Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(850) Klima dela - ne dela

Avtor objava
Jojo
27 jun 2007, 18:56 Predogled tiskanja
Član #166
Prijavljen dne: 11 jan 2007, 21:04
Objav: 3
Zanima me ali ima 850 GLT letnik 93 filter klime in kje se nahaja. Pred dnevi sem pri sodelavcu usposabljal klimo, pa sva natočila plin...pa ni hotelo nikakor zalaufati zadeva. Preverila sva vse komponente klimatskega dela poleg motorja... Pa sem se spomnil, da si je lahko moj "brihtni" avto zapomnil error na klimatskem sistemu pa sem resetiral zadevo in stvar je začela delovati. Klima v avtu je tisti dan delala. Čez nekaj dni sem šel spet nekam, pa je klima delala fenomenalno, ko pa sem se vračal domov, pa je delala samo del poti, pa potem spet ne in potem je spet delala. Tudi danes je delovala, pa bi rad prišel zadevi do dna in sem malo gledal po forumih...se pogovarjal z mojstrom, ki mi je to že nekaj gledal, pa se sumi filter ACC v ksabini, ki vprašanje kdaj je bil menjan (če ga seveda ima)...
V navodilih ne najdem nič uporabnega pa tudi "stric google" ni povedal nič uporabnega.
Sem pa danes uspešno resetiral lučko service, ki me je že dolgo morila

Kaka ideja morda še glede klime?

[ Uredi 27 jun 2007, 20:01 ]
Na vrh
alfaromeo
27 jun 2007, 19:07
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Na 855 letnik 97 so se pojavljali enaki simpotmi. Klima je nekaj časa hladila, pa potem ni hladila.... Problem je bil v elektromagnetni sklopki kompresorja. Strošek nekih 170€.

[ Uredi 27 jun 2007, 19:08 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
27 jun 2007, 19:08
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tudi če je filter zamašen, bi klima morala delati. Morda te zaftkava magnetna sklopla na mikro jermenu ( tista ki vklaplja in izklaplja kompresor ) in morda enkrat prime enkrat ne. To preglej.
Na vrh
volvo5er
27 jun 2007, 20:01
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Kolikor jaz vem 850 tega letnika niso imele kabinskega filtra (oziroma filtra za klimo), če pa ga slučajno imaš (je prednastavljeno) bi se pa moral nahajati na enakem mestu kot varovalke, le na sovoznikovi strani.
Na vrh
volvo5er
14 jul 2007, 18:13
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Da še jaz povprašam če ima kdo še kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe; avtomatska klima v 850 mi namreč ne dela, no v bistvu dela prvih pet minut vožnje, potem se pa izklopi in ne dela več (ko avto ugasneš in malo počakaš ter ga nato spet prižgeš zadeva deluje spet prvih 5 minut:S), kljub temu da klima po cca 5 minutah ne deluje več, če jo takoj izklopiš in nazaj vklopiš vidiš na obratih, da je kompresor zalavfal, le hladiti noče.

Ima kod še kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe:

Menjal (pregledal) sem pa že: Plin, senzorja za temp, v kabini nad vrati, oba senzorja pritiska (ali kar koli pač tisto že je) na ceveh od klime, rele in osrednjo kontrolno enoto za klimo.
Na vrh
T-5R
14 jul 2007, 18:22
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Potipaj debelo, in tanko cev pri požarni steni. Tanka cev (visok pritisk), bi morala biti vroča, debela cev pa hladna. Koliko pa je pritisk plina med delovanjem? Preglej še sklopko kompresorja, če mogoče podrsava.

Možno je tudi, da je dehidrator že zabit, in zato plin težko kroži po sistemu.
Na vrh
volvo5er
15 jul 2007, 13:26
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Sem se še malo poza(je)baval s klimo, situacija je sledeča, dokler je klima še neogreta (torej dokler deluje le kakih 5 minut) vse deluje popolnoma normalno, nato se pa začno težave, debela cev je ledeno hladna, tanka pa normalne temperature (skoraj bolj hladna in nikakor ne vroča, in se tudi po 20 min delovanja klime ne segreje). No, dokler kompresor dela, dela (tudi 20 min, če imaš skozi nastavljeno hlajenje na max), čim se pa enkrat vklopi, se ne izklopi več (če je klima že prej delovala vsaj nekaj časa), ventilator hladilnika se vklopi (obrati motorja zanihajo), kompresor pa ne .

Na kratko, kompresor se ne vklaplja in tanka cev (high pressure) ni vroča (razen dokler se klima ne segreje/shladi na določeno temp. vse dela normalno)

Še kakšna ideja?? (sam ne mi rečt, da je šel evaporator (izparjevalec) k vragu )

Hvala
Na vrh
cleaner
16 jul 2007, 09:28
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Mislis, da ni to enak problem, kot pri meni? Jaz sicer nisem cevi slatal, ampak simptomi so pa podobni...

http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?13881
Na vrh
SoundMan
16 jul 2007, 13:04
Član #51
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49
Objav: 145
Mislim da bi lahko res bil vzrok kompresor oz. sklopka...
Če je to vzrok, potem se jo da podložit, pa je dolgo mir. Mi je povedal Tiža (850GLT) da je pri njemu bilo tako.

Danes grem k g.Janezu na Dumido pa bom vprašal...
Na vrh
Spletna stran
volvo5er
16 jul 2007, 13:13
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Hvala za odgovore, res je kompresor in sicer sklopka (enako kot pri cleanerju), bom razšravfal pa podložil oziroma odstranil podložko pa bo ok.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 60, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete