Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Engine system service required - 2.4D

Avtor objava
Volvej
16 jul 2012, 11:34 Predogled tiskanja
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Pozdravljeni!

Imam probem na mojem 2007 V70 ph.II 2.4D 127KM.

Izpiše mi napako Engine system service required, avto laufa kot traktor, recimo kot 2.5 audi dizel na bosh pumpo iz V70 phI, in nima nobene moči. Turbina se vklaplja nad 2300 obrati, avto ne gre nikamor. Jaz mam občutek kot da laufa na 4 cilindre.

Bil 1x na testerju pri enem domačem mehaniku, ki je rekel da mu niha pritsk goriva, saj bi mogel imeti 350bar, on pa ima včasih manj od tega, včasih pa kar 600bar. In da bo verjetno za zamenjat en viskotlačni ventil. Naročen v četrtek na Dumidi.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?

[ Uredi 16 jul 2012, 11:34 ]
Na vrh
klm07
16 jul 2012, 11:42
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Sicer nimam ideje ampak če dela isto pri novem ventilu zahtevaj svojega nazaj, ker ni ravno poceni tale ventil če se ne motim
Na vrh
Volvej
16 jul 2012, 11:49
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Nismo še nič menjali trenutno. Je pa šel na tester prvič z avtom moj kolega in je rekel da se je po brisanju napak avto baje normalno peljal kot je treba. Ko sem jaz videl avto je laufal na štandgasu in je imel D5 zvok.

Potem je avto stal en čas in ko sem ga prižgal se je spet pojavila napaka Engine system service required in avto spet dela kot traktor in ne gre nikamor.
Na vrh
Volvej
20 jul 2012, 11:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Nekaj napredka v diagnostiki. Torej kot že omenjeno moj volvo kaže da mu niha pritisk goriva in je včasih namesto 350 bar kot bi moralo biti kar 600 bar.

Na testerju je pokazalo napako na senzorju za pritisk goriva na vhodni strani rampe. To je tale senzor označen obkrožen na sliki označen z številko 15. Žal zraven slike ni bila navedena kataloška številka.




To je tale senzor iz katerega izklopi in prikolpi kabel:

http://www.youtube.com/watch?v=G_uQl0-6jjY&feature=autoplay&list=LPmhyt6SQEENM&playnext=1


Torej zanima me če mi lahko kdo pove kataloško številko senzorja, na volvotu je cena novega 250 eur. Ga ima morda kdo za prodat, rabljenega ali za posodit?

Moj avto je 2.4D 05-07 je senzor enak pri predhodnih in kasnejših letnikih motorjev D5?

Je možno da ni senzor nič kriv in je napaka res prevelikega pritiska?

Aja še to. Ko so mi pobrisali napako je avto šel normalno kot treba! Potem sem šel tankat in ob izhodu iz bencinske na glavno cestno malo bolj potegnil pa je spet prišla napaka in avto spet nikamor ne gre. Poraba se mi zdi ob napaki in brez napake nenormalno visoka... 60 kmh po tempomatu pa žere 7+ litrov.

Na vrh
Volvej
15 avg 2012, 11:23
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Včeraj sem bil na servisu in se je ugotovilo da je najverjetneje kriv regulator na CR pumpi.

Ima kdo mogoče kakšnega za prodat? Paše od vseh novejših motorjev 2.4D D5 s srebrnim pokrovom 127, 163, 185 KM.

Volvo 30731402

Manufacturer BOSCH
Number 0 928 400 625
Description Valve Unit, common rail system
Original numbers 30731402, 51259027023

Na vrh
tomsom
04 sep 2012, 17:33
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Kaj si tukaj rešil?
Menja regulator?
Na vrh
Volvej
05 sep 2012, 14:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
E točno tako! Zamenjan regulator tlaka na CR pumpi - stal je nekaj manj kot 170e, avto laufa kot mora.

LP
Na vrh
tomsom
05 sep 2012, 14:35
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Samo da dela!
Hvala za odgovor!
Fajn se fjakaj še naprej ! ! !
Na vrh
datanitilu
05 sep 2012, 16:57
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
a si kupil novega? kje si nabavil?
Na vrh
Volvej
06 sep 2012, 20:08
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Ja novega, imajo ga pri Eurotonu, jaz sem ga potem vzel kar na Dumidi, sem dobil nekaj popusta.

LP
Na vrh
XC70 2007
01 nov 2022, 14:52
Član #26283
Prijavljen dne: 26 sep 2022, 20:27
Objav: 11

Pozdravljeni,

meni se tudi pojavlja ta napaka, Engine system service required. Glede na to, da je to moj 1. Volvo bi rabil pomoc kje to narociti in ali je potem napaka odpravljena?

Volvo xc70 06.03.2007 je prvia registracija. Lahko pisete v zasebna sporocila.

Lep pozdrav,
Pavel
Na vrh
Volvej
01 nov 2022, 20:05
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Ta napaka se lahko izpiše zaradi različnih vzrokov, ki so povezani z delovanjem motorja. Predlagam, da daš avto na Volvo tester, da lahko diagnosticiraš napako. Tam bo podrobneje izpisalo kaj je narobe.
Na vrh
daikini
02 nov 2022, 05:00
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Meni se je pri S80 D5 izpisalo Engine system service required, ker je bilo preveč olja v motorju. Kajti pri D5 ne sme biti (na merilni palčki) nivo olja do max, ampak samo do 3/4. Kajti, ko se dela regeneracija DPF filtra se nivo olja zviša.
Ker tega nisem vedel sem takrat v dobri veri dolil motorno olje do max.
Na servisu so mi izčrpali cca. 3 dcl olja ven in je bilo OK.

[ Uredi 02 nov 2022, 05:01 ]
Na vrh
XC70 2007
02 nov 2022, 22:15
Član #26283
Prijavljen dne: 26 sep 2022, 20:27
Objav: 11
Hvala za pojasnila, šel bo na tester.
Na vrh
XC70 2007
15 nov 2022, 23:21
Član #26283
Prijavljen dne: 26 sep 2022, 20:27
Objav: 11
Pozdravljeni,

bil sem na diagnostiki zaradi napake: Engine system service required in pravi, da je Maf senzor ali turbina.

Kolko je senzor in turbina, kje se nabavi in kako katalosko, ce kdo ima?

Lep pozdrav, Pavel
Na vrh
daikini
16 nov 2022, 10:52
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Začni z najcenejšo diagnostiko in pojdi po korakih. Lahko da je treba samo maf senzor očistiti.
Po korakih, da ne bo nepotrebnih velikih stroškov in nazadnje se izkaže, da je nekje slab kontakt ali pa cev dovoda zraka za turbino pušča...


Na vrh
daikini
28 nov 2022, 20:59
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 139
Kakšen je bil kej zaključek oziroma ugotovitev?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete