Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S70 by PP

Pojdi na stran  [1] 2 3 4
Avtor objava
Damijan
30 avg 2008, 21:57 Predogled tiskanja
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ekola, da vam, čeprav ga večina že pozna, predstavim mojega Volva!
Torej, S70, 2435ccm, 125kW, letnik 1997 in realnih 233 000 km!

Par slikic:






Od opreme ima:
ABS+Tracs, 4x AirBag, 4x električna stekla, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, centralno daljinsko zaklepanje, tempomat, dvojna avtomatska klima, meglenke, pranje žarometov, 3. zavorna luč, blokada motorja, kodno varovan vžig, predpriprava za mobilni telefon, servo volan nastavljiv po višini in globini, sredinski naslon spredaj in zadaj, odprtina za smuči.

Avto imam že dobri 2 leti. V tem času sem prevozil 70+k km. Je redno vzdrževan in kmalu po nakupu sem avtu privoščil en velik servis mehanskih sklopov: nove vse zavore, amortizerji, končniki volana in stabilizatorjev, nove manšete na pogonskih oseh, obnova parabol žarometov, čiščenje injektorjev z ultrazvokom, menjano olje v menjalniku, servo volanu, zavornem sistemu, novi vžigalni kabli, t+razdelilna kapa in rotor, novi kolesni ležaji. To je tako na hitro vse!

Pred kratkim pa sem obnovil še zadnje zavorne čeljusti! Nora razlika pri zaviranju.
Zadnji dosežek pa je bil, da sem motor spravil v fazo, ker ni bil pravilno nastavljen. Btw, predhodna menjava jermenov je bila narejena na pooblaščenem servisu in tam tudi zašuštrano. S tem sem tudi odpravil večni problem delovanja motrja. Sedaj se počutim, kot da imam drug avto.

Pohvale in pljunki zaželjeni! 

LP, Damijan

[ Uredi 10 avg 2011, 08:22 ]
Na vrh
Terminator
30 avg 2008, 22:27
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
super da si ga predstavil še ostalim

Avto je res zelo lepo ohranjen in sem vesel, da ti sedaj dela tako kot more in da si poštimal težave z mašino (mene to še čaka)

Drugače pa si razmišljal kdaj o menjavi feltn?

pa veliko užitkov v vožnji ti želim
Na vrh
izi20v
31 avg 2008, 00:42
Član #627
Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13
Lokacija: maribor
Objav: 169
Te smem vprašat kam si dal obnovit parabole žarometov jaz bi jih tudi moral dati obnovit in kolko te je prišli.
Na vrh
bvogri
31 avg 2008, 01:37
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Terminator je napisal(a): ...

...

pa veliko užitkov v vožnji ti želim


Se mi zdi da Damjan zelo uživa pri vožnji volva

Sicer pa je za ta avto res lepo poskrbljeno. Mene so recimo navdušili amortizeriji ko sem ga vozil, saj avto potem ni več taka jadrnica kot v originalu Uglavnem nevem kaj naj ti želim... če pa kdo kupuje tak avto pa mislim da naj gre vsaj pogledat

[ Uredi 31 avg 2008, 01:52 ]
Na vrh
Damijan
31 avg 2008, 15:27
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@Terminator: sem že od dneva nakupa mislil na menjavo platišč. Želel sem imeti platišča 16" od T5. Potem pa mi je zaradi težav z motorjem, zamik faze za 2 zoba, vzel to veselje. In za zimo sem tudi že zdavnaj kupil jeklena platišča.

@izi20v: parabole sem dal obnoviti v www.galma.si in stalo me je 60€ za obe paraboli (30€/kos)!
Na vrh
lupen
31 avg 2008, 18:18
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Damijan je napisal(a): ...

@Terminator: sem že od dneva nakupa mislil na menjavo platišč. Želel sem imeti platišča 16" od T5. Potem pa mi je zaradi težav z motorjem, zamik faze za 2 zoba, vzel to veselje. In za zimo sem tudi že zdavnaj kupil jeklena platišča.

@izi20v: parabole sem dal obnoviti v www.galma.si in stalo me je 60€ za obe paraboli (30€/kos)!

Brez zamere,ma zakaj ga pa pol prodajaš? Videl sem ga na netu
Na vrh
Damijan
31 avg 2008, 19:47
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Prodajam ga pa čisto zaradi mojega "okusa"! Sem navajen bolj "zalaganja ovinkov, za kar pa Volvo ni v nobeni obliki.

Popravljam in vzdržujem ga pa zaradi sebe in moje varnosti.
Na vrh
T-5R
31 avg 2008, 20:35
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Lep avto, in lepo poskrbljeno za njega!
Na vrh
Damijan
08 sep 2008, 12:24
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
PRODANO!!!

[ Uredi 08 sep 2008, 12:25 ]
Na vrh
Terminator
08 sep 2008, 14:51
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
pa glih zdej k je tak k more bit

kaj je novega v načrtu?
Na vrh
bvogri
08 sep 2008, 14:51
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Damijan je napisal(a): ...

PRODANO!!!


Čestitke Pa čim več sreče pri iskanju in nakupu naslednika.
Na vrh
Damijan
11 sep 2008, 10:11
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Od sedaj naprej je moj S70 lociran v Slovenski bistrici. Targe so ostale na njem.

Zdaj pa zelo počasi ogledujem naslednika. Do zime bo nekaj sigurno. In po mojem merilu/okusu/želji,...
Na vrh
Torkel
11 sep 2008, 10:27
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Uspešno iskanje novega cegla. Boš področje iskanja razširil tudi na konce izven naših meja?

Na vrh
alfaromeo
11 sep 2008, 10:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Dvomim da bo švedski cegl. Verjetno bo it. cegel (164.press)
Na vrh
Torkel
11 sep 2008, 11:35
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Fino, nekaj jih je prav strupenih. Meni je svoje čase bila všeč alfa 156 crosswagon. In tak avto v metalik rjavi ali temnozeleni barvi še vedno z veseljem pogledam.

Na vrh
Švedmorebitprh
11 sep 2008, 12:54
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Zadnji dober it. cegu je Lancia Thema 3.0 turbo. Še huj je pa Thesis šport samo ni lih cegu.
Na vrh
croma_man
11 sep 2008, 13:17
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.

Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.
Na vrh
Švedmorebitprh
11 sep 2008, 13:54
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
croma_man je napisal(a): ...

thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.

Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.


Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj.
Na vrh
lupen
11 sep 2008, 14:51
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Švedmorebitprh je napisal(a): ...

croma_man je napisal(a): ...

thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.

Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.


Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj.

Ajnštag?Kaj je pa to?
Na vrh
Beastmaster
11 sep 2008, 15:14
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
lupen je napisal(a): ...

Švedmorebitprh je napisal(a): ...

croma_man je napisal(a): ...

thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.

Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.


Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj.

Ajnštag?Kaj je pa to?

Ajnšlag = rajdni krog = koliko prostora rabi da se ob najbolj skrajni poziciji volana avto obrne za polni krog....


[ Uredi 11 sep 2008, 15:15 ]
Na vrh
RollingStone
11 sep 2008, 17:00
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Sicer s tethisom nimam izkušenj (in mi avto ne izgleda ravno neki baš), kako je mogoče da ima slabši ajnšlag kot pa naprimer V70?
Na vrh
bvogri
11 sep 2008, 17:07
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Thesis je zelo dobro in kvalitetno narejen avto. Res je da pa je kar masiven, kar ob kombinaciji z najšvohnejšim dizelčkom ni preveč veselje. Nekajkrat sem ga že vozil.... zaradi masivnosti se po krajših ovinkih ne preganja najraje.... za avtocesto oz magistralko pa je proti volvotu kot ferrari... pa še lukzuno tih je kar upam da so švedi popravili v najnovejši generaciji. Še to sedeži iz alkantare so po mojem okusu pred usnjenimi.
Na vrh
lupen
11 sep 2008, 19:22
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Res je,Lancia Thema in kasneje Thesis,so bili super avtomobili in zelo kvalitetno izdelani,tako tehnično,kot tudi dizajnersko.Še posebno lepa je notranjost in armaturna plošča,ki je pri Themi za tiste čase res izstopala.Motorji,tako bencinski kot tudi dizelski so poglavje zase.Škoda je le,da nista oba modela,tako Thema kot Thesis dosegla nekega uspeha na tržišču,saj sta po moje oba modela zelo dobra in kakovostna avtomobila.Tiste čase,so Italijani delali boljše avtke kot Nemci.L.P.
Na vrh
alfaromeo
11 sep 2008, 19:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@bvogri: . Thesis je zelo udoben avtomobil.

@šved: Proti 960 je verjetno ajnšlag res nenormalno velik, saj ima serija 9, 7, 2 podpovprečen obračalni krog.
Kolikor sem jaz sedel v thesis se mi je zdel bolj mehak.
Na vrh
noj
11 sep 2008, 19:53
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
noj je napisal(a): ...

Švedmorebitprh je napisal(a): ...

Zadnji dober it. cegu je Lancia Thema 3.0 turbo. Še huj je pa Thesis šport samo ni lih cegu.

a thema 3.0 turbo je tut obstajal? k js vem sam za 2.0 turbo, 3.0 atmodferca, pa by ferarri k je bla pa tut 3.0 atmosferc-v8

Na vrh
Damijan
11 sep 2008, 23:19
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Neki od tega bo sigurno: AR 164, Lancia Thema (dve tako hudi sta mi pobegnili, da verjetno priložnosti ne bo več!!!), če bo denar tudi 8.32 model ali pa Lancia Kappa.
Thesis je pa tudi meni ubijalsko všeč! Kakšna takale dvobarvna....


Bomo videli, kaj bo prinesel čas in pa božiček...

Glede rajdnega kroga pa ne primerjat avtomobilov s pogonom zadaj in avtomobilov s pogonom spredaj!!! Slednji ne dopuščajo velikega odklona kolesa zaradi homokinetičnih zglobov.

[ Uredi 12 sep 2008, 01:18 ]
Na vrh
croma_man
12 sep 2008, 08:30
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
no sam eno retorično vprašanje zakaj iz S70 en korak nazaj na 164/themo in ne recimo temu 166/kappa ? oba modela sta smešno poceni pa daleč od tega da bi bila slaba in crkujoča, brembo 4 batne zavore pri top turbo modelih, itd itd itd.

[ Uredi 12 sep 2008, 08:32 ]
Na vrh
Damijan
12 sep 2008, 10:16
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
164-ka mi je oblikovno zakon! Posebej model Q4, ki je res bomba. O tehniki pa nebi (4x4, aktivno podvozje, posamične obese, prečni in vzdolžni stabilizatorji, V6, ki se vrti skoraj do 8k rpm, 6 st. menjalnik, razporeditev teže 51% spredaj in 49% zadaj). Ima kateri Volvo tistega časa identično podvozje? Še zdaj ne. Žal.
Zadnji modeli Theme so tudi čisto drugačni, kot jih poznamo pri nas. Zelo podobni, tudi interier, so Themi 8.32. Pri nas je le ena v Kopru, 2.0 16V in pa ena turbačica se prodaja na slovaškem.
166-ka je sier tudi krasen avto, samo jaz se z mojo višino 2+m ne spravim noter. Žal izolacije pobere dobršen del notranjega prostora.
Kappa je pa v igri. Sem enkrat primerjal tudi dimenzije vs. S70, pa zmaga Kappa. 4 batne zavore Brembo so pa čisto serijske pri modelih od letnika 1998 naprej pri Kappi.

In če potegnem črto pod vsem tem, se mi zdi bolj korak naprej kot nazaj. Ker Volvo ni ni ne more biti adrenalinski avto, ki ga veselijo ovinki.
Na vrh
croma_man
12 sep 2008, 10:33
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
2 besede - fiat coupe.

enako brembo 4 batni, podvozje od turnška race varianta, yokohama parada 215/35/18 in pa cca 250 turbo konjev. To je bil avto za zaprte ovinke (serijska visko zapora diferenciala) in pa za odprte hitre ovinke, razporeditev teže ter lega. Če iščeš avto za tako vožnjo potem nikakor ne posegaj po limuzinah, pa tud jst z skor 2m sem mel sedež še naprej pomaknjen.

Na vrh
Beastmaster
12 sep 2008, 15:05
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Damijan je napisal(a): ...


Ker Volvo ni ni ne more biti adrenalinski avto, ki ga veselijo ovinki.



Eh, to pa zato ker se nisi z mojo460ko pelu
Na vrh
AljAž
12 sep 2008, 16:38
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
grešniki...
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 45, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete