Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Napake novejših Volvov - SPA platforma

Avtor objava
Janko88
11 avg 2022, 19:56 Predogled tiskanja
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Torej kot rečeno, da se ne smetijo vse teme povprek, tule zbiramo napake, da se vidi koliko problemov imajo Volvi narejeni na novi platformi, z mnogimi kitajskimi deli.
Tega je ogromno, na slovenskih straneh pa je povzetke za nekatere modele možno videti na:
https://www.avtonasveti.com/volvo-s90-v90-2016-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic-zanesljivost/
https://www.avtonasveti.com/volvo-xc90-2015-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic-zanesljivost/
https://www.avtonasveti.com/volvo-xc60-2017-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic-zanesljivost/

Na splošno velja, starejši letnik več kritičnih napak, ampak tudi novi električni modeli nosijo nove napake.

Mogoče, če začnemo s težkimi okvarami:
-defektni obročki
-defektni kolektorji

Kolektorji so bili zaradi možnosti vžiga celo vpoklicani. Če jih še niste menjali je za preverit, pri obročkih pa se zatakne. Posnemovalni obročki so bili zamenjani samo za novejše serije, od leta proizvodnje 2018 naprej, kako je s tisimi mejnimi konec 2017, začetek 2018 se ne ve točno. Vsekakor je letnike pred 2018 in tudi nekaj 2018 (beleži se namreč leto registracije) bolje obiti. Obročki pač niso neka brezvezna napaka in sploh če človek dela veliko kilometrov se bo to poznalo pri preuranjeni odpovedi motorja. Obročki se počasi zapacajo, zapečejo, postanejo manj prožni in... tudi izmenjava tekočin v motorju ni nekaj kar bi imelo blagodejen vpliv na vzdržljivost motorja. Seveda je tu še nevšečnost, da tankate kot pri 2 takterju, malo nafte malo olja...
Kot rečeno, če vam žre olje in imate letnik 2018 ali nižje, imate defektne obročke. Kaj tu storiti je pa drugo. Najlažje je ne kupiti.
Na vrh
HitriZajcek
11 avg 2022, 20:13
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
Mogoče bi bilo korektno še navesti, da tiste napake, ki si jih omenil, veljajo za dizle, ne pa kar vsepovprek.

Pa zanima me ali npr. na BMW forumu tudi odpiraš teme in ljudem razlagaš kako je s ketnami, da so Bxx motorji isti šrot kot Nxx, o dizelskih "vžigalnikih" itd ... pa na vseh ostalih forumih? Mogoče na kakem Honda forumu o VTEC konjih, ki nekam izginejo po par letih (grejo na drug pašnik)?
Na vrh
daikini
12 avg 2022, 07:18
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Ah to so napake, ki jih v večini opravijo z vpoklicem in ni nobene drame. Vedno se tvega, če se vzame prve serije novih modelov, ko se čez čas pokažejo določene težave.
Na vrh
Janko88
12 avg 2022, 12:37
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Narobe ste razumeli. Razlaga napak ni namenjena v negativnem smislu. Opažam, da ljudje sploh ne vejo kaj dosti o napakah in posledično tega ne javljajo. Sam odnos na servisu je pa, če ne definiraš 100% napake, oni je sigurno ne bodo. Še tiste, ki so v računalniku bodo devalvirali in rekli to ni nič. Avto je treba samo vozit in take bedarije futrajo ljudem.
Če smo že pri tem, obstajata 2 nivoja napak. Ene, ki jih avto javi tudi vozniku in druge, ki jih javi samo mehaniku. Jaz kaj takega še nisem videl, ampak očitno tako je. Če so tiste, ki se javijo samo mehaniku moteče za lastnika naj bi mehaniki nekaj naredili. V praksi jaz te voljnosti nisem opazil. Mogoče je to tista "napaka" pri Volvu, ki je celo najhujša. Na računalniku napaka za klimo, rečeš, da slabo dela in dobiš odgovor, pri Volvu vse klime tako delajo. Pojdi domov
Na napake drugih znamk ne bom odgovarjal, niti to ni tema o teh znamkah. Vidne so na avtonasveti, kdor želi kupovati avte, ki se jim trgajo ketne, naj izvoli. Tukaj se govori o napakah Volva. Če jih ima kdo lahko deli, lahko pa je tudi švedsko tiho.

Res je to so bile napake za dizel. Bencin je imel druge napake in sicer razpadanje svečk, ki so povzročile hude poškodbe motorja oz. popolno uničenje motorja. To naj bi bilo pokrito z garancijo. Kaj dosti za reči o tem pa z moje strani ni. Upam, da so ti nesrečniki dobili nove mašine.

S tem pa mislim, da smo pokrili vse težke okvare. Kar je nerešeno so defektni obročki. Kaj narediti glede tega pa ne vem. Se splača zbrati v skupino in zahtevati odškodnino. Dotakati do bridkega konca?? To ni nepomembna napaka kot želijo nekateri iz ne vem kakih razlogov prikazati. To je resna težka okvara motorja.

Kar lahko potegnemo je sigurno bolje dati roke stran od letnikov do vključno zgodnji 2018 ali vsaj do 2017, če avta še nimamo. Če ga imamo...

[ Uredi 12 avg 2022, 12:40 ]
Na vrh
Janko88
18 avg 2022, 11:26
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Izgleda imamo junake pri nas, ki so aktivni na forumih in kurijo olje:
https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=316601
Na 4-5k mu požre en liter olja. Razmišlja o menjavi avta

Rešitelji:
https://www.carcomplaints.com/news/2022/volvo-oil-consumption-class-action-blames-piston-rings.shtml
Če jim uspe bo vsem lažje...

Zanimiv prikaz novega dizajna obročkov in batov za VEA mašine:
https://www.carcomplaints.com/news/2022/volvo-oil-consumption-class-action-blames-piston-rings.shtml

https://www.swedespeed.com/threads/2016-xc90-burning-massive-amounts-of-oil.639838/
Brez besed



[ Uredi 18 avg 2022, 11:33 ]
Na vrh
alfasan
18 avg 2022, 12:21
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Kdaj lahko pričakujem, da bo avto pokuril več olja kot nafte?
Kaj predlagaš, da vsi ki imamo avte 2103-2017, da jih prodamo, zamenjamo motor, zapeljemo v graben?

Volvo je prodal ne vem koliko milionov avtov z VEA motorjem. Verjetno je pogorelo več BMWjev kot je volvotov s povečano porabo olja.

[ Uredi 18 avg 2022, 12:22 ]
Na vrh
Janko88
24 avg 2022, 10:30
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Ali je kdo seznanjen s situacijo okoli pogodb naših volvo zastopnikov? Tega sicer do sedaj nisem bral, ker mi ni bilo treba, ampak zasledil sem, da imajo uvozniki avtov lahko različne pogodbe glede garancij. Lahko dobijo večje rabate in garancije financirajo sami ali pa nižje in garancijo krije proizvajalec. Nisem vedel, da je to sploh možno. Bi pa to dosti pojasnilo. Če sami financirajo garancije potem imajo zelo veliko motivacijo, da vse napake zavrnejo. Sicer mi pa ni jasno nič.

Kakorkoli pa je reševanje reklamacij nekaj pri čemer je dobro nastopiti skupaj. Vsak posameznik se težko bori z nekim dilerjem. Rešitev problemov sigurno ni molk in prodajanje avtov novemu nesrečniku. Rešitev je, da se o napakah govori in prijavlja. V najboljšem primeru več ljudi skupaj. Če pride do združitve lastnikov potem obstajajo tudi inštitucije, ki lahko nastopijo v imenu lastnikov, sicer pa vsak po svoje. Če se pustiš, boš tudi dobil kar ti gre.

Meni je npr. enkrat javilo neko napako za klimo. Pol je blo to zbrisano, do naslednjič se ni pojavilo... in kaj sedaj? Takrat to ni bilo nič, naslednjič bo pa to nekaj nujnega za popravit? Ne vem kako to gre, ampak, če lastnik ni sposoben v trenutku, ko je na servisu, točno pojasnit kaj je narobe in kaj hoče, da se zamenja... gotovo. To ni nič, treba je samo vozit in ne se ozirat na te kode. To je samo informacija za mehanika
Pol pa bereš Volvo ima generalni problem z uparjalniki al nečim... Je že komu Volvo zamenjal uparjalnik. So ga zamenjali z istim. Veliko jih je baje zanič.

Če gremo kar na to napako:

Nekateri lastniki poročajo o puščanju uparjalnikov klimatskega sistema, kar se kaže kot nedelovanje klimatskega sistema. Ker se uparjalnik nahaja pod armaturno ploščo je zamenjava dolgotrajna in posledično zahtevna.

Kako sploh ukrepati? A kdo ve, je že kdo to popravil? Kako veš. da imaš tole? Garancija pa teče....
Slabo dela klima bi znal vsak povedat. Odgovor je pa vse klime na volvu so take. In kaj sedaj?

[ Uredi 24 avg 2022, 10:39 ]
Na vrh
Janko88
24 avg 2022, 11:12
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Ali pa gremo mogoče na precej lažjo napako. Tako, ki jo vsak lahko opazi in razume:

"Zadnji diski in zavorne ploščice se radi hitro obrabljajo. Večje število lastnikov tudi poroča o zvitih zadnjih diskih, ki povzročajo vibriranje vozila ob zaviranju. Krivi diski so lahko posledica nepopolne sprostitve električne parkirne zavore, ki nato med vožnjo diske počasi pregreva in povzroči zvijanje ter obrabo zavornih oblog."

Je volvo že komu v garanciji zamenjal zadnje diske in kar je še pomembneje ali so mu odpravili tudi napako ročne zavore?
Ta napaka je majhna in relativno nepomembna z vidika stroškov. Mogoče je to celo že kdo zrihtal. Vseeno pa menjava diskov v tem primeru ni dovolj. Treba je zrihtat zavoro.
Na vrh
HitriZajcek
24 avg 2022, 21:08
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
Tebi je "enkrat javilo neko napako"?

Ko so te vprašali kateri avto (Volvo) imaš, da se ti je tako zameril s svojimi pomankljivostmi, nisi odgovoril. Na katerem avtu (Volvu) ti je pa to javilo? Kateri letnik? Katerega leta ti je to javilo?

"Kako veš da imaš tole?" [nedelujočo klimo]

Uf, res ne vem; težka - kako bi sploh lahko ugotovil da imaš nedelujočo klimo?! Nimam ideje, sploh ne zdaj čez poletje, ko se avto takoj segreje na 40 stopinj na soncu ... Ne, res ne bi vedel, mislim da tega sam ne bi znal ugotoviti, razen če mi nekdo napiše na Internetu. Potem bi morda šlo.

Pa kdo so ti "nekateri", ki jih omenjaš? Zakaj ne vprašaš katerega od teh "nekaterih"? Če so se znašli v taki situaciji, ti bodo znali odgovoriti.
Na vrh
Janko88
25 avg 2022, 15:17
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Sej ce te motintema nenrabis sodelovat. Imas se avto v garanciji. Si kdaj videl kako poteka prijava napak pod garancijo. Si dobil kdaj kak zapisnik?
Jaz ti povem da je napake znotraj garancije zeloo tezko odpravit. Kako bos pa ti pripomogel k temu si pa ne predstavljam. Bos na licu mesta dokazal, da ti spusca uparjalnik? Sploh ves kaj je to? Napaka uparjalnika je sicer znana napaka za pismene, ki znajo do avtonasvetov.

Mene zanima alu je komu uspelo v garanciji popravit uparjalnik? Ce mu je pol bo pomagal marsikomu ce pove kako.

Ne pa mislit, da napak na racunalniku ne bo. Vedno to nekaj utripa, kot novoletna jelka bi bil volvo, ce bi se napake posiljale tudi vozniku. ampak se ne.

Najvecji problem, ki ga vidim je katerokolinizmed navedenih napak odpravit znotraj garancije.

Vidim pa da je tema izredno moteca. Niti enega konstruktivnega odgovora. Nihce pri nas izgleda nima nobenih napak na avtu. Nobenmu ne zre olja, noben nima problema z zavorami... Veliko jih je pa besnih da se pise o napakah. Le kdo bi to razumel.

[ Uredi 25 avg 2022, 16:23 ]
Na vrh
daikini
25 avg 2022, 17:29
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Ni moteča tema, ampak nimamo težav z vozili Volvo…
Na vrh
HitriZajcek
25 avg 2022, 21:20
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
Ne, nisem videl kako poteka prijava napak pod garancijo pri Volvu, upam, da mi nikoli ne bo treba.

Vem kaj je uparjalnik. Očitno nisem dovolj "pismen" ali kaj, da bi se sekiral zaradi neke čungalunga strani z "nasveti", na katero želiš usmeriti čim več prometa. Pobiraš procente ali kaj?

Če klima ne bo delovala, ne bom jaz tisti, ki bo dokazoval in iskal kje je spustil plin, ampak servis. Ugotoviti ali je plina premalo, je enostavno, najti kje pušča malo manj, ampak dejstvo je da bodo to počeli na servisu, sicer v primeru nedelovanja dobijo avto nazaj. Menda imajo neko barvilo za plin, ki ga v takem primeru dodajo ob polnjenju in nato pregledajo celoten sistem ter iščejo mesto, kjer pušča - ni nobena raketna znanost.

Še vedno nisi napisal:
- kateri Volvo imaš (in letnik)?
- koliko je bil ta avto star ko ti je "izpisalo neko napako"?
- kakšne so dejansko vse te težave, ki jih imaš ti z s tem avtom, kaj ti je do zdaj že crknilo (ti klima na hladi ali kaj? še kaj drugega?)
- kje si imel težave z garancijskim popravilom napak iz prejšnje točke (katera AH/servis) in katerega leta je to bilo?
...

Kakšen "konstruktiven odgovor" bi pa pravzaprav rad ob tvojem načinu komunikacije?
Na vrh
Janko88
26 avg 2022, 12:49
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Tole je tema on napakah volva. Tole ni tema o meninmojem avtu.... Ko bomo prisli do napak ki jih ima moj avto bom to tudi povedal.
Je pa neverjetno da nihce drug razen mene nima nobene napake. nilomur avto ne spije nitinkapljice olka. A ni to zanimivo. Zgorajnje v filmcku lepo razlozeno za kako napako gre, precej letnikov je defektnih v celoti, ampak pri nas je pa volvo brez napak. Cudez.
Namen teme malo izgubibsmisel ce ni nobenih napak, servisi pa polni.
Za klimo se pa nenspomnim, nek senzor je javil napako. Ni bilo veze z uparjalnikom. Senzor vlaznosti mogoce. Ne vem kako vlogo ima kaj je bilo narobe. Vsakic ko prides na racunalnik so pa neke napake. Kdor pravi da jih nima pac laze.
Tema je zastavljena konstruktivno za odkrivanje in morebiten skupni nastop v primeru napak. Tukaj pa samo pljuvate cez temo in moj nacin komunikacije je tisti, kinke motec?

[ Uredi 26 avg 2022, 12:54 ]
Na vrh
alfasan
26 avg 2022, 13:15
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Sam ti res ne razumeš!!!
Avto pri 300.000 km, če kaj crkne to ne pomeni da je avto sekret ampak da gre za iztrošen del. Tisti, ki ima pa manj kot 300.000 km in cel kup težav ima pa verjetno števec obrnjen.
Tudi človeka kakšnega zadane kap v mrtvo pri 20 letih, pri 50 ih kakšnega več, nad 80 let je to normalno in verjetno je tudi že iztrošen pa ne more več garancije uveljavljati. Pa kakšen kozarček tudi spijeta mladi in stari.

Ne piši adhoc , napiši svoj primer, potem ti bo morda lahko kdo pomagal.
Zdaj pa tako pišeš, kot da rešuješ sosedove zakonske težave. Morda jih on ne vidi, ti si jih domišljaš, kljub temu, da se te ne tičejo.

Navedi mi kakšno japonsko firmo ki pri 300.000 km v garancij zamenja npr EGR. Ali pa takšno pri kateri pri nobenem avto EGR ne crkne pred 300.000.

[ Uredi 26 avg 2022, 13:19 ]
Na vrh
Janko88
27 avg 2022, 15:10
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Samo na sweedespeed je treba it in pogledat koliko je problemov do 10 jurjev, kje je šele 300k.
Smo pa očitno že pri novem problemu egr.
Zimzeleni egr pri d4 motorjih in možno tudi pri d3, vendar manj pogosto.
Kakšne so torej izkušnje? Ta napaka se vleče že od precej starejših modelov.

Čiščenje:
https://www.youtube.com/watch?v=5zz6qefBV08
https://www.youtube.com/watch?v=n6f34CcHipc

Jih kdo čisti, na koliko...?
Je kdo reklamiral? Kdaj se pojavi problem, pri koliko km?
Je kdo kar kupil novega? Koliko je cena?
So kaki dobri primerki na aliexpresu...?

Izkušnje že pred 10k:
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=107708
https://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-221555.html

Tale napaka bo imela pa že kar zavidljiv jubilej. Od kdaj se že vleče? Koliko časa rabi Volvo da jo odpravi 40 let? Zdaj bo že kmalu 10ta obletnica in egr napaka ostaja. Nekaj so sicer že spreminjali hladilnik, međutim nismo še rešili zadeve. Ko bi vsaj uvedli obvezno redno čiščenje na servisih... Izgleda je bolje računat za novega, istega, ko crkne.


[ Uredi 27 avg 2022, 15:30 ]
Na vrh
Janko88
01 sep 2022, 19:38
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Nauk te zgodbe? Ocitno nihce te zgodbe ni prijavil, ceprav gre za napako motorja. mislim da americani tega ne bodo resili ker tam dizlov ni. Tko da smo sami. Pri nas pa kakor vidimo vdanost v usodo, skrivanje in verjetno se kaka prodaja nasledniku. Svedsko eticno. Verjetno nekateri to ze jemljejo kot karakteristiko motorja, mal se lucke prizigajo. Pogosta zadeva. Nic hudega....
No to ni resitev. Ena varianta je da vzames d3 in upas na sreco. Pri d3 se hladilnik bolj poredko zabije. Druga varianta je 5 let jamstva. Ta je kar priporocljiva pri kitajskih vozilih, kjer so rezervni deli premium cenjeni in veliko napak prinasa veliko stroskov.
Tretja pa ciscenje. Na 100k bi se ze spodobilo. Se pa potem itak vidi ali je potrebno ze pri 100 ali lahko na 150k. Je pa to popravilo cez noc s kakim cistilom za pecice...

[ Uredi 01 sep 2022, 19:39 ]
Na vrh
alfasan
01 sep 2022, 20:44
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Iskanje peska v puščavi.
Vsi dizli, ki so voženi na kratke razdalje imajo težave z egr in dpf. Težave se da rešiti za zmerno ceno.
Na vrh
datanitilu
02 sep 2022, 22:51
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
A to je volvo edini avto ki se mu basejo egrji?
Na vrh
HitriZajcek
03 sep 2022, 20:41
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
alfasan je napisal(a): ...

Iskanje peska v puščavi.
Vsi dizli, ki so voženi na kratke razdalje imajo težave z egr in dpf. Težave se da rešiti za zmerno ceno.

Ja, z nakupom bencinarja
Na vrh
Janko88
04 sep 2022, 11:06
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Spet zelo nekonstruktivno. Nobenih predlogov, nasvetov, opravičevanje jajc z drugimi jajci. To da ima nekdo drug problem, ne reši mojega problema. Imamo firme ki teh problemov nimajo. In kaj naj jaz sedaj naredim s tem?
V 10ih letih bi spodobna firma lahko našla rešitev. Vendar kolikor jaz opažam zadeve ostajajo nerešene, če pa se popravijo pa kupci prejšnjih verzij lahko samo sanjajo da bodo deležni popravila, razen seveda če posledice niso take da se avto vžge lol.
Treba se je sprijazniti, da kitajska jajca pač niso brez napak, reševanje napak pa je zelo težko. Prišli bomo še do napak slabe izdelave in tega je toliko, da dol padeš. Ti avtomobili bodo razpadli.

Tukaj se ustavimo pri ključnem problemu. Morda bi morali z njim začeti. Ne mislit, da boste kaj dosti rešili v garanciji. Pregledi, ki jih bodo opravili stručnjaki, bodo hmm... hitri. Priključitev na računalnik še, vendar tiste napake bodo pretežno "informacija za mehanika". Tako da ste prepuščeni sami sebi. Pa še tukaj se srečate z mojstri tako da upoštevajte naslednje nasvete:

- pisna komunikacija
To ne pomeni samo z vaše strani. Postopek namreč poteka tako, da vas v najboljšem primeru pokličejo. Lahko vaše maile tudi ignorirajo. Sicer je ignoranca prekršek z njihove strani, ampak kdo se bo s tem ukvarjal. Kdo pozna zakonodajo.
Vsak spisek napak morate poslati pisno in zahtevati poročilo o popravilu vseh napak. Če mislijo, da napake ni, potem naj zapišejo kaj so preverili..... Dobiti od njih poročilo še za tako majhno stvar pa je umetnost. Jaz sem za en sam odgovor, ki sem ga dobil od njih v skoraj 2eh letih moral skoraj groziti. Vsa ostala komunikacija je pa ustna s katero si lahko pomagaš ravno 0.

Če boste rabili kaj reševati rabite:

- dokazilo, da ste sami že poskušali rešiti težavo s ponudnikom (pisna komunikacija; ta naj bo v obliki ene datoteke, kronološko urejena in brez ponavljajočih odgovorov);
- ostala pomembna dokumentacija ali dokazila (ponudba, oglas, druga komunikacija s ponudnikom).

Zelo enostavno v teoriji, vpraksi se pa lahko slikate. Tudi če imate case pa tako kot v primeru EGR, nimate kaj narediti, ker firma nima rešitve. Kako boste rešili skrito napako egr, če v 10ih letih niso uspeli rešiti te napake?

Konstruktivno fantje. Znamo rešiti kak problem? Ali samo navijamo, olimipija, olimpija ....




[ Uredi 04 sep 2022, 15:08 ]
Na vrh
HitriZajcek
04 sep 2022, 20:55
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
Poslušaj Janko88, že dvakrat sem te samo jaz lepo vprašal kateri "tvoj problem" sploh imaš, in s katerim Volvom?

Jaz z mojim XC60, bencinarjem, omenjenih problemov nimam. Je to tako neverjetno?

In kakšnih problemov to praviš da druge firme nimajo? Imaginarnih z neke internetne strani ali nam boš že konćčno zaupal kakšne probleme ima tvoj Volvo in za kateri model in letnik sploh gre?

Poklikal sem par naključno izbranhl modelov različnih proizvajalcev na tisti strani, ki so mi prvi padli na pamet in ... presenečenje! Pri vsakem spodaj piše približno enako število vrstic o takih in drugačnih težavah. Verjamem, da kak uporabnik težave ima, ampak če bi jih imeli kar vsepovprek, bi vozilo doživelo vpoklic ali pa bi proizvajalec propadel. Vpoklici se dogajajo kar naprej pri vseh mogočih znamkah, proprade pa zaradi zanič avta redkokdo (samo poglej Ford, proizvajali so vžigalnike na kolesih Pinto in kasneje Exploder, pa so še vedno živi, vmes je pa vžigalnike delal BMW, ki tudi še vedno obstaja ...).
Na vrh
mico123
06 sep 2022, 13:08
Član #26251
Prijavljen dne: 06 sep 2022, 12:56
Objav: 4
Zdravo,

V90, D4, AWD, 2018l

Zadnje čase ne primejo desne tipke na volanskem obroču. Tipka za gor in dol delujeta. Kar pogosto pa ne deluje tipka za menu in tipka za levo in desno ( pomik po meniju ali premik postaj za radio ).

Kakšna enostavna rešitev?
Na vrh
alfasan
07 sep 2022, 08:00
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Zapelji v graben in si kupi 20 let staro toyoto, pri kateri vse deluje in se nikoli nič ne pokvari, če se pa že pokvari imaš pa itak neomejeno garancijo.
Na vrh
daikini
07 sep 2022, 09:00
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
mico123 je napisal(a): ...

Zdravo,

V90, D4, AWD, 2018l

Zadnje čase ne primejo desne tipke na volanskem obroču. Tipka za gor in dol delujeta. Kar pogosto pa ne deluje tipka za menu in tipka za levo in desno ( pomik po meniju ali premik postaj za radio ).

Kakšna enostavna rešitev?



Lahko, da je samo programska napaka. Greš na servis, da najprej pogledajo, če je morda kakšna programska posodobitev za delovanje sistema.
Na vrh
Janko88
10 sep 2022, 22:17
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Izjemno. Niti za eno napako ne znate dat nasvetov. Torej se egr hladilnik ni še nikomur zapacal, kaj šele da bi crknil ventil
Izgleda je volvo brez napak. Napake se pa izgleda popravljajo z navajanjem napak drugih znamk.

Saj ni čudno, da je najbolj znana osebnost ki vozi volvo Alan Harper, lol

[ Uredi 10 sep 2022, 22:19 ]
Na vrh
alfasan
11 sep 2022, 10:21
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Osebam, ki jim je potrebno eno in isto stvar povedati n krat, pri čemer je n zelo velik običajno niso, ... PONAVLJAŠ SE.

EGR ventil in hladilnik sta dva mehanska dela, pri čemer je prvi elektronsko nadzorovan. Vsi mehanski sklopi so podvrženi eroziji materiala, staranju materiala, obrabi premikajočih delov itd.

EGR ventil zato zelo redko ali pa nikoli ne zdrži življenjsko dobo avtomobila, še posebej pa ne pri avtomobilih, ki naredijo zelo veliko kilometrov. Bolj so podvrženi obrabi in okvari pri avtomobilih, ki vozijo na zelo kratke razdalje in pri "nedeljskih "voznikih", zaradi prekomernega odpiranja/zapiranja, počasnejšemu pretoku in nalaganju usedlin na stene, posledično zapacanju.

Pri avtih, kjer zamenjava stane 100-200 € se ga preprosto zamenja in se o tem ne razpreda na dolgo in počez. Kjer pa stane 1500€ tako kot pri volvu se ga pa preprosto elektronsko izklopi kar stane med 150-250 € odvisno kdo ti to naredi.

Nekateri pa cvilijo in pišejo o tovarniških napakah in vpoklicih, težava pa ostane.

Dodal pa bi, da z dpf pa volvo nima nekih težav! No nekatere druge znamke jih imajo precej. Tudi dpf se da odstraniti, le da ima to precej večji vpliv na okolje kot egr, še posebej v mestih.

[ Uredi 11 sep 2022, 10:23 ]
Na vrh
Janko88
13 sep 2022, 13:54
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Dodal bi se en zlata vreden nasvet. Ce imate avto v garanciji in ga peljete na servis, napako/e pa se ignorira. Obvezno priporoceno pisno sporocilo za vse napake, ki ste jih prijavili. Zahtevajte popis vseh pregledov, ki so bili izvedeni, kaj je bilo ugotovljeno, kaj odpravljeno kaj ne in zakaj. Vse seveda pisno.
Ce nimate listkov nimate nic.
In mogoce se ena stvar. Stvarne napake se resujejo samo s prodajalcem. Tako da ce je garancija zamujena... Bo tezka s stvarno napako.

In zapomnite si garancija tece. Ce vam kaj ni vsec, takoj v akcijo! Ne cakati, ces sai je se 1 leto casa, bom naslednjic. Nategnili vas bojo kolikor ste dolgi in siroki.

[ Uredi 13 sep 2022, 13:58 ]
Na vrh
Janko88
14 sep 2022, 10:15
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Odstranitev Egr ventila je nelegalen poseg. To ni rešitev. Vprašanje je tudi ali je pri novih avtomobilih to sploh še izvedljivo, kakšna je cena in pa seveda vprašanje etike. Te sicer očitno ni.

Če etike ni pol bi bila varianta tudi, da odklopiš egr, dpf, adblue in voziš na kurilno olje, neregistriran avto. Vredno razmisleka. Egr tako ali tako samo škodi mašini, ta deluje manj učinkovito, vrača saje v proces izgorevanja in maže olje. Mašina bi bila hvaležna, če bi vse te ekološke neumnosti odklopili čimprej. Brez veze čakati, da odpove zadeva. Tudi olje in filtri bi zdržali dlje brez egr.

Človek bi mislil, da ste v 10ih letih pa le našli kak aftermarket izdelek ali pa serviserja, ki dobro očisti hladilnik za normalen denar. Očitno obstajata samo 2 poti vse ali nič.

[ Uredi 14 sep 2022, 10:44 ]
Na vrh
Janko88
19 sep 2022, 18:49
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Glede na to da vozite šveda, ste potem sigurno homologirali blindiran EGR ventil.
Kater standard dosega avto brez egr ventila - Euro 1?
Mogoče bi se raje odstranil samo hladilnik, bi bila višja številka euro standarda.
Koliko pa stane taka homologacija?
Na vrh
alfasan
20 sep 2022, 08:08
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Še vedno nisi odgovoril na vprašanja, ki smo ti jih zastavili, zato si popolnoma ne kredibilen!!!
Ukvarjaš se s tujimi problemi.
Pravijo, da kdor se ukvarja s tujimi problemi mu nekdo drug ženo servisira.
Ker pa moram biti korekten do spolne identitete in spolnega prepričanja se opravičujem ker sem osebo poimenoval "žena", zato popravljam "mu osebo 1 oz. osebo 2 servisira".

[ Uredi 20 sep 2022, 08:11 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 45, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete