|
|
(S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije
|
|
sassoo | 06 nov 2007, 18:49 | |
| Član #441Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22 Objav: 7 | Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W. Hvala lepa.
[ Uredi 06 nov 2007, 19:01 ] | Na vrh | |
AljAž | 06 nov 2007, 18:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Torej te zanimajo navodila za uporabo avta? Kakšni podatki: poraba, zmogljivosti, ali mere avta? | Na vrh | |
sassoo | 06 nov 2007, 18:52 | |
| Član #441 Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22 Objav: 7
| Navodila za uporabo menjalnika in tehnični podatki motorja. Mere me niti ne zanimajo. | Na vrh | |
AljAž | 06 nov 2007, 18:57 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Link do angleških navodil za uporabo Volvo avtomobilov je v Glavnem meniju pod "Povezave". | Na vrh | |
volvo5er | 06 nov 2007, 18:58 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| sassoo je napisal(a): ...
Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W. Hvala lepa.
P = Park R = Vzvratno (rikverc) N = Prosti tek (ler) D = Drive (v normalnih razmerah se vozi v poziciji D) 3 = avtomatik uporablja samo prve tri prestave, uporabno za vožnjo v klanec, za vleko prikolice, itd. L = podobno kot 3, le da sta v uporabi samo prvi 2 prestavi (ti bo kdo drug natančneje razložil)
S = Sport (avtomatik prestavlja pri višjih vrtljajih) E = Economic (prestavlja pri nizkih vrtljajih, ekonomična vožnja) W = Winter, režim delovanja menjalnika za zimske razmere (sneg na cesti) speljevanje se mi zdi da s 2 ali tretjo prestavo, itd.
Tehnični podatki za tvoj avto: Klik, upam da te nizozemščina pretirano ne moti
[ Uredi 06 nov 2007, 19:00 ] | Na vrh | |
sassoo | 06 nov 2007, 19:02 | |
| Član #441 Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22 Objav: 7
| Volvo5er hvala. | Na vrh | |
sassoo | 08 nov 2007, 06:25 | |
| Član #441 Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22 Objav: 7
| Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor? | Na vrh | |
T-5R | 21 dec 2007, 21:30 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| sassoo je napisal(a): ...
Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor?
Seveda je problematično. Današnji dizli niso več Golf II, kjer je požrlo (skoraj) vse, kar si mu natočil. Takrat so bili pritiski 130Bar, pri Tdi-jih so pritiski 200Bar, pri najsodobnejšem common rail sistemu pa 1700Bar. Posledično, so se z večjimi pritiski precej zmanjšale tudi tolerance vseh elementov, in že vsak majhen tujek povzroči probleme. Kurilno olje ima barvilo, in to se nabira na elementih, kar povroča probleme.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 81, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|