Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Motorji Volvo

Pojdi na stran  [1] 2 3 4
Avtor objava
volhart
01 avg 2008, 07:28 Predogled tiskanja
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?
Na vrh
Volvo. 4 life
03 avg 2008, 00:59
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Mene je na morju hotel prepričat " poznavalec " ( beri človek ki bere moto revije, kjer golfa IV-ko dajejo v isti razred kot S40/V50 ) Volvov, da imam Renaultov motor in da so vsi motorji Renaultovi, Audi je tud mel nekej prstov vmes, pa VW tud, predvsem bencinarji, 1.8 T .....
Na vrh
RollingStone
03 avg 2008, 09:57
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Kaj se sekirate. Mene je ˝poznavalec˝ poskušal prepričati, da volvo ne dela (in ne zna) svojih motorjev. Da so vsi motorji od forda.

Hmja, pa poglejmo še Volvo trucks (baje, da imajo renaultove motorje), volvo penta (baje da so to nevemčigavi motorji, volvo aero (spet nevemčigavi motorji).......


Kaj se sploh sekirate. Dlje časa bodo ljudje mislili kaj takega o volvu, dlje časa se ga bodo čapci izogibali.


Sem pa zadnjič videl črnega S60, LJ tablica, črne šipe, odprte šipe, in čefurjada na ves glas (če bi ga lahko ujel bi mu izrgal radio iz avta)....
Na vrh
pulkuc
13 avg 2008, 22:49
Član #758
Prijavljen dne: 21 maj 2008, 07:25
Lokacija: sawinska
Objav: 31
Lep pozdrav!

Jaz bi pa samo dodal to, da smo lahko veseli, vsakega ki si v
tej nasi drzavi kupi Volva. Kjer vsak drugi misli da je edini avto na svetu golf oz. passat ter da se delov za nase avte ne dobi in da so strasansko dragi.

Lep pozdrav!
Na vrh
Sverige
14 avg 2008, 08:09
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Kolikor pa jaz vem sta se Volvo in Renault nekaj združila, ampak to v lastniškem smislu, kjer je v ospredju samo obvladovanje trga. Volvo skor sigurno še vedno svoje motorje sam sestavlja in čeprav vgrajuje določene dele, ki jih tudi Renault (npr. vodna črpalka...), je Volvo še vedno Volvo. Če kdo več ne verjame v Volvo mu jaz mojo Laguno posodim ...
Na vrh
RollingStone
14 avg 2008, 12:18
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ne skoraj sigurno, ampak dela svoje motorje pa pika. Združena pa volvo in renault nista nič, razen tega, da so si pred leti prvi sposojali motorje pri drugemu in obratno...

Če pa gledamo izven avtoobilske industrije, je pa Volvo Trucks lastnik Renault Trucks. To z avtomobili nima niti najmanjše veze (tudi ta del Volva ni pod lastništvom Forda).
Na vrh
Sverige
14 avg 2008, 12:46
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
To je pa res. Pri avtomobilih tudi nobenega blizu ne spustijo Pravilno.
Na vrh
Švedmorebitprh
14 avg 2008, 12:49
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Vem , da so včasih delal dizel motorje v sodelovanju z Pižojem in Renaultom.
Drugač je pa najboljši volvov motor valda B6254F. Praktično neuničljiv (vsak cilinder ima svojo cin špulo), na summitu ga imajo v 960 karavanu s 700000 prevoženimi in še vedno dela k urca.
Na vrh
RollingStone
14 avg 2008, 12:56
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Niso delal nobenih motorjev v sodelovanju z nikomur, razen z yamaho (V8 v S80 in XC90). So kvečjemu predelali renaultove motorje za svoje potrebe (seriji 300 in 400).

Uporabljajo pa 1.6D in 2.0D motorje od PGA (Ford, peugeot, citroen).



Drugače sem pa videl tudi kar nekaj volvov z več kot 700kkm. Tudi petakov.

[ Uredi 14 avg 2008, 13:11 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
14 avg 2008, 13:26
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine

Evo ta motor je bil v seriji 2 in 7 in je narejen v sodelovanju s francozi.
Na vrh
RollingStone
14 avg 2008, 14:10
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Aja, na PRV sem pa pozabil:). Sicer pa je bil to dober motor, le podhranjen za težke voze.

Ampak tukaj se pa tudi konča. Dejstvo je, da so bili motorji iz serij 300/400 ter nekaj malega iz serije 40 renaultovi, in ne narejeni v sodelovanju z renaultom. Pač predelani za volve potrebe. Ravno tako pa je reanult rabil volvove motorje (2.5l v R safrane).

No, razen PRV in V8 je toliko o sodelovanju med znamkama.

To mi gre pa v nos predvsem zato, ker ljudje na podlagi enega ali dveh motorjev, ki je/sta narejena v sodelovanju z drugo znamko govorijo, da nekdo ne zna delati svojih motorjev in potem v vseh modelih kar naenkrat uporabljajo tuje motorje. Vsaj kar se tiče volva. Tudi druge znamke uporabljajo tuje motorje (mercedes, bmw,....), pa ljudje o tem lepo molčijo.

[ Uredi 14 avg 2008, 14:21 ]
Na vrh
bvogri
15 avg 2008, 15:43
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor???
Na vrh
RollingStone
15 avg 2008, 17:14
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Mclaren --> BMWjev V12, najprej so fehtali hondo, da jim naredi V10, ko pa je honda zavrnila, so se ˝zadovoljili˝ z BMW.

BMW 335i (N54B30) --> Za osnovo je vzet B62X4T (T6).
Na vrh
bvogri
15 avg 2008, 19:24
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
N54B30 je osnovan na starejšem tipu bmwjevih motorjev M54, saj blok od novejših N52 motorjev z valvetronicom ni primeren za prisilno polnjen motor. Kje je tukaj volvo nevem

Meclaren ni enako kot Mercedes se strinjava???
Na vrh
RollingStone
15 avg 2008, 20:15
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Mclaren naj bi bil mercedes. Sicer pa je možno, da ni, v tiste vode se že nekaj časa ne poglabljam.

Pri BMWju si se pa zmotil. Na N54B30 je volvov emblem; če ne še kaj več je vsaj blok motorja naredil volvo.

Pa še enega sem se spomnil: BMW F650 --> motor od aprilie. Kar je v bistvu olajšanje, ker je motor poden od podna.
Na vrh
Damijan
16 avg 2008, 17:10
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
bvogri je napisal(a): ...

Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor???


Za MB konstriura in izdeluje diesel motorje, samo "hardware", koncern PSA. Edini diesel motor "lastne" izdelave je bil 350TD v seriji S iz začetka prve polovice 90-tih let. Ti motorji so bili totalno konstruktorsko sfaljeni in so jih potem "pod garancijo" menjali z že preverjenimi 300TD motorji.
Na vrh
bvogri
16 avg 2008, 19:08
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Hehe ja res je 350TD pa je polomija na kvadrat. Sicer pa hvala za podatke.

Glede N54 pa prosim daj kakšen preverljiv vir, ker me res zanima. Ko sem gledal slike blokov je N54 skoraj enalk M54 torej???.. tudi na wikipediji piše enako??
Na vrh
RollingStone
16 avg 2008, 19:14
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Težko dam kakšem preverljiv vir, ker na netu nisem našel popolnoma ničesar glede tega. Ampak tisti, ki so že imeli opravka s temi motorji so rekli, da je volvov emblem na motorju.
Na vrh
Damijan
16 avg 2008, 21:09
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@bvogri: za MB diesla je v eni AM reviji, cca 13-14 let nazaj. Da bi jo našel v mojem svetišču, zadnjič si ga videl , pa gre en teden!
Na vrh
RollingStone
17 avg 2008, 09:31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Damijan, tega pa tudi jaz nisem vedel. Ker na straneh ala carfolio, kjer so tehnični podatki avtomobilov piše, da je proizvajalec motorja mercedes.
Na vrh
Damijan
17 avg 2008, 10:04
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Prvo kot prvo, zanašati se na Carfolio za kake tehnične podatke je mimo, ker so totalno netočni podatki za večino vozil.

Da pa piše, da je MB proizvajalec, pa verjetno ni težko. So pač naročniki za motor pri PSA-ju, in le ta jim naredi po naročilu. NAredijo na ulitku njihov emblem in VOILA!

Naprimer, original kolesni ležaj za Volvo je proizvajalca FAG, ki edini proizvaja kotalne ležaje za Volvo. Pa na "originalu" tudi najdeš odtis Volvo. "Neoriginal" je pa pač samo FAG!

Delna globalizacija poteka že zelo dolgo. Samo zdajšnja je pa pokopala določeno identiteto in detajle v avtomobilski industriji.
Na vrh
RollingStone
17 avg 2008, 11:02
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To mi je jasno, da se na to ne gre zanašati. Preden so stran obnovili so bili podatki bolj točni. Zdaj pa tudi pri volvih piše (naprimer 2.5d, 1.6d,....), da je proizvajalec volvo.
Na vrh
Perc
21 avg 2008, 17:46
GostFantje, mal ste me razočaral! Sm mislu da na tem forumu lahko izveš res realne informacije.

Moj V50 2.0D ma PSA-jev (beri Peugeot Citroen) znan kot 2.0 HDI, 1.6D je ista stvar, 1.6 HDI
Prejšnji V40/S40 je imel motor 1.9D od Renaulta - 1.9 dCi, 1.8i je bil Mitshubishijev 1.8 GDI (prvi bencinar z direktnim vbrizgom goriva)
850/V/S70 2.5 TDI, folksvagnov 2.5 TDI
Ta novi S80 ima pa Yamahin motor (prvič da se ne sliš "šlamastika")
serije 400 so mel tud Renojeve motorje, sam je pre delč da bi nastančn vedu kere.
Njihov nej bi bil 2.0 bencinski (ne vem, če je isti kot je bil, a S40/V50 ima recimo istega kot Mazda6, zato "naj bi bil") in T4, petcilindraši 2.4, 2.4D, T5 in D5 (isti blok motorja, k se jim zgleda ne da motorjev delat
) in T6

Tolk jest vem o teh "Volvotovih" motorjih in tud čist razumem filozofijo (čeprav bi jaz osebno preferiral "nefrancoske" dobavitelje ), zakaj bi izumljal izumljeno za takšne serije, kot jim jih uspe prodat (v primerjavi z znamkami, katerih motorji so). Če se bi komu dal ukvarjat s primerjavami kubikov in giba/vrtine bi verjetno najdu še kkšno povezavo med znamkami (predvsem temi pod Fordom). (za zagrižene so kubiki tle: http://www.elchwiki.org/wiki/Motornummer)

Brez slabe vesti, pa je to dobro vedet zato...

..., ker je recimo EGR-ventil za mojga V50 pri Volvotu 400+ Evrićev, pri Pižojcu pa 215 + 70 za softwer na Volvotovmu servisu?! Za zadeve, ki jih ni za "aktivirat" prek računalnikov so stvari še preprostejše!!


Aja pa da ne pozabm... podvozje pr mojmu je identično Fokusovemu/ C-max-ovemu in skoraj enako, kot pri Mazdi3
Fajn ne? Že ugotavljam če ma Focus ST tud čist enak podvozje


Pa nej vas nič ne bo sram če Šved govori mal Francosk!
Na vrh
RollingStone
21 avg 2008, 20:12
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To, čigavi motorji so 1.6d, 2.0d, 2.5tdi, večina serije 300, 400 in s/v40 je pač vsem že znano, če bi malce pobrskal bi že videl marsikaj o tem napisanega.

V8 je narejen v sodelovanju z yamaho, torej ni od yamahe ampak je ˝koprodikcija˝.

Podvozje na tvojem je pa volvovo. Ker je volvo pod lastništvom forda pa to platformo uporabljajo še druge znamke, ki so s fordom povezane.


Na podatke o gibu in vrtini pa se ni za zanašat; tudi dva povsem različna motorja imata lahko enak gib in vrtino.
Na vrh
MKovic
21 avg 2008, 20:45
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Tako pač to je v globalnem svetu. Prav zaradi tega je Volvo še med živimi. Morda ni več tisti "pravi", je pa dejstvo, da so časi individualne ekstravagance za vedno mimo.
Kompleksnost zasnove avtomobilov - zakonske regulative pustimo ob strani - je takšna, da brez konsolidacije platform nobena avtomobilska korporacija ne bi preživela.
Prav zato je danes, bolj kot kdarkoli prej, nesmiselno plačevati za premijo, ki se ji reče avtomobilska znamka.
Na vrh
T-5R
21 avg 2008, 22:07
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Sodelovanja je bilo veliko že prej. Npr. motor V6 PRV je nastal v sodelovanju med Peugeot-Renault-Volvo, in to že leta 1974. Ti motorji so bili v Citroenu XM (1989), Peugeot 604 (1975), ter še veliko drugih. Prvi Volvo z takim motorjem, je bil model 264. Prvi turbo PRV motor, pa so vgradili v Renault 25 V6 Turbo, leta 1984. Sicer sem bil takrat zelo zelo mlad, ampak to so bili zlati časi. Današnji razvoj pa gre nažalost v smer kamene dobe.


Ko bi le našel kje Volvota 760 z motorjem V6 B280E.............
Na vrh
Dani
21 avg 2008, 22:19
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
serija 400/460/480 so mele motor od renoja k si jih lahko najdu u renault 19 in prvi laguni volvo je edino motor predelu v turbo B18FT k jih renault nima
Na vrh
RollingStone
21 avg 2008, 23:20
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ja. Pa kaj zdaj ponavljate tisto, kar je celem svetu že (pre)dobro znano? Mogoče bi povedali kaj takega, česar še ne vemo oz. še ni napisanega....


Peter, od PRVjev lahko še kaj napišeš, tistega še nismo ˝predelali˝...:)
Na vrh
Perc
22 avg 2008, 13:39
GostZa podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport). Šele zdej sm pogruntu, da imajo Fordi v bistvu od Jaguarja štekarje, sam folk k kupi Đega tega ne šteka in ga motijo čip štekarji od Forda.
Na vrh
Damijan
22 avg 2008, 15:31
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na žalost je tako, da je Volvo dobil podvozje od Forda in ne obratno. In roko na srce vsem, pokažite mi vsaj en model Volva, ki ima "spodobno" podvozje! V 21. stoletju pa na poltogih premah in le kakšen se najde s posamičnimi obesami. Pa še to ni prišlo iz Volvo tovarne.
Na vrh
RollingStone
22 avg 2008, 17:08
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
S40/V50 sta delana na Fordovi C1 platformi, ki je skupno delo Volva, mazde in forda.

P2 platforma (ford jo imenuje D3) je povsem volvovo delo (s80, V70, xc70,...)

EUCD platforma je fordova (novi S80.....), ampak je večino dela naredil volvo:

je napisal(a): ...

The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform. It is loosely based on Ford's compact C1 platform, but much engineering was done by Volvo Cars. EUCD and C1 share many suspension, brake, and electrical systems.




Če pobrskate malo po tujih forumih, kjer sodelujejo tudi volvovi tehniki in inženirji, boste prišli do spoznanja, da ni samo del forda v volvu, ampak celo zelo velik del volva v fodru.

Sicer se pa strinjam s tabo, Damijan, da imajo za današnje čase vse preveč zastarelih podvozij. Ampak dejstvo je, da so tudi tista, ki so novejša, boljša podvozja, prišla tako ali drugače izpod rok volvovih inženirjev. Vsaj delno.

Pa še to, če se ne motim, je že 760ka imela posamične obese. Volvo že ve, zakaj se je kasneje držal starejših zasnov.



//edit: Evo, še en del članka:

Ford Motor created two very different vehicles with the Mazda3 and second-generation Volvo S40, which share the same basic Volvo platform, says Jim Sanfilippo, exec VP at Omnicom Group-owned auto consultant AMCI. He calls the results "brilliant.''

------------------------------


No, drugače pa google tudi marsikaj pove.... Če je bil do sedaj volvo ˝znan˝ po slabih podvozjih (kakor za koga, bodimo pa realni, za karkoli bolj športenga so bila do predkratkim slaba), ni treba zdaj kar na pamet govorit, da je vse, kar je dobrega, tuje delo.





Perc je napisal(a): ...

Za podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport).


Podvozje samo je bilo narejeno prej kot pa oba modela avtov. In ja, se strinjam, da ima ford nekaj izkušenj na tem področju. Ampak zakaj hudirja kar nekaj fordovih avtomobilov uporablja enako --Volvovo-- podvozje, če je le-to tako slabo?

Hint: Volvo mogoče ne dela super športnih podvozij, dela pa odlična podvozja za luksuzne avtomobile (tudi ford uporablja ta podvozja za večje voze, so pa izjeme --> focus z volovim podvozjem in motorjem).



[ Uredi 22 avg 2008, 17:41 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete