Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60) Števci so nehali delati

Avtor objava
volvoman
20 nov 2008, 17:24 Predogled tiskanja
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Kdo ve kaj bi to bilo?! Kar naenkrat so mi prenehali delati vsi števci(hitrost,vrtljaji,gorivo,temp.) in tudi vse kontrolne lučke! Ko dam kontakt zagori samo rumena lučka za motor,..in to je tudi vse kar dela! Pragledal sem varovalke,.vse OK.,...števec sem vzel ven in preveril kontakt,..tudi vse OK.,.. Tudi opozorilo za vklopljen smerokaz ne dela,.čeprav smerokazi normalno delujejo,.tudi zvoka ob delovanju smerokazov ni slišati! Mi lahko kdo svetuje,kaj bi bilo narobe! Računalnik,...?!

LP. VolvoMan

[ Uredi 20 nov 2008, 18:04 ]
Na vrh
Beastmaster
20 nov 2008, 17:46
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Kolegu se je na 206ki isto naredil, bil je kondens v armaturki, po daljši vožnji z klimo in gretjem na full se je pozdravilo samo
Na vrh
volvoman
20 nov 2008, 18:18
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
To bi bilo pa precej verjetno,.saj sem pred parimi dnevi s paro opral motor,.in možno,da je prišlo kaj vlage v armaturko! LP.

[ Uredi 20 nov 2008, 18:18 ]
Na vrh
AljAž
20 nov 2008, 18:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če me spomin ne vara je to rak rana S60-k. Ampak ne bom trdil, ker ne vem ali gre za "mrtve" števce ali "podivjane".
Na vrh
volvoman
22 nov 2008, 12:02
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Števci še kar počivajo,.zdaj me pa že malo skrbi! Zgleda,da bo treba na pooblaščen servis!
Na vrh
alfaromeo
22 nov 2008, 17:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pomojem lako začneš iskat druge, da vsaj poizkusiš, če je resnično napaka na števcih ali pa pregledaš ploščo in lote.
Na vrh
Torkel
24 nov 2008, 04:57
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Živ volvoman,

sam imam na V70 enake težave, števci, prezračevanje in osvetlitev armaturke pade dol, popolni odklop. To se mi zgodi recimo enkrat do dvakrat na dva meseca. Ta pojav spremljam, odkar so mi vgradili posebni rele, s katerim med vožnjo iz avta napjam akumulator počitniške. prikolice. Pojav popolne teme na števcih je bolj izrazit takoj po vleki prikolice, ni važno katere, tovorne ali počitniške. Traja od nekaj sekund do maks. 3 minute. V tem času sistem šteje kilometre povsem normalno, čeprav jih ne prikazuje. Normalno deluje navigacija in avtotelefon. Zoprno je le, če do mrka pride sredi vročine, po tem ko je avto stal nekaj časa na soncu. Takrat sem kot v vročem kotlu.

Popolnemu odklopu števcev sledi pojav rumenega trikotnika sredi armaturke in opozorilo SRS AIRBAG SERVICE URGENT.

Kaj sem doslej naredil:

1. po prvem mrku sistema me je postalo strah, šel sem na poobl. servis. Avto so priklopili na rač. , naredili nadgradnjo programske opreme in resetirali sistem. Rumeni trikotnik je izginil. Plačal sem update, mimogrede so nadgradili še celotno programsko opremo, ki je bila potrebna osvežitve.
2. po kakih dveh mesecih se je zgodba ponovila, spet sem šibal na pooblaščeni servis, ki mi je tokrat brezplačno ponovil vse iz točke 1. Vprašal sem jih, kaj pomeni opozorilni napis: SRS AIRBAG SERVICE URGENT. Dejali so mi, da je to pač "hrošč", običajno ga update sistema odpravi, pri meni ga ni. Dejali so mi tudi, da bom v skrajni sili moral menjati števce, če se bo zadeva še ponavljala (predviden strošek ca 1000 €). Zagotovili so mi tudi, da napis SRS AIRBAG SERVICE URGENT ne vpliva na delovanje airbagov. Predlagali so mi, da bi enkrat pred menjavo števcev pregledali še vse kontakte okoli števcev. Po mnenju električarja na servisu, je nekje slab stik in ko se ta izgubi, pride do nihaja v sistemu. To pa ima za rezultat mrk.
3. Zadeva se še kar ponavlja. Navadil sem se jo, odklop je zadnje čase dolg le nekaj sekund in dokaj redek je. Če se bo to ponavljalo, bom poskusil najprej prepucati kontakte. Nekako mi zadeva z menjavo števcev ne diši, saj ne samo da je draga, slutim tudi, da nekako ne bo rešila težav.

evo, toliko ima sam izkušenj s števci...
Na vrh
volvoman
24 nov 2008, 12:06
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Sem šel dva električarja vprašat,.pa se prvemu ne da,.drugi pa bi,samo nima časa,ker ima koline cel teden ,nato pa sem se na pooblaščen servis naročil,in jutri zjutraj bo S-60 že priklopljen na prvo pomoč!
Čim zrihtam,vam sporočim,če bi še kdo kdaj imel podobne težave!

LP. VolvoMan
Na vrh
Torkel
25 nov 2008, 04:42
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Super! Javi, kaj bodo pogruntali
Na vrh
volvoman
25 nov 2008, 10:23
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Zrihtano!

Na novo so mi naložili softweare za števec in vse deluje kot mora!

Za ceno pa ne vprašat,ker ni normalna!!!

Za 15 minut dela,..za samo en klik na računalniku,ti pooblaščeni servis zaračuna:

-115 eur za softweare

-40 eur za delo

Skupaj 155 eur!

Osebje je zelo prijazno,...ampak cene pa nore!


Na vrh
Torkel
25 nov 2008, 13:05
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Super!

Račun pa le shrani, če se zadeva v kratkem času ponovi. Pri meni je šlo drugič for free.
Na vrh
volvoman
03 dec 2008, 20:04
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
To pa postaja prava nočna mora Števci so spet vsi odpovedali,na pooblaščenem servisu pravijo,da za softweare ne dajejo garancije,in prisežem,da me pooblaščeni servis ne vidi več! Našel sem enega mojstra,ki se ukvarja s popravili takšnih stvari,in mi je rekel,da so na servisu naredili popolnoma nepotrebno nalaganje softweara na novo! Menda je problem v procesorju! Števec sem včeraj pustil pri njemu,in menda je že popravljen,Jutri grem ponj,in vam sporočim,če mu je uspelo števec popravit!
LP. VolvoMan
Na vrh
sebaveh
03 dec 2008, 20:31
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Grem stavit da je šlo za kak slab stik, hladen lot, mogoče še malo vlage.... Banalne napake ziher!

[ Uredi 03 dec 2008, 20:31 ]
Na vrh
Spletna stran
T-5R
03 dec 2008, 21:23
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
sebaveh je napisal(a): ...

Grem stavit da je šlo za kak slab stik, hladen lot, mogoče še malo vlage.... Banalne napake ziher!


Po mojem, bo tudi kaj takega.

P.S. Tester ni pokazal nobene napake? Npr. napaka v komunikaciji CAN, itd?
Na vrh
volvoman
24 dec 2008, 22:14
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Zdravo! Še zdaj nisem uspel usposobiti števcev! Sem poskusil priklopiti nov števec,pa tudi ta ne deluje,kar pomeni,da je težava drugje! Ima mogoče kdo kakšen nasvet? Sicer sem zmenjen z enim mojstrom,da bo avto priklopil na računalnik in da bo poskusil odpraviti težavo!
Malo sem že obupan,tako,da če mi kdo ponudi solidno ceno za avto,ga takoj prodam,oz. ga menjam za enakega,samo novejšega z mojim doplačilom! Lp. VolvoMan
Na vrh
T-5R
25 dec 2008, 13:53
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
A imaš mogoče vgrajeno vlečno kljuko? Namreč imam eno stranko, ki ima S60 D5 iz uvoza, pa ima vsake pol leta problem, ker ohromi zadnji del avtomobila+števci. V njegovem primeru sicer števec za hitrost, in obrate dela.
Tester pokaže napako v REM modulu (Rear Electronic Module), napaka v komunikaciji CAN linija.
Pregledal-očistil sem že vse kontakte, ki so tam na plošči, povezavo z CEM modulom,vendar se napaka pojavlja redno na pol leta. Pomaga edino odklopit tist privijačen konektor, in ga spet priklopit nazaj. Se pa to pojavlja, odkar so mu montirali elektriko za vlečno kljuko z tistimi hitrimi spojkami.
Razdirat pol (cel) avto pa nima smisla, ker se po vsej verjetnosti napaka ne bo našla. CAN linije so nekaj najbolj zaj........ za odkrivat napake.

Ne vem, verjetno pri tebi ni isto. Bi pa pomagalo, da napišeš kakšno kodo napake, če jo tester javlja.
Na vrh
sebaveh
25 dec 2008, 15:38
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
T-5R je napisal(a): ...

Se pa to pojavlja, odkar so mu montirali elektriko za vlečno kljuko z tistimi hitrimi spojkami.


Take šalabajzarje bi jaz samo gnal nekam. Kot prvo so tiste hitre spojke nezanesljive in nerobustne. Kot drugo pa si pri avtu z elektroniko ne moreš kar tako privoščiti odvzem elektrike za dodatne žarnice. Nikoli ne veš kako so dimenzionirani notranji tranzistorji za vklop žarnic, meritev toka skozi njih... Zato je najbolje uporabiti originalno kablovje in module, posebaj mišljene za priklop prikolic. Pa saj ne rečem - lahko se gremo s spojkami in odcepi, ampak naj bo to narejeno z nekimi opto-ločilniki, napetostnimi sledilniki, releji, in podobnimi načini ki ne obremenijo linij direktno.

Ko si omenil da si poskusil z drugim števcem in ni delalo - mogoče zato ne, ker je tisti števec bil programiran za drugo "serijsko številko" avta kot tvoj. Pa čeprav sta na zunaj enaka, ampak vsakemu avti pripada svoj števec. Razen če ga spet na novo sprogramiraš da bo prilagojen tvojim serijskim številkam?
Na vrh
Spletna stran
T-5R
25 dec 2008, 16:05
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Jaz jih tudi nisem nikol uporabljal, ker mi niso všeč. Čim vidim take spojke po instaliciji, že vem koliko je ura...

Drugače, pa so navodila za priklop vlečne kljuke tukaj! Žal pa je marsikomu danes prevelik strošek plačat za original instalacijo 100€, ali kolikor stane. Raje kupijo, ter zmontirajo poceni, in se potem vozijo od delavnice, do delavnice.
Na vrh
volvoman
25 dec 2008, 19:17
Član #133
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16
Objav: 34
Ja,priklop imam gor,ampak z njim nikoli ni bilo problema! Avto imam že dve leti,priklop sem uporabil parkrat,.je bil pa priklop že gor ko sem avto kupil!
Je možno,da je napaka pri mojem S-60 v centralnem računalniku? Ko so mi na pooblaščenem servisu na novo naložili softweare,je števec normalno delal en teden,.potem pa je spet prenehal! Avto se mi zdi škoda prodajat,ker je drugače fantastičen,me pa jezi,ker mi nihče ne najde napake! kam nej še grem? Na drug pooblaščen servis?! Ima kdo kakšno priporočilo?!

LP. VolvoMan
Na vrh
Torkel
26 dec 2008, 06:49
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
V mojem V70 je kljuka vgrajena na pooblaščenem servisu, kljuka je originalna in verjamem, da je tudi izvedba po navodilih volva. Upam vsaj....

Imam pa povsem enake težave, kot ti volvoman. Perioda, ko števec crkne je nedoločljiva. Sedaj je že nekaj mesecev povsem ok. Opažam, da se v zadnjem času napaka pojavi, ko štartam motor, ko avto zapeljem iz garaže in grem zapret vrata, že vse deluje.

Kot sem že napisal, me zadeva ne moti preveč. Če pa boš rabil za potrditev napake še en avto z enako napako, pa sem takoj pripravljen sodelovati. Morda skupaj rešimo ta problem.

Aleš
Na vrh
T-5R
26 dec 2008, 12:50
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
@volvoman, kaj je rekel mojster, ki je popravljal števec? Je našel kakšno napako?
Saj ti pravim, da napiši, če je tester pokazal kakšno napako! bomo potem lažje svetovali.
Drugače pa vožnja od delavnice, do delavnice ne bo pomagala. Nekdo se mora stvari posvetit, in začet na začetku, ter končat na koncu. Vmesne rešitve, ko deset ljudi nekaj pogleda, in popravlja po svoje so neučinkovite.
Na vrh
sebaveh
26 dec 2008, 13:57
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Jaz mu lahko kvečjemu popravim kake slabe stike s spajkalnikov, ali pa če je kakšna vidna napaka na kakšnem elementu na ploščici ali kablih. To pa je tud vse od mene. ;)
Na vrh
Spletna stran
XYZ
09 sep 2009, 14:21
Član #1285
Prijavljen dne: 07 sep 2009, 15:47
Objav: 39
Znanec je imel težave z števci na Mondeo-tu, potepal se je po servisih in mojstrskih delavnic, da bi na koncu en brihten ugotovil, da je akumulator dost star in napetost pade pod mejo, ki jo potrebuje elektronika. Ko je zamenjal akumulator je vse začelo delati, kot naj bi. Lahko bi preverili "voltažo" akumulatorja, mogoče je preniska...
Na vrh
sportivo
14 jun 2015, 18:51
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Tudimeni so sedaj crknili vsi stevci in lcd prikazovalnikom se je zmesalo?

A je kdo odkril kaksno cenejso resorev kot menjava stevcev za 1000/EUR?
Na vrh
Godward
14 jun 2015, 20:34
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Popravilo števca 100€
Na vrh
C30 1.6
28 jun 2015, 12:23
Član #13116
Prijavljen dne: 28 jun 2015, 12:10
Objav: 3
Pozdravljeni so-Volvo-ljubitelji!

Pred kratkim se mi je na C30-ki tudi zgodilo da so komplet števci "krepali". Očitno je res kar je že gor nekdo napisal, da je problem vlaga oz. voda. Čez noč preden se mi je to zgodilo je padal dež in zgleda sem mel kaj odprto. Zjutraj palim avto in cagarji "nč". Okoli 1 uro sem avto "sušil" na soncu (hauba + šipe odprte), sicer noter ni blo nič mokro (sedeži ipd.). Po 1 uri sem probal in kar naenkrat vse čudežno dela. Jest mislm, da je mogoče problem kakšna vlaga k pride do konektorjev in očitno zgubi stik. Upam, da probate prej to, kot letanje od delavnice do delavnice.

LP, Miha =)
Na vrh
sportivo
29 jul 2015, 15:23
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Koliko starega c30 pa imaš?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete