Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Avtomatski menjalniki

Pojdi na stran  1 2 3 ... 9 [10] 11 12 13
Avtor objava
erček
02 okt 2015, 22:28
Član #12427
Prijavljen dne: 13 nov 2014, 07:08
Objav: 43
Nadaljevanje zgodbe. Po določenem času so se začele dogajat iste stvari. Pred 2000km smo naložili nov software v avto(popravki 2.0) in od takrat moram rečt,da je čisto drugi. Še lepše prestavlja(bolj mehko) in cukanja ni več iz P v D.Tako,da so pri Volvotu poskrbeli za to zadevo,kakor je že vespax9 omenil par postov nazaj. Upam,da bok omu pomoč.
Na vrh
bbf
22 feb 2016, 09:46
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Ok strokovnjaki. Eno vmesno vprašanje. 2003 AW55 pade po parih kilometrih v limp mode. Od zažetka šalta OK, po parih minutah/kilometrih pa pokaže črtico namesto D in vozi samo v tretji. Če ugasnem avto in nazaj prižgem, ni razlike, šalta ok, do parih minut/kilometrov. Že kdo imel podobno izkušnjo?
Pred tem je menjalnik nagajal, ko se je segrel na kakšnih serpentinah - slabo prestavljanje, zatikanje in občsani ler med brzinami. Tle je sum na zapacane ventile na kontrolki. Ampak za replicirat napako prestavljanja moram najprej rešit ta limp mode.
Na vrh
alexsandar
22 feb 2016, 10:45
Član #13183
Prijavljen dne: 04 avg 2015, 18:48
Objav: 8
živjo jaz sem imel podoben primer na mojem volvu xc90, zablokiral je v četrti ni hotel v peto ko sem ga vgasil in ponovno prižgal je bilo vse ok nekaj časa.Težava je bila rešena z menjavo olja Mobil 3309 in sedaj menja odlično.Ko sem pa klical servise za menjalnike in opisal napako so majstri takoj rekli menjalnik potreben obnove 1500eur. Samo po moje bi oni isto samo zamenjali olje zaračunali pa obnovo.Pojdi po vrstnem redu prvo zamenaj olje kar je najcenejše pa če ne bo ok potem je verjetno kakšen ventil zapacan kar pa tudi ni kakšen velik strošek pri kakšnem mehaniku ki ima malo več znanje o menjalnikih.
Na vrh
bbf
23 feb 2016, 07:19
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Olje je bilo preventivno menjano ob nakupu, dvakrat. Težave s prestavljanjem so se pojavile šele čez kako leto po menjavi. Tisti safe mode pa še kako leto kasneje. Je pa bil parkrat safe mode "za brezveze", npr na avtocesti po klancu dol proti Ravnami. Zapeleš na pumpo, ugasneš prižgeš in spet pol leta bp.
Na vrh
Sverige
23 feb 2016, 08:40
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Pri meni pa se je pojavil piskajoč zvok, enkrat bolj, drugič manj izrazit. Bolj izrazito se pojavi ko premenjam iz višje v nižjo prestavo, ob hitri spremembi obratov. Imam namen zapeljat v Lesce pregledat, vseeno me zanima če je imel kdo od vas podoben problem?

Update: No piskajoči zvok ne prihaja od menjalnika. Občasno cukanje pri menjavi iz P v D, R....odpravljeno z menjavo olja. Aleluja

[ Uredi 22 apr 2016, 23:06 ]
Na vrh
alexsandar
23 feb 2016, 08:56
Član #13183
Prijavljen dne: 04 avg 2015, 18:48
Objav: 8
pri meni je bilo isto, metalo je v limp.mode pa je na srečo rešilo se z menjavo olja in sedaj ga menjam na 60000km. Katero olje si pa dal noter, saj za volva je samo mobil3309 in nobeno drugo in pred koliko km si menjal
Na vrh
tomsom
23 feb 2016, 09:21
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Tole če ti meče v limp mode ko se segreje vsaj malo, je 100% krmilka v kurcu. Da greš ugotavljati kateri ventil je za zamenjavo je izguba časa in denarja, sploh če ne delaš sam. Smotrno ti je narediti full flush z staro krmilko ter potem zamenjati krmilko. Govorim za AW55, jaz sem imel enak problem na svojem in s menjavo krmilke odpravil problem.
Na vrh
bbf
23 feb 2016, 10:02
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Olje ne vem katero je bilo, ker nisem tega delal jaz. Klemen je delal. Menjalnik je bil OK še precej časa potem, so ga pa serpentine počas načenjale. Nato pa še ta limp mode. Avto sedaj stoji kako leto, kak mesec nazaj sem se malo vozil, šaltal je BP, tudi limp moda ni bilo... Težko je sedaj to registritat, potem pa podirat pa iskat napako pa dele okol.. Ja, krmilka vsekakor nova ali vsaj vsi ventili. Morm prvo na tester prklopit, oziroma še prej zgenerirat napako, ki ga daje limp mode.
Na vrh
tomsom
23 feb 2016, 10:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če greš menjati vse ventile, odpirat krmilko da jo pretesniš in sčistiš, je ekvivalentno temu da menjaš komplet. Obraba notranjih vitalnih ventilov je zelo mogoča, da ga najdeš je SF, mikrofiltri v notranjosti so ziher zapacani,...
Ne vem, jaz sem dal to čez, vem kako je, koliko je kosov in kje vse bi lahko bila napaka.
Na koncu sem menjal komplet, kot sem rekel, sedaj dela BP dve leti. TOK TOK... Moram potrkati.
Na vrh
bbf
24 feb 2016, 08:55
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
mah ja. če nam vse skup ven pošravfal in naredu manual swap. Ipak je krmilka tam bliz 500€, cajta bi pa zabil isto ali pa še več..
Na vrh
T_Eclipse
01 maj 2016, 18:32
Član #10087
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 19:27
Objav: 3
Zdravo,

ker ravno berem poste o avtomatskih menjalnikih, naj delim svojo izkušnjo.

Še v času garancije sem prvič reklamiral cukanje menjalnika pri prestavljanju iz P v D ali iz R v D. Na servisu so nadgradili software in nekaj časa je bilo OK, nato se pojavilo obvestilo "transmision perfrormance low" ter težava s cukanjem še vedno prisotna. Peljem nazaj, ponovno software update, ponovno "transmision perfrormance low" in cukanje. Ker na servisih kljub kar nekaj obiskov nisem dobil ustrezne podpore in rešitve problema sem kontaktiral customer support na Švedskem, s koder so moj primer preusmerili na podporo v Zagrebu. Po cca pol leta in parih posredovanjih v smislu "kako je z mojim reklamacijskim primerom?", dobim povabilo na servis, da mi zamenjajo menjalnik.

Torej, pri 100.000km so mi zamenjali avtomatski menjalnik, v okviru garancije. Od takrat, cca 40.000km, nobenih problemov.

Skratka negativen vtis so pustili slovenski servisi, pozitivno so me pa presenetili iz Volvo customer support, ker so bili pri zadevi zelo korektni in profesionalni.

Lep pozdrav!
Na vrh
riflex
05 jun 2016, 20:16
Član #2195
Prijavljen dne: 01 apr 2011, 14:18
Objav: 30
Meni pa je začel pri 160.000km zelo zabijati menjalnik ko prestavim iz P v D ali R v D. Ampak ne vedno, do sedaj mi je to 3x naredil v roku enega meseca in še to samo ko se vozim in ko pridem kam ko moram parkirati, torej segret.
Pri 140.000km je bilo menjano olje v menjalniku pri avtomatski-menjalniki v Lescah, po informaciji z njimi naj nebi bilo panike; lahko da računalnik ne prebere kakšnega podatka. Meni pa se ne zdi normalno, ker prej tega ni počel.
Na vrh
Zupancic
26 jun 2016, 16:32
Član #2269
Prijavljen dne: 29 maj 2011, 16:23
Objav: 19
Pozdravljeni,

imam neko težavo z avtomatskim menjalnikom na mojem Volvu V70 D5 letnik 2009. Gre za mrnjalnik geartronic 6 prstav. Avto ima cc 225.000 km, olje v manjalniku menjam redno, do sedaj 2x.

Takole: ko je menjalnik v neki prstavi, recimo v 3, ko odvzamem plin in nato ponovno pospešim normalno (brez kick-downa), torej ostanem v isti prstavi, pride do nekega "tup" ali "udara", ki se začuti tudi v volanu. Ni nujno vedno, je pa pogosto.

Dodatno, ne vem če je kakšna povezava s prej zapisanim, nedavno sem moral močno zavirati v sili (pri cc 100 km/h do popolne ustavitve avta). Menjalnik je dal občutek, ko da ne "sledi dogodkom". Jaz sem zaviral, menjalnik pa kot da bi me še vedno poganjal naprej oz. pozabil preklopiti navzdol. To se je sicer do sedaj zgodilo samo enkrat.

Torej zelo moteč je tale "tup"/"udar", ki sem ga opisal zgoraj, saj v mestu naredi vožnjo manj prijetno.

Kar precej sem prebral na tem forumu, a podobnega primera nisem našel. Še "najbližje" temu mojemu problemu je bil HMX na strani 4, ampak kot razumem ima on T6.

Vnaprej hvala za kakršen koli nasvet.

Mihael
Na vrh
D|N
27 jun 2016, 12:50
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
A kdo ve kje najdem tip menjalnika,oznako?

Lp!
Na vrh
MarkoD
27 jun 2016, 13:21
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
D|N je napisal(a): ...

A kdo ve kje najdem tip menjalnika,oznako?

Lp!

Ploščica na menjalniku
Na vrh
D|N
27 jun 2016, 15:24
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Hvala!
Na vrh
ChickenBoy
11 sep 2016, 11:41
Član #1274
Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10
Objav: 74
Ponuja se mi ena možnost za nakup S80 D5 letnik 2011. Iskreno povedano me malo skrbi avtomatski menjalnik iz vidika vzdrževanja in posledično tudi stroškov. V tej temi so sicer bolj opisane težave, ampak tako je ponavadi na vseh forumih.

Zanima me kakšna je na splošno izkušnja s temi menjalniki in koliko časa potencialno zdržijo v primeru rednega servisiranja in da ni nekih večjih nepričakovanih težav? Pri navadnih menjalnikih te na dolgi rok slej kot prej verjetno čaka menjava sklopke. Pri nakupu rabljenega avtomobila vedno obstaja možnost, da bo potreben še kakšen dodaten vložek, ne bi pa ravno rad imel kakšnega večjega pri avtomatskem menjalniku. Verjetno je najslabši možni scenarij menjava celotnega menjalnika. Kakšna je verjetnost in strošek v takem primeru?
Na vrh
deniss
11 sep 2016, 19:31
Član #12824
Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44
Objav: 30
Eto moja izkušnja je takšna da sem imel volvo s40 2,0 in mi je šla sklopka in vztrajnik pri 160000, cena popravila z neoriginalnimi deli je bila točno 1000e. Sedaj vozim volvo s80 avt. , ki ima 250000 in dela vse kot novo. tok tok po lesu
Na vrh
JJJ
12 sep 2016, 12:30
Član #13719
Prijavljen dne: 01 avg 2016, 09:58
Objav: 18
Moj S80 letnik 2006, 235K km, zaenkrat BP - redne menjave olja.
Na vrh
Unknown
06 nov 2016, 12:26
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Ali kdo ve kaj bi pomenila napaka Lock up function sliding or is not switched on 002F... V70 2004 D5 geartronic
Na vrh
tomsom
07 nov 2016, 06:37
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Lock up-i so običajno znaki za dotrajano krmilko. Menjalnik s temi napakami na višji delovni temperaturi ne prestavlja v nižje prestave, trese kot da bo raztrgalo cel avto, zabija v višje prestave zelo grobo in preklopi v "limp mode" celoten sistem delovanja avtomobila.
Na vrh
Unknown
07 nov 2016, 09:01
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Ponavadi mi v limp mode vrze ce v 4 prestavi pod nizkimi obrati pospesujem in res da sem opazil da mi iz 3 v 4 prestavla malo bolj grobo no oz. mi zdej ze skor use prestave cuka... Kokr ga pic enkrat ne enkrat ja...
Na vrh
tomsom
07 nov 2016, 09:08
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Unknown je napisal(a): ...

Ponavadi mi v limp mode vrze ce v 4 prestavi pod nizkimi obrati pospesujem in res da sem opazil da mi iz 3 v 4 prestavla malo bolj grobo no oz. mi zdej ze skor use prestave cuka... Kokr ga pic enkrat ne enkrat ja...


Vse odvisno od temperature olja. Višja ko je slabše dela.
Na vrh
Ploki
20 dec 2016, 15:11
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
kam dajete avtomatike na servis? mislim da je čas da (vsaj) olje zamenjam.

V okolici ljubljane najraj, razen če je kak supermega ekspert kje drgje

[ Uredi 20 dec 2016, 15:11 ]
Na vrh
gorgh
20 dec 2016, 15:23
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Jst mam pri svojem ravno v ponedeljek naročeno, poleg malega servisa še olje v menjaču za zamenjat....bom dal kar Tomažu pri Lukovici kjer se je avto do zdej skoz šraufal.
Na vrh
Ploki
20 dec 2016, 16:18
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
ali si isti ko na FB ali si pa že drugi ko je to napisal good
Na vrh
gorgh
20 dec 2016, 16:48
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Nisem isti. Sem prvic kamorkol o tem napisal, pa se to nebi ce nebi ravno se zmenil pa prebral to vprasanje

[ Uredi 20 dec 2016, 16:50 ]
Na vrh
D|N
20 dec 2016, 16:59
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Jaz grem jutri v Lesce menjat, pa upam, da bo se lepo menjal v prihodnosti
Na vrh
Aws3nicK
20 dec 2016, 17:22
Član #13312
Prijavljen dne: 19 okt 2015, 19:48
Objav: 34
Ploki je napisal(a): ...

ali si isti ko na FB ali si pa že drugi ko je to napisal good



Pa me maš!
Na vrh
Sverige
20 dec 2016, 17:23
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
D|N je napisal(a): ...

Jaz grem jutri v Lesce menjat, pa upam, da bo se lepo menjal v prihodnosti


Moja izkušnja z njimi ni najbolj pozitivna. Kar smo se dogovorili ni držalo, ura pregleda, potem ura menjave, račun, znesek računa, poleg tega še zraven nisem smel bit pa so rekli da ni problema, delavnica razmetana, olje povsod....bolj kaotično vse skupaj...očitno sem si res zelo želel zamenjati olje
Saj verjamem v postopek menjave, samo če ga dela "houdre" je pač tako kot je bilo.
Mene tam ne vidijo več. Imam preveč rad ta svoj švedski kos železa.


[ Uredi 20 dec 2016, 17:41 ]
Na vrh
Aws3nicK
20 dec 2016, 17:32
Član #13312
Prijavljen dne: 19 okt 2015, 19:48
Objav: 34
Katero olje pa uporabljate za menjalnik?
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 9 [10] 11 12 13

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete