma presega celotno vrednost vozila ampak je zadeva tako narejena da je tako kot pri ''pametnem'' telefonu vse v enem kosu in zanič po določenem času. | Na vrh | |
Janko88 | 19 mar 2022, 23:03 | |
| Član #22834 Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41 Objav: 111
| Zeleno bi bilo imeti vlake na elektriko, ki grejo 300 kmh in se voziti z javnim prevozom. Potem rabis pa se neko nadaljevanje vlaka po mestu. Neko nadzemno progo namesto busov. Problem je edino kes.
[ Uredi 19 mar 2022, 23:03 ] | Na vrh | |
Filipe | 19 mar 2022, 23:06 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Janko88 je napisal(a): ...
Zeleno bi bilo imeti vlake na elektriko, ki grejo 300 kmh in se voziti z javnim prevozom. Potem rabis pa se neko nadaljevanje vlaka po mestu. Neko nadzemno progo namesto busov. Problem je edino kes.
A to si mislil podobno kot imajo metropole vlake na zračnih blazinah? | Na vrh | |
Janko88 | 23 mar 2022, 20:33 | |
| Član #22834 Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41 Objav: 111
| Ne. Namesto da bi delali podzemno, naredijo nadzemno. Nekaj metrov nad tlemi. Betonsko. Verjetno lazje kot kopat pod zemljo. Vseeno pa zelezniska proga ni ravno zastonj. Brez nic pa ne more v zeleno smer.
[ Uredi 23 mar 2022, 20:33 ] | Na vrh | |
Filipe | 23 mar 2022, 21:01 | |
| Član #13462 Prijavljen dne: 28 jan 2016, 12:20 Objav: 198
| Janko88 je napisal(a): ...
Ne. Namesto da bi delali podzemno, naredijo nadzemno. Nekaj metrov nad tlemi. Betonsko. Verjetno lazje kot kopat pod zemljo. Vseeno pa zelezniska proga ni ravno zastonj. Brez nic pa ne more v zeleno smer.
To je jasno. Ampak Volvov metro ni slaba zadeva, sploh ob konicah in če je center odprt samo za avtobuse in javni prevoz. Za liniji 3G in 25 bi bila to super zadeva, samo bi bilo potrebno še izboljšati kvaliteto javnega prevoza ter mi prilagoditi urnik tako kot je bil včasih v vseh izmenah. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 73, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5972 najnovejši član: Twxqrprob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|