|
|
S70 by PP Pojdi na stran
1
2
[3]
4
|
|
sebaveh | 27 okt 2010, 08:52 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Komu si ga peljal? Kolarju? | Na vrh | |
PP | 27 okt 2010, 11:41 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Ne vem kako se pise, je pa nasproti oljarne cez most ( za potokom).
lp
PP | Na vrh | |
PP | 01 feb 2011, 18:22 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Malo novic od moje S70: Pred dvema mesecema zamnejal zobati jermen, vodno črpalko, rolco in napenjalec. Material je priskrbel vajtsnejk. Ugodno! Zamenjane so bile še puše na desni roki z ScanTech-ovimi.
Danes končno dobil ključavnico za zadnja stranska vrata. Darovalec je bil tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4436253&show=1
Avto je sicer razstavljen, je pa na voljo še kar nekaj delov. Zamenjal sem še cev za topel zrak iz izpušnega kolektorja. Moja je bila že dvakrat zlomljena.
Avto sicer deluje bp. ampak glede na to da se vozi samo na kratke razdalje resno razmišljamo o nakupu manjšega avta z malim bencinskim motorjem
C30 ima na žalost samo 4 sedeže!
Lp
PP | Na vrh | |
PP | 29 mar 2011, 07:59 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Pred nekaj tedni sem opazil da mi pod voznikovom tepihom "zamaka" hladilna tekočina. Ko sem odstranil tepih sem opazil le ta prihaja od grelca kabine. Na samem grelcu ni bilo opazit kakšnega puščanja, je pa bilo videt da na spoju cevi z grelcem da je puščalo. Danes sem naročil nova tesnila pri Skandix-u in jih bom poskusil ob priliki zamenjat.
Če koga zanima ohranjena S70, v odličnem stanju naj se javi na PM! Detajli o tem avto so razvidni iz te teme. Kot sem že omenil iščemo manjši avto z bencinskim motorjem.
lp
PP | Na vrh | |
PP | 02 jul 2011, 09:55 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Malo novic:
Danes naredil Tehničnega brez problema, oz so pohvalili da je tako star avto tako izpraven
Kot že omenil se še vedno prodaja, cena se je cena za goli spustila na 2000€, za člane foruma je do 20 Julija 2011 cena 1800€, potem pa moram naredit registracijo in prodaja po tej ceni ne bo več smotrna.
lp
PP | Na vrh | |
vazman | 16 jul 2011, 13:33 | |
| Član #138 Prijavljen dne: 22 dec 2006, 22:56 Objav: 9
| Mene pa zanima kakšna je normalna poraba olja na tej mašini, se pravi 2.5 20V?? | Na vrh | |
PP | 17 jul 2011, 23:58 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Sem nazaj iz dousta, naša V70 D5 pridno predla 2300km brez problema. S70 čakala doma na kupca ki ga ni. Jo bom ta teden na novo registriral in bo šla dalje.
@ Vazman:Meni ga popije okrog 1.5-2L/15.000km.
lp
PP | Na vrh | |
bvogri | 18 jul 2011, 09:23 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Enak motor. Pred menavo teflonov enaka poraba kot pri tebi @PP Po menjavi okoli 1l. tako da je 100% vse v redu z mašinco.
Drugače pa ja težko se prodajo tele ''gare'' ampak če kdo gleda 850/S70 na dolgi rok naj gre vsaj pogledat ta avto.
[ Uredi 18 jul 2011, 09:23 ] | Na vrh | |
PP | 10 avg 2011, 07:39 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Za vikend sem se vozil z klimo in sem opazil, da ko je kompresor vklopljen je le ta, ali kaj zelo blizu njega precej glasno. Klima sicer dela vredu. Mi lahko kdo pove kako se preveri lezaj na kompresorju? Drugace imam pa tudi kolesce napenjalca nekaj "lufta", mogoce je vzrok tu???
lp
| Na vrh | |
Damijan | 10 avg 2011, 08:23 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| OFF topic:
sem nate preimenoval naslov teme... | Na vrh | |
PP | 22 okt 2011, 08:53 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Malo Update-a o moji S70: Včeraj sem po naklučju opazil da ko dam kontakt začne brnet v regulatorju prostega teka. Sem ga odmontiral in prečistil, ampak nič ne pomaga. Avto gre sicer BP. Mogooče ve kdo kaj to pomeni.
Drugače se pa ubadam z Pečko, za katero še vednoo ne vem kje spušča. Ko ugotovim jo zamenjam, pri PFV v UK stane skupaj z poštnino samo 100€
lp
PP
[ Uredi 22 okt 2011, 20:55 ] | Na vrh | |
PP | 30 okt 2011, 20:05 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| V petek dobil novo pečko iz D, kupil prek eBay-a za 39€ z poštnino vred. Zadeva je od AVA cooling, ki se je do sedaj izkazala za zelo kvalitetno. Zraven so tudi tesnila za cevi! Sam se zadeve nočem lotit, na servisu imajo pa tako guzvo da bom na vrsti šele sredi novembra
Res nima nobeden izkušenj z regulatorjem protega teka pri 20V motorjih? Moj še vedno brni ko dam kontakt, in to precej na glas.
lp
PP | Na vrh | |
Damijan | 30 okt 2011, 21:55 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Mogoče je regulator samo za sčistiti? Da brni je logično, ker je elektromagnetna tuljava. | Na vrh | |
PP | 30 okt 2011, 21:57 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Zadevo sem že očistil, sploh ni bila umazana. Brnenje deluje kot da želi nekaj premaknit ampak ne gre.
PP | Na vrh | |
Damijan | 30 okt 2011, 22:03 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Je možno da je zablokirano, ker rotorski del z loputko uravnava prehod.
Ker je tudi celotna tuljava izpostavljena oljnim hlapom ti predlagam, da celitni regulator namočiš v kak bencin ali kako drugo čistilno sredstvo, da se znotraj malo zmehčajo strjeni delci. Občasno malo izpiraj, pa bi moglo biti bolje. Je pa problem pri teh usranih regulatorjih od 850/serija 70, da se jih ne da razstaviti... | Na vrh | |
PP | 31 okt 2011, 20:05 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Glavni problem je da se tista zadeva v regulatorju premika dokaj prosto, za kar mislim da je šel vzvod rakom žvižgat. To da se ne dajo odpret je pa pri vseh takih zadevah.
Čudi mi me le to da motor teče hladen ali topel povsem bp. Pri moji nekdanji 460-ki je motor crkoval v prostem teku in ko je bila klima vklopljena, tu opa ni nič od tega.
| Na vrh | |
bvogri | 01 nov 2011, 01:23 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Normalno, da se premika prektično brez upora če je motorček čist. Pri kontaktu pa vsak malo ''brni' - nevem pa kako močno je to pri tebi . Jaz bi rekel, da pusti kot je in se ne obremenjuj. Če crkne pa rabljenega in gasa... Zaradi tega ne boš ostal sredi ceste.
[ Uredi 01 nov 2011, 02:07 ] | Na vrh | |
PP | 01 nov 2011, 10:00 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @bvogri,
če je temu tako pa naj brni
Danes sem se lotil še obnove ključev daljinskega zaklepanja. Že pred časom sem kupil nova SMD stikala in danes pa sem jih zamenjal na obeh ključih. Ko je bilo vse narazen sem menjal še baterije. Sedaj stvar deluje iz razdalje 6-8m ob rahlem pritisku na tipko. Prej je bilo treba kar krepko pritisnit.
Zadeva z Pečko še vedno stoji
[ Uredi 01 nov 2011, 10:01 ] | Na vrh | |
Damijan | 02 nov 2011, 10:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Motorček prostega teka v breznapetostnem položaju drži zaprto loputo. Za odpiranje mora biti odpor. Že zaradi magneta samega. Pri mojem avtu je takšen motorček prostega teka. Zadeva je razstavljiva in jo BP očistiš. Samo pri sestavljanju je potrebno paziti, ker moraš sestaviti v nulo. Drugače prosti tek niha...
Drugače pa, če nimaš problemov z delovanjem motorja zaradi tega, samo vozi in ne tikaj | Na vrh | |
Damijan | 02 nov 2011, 22:28 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Se popravljam!!! Ni nujno, da ima jedro iz feritnega magneta. Magnet lahko ustvarja šele prisotnost napetosti. Zato je lahko OK, da se nepriklopljen prosto obrača. | Na vrh | |
PP | 20 nov 2011, 13:57 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| V petek dobil avto nazaj iz popravila. Pecka zamenjana, notri skoraj nov Antifriz. Avto je spet tip-top, pripravljen na zimske radosti. | Na vrh | |
PP | 28 jan 2012, 07:36 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Če koga zanima, avto se spet, oz še vedno prodaja!
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5601650&show=1
Cena je zelo ugodna, mozna menjava za manjsi, predvsem pa ekonomicen avto za na kratke razdalje.
[ Uredi 28 jan 2012, 18:09 ] | Na vrh | |
PP | 29 jan 2012, 13:48 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Očitno je januar mrtvilo za takšnele prodaje! Cena je temu primerna
[ Uredi 31 jan 2012, 10:57 ] | Na vrh | |
PP | 31 jan 2012, 10:58 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Res ne rabi nobeden S70 ke za malo denarja? | Na vrh | |
fancy | 01 feb 2012, 07:50 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| Malo sem gledal - kakšna je pa realna poraba pri tej mašini ??? | Na vrh | |
4volvo | 01 feb 2012, 09:28 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Pri V70 II je pri relacijski vožnji po omejitvah okrog 8, mestna vožnja pa vsaj 11 (kot pri vsakem avtu s podobno težo in zmogljivostmi). Velja za avtomatika. | Na vrh | |
PP | 01 feb 2012, 09:42 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @Fancy, ko sem se z njim vozil v sluzbo, cca 80km po avtocesti do 130km/h je porabil 9L, redko tudi manj. Po mestu pa jih porabi 12L. | Na vrh | |
fancy | 01 feb 2012, 10:09 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| Normalna poraba za tak avto. Nič ne rečem - bom videl.
| Na vrh | |
PP | 26 feb 2012, 16:58 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Malo novic: Po tezavah z vziganjem menjal svecke in filter goriva. Sedaj spet vse ok, danes temeljito opran soli in peska, pripravljen na pomlad. Z letnimi gumami bom se malo pocakal
PP | Na vrh | |
PP | 21 mar 2012, 10:50 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Nekaj dni nazaj se je polomil omejevalec odpiranja sovoznikovih vrat. Neverjetno je da se lahko jeklena vzmet zlomi po dolzini. Vgradil sem drugi omejevalec iz S70-ke od bvogri-ja. Ta ima tudi debelejso vzmet.
Avto tece ko urca, se vedno z zimskimi gumami, iscem nov par letnih 195/60/15.
lp
PP | Na vrh | |
fancy | 21 mar 2012, 19:41 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| LP
Sicer ne vem s katerega konca si, tako da bo navet mogoče neuporaben. Jaz sem pri Lenčku na Prevojah vzel FULDA CARAT PROGRESSO H 185 - 60 - 14 in me je komad prišel 46€, menjava in centriranje gratis.
Predvidevam, da tvoja dimenzija ni bistveno dražja.
Gume so OK za vozit. Poglej si test od ADAC - a. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|