Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60 2004) Težave z ventilacijo

Avtor objava
urber
31 mar 2009, 15:31 Predogled tiskanja
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Imam Volvo S60 letnik 2004. Zadnje teden imam problem da ko po vožnji ugasnem avto ventilacija še kar piha. Če ga nazaj vžgem in želim ugasniti ventilacijo me ne uboga, niti je ne morem ''pojačati.'' Ponavadi imam na ''tretjo'' stopnjo in je ne morem izklopiti niti je ne morem pripraviti do tega da bi bolj pihalo:unsure: In mi ne preostane nič druga kot da vzamem ven varovalko. Sicer mi pa to ne naredi vedno, vendar zelo pogosto. Je imel kdo kdaj podoben problem? Oz. če ve kdo kaj storiti razen tega da ga peljem na servis. Lp

[ Uredi 31 mar 2009, 16:06 ]
Na vrh
aly
31 mar 2009, 15:56
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Mogoče kakšna smet ali svinjarija na krmilnem vezju dela stik.
Odpret in pogledat, ni druge.
Na vrh
Spletna stran
sebaveh
01 apr 2009, 07:49
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
To je bil zelo podoben in znani problem pri s/v40. Vzrok je bil v prebitem tranzistorju, kateri dovaja napetost na ventilator. Nahajal pa se je pri samem ventilatorju.
Na vrh
Spletna stran
urber
10 jun 2009, 18:19
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Evo pa smo ugotovili kaj je problem!

Problem je pri modulu za klimo oz. računalniku ki nadzoruje klimo...
Peljal sem ga h enem električarju pri katerem smo že popravljali kaj in je rekel da bo poskusil dobit rabljenega če ne pa novega.
Ve kdo za kakšnega rabljenega? Kakšna je pa cena kaj novih? Če kdo slučajno ve...

Lp
Na vrh
sebaveh
10 jun 2009, 21:25
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Na tistem modulu naj nek elektronik pogleda v kakšnem stanju so potenciometri in tranzistorji. Malo merjenja ne stane praktično nič ;)
Na vrh
Spletna stran
T-5R
10 jun 2009, 23:07
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Prebiranje navodil za uporabo ne bi škodilo! Namreč nekaj povsem normalnega je, da se ventilator vklopi! To je zato, da posuši uparjalnik klime!
Na vrh
urber
11 jun 2009, 08:49
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Aha hvala mu bom rekel naj malo izmeri to

Ja to ne piha ventilator da bi posušil uparjalnik ampak piha v potniškem prostoru. Ko ugasnem avto mi v notranjosti piha in se ne da izklopit razen da vzamem ven varovalko Climate Control Fan

Enkrat ko sem pozabil varovalko ven vzet mi je ventilator pihal kakšne tri ure skupaj. Če bi še pihal kakšno uro avto ne bi več vžgal. Enemu znancu je na tak način na BMW-ju spraznilo akumulator in je ostal na parkirišču

[ Uredi 11 jun 2009, 08:53 ]
Na vrh
urber
16 jun 2009, 14:23
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817

Evo pa je zrihtano

Stari modul je bil baje na koncu, elektronik mi je zrihtal rabljenega tako da zdaj spet dela klima kot urca

Cena: 140€ z delom in davkom.
Na vrh
samos1111
22 jul 2014, 15:52
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Imam podobne simptome v V70 2004. Klima včasih, tj če je vroče ali če ventilator dam na višje obrate, neha ubogat gumbe in ventilator se kar naprej vrti po svoje, tudi ko ugasnem avto. Sicer še vedno nekaj dela, tako da ni instantno za znoret. Ampak moram iztikat tisto varovalko, da mi ne sprazni akumulatorja.
Računalnik javlja:
CCM-0021 Air quality sensor internal fault (menda naj ne bi bilo povezano z dotičnimi simptomi in ni kritična zadeva?)
CCM-0001 Blower fan motor, signal too low
Kaže da je najverjetneje kriv regulator motorja (8693262), včasih pa da zna bit problem tudi v motorju (31320393)
Shema: http://www.volvooemparts.com/showAssembly.aspx?ukey_product=42847898&ukey_assembly=5700739
Navodila: http://volvoforums.com/forum/volvo-v70-13/2001-v70-fan-blower-motor-replacement-58479/
Na vrh
samos1111
07 avg 2014, 09:56
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Regulator za 40€ je dva tedna plaval s kitajskega, zamenjal prejšnjega po dobrih dveh urah boja, pač nisem neki veteran. Kaže da je zrihtano. Edino me še vedno malo skrbi motor ventilatorja, vent se namreč ne vrti čisto nalahko, ne vem al je to normalno al ne?
Na vrh
monaco
07 avg 2014, 23:46
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Si ga lepo ravno montiral? Meni se je zgodilo, ko sem ga prvič jemal dol in gor (ko sem še delal diagnozo), da ga enkrat nisem lepo vstavil in se je zgleda nekje dotikal...
Na vrh
samos1111
08 avg 2014, 13:32
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Zaenkrat izgleda vse OK, nobenega hrupa, pa mislim da na nizkih jakostih piha majčkeno bolj kot je prej (kadar se je odzival na vrtenje gumba jakosti).
A tvoj ventilator se je vrtel gladko, če si ga z roko zavrtel, ko si ga imel zunaj, ali se je ustavil že po kaki sekundi?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 64, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete