Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 D5) Pritisk olja

Avtor objava
Kirnja
29 maj 2008, 07:57 Predogled tiskanja
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Zdravo, imam V70, letnik 2004, 128.000 km prevoženih. Začelo se mi je dogajati naslednje: če avto dalj časa stoji, kar nekaj časa po zagonu motorja traja, da ugasne lučka za olje (npr. 3,4,5 sekund).

Zadnjič se mi je celo zgodilo, da mi je za kratek čas zagorel alarm NO OIL PRESSURE. Avto je stal na neravni površini dva dni. Po parih sekundah je alarm ugasnil.

Ima kdo že kake take izkušnje? Me skrbi, da je problem v oljni črpalki? Se komu sanja, za kak strošek gre?

Hvala vnaprej za odgovore in pomoč!

Daniel

[ Uredi 02 jun 2008, 16:33 ]
Na vrh
Kirnja
29 maj 2008, 14:51
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Oziroma ali ima kdo kak podatek, kako hitro mora lučka ugasniti? Po mojem najhitreje v 1 sekundi.

Na vrh
sebaveh
29 maj 2008, 14:58
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Si že pregledal najbolj očitno stvar - nivo olja v motorju?
Na vrh
Spletna stran
Stiffler
29 maj 2008, 15:47
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Imam S60 D5 pa tudi meni lučka za olje gori še po užigu cca 3-4 sekune. Pred kratkim je bil avto na servisu pa sem prepričan da je use ok z njim. nivo olja pa je na zgornji meji dovoljenega. Po mojem mnenju ni to nič kritičnega, res pa je, da je bolje meti olje skoraj pri maximumu kot pa minimumu
Na vrh
T-5R
29 maj 2008, 23:31
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kirnja je napisal(a): ...

Zdravo, imam V70, letnik 2004, 128.000 km prevoženih. Začelo se mi je dogajati naslednje: če avto dalj časa stoji, kar nekaj časa po zagonu motorja traja, da ugasne lučka za olje (npr. 3,4,5 sekund).

Zadnjič se mi je celo zgodilo, da mi je za kratek čas zagorel alarm NO OIL PRESSURE. Avto je stal na neravni površini dva dni. Po parih sekundah je alarm ugasnil.

Ima kdo že kake take izkušnje? Me skrbi, da je problem v oljni črpalki? Se komu sanja, za kak strošek gre?

Hvala vnaprej za odgovore in pomoč!

Daniel


Pozdravljen.
Upam, da se z takim avtom ne voziš okoli. Kdaj ugasne lučka, ne pove nič. Važen je dejanski pritisk olja v sistemu, ki ga je potrebno fizično izmeriti. Senzor pritiska olja se nahaja ob oljnem filtru na bloku motorja. Tam se tudi fizično meri pritisk, ki mora biti ob normalno ogretem motorju, in 800 vrtljajih minimalno 1Bar, pri 4000 vrtljajih pa minimalno 3.5Bara. Pomanjkanje pritiska, ne pomeni nujno slabe oljne črpalke. Na pritisk olja vpliva viskoznost olja, in pa tudi filter. Napiši kakšno olje uporabljaš, in kdaj je bil zamenjan oljni filter. Se je napaka začela pojavljati po menjavi olja, je motor kdaj tekel "na suho" itd...

V samem sistemu mazanja, so vgrajeni tudi ventili, ki regulirajo pritisk. Med drugim je tudi varnostni ventil, ki se odpira pri 8. Barih
Potem je še en ventil, ki določa zgornjo mejo pritiska pri 5.5Bar. Senzor za pritisk olja, pa se vklopi/izklopi pri 0.6Bara.

V glavnem, ne se igrat z pritiskom olja, ker to uniči motor za zmeraj.
Na vrh
Kirnja
30 maj 2008, 09:20
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Olje menjano pred ca. 6.000 km, nivo na maksimumu, CASTROL 5W30.

Dobil sem informacija, da se lahko pritisk izmeri tudi, če ga priključiš na računalnik. Ali je ta informacija točna?

Avto imam dva meseca, naredil ca. 6.000 km, tako da natančnega vpogleda v zgodovino nimam - uvoz iz Italije.

Sem imel že V40 T4 in 850 2.5 in nobenih težav. Špica avtomobila. Na temle pa imel/imam težave z optiko, obnavljal sem že alternator, sedaj pa še tole. Vse to v roku dveh mesecev oz. 6.000 km. Moje navdušanje nad VOLVO-ti usiha.

Daniel
Na vrh
T-5R
30 maj 2008, 21:29
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Potem ima po vsej verjetnosti kakšen km več, kot piše na števcu.
Tester ne bo pokazal pritiska olja, ker ima avto samo senzor za zaznavo pritiska, ne pa za merjenje.

Moj nasvet: odpelji avto k nekomu, ki se spozna na stvar.
Na vrh
VOLVOV40
01 jun 2008, 17:08
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Verjetno ti je šlo tesnilo pod oljno črpalko,dokaj pogost pojav pri D5 motorjih.
Na vrh
T-5R
01 jun 2008, 18:48
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
VOLVOV40 je napisal(a): ...

Verjetno ti je šlo tesnilo pod oljno črpalko,dokaj pogost pojav pri D5 motorjih.



To je tudi možno. Nisem pa vedel, da pogosto gre tesnilo.....
Saj to je tesnilo pod št.5, ne?

Na vrh
VOLVOV40
01 jun 2008, 21:34
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Ja pod številko 5 je tesnilo oljne črpalke.
Na vrh
Kirnja
02 jun 2008, 10:19
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
V petek sem bil pri Lekšetu. Rekli, da je lahko problem v olju. Naj dam noter 5W40. Sedaj imam 5W30.

Polega tega baje niso še imeli primera, da bi šla črpalka oz. da bi imeli probleme s tem. Za brez veze se mi ne da podirat motorja in sem malo v dvomih. Čez vikend sem bil na morju in se mi zdi, da je tam lučka precej hitreje ugasnila (po eni sekundi) - je bilo precej vroče. V LJ mi sedaj ugaša po ca. 2 sekundah.

Ne vem. Sem preveč picajzlast?
Na vrh
PP
17 mar 2010, 09:15
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@VolvoV40,

tesnilo pod stevilko 5 izgleda kot nekaksen list!? Senzor pritiska olja odklopi pri 60kPa,
kar je nekje 0.6 Bara. Torej ce je tesnilo slabo, potem ne doseze 0.6 bara v prvih nekaj sekundah?
Sem ze na Dumidi spraseval po tem problemu pa so rekli da je D5 pac tako narejen da malo dlje traja da olje zakrozi.

Ima smisel merit pritisk olja v motorju?

lp

PP
lp

PP
Na vrh
PP
17 mar 2010, 12:53
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Zivijo,

sem bral maloposte na tujih Forumih, in sem zasledil da jih vec probleme z lucko za olje pri zagonu motorja. Kot vzrok navajajo oljni filter, menda obstajate dve verziji, z in brez povratnega ventila.
Mogoce ve kdo ce to drzi?

lp

PP
Na vrh
AssKicker
17 maj 2015, 21:38
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Zdravo!
Morda kdo ve, kje se nahaja senzor za pritisk olja pri D5 motorju druge generacije, torej 2005-? Meni pri S60 ne zagori lučka za olje ob kontaktu, in tudi senzorja za olje ne najdem. Tudi po internetu nisem nič našel.
Lp
Matej
Na vrh
datanitilu
17 maj 2015, 22:12
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
Nisem zasledil najpomembnejsega podatka... Kateri motor? Ce govoris o bencinarju potem dam glavo stran da voham takoimenovani oil sludge...
Na vrh
gorgh
17 maj 2015, 22:52
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Je napisal, d5 druge generacije
Na vrh
AssKicker
18 maj 2015, 00:26
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
2.4D, D 5244 T7 je koda motorja, če kaj več pomaga.. Lučke sicer ni odkar imam avto, to je okoli 8.000 km, ampak redno pregledujem olje, in ga je do sedaj pokurilo samo za kake polovico črtice. Je pa okoli lovilca oljnih hlapov masten, če ima morda kaj veze s lučko..
Na vrh
datanitilu
18 maj 2015, 01:00
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
Vidim da sem slep... V naslovu je napisano pa mi je ratal spregledat...
Jest bi vseeno karter dol snel, da se vidi kaj je not
Na vrh
AssKicker
18 maj 2015, 15:25
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Sej zdej v kratkem imam v planu glavni servis, in se bo še to pregledalo.. Če pa morda kdo vseeno ve, kje se nahaja senzor pritiska olja, pa lahko pove
Na vrh
ANDREJ
20 maj 2015, 22:00
Član #180
Prijavljen dne: 21 jan 2007, 13:46
Objav: 31
Če imaš na motorju siv pokrov , motor nima tlačnega stikala, ima samo nivojski senzor v kartertju.
Na vrh
AssKicker
21 maj 2015, 14:43
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Siv pokrov imam ja.. Morda veš, če je normalno, da ob kontaktu ne zagori lučka za olje?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 38, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete