Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50, 2.0D) EGR ventil

Pojdi na stran  1 [2] 3 4
Avtor objava
S-40
28 jan 2009, 14:08
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Zanimivo tole.
Pri meni pa, če je to to, se dogaja pri 175000 KM
Trenutno pa od zadnjega takega "zajebavanja" sem naredil že skoraj 900 KM in brez problema!
Ampak pri meni ni bilo tega, da nebi vžgal. Vžiga čist normalno. Razn kar nima moči v pospeševanju in potem kao pri končni hitrosti nima neke moči. Sem pa opazil rahlo cukanje in to na avtocesti samo v pospeševanju v peti in šesti brzini, ampak to že kar nekaj prevoženih KM nazaj, pa še to ni vedno počel. Enkrat je enkrat ne.
Glede tega EGR ventila. A je to res kar pišejo tuki na forumu, da je od letniks 2004 v garanciji in da naj nebi imel nič stroškov z tem EGR ventilom?
Na vrh
AljAž
28 jan 2009, 21:30
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S-40 je napisal(a): ...

...
Glede tega EGR ventila. A je to res kar pišejo tuki na forumu, da je od letniks 2004 v garanciji in da naj nebi imel nič stroškov z tem EGR ventilom?


Le delno. Po 3 letih je mogoče 50% iz garancije, mogoče kdo ve bolj točen podatek?

[ Uredi 28 jan 2009, 21:30 ]
Na vrh
kafka
15 mar 2009, 11:22
Član #1062
Prijavljen dne: 15 mar 2009, 10:47
Objav: 36
Pozdravljeni!
Sem lastnik volva v50 20D l. 2005, 120000 km in imam težave. Ko sem na križišču in želim speljat, kar naenkrati motor nima več moči. Nekako po 1 minuti čakanja lahko speljem. To se mi dogaja vsake toliko. Predvidevam ko sem to rubriko prebral da imam tudi jaz isti problem z ventilom EGR. Ima še kdo kakšno idejo, ali sem tudi jaz upravičen do brezplačne menjave, ker naj bi bila to tovarniška napaka.
Sem iz obale volvo servis imamo v Renaultu v Kopru in ko sem bil enkrat tam sem gledal serviserje kako se na mojem avtu učijo na kašen način se menja meglenko. (takrat sem moral zamenjati počeno meglenko). Dragi so za dele in nestrokovni. In še to kje bi se dalo nabaviti v rezervne dele po normalnih cenah?

Lp Aleš
Na vrh
HB
15 mar 2009, 12:32
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
sem mislil, da ne dela več Volvo servis v Kopru, ker niso imeli ustreznega kadra. Edini ki se je spoznal na Volvo vozila je bil Klavdio. Tudi jaz zem doživel slabo izkušnjo s tem servisom in ga odsvetujem.
Na vrh
kafka
15 mar 2009, 12:49
Član #1062
Prijavljen dne: 15 mar 2009, 10:47
Objav: 36
Kateri klaudio in kje!
Na vrh
HB
15 mar 2009, 17:58
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
na Renault servisu dela, če je še tam. Ne vem kako se piše, povprašaj malo na servisu.
Na vrh
stonesour
26 apr 2009, 07:36
Član #1120
Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51
Objav: 139
Pozdravljeni!
Sem lastnik volvo 2006 in me zanima ali imajo tudi 2006 letniki te probleme z EGR ventilom ali samo starejši modeli?
Hvala za odgovor.
Na vrh
tomaz30
26 apr 2009, 11:41
Član #1064
Prijavljen dne: 16 mar 2009, 20:24
Objav: 7
Pozdravljeni!
Kolega ima V50 2.0D, 100kW,letnik 2005, 120000km in simptomi so zelo podobni nedelovanju EGR ventila, tester je sicer pokazal napako P1935 in napako na izpuhu-plinih. Motor lepo vleče ,le nad 2500 obratih se začne malo upirati, kot bi vmes pritiskal na zavoro. Razmišljal sem o blendiranju EGR ventila in kakšne naj bi bile posledice!? Kot sem bral na forumih je ventil odprt le do segretja motorja potem je zaprt, tako, da bi se motor po blendiranju malo kasneje ogrel.
Hvala! T.
Na vrh
S-40
27 apr 2009, 19:42
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Imam zelo podobne težave kot sem že pisal. Čeprav sedaj že par tisoč prevoženihKM brez težav okol tega. Pri vožnji na avtocesti pri pospeševanju se podobno čuti kot, da bi rahlo pritiskal zavoro, oziroma se čuti rahlo cukanje, zaganjanje in to ne vedno. Vsake tolko pa je zadeva takšna, da od samega vžiga in speljevanja in naprej do vožnje motor nima moči ter pospeškov. PRIMER: vožnja v smeri Novega mesta, preko Medvedjeka avto ni mogel dosežt hitrosti 115 KM/H in gdor pozna tist del ceste, je kar velik ravnine od cestninske proti Medvedjeku pa tud klanc čez Medvedjek ni ne vem kakšen. Zanimivo pa je to, da ni vedno temu tako in tudi recimo ko se pojavitanapaka, čeavto ustavim, ugasnim in ponovno prižgem dela zopet normalno.
Blendiranje EGR ventila? Če te prav razumem,da bi ga odklopil? Menda se, da pod pokrovom ga izklopit. Ko odpreš havbo naj bi bilo stikalo zelo lepo vidno in medna bi ga bilo potrebno odklopitin naj nebi bilo težavz vožnjo.
Zanima me, če gdo ve ali to drži.
Na vrh
tomaz30
27 apr 2009, 20:24
Član #1064
Prijavljen dne: 16 mar 2009, 20:24
Objav: 7
Pozdravljen!
V mislih sem imel, da bi vstavil alu. ploščico pred EGR ventil, saj , če je odprt pušča še vedno nekaj vročega zraka iz izpuha. Res je konektor EGR ventila dobro viden vendar s tem, da bi ga odklopil verjetno nebi rešil problema, poleg tega bi računalnik javil napako na EGR ventilu.
Zaenkrat motorju še ne zmankuje moči vendar je v začetnem stanju in bo verjetno vedno slabše.
L.p. T.
Na vrh
aly
27 apr 2009, 23:16
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
A ni tako, da se ventil enostavno zapacka in začne blokirat? Kaj če bi se ga pač očistilo in bi še naprej opravljal svojo nalogo? Če je to res, potem mi ne bi bilo težko tega naredit na vsakih 5 let ...
Na vrh
Spletna stran
S-40
28 apr 2009, 11:41
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
V začetnem stanju? In, da bo vedno slabše? ampak to se avtomobilu že vleče kakih dobrih 30 000 KM. Pa tud ne vedno. Sej pravm, da včasih čisto normalno dela. Kot nov.
Glede tega, da bi se očistilo zadevo? A to tist konektro k ga vidiš, ko odpreš havbo?
Na vrh
aly
28 apr 2009, 17:56
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Hmnja, EGR ventil sicer vidiš na vrhu motorja, ma odšraufat ga je pa nekoliko težje (menda je treba snet motor?!?). Pa še novo tesnilo rabiš vsakič.
Evo dokument: EGR V50 2.0D 2005
1. del - o motorju na splošno
2. del - sestava EGR sistema
3. del - zamenjava EGR ventila

Naj kdo povpraša na servisu, koliko približno računajo za čiščenje tega ventila...
Na vrh
Spletna stran
AljAž
30 apr 2009, 20:48
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Probaj odklopiti konektor iz (4) stepper motor-ja, ki je na zadnjem desnem delu motorja.
Na vrh
Perc
01 maj 2009, 22:59
GostTočno to, odklopi in si zmagal! Zakaj? Tudi meni se je dogajalo, da motor ni imel moči, ni šlo čez 1000 obratov, pa sem pod "garancijo" za menjavo EGR-ja plačal 175 EUR, nakar so mi povedali naj samo odklopim konektor in sem poleg možne ponovitve problema čez toliko in toliko kilometrov še zmanjšal porabo! Nisem verjel a sem po preizkusu "moški" konektor ovil z izolirnim trakom in pospravil pod plastiko. Rezultat je, da ventil , poraba pa je namesto 7,2 padla na 6,7l/100km in nobene napake ne javlja.

Samo je pa nekaj drugega...
... da včasih avto ne vleče tako kod bi moral, točno tako kot opisuješ , tako, da ko boš dognal v čem je problem, javi, EGR izgleda ni!
Na vrh
AljAž
02 maj 2009, 09:44
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?
Na vrh
Modri
04 maj 2009, 08:36
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
AljAž je napisal(a): ...

Turbolenza je napisal(a): ...

..
-ERG ventil najbrž lahko "odklopijo" samo pooblaščeni serviserji?


Sem se posvetoval s serviserjem. Stvar je preprosta, 15s dela, ampak kot pravim ni nujno, da bo avto delal normalno. Lahko bo javljal napake. Meni jih ni, ker ima software za "ignoriranje" napake na egr.
Sicer pa ga odklopiš tako, da odklopiš konektor elektrike na morčku (4 na sliki). Stvar se nahaja za motorjem na desni strani (ko gledaš proti avtu). Stran moraš sneti plastični pokrov motorja.






A bi lahko malo bolj natančno pokazal, kateri konektor je potrebno odklopit (na pravi sliki, ne na shemi...)?
Hvala
Na vrh
AljAž
04 maj 2009, 17:32
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Konektor na motorju št. 4 na sliki. Je eden in edini viden po odstranitvi pokrova motorja.
Evo enega ugodno.

[ Uredi 04 maj 2009, 17:51 ]
Na vrh
Modri
08 maj 2009, 16:54
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
ERG + tesnilo+...
=125€ + delo.
Cena je z DDV in upoštevano 50% garancijo.
Servis: DUMIDA
Na vrh
Perc
11 maj 2009, 21:15
Gost
AljAž je napisal(a): ...

Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?



ni samo 5. in 6., je tudi prej, se pa bolj čuti v višji prestavi.
Na vrh
AljAž
11 maj 2009, 22:27
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Perc je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?

ni samo 5. in 6., je tudi prej, se pa bolj čuti v višji prestavi.

Saj, včasih bolj drugič spet manj. Recimo pri meni se čuti pri polnem pospeševanju, če si sopotnik v 5. in 6. v hrib in če veš na kaj biti pozoren. Drugače ne.

Predlagam Nobelovo za tistega, ki odkrije kaj je vzrok temu.

[ Uredi 11 maj 2009, 22:28 ]
Na vrh
samos1111
13 maj 2009, 12:39
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
aly je napisal(a): ...

A ni tako, da se ventil enostavno zapacka in začne blokirat? Kaj če bi se ga pač očistilo in bi še naprej opravljal svojo nalogo? Če je to res, potem mi ne bi bilo težko tega naredit na vsakih 5 let ...


V principu naj bi bilo tako, ampak bolj na 5 mesecev kot na 5 let. Pa v bistvu je podobnih reči v avtu cel kup, tako da če vsakodnevno popoldansko šravfanje po avto ni tvoj najljubši konjiček to pomeni visoke stroške vzdrževanja. Pri tem motorju naj bi bil specifičen problem da je aktuator ventila prešibek in se ventil sčasoma zatakne že v normalnem obratovanju brez drugih nepravilnosti, ECU pa sprogramiran tako da v primeru zaznane napake vključi "limp mode". Jst sem imel problem z zapacanim EGR ventilom na V70 D5 2003, čeprav ta motor ni specifično dovzeten na EGR problem, ampak pri novi generaciji motorja so vseeno dali boljši ventil. Sem opazil ker je javljal napako, sicer je motor še vedno tekel razmeroma normalno (menda je slabše če se ventil zatakne v odprti poziciji kot v zaprti). EGR problemi se sicer pojavljajo pri turbo motorjih mnogih znamk. Kolikor zastopim je možen izvirni vzrok problema prekomerno nabiranje saj, do katerega lahko pride zaradi različnih zadev... zamenjaš ventil, pa se ti kmalu spet zapaca. Sajast izpuh je slabo znamenje.
Exhaust Gas Recirculation so pretežno uvedli za znižanje emisij, dejansko naj bi v večini voznih razmer dobil z blokiranim ventilom konja ali pol več kot z delujočim - no meni se zdi malo manj smradu bolj pomembna reč. Se pa, glede na izvedbo regulacije, pri nekih motorjih ob blokadi lahko zgodi pregretje motorja ali slabše delovanje v nekih voznih razmerah (tudi brez limp moda).
Na vrh
aly
13 maj 2009, 22:19
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
limp mode = ?
Edit: Odgovarjam sam sebi: pomožni / zasilni način delovanja motorja.

[ Uredi 13 maj 2009, 22:21 ]
Na vrh
Spletna stran
MaverickT
16 maj 2009, 15:27

Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55
Objav: 46
No sedaj se je še pri meni pojavil ta problem. Zaenkrat sem odklopil ventil, naslednji torek pa sem itak naročen pri Dumidi in bomo stvari porihtali... Nasplošno zadnje čase ne gre več avto tako kot je šel pred parimi meseci...
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
16 maj 2009, 16:47
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Vsem predlagam 3" exhaust, katalizator stran, EGR stran, pa še kakšno podobno sranje stran, potem pa boste s konjički in avtom zadovoljni
Na vrh
aly
18 maj 2009, 19:35
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Jaz sem pa ekološko osveščen in se z zgoraj napisanim absolutno ne strinjam!
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
18 maj 2009, 21:39
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
aly je napisal(a): ...

Jaz sem pa ekološko osveščen


To bi pa rad vidu, za tako izjavo morš met pa že jajca Spoštujem če si res in če ti ratuje, potem vsa čast

p.s. no, že to da voziš dizla, ni neki baš ....
Na vrh
Anže
21 maj 2009, 20:48
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
Kolko kilometrov pa delate v povprečju, če jih premal delaš pa preveč gas nabijaš se lahko zapaca.. ker dizli s tem EGR so narejeni za dolge razdalje kjer se lahko to spuca..
Na vrh
Perc
27 maj 2009, 21:20
Gost
Anže je napisal(a): ...

Kolko kilometrov pa delate v povprečju, če jih premal delaš pa preveč gas nabijaš se lahko zapaca.. ker dizli s tem EGR so narejeni za dolge razdalje kjer se lahko to spuca..

Samo ventil je odklopljen, ni v funkciji! Kako se lahko potem zapaca oz. kaj ma cukanje zveze z EGR-jem, če je izklopljen? Meni ne pospešuje tako kot bi moral:
- s priklopljenim, zamenjanim (novim) EGR ventilom
- z odklopljenim EGR ventilom
tako da ne vem če se napaka nahaja tam. Najbliže mi je tista s preklapljanjem v "safe mode", samo sigurno ne zaradi ventila.
Zakaj? Ker sem naslednji teden po menjavi ventila pri interclassu imel "povrat", pri katerem me je serviser A.P. spraševal, če sem čipiral avto, češ da mu na testerju izpiše (nekaj v smislu), da so bili menjani parametri v računalniku?! Ponovno mi je naložil program in kakšen dan je bilo uredu. Da bi hodu nazaj... se mi ni šlo, ker mi je bilo jasno, da je zadeva prekomplicirana.
Upam, da bomo po sistemu "več glav...- zelje" prišli do dna, bi bilo pa zanimivo o tem problemu preverit na Citroen/Peugeot servisu, če se pri 2.0 HDI tudi to dogaja.
Na vrh
AljAž
27 maj 2009, 21:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pri meni je tudi kak dan po menjavi egr-ja delalo normalno. Potem pa nelinearno. Tako da če so kak softwer nalagal, je možno da je s tem povezano. Sicer ni nobenih napak na testerju. Se pa ne obremenjujem, ker je opazno le pod polnim plinom in še to komajda.
Mogoče je ravno to, da se "cukanje" oz. zmanjkovanje moči dogaja le pri polnem plinu, znak da je težava v softweru? Ne vem pa ali imajo tile 2.0D neko funkcijo za občasno povečanje moči (če se prav spomnim jo imajo pri Citroenu, ampak ne vem ali 2.0??)

Kar sem jaz gledal HDI-je tega problema nisem zasledil. Mogoče so vozniki manj pedantni.

Bi pa bilo lepo, da se odkrije ta problem, mogoče pomaga tudi zbiranje idej in opažanj...
Na vrh
Perc
27 maj 2009, 22:29
Gost
AljAž je napisal(a): ...

Kar sem jaz gledal HDI-je tega problema nisem zasledil. Mogoče so vozniki manj pedantni.



Če bi bili pa oni pedantni...
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete