Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40) Zamenjava motorja B4204T za B4194T

Avtor objava
Jimi
22 feb 2009, 11:56 Predogled tiskanja
Član #1006
Prijavljen dne: 20 jan 2009, 16:40
Lokacija: Vipava
Objav: 30
Pozdrav vesm skupaj!
No ker me čaka najverjetneje menjava motorja, sem imel eno bizarno idejo da bi spravil T4 motor namesto obstoječega 2.0T. Vidim da menjalnik ni isti, niti za drugo ne vem kako je, me pa zanima ali ta motor paše noter ali je potrebno preveč spreminjanja in to precej poveča stroške?

[ Uredi 22 feb 2009, 13:26 ]
Na vrh
Blaž 460
20 avg 2014, 20:51
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
zdravo,

koliko pa je recimo dela in kaj vse je potrebno menjati pri menjavi iz 1.8 na 2.0T ?
Na vrh
thor43
21 avg 2014, 10:52
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Ker se nisem bil clan foruma ko je bila ta tema odprta bom kr na oba vprasanja odgovoril glede na to da bi te info kasneje komu prisle prav. Sam sem sicer v procesu swapa iz 2.0T na T4 kar je veliko lazje glede na to da je "turbak" v originalu.
Pri 2.0T na T4 imas razlike v motorju samem (kompresija batov, manjsa prostornina) nosilci motorja so enaki, tako da montaza ni problem. 2.0T ima 12t turbino T4 pa 14t. Tako da ce se kupuje T4 motor rabis motor s turbino in kablovjem in seveda ecu + kljuci + imobilizator. Menjalnik M56 pase na enga in na drugega, ima od 2.0T malo krajse prve 3 brzine sam nic za to, bojo pospeski bolj "kruti"!
To govorimo o motorjih kateri so omenjeni v naslovu teme. Se pravi prvi modeli motorjev brez variatorja. Tukaj so vsi senzorji enaki, injektorji tudi, vecina stvari tako da se da marsikaj premetat iz enga na drugega.

1.8 na 2.0T
Kot prvo mislim da se ne splaca. Govorim glede 2.0T, ce imas namen se kaj delat na tem motorju ti priporocam nabavo T4 ker je dosti mocnejsi motor v osnovi. Ce ti je pa tistih 160 konjev oz s kakasnim cipanjem na 200 dovolj, bo dovolj tudi 2.0T.
Drugace rabis pa marsikaj, itak vso elektroniko, kablovje, ne razmisljaj o drugih turbinah ker nima smisla vec stroskov ko koristi (ojnice pri malenkost vecjih konjih v tem motorju se zvijajo prej ko bos uspel reci "ojnica") rabil bi se intercooler, menjalnik seveda, z nosilci ce so pri 1.8 enaki kot pri 1.9D ne bos imel problemov ker je cela karoserija enaka na vseh modelih vkljucno z nosilci. Kar je super za nas
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete