Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70, 2001) težave z menjalnikom Geartronic

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Misko
18 dec 2006, 22:00 Predogled tiskanja
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Živjo,

pojavila se mi je težava z avtomatskim menjalnikom v mojem V 70 2.4T 2001,
150000km. Zanima vaše mnenje oziroma kakšen nasvet preden se odločim kaj in kako.
Prvič se je menjalnik oglasil, da potrebuje servis 10000 km nazaj. Na
pooblaščenem servisu so naredili diagnostiko in ugotovili da nimajo kaj drugega kot da menjalnik zamenjajo ali pa senzorji javljajo napako brez raloga. Restirali so status in do prejšnjega tedn aje bilo vse ok. Spet se mi javilo opozorilo za servis menjalnika in diagnostika je ista kot prvič (napaka na neutral in napaka na nekem ventilu).
Sam sicer ne opazim nič posebnega pri vožnji in če ne bi svetila lučka ne bi vedel, da je kaj narobe. Včasih sicer malo vleče naprej ko stojim na semaforju in včasih tudi malo bolj grobo štarta ampak to zelo redko.

Ker cena novega (obnovljenega) menjalnika ni majhna me zanima, če ima kdo kakšen nasvet.
Ali naj servisiram ali naj prodam avto z okvaro in temu primerno ceno (če okvara obstaja)?

Glede na to kar sem prebral na forumu bom šel avto pokazat še v Maribor za drugo mnenje.

Hvala in lep pozdrav

[ Uredi 03 jan 2007, 08:30 ]
Na vrh
volvo5er
18 dec 2006, 22:11
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Zdravo!

Kolikor sem jaz slišal, pri volvu ne popravljajo menjalnikov, jih le menjujejo, kar pa ne pomeni, da se ga ne da popraviti, le nekoga, ki se na to spozna, in ki se je pripravljen s tem ukvarjati, je treba najti.

Nov menjalnik je zelo drag, mogoče bi se splačalo pogledati za kakšnim rabljenim (iz kakšnega razbitega volva), čeprav ga pri nas zelo verjetno ne boš našel, kvečemu v Italiji (ali kje drugje v tujini). Čeprav je pa res, da pri nakupu rabljenih menjalnikov, zelo težko veš, pri čem si.

Za začetek pa le pojdi na Štajersko, da zveš, kaj si oni mislijo o tem problemu.

[ Uredi 18 dec 2006, 22:11 ]
Na vrh
Tomaz40
18 dec 2006, 22:12
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Definitivno pelji avto še na kak drug servis po drugo mnenje, drugače pa če se ne motim obstajajo v Sloveniji podjetja, ki obnavljajo avtomatske menjalnike, tako da ti ni treba kupit novega, pač pa ti ga samo obnovijo.

Je pa tudi možnost, da je samo kakšen senzor šel rakom žvižgat in z menjalnikom samim ni popolnoma nič narobe.
Na vrh
Misko
18 dec 2006, 23:43
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Hvala za odgovore,

jutri se naročim v Mariboru na servis, javim kako napredujem.

Vsak nasvet je dobrodošel.

Na vrh
Damijan
19 dec 2006, 06:40
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Za avtomatike je največji stručko v Horjulu! Že odpisane menjalnike je menda porihtal in še delajo.

Marolt Motors (BOSCH car service)
Janko Marolt s.p.
Na Vovčne 31
1354 Horjul
Tel: 01/754 95 25
Fax: 01/750 03 84

Marolt.Motors©siol.net
Na vrh
alfaromeo
19 dec 2006, 10:34
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kaj pa olje ......
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 11:05
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Bravo alfaromeo! Lučka se prižge ko olje v menjalniku doseže zelo malo viskoznost in velike temperature saj se olje v avtomatikih zelo segreva. Predvidevam da bodo ti na Dumidi menjali olje avtomatskega menjalnika čeprav nekateri wannabe specialisti pravijo da je olje v avtomatikih večno kar pa ni res. Koliko vem je potrebna zamenjava na cca.70.000-100.000 kilometrov odvisno od načina vožnje ( mestna, relacije ). Morda je zapikal senzor temperature menjalnika to je to kar ti javlja napako, sem pa prepričan da ne sveti brezveze. Olje treba menjat in si zmagal lahko pa še upaš da ti ni zribalo dol katero od lamel če praviš da cukne pri speljevanju.
Na vrh
Hong Kong
19 dec 2006, 11:10
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Seveda se menja olje v menjalniku kdor vam je to povedal da se ga ne menja>?
Jaz sem ga na Vitari menjal se na manj kot je bilo napisano ce zelis ocuvati avto in menjalnik.
Nic ni trajno na tem svetu.Samo Volvo.hahahha :tongue:
Na vrh
Tomaz40
19 dec 2006, 11:13
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Hong Kong je napisal(a): ...

Seveda se menja olje v menjalniku kdor vam je to povedal da se ga ne menja>?
Jaz sem ga na Vitari menjal se na manj kot je bilo napisano ce zelis ocuvati avto in menjalnik.
Nic ni trajno na tem svetu.Samo Volvo.hahahha :tongue:



Veliko proizvajalcev avomobilov pravi, da je olje v menjalniku doživljensko. Eni pravijo da je, drugi pravijo da ni. Sam bi olje vseeno menjal, ker pride dosti ceneje nekajkrat zamenjt olje v menjalniku, kot enkrat cel menjalnik.
Na vrh
Hong Kong
19 dec 2006, 11:51
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ta moment sem odprl servisno knjigo o mom avtu in stoji, da se olje menja na 80.000 km in potem na 120.000 km v menjalniku.Imam enako Geartronic adaptive avtomatik menjalnik.
Barva olja ni pomembna je napisano pri kontroli kot je to pri motornem olju.

[ Uredi 19 dec 2006, 11:51 ]
Na vrh
Misko
19 dec 2006, 17:25
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Olje v menjalniku, (tudi za hidravliko) sem menjal pri 125.000 km na
pooblaščenem servisu v Ljubljani. Mi pa še vedno niso hoteli nadgraditi softwera v menjalniku, češ da je brez veze (kar je dovolj, da ne pridem več na obisk).
Na Dumidi so mi predlagali prav to, ker naj bi nova verzija odpravila nekaj napak na menjalnikih letnika 2001. Prav tako bodo odstranili opcijo "stop neutral", kar je tudi priporočeno od Volva in lahko vpliva napako, ki mi jo javlja senzor (valve ... ne vem točno, ker mi v servisu tega niso izpisali)

Naslednji četrtek sem naročen pri Dumidi, kjer so bili nasploh zelo prijazni in zainteresirani

Pri Maroltu servisiramo naše druge družinske avte, pa tudi na Volvu mi je že naredil redni servis. Je definitivno vrhunski strokovnjak, še posebej za avtomatske menjalnike. Za tega v Volvu mi pa ne more dosti pomagati. Najprej sem seveda klical njega, že takrat, ko se je menjalnik prvič javil, da rabi servis.

Vsekakor javim kako in kaj. Ker se menjalnik še vedno ni preklopil v "safe mode" sem rahlo optimističen.

[ Uredi 19 dec 2006, 17:25 ]
Na vrh
Hong Kong
19 dec 2006, 17:46
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ceprav je mal ven teme je bilo enako za sedez pri Interclassu.Mehanik je probal mal sedez, stisnil in samo izjavil "ma to ni nic takega ne bomo menjali"
Na Dumidi so mi isto naredili pregled in takoj povedali, da so sedezi nekaj kar je pri Volvu druga pomembnnost po varnosti, udobnost sedezev in takoj zamenjali vlozek in usnje komplet.
Zato preberi se enkrat spodaj moj podpis. :tongue:
Na vrh
Misko
28 dec 2006, 23:19
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Danes sem peljal avto na servis v Maribor, kjer so mi pogledali menjalnik.

Program glavnega računalnika in program v menjalniku je bil tako stara verzija, da nadgradnja sploh ni bila možna. So naložili vse komplet iz nule (traja precej dlje kot samo nadgradnja). Novejše verzije programa za menjalnik odpravljajo precej težav in napak (če koga zanima bolj podrobno , mu bodo na vsakem dobrem servisu pokazali change log programa).
Po zamenjavi programa na menjalniku ni opaziti nobene napake, niti na testerju niti med vožnjo.
Sicer tudi prej med vožnjo nisem opazil nobenih težav z menjalnikom, niti potem, ko se mi je že drugič javilo sporočilo za servis menjalnika.
Kot drugo, v menjalniku je bilo preveč olja, kar ni dobro ravno tako kot ni dobro če ga je premalo. Olje so mi menjali na Summitu.

Menjava programa je odpravila tudi napako, ko mi je avto pri startu iz mesta (semafor) včasih grobo cuknil. (znana napaka) in ni povezana z menjalnikom.

Zakaj mi v Summitu niso hoteli tudi na mojo željo nadgraditi programa v menjalniku in so mi ponujali kot edino možnost menjavo menjalnika je izven dosega moje domišljije. Verjamem, da mi niso imeli za totalnega bebca, ki ne bo šel po drugo in tretje mnejnje preden bo pljunil 700.000 SIT za nov menjalnik.

Sama nadgradnja programa je po ceniku skoraj zastonj (nekaj EU), jaz sem danes plačal 2 uri dela in novo tesnilo pri turbo polnilniku. Postavka za nadgradnjo programa oziroma vseh programov je na računu 0 SIT! Predvsem me moti, da mi na Summitu niso nikoli ponudili nobene nadgradnje ali opravili nadgradnje programov, niti takrat, ko sem za to sam prosil, češ, da nima nobenega smisla (njihove besede) Za zamenjavo jezika na BC so mi pa računali 1 uro dela. Da se nimajo interesa malo bolj podrobno poglobiti v problem ali pa nimajo dovolj znanja in raje ponudijo za njih najenostavnejšo opcijo je pa pač njihov problem.

Pri servisu me serviser povabil v delavnico, tako sem lahko spremljal delo od začetka. Na testerju je šel skupaj z mano čez vse teste in mi statuse tudi pojasnil. Lahko sem se tudi sam prepričal kje pušča olje. Nasploh je bila to zame nova izkušnja. Med kosilom, so mi ponudili za kratkočasje na test Volvo S80 D5. Na dvorišču pa so imeli tudi C30, ki pa žal še ni bil pripravljen za test. Izgleda pa fenomenalno.

Če imate Geartronic avtomatik pa vseeno menjate olje vsake toliko (vsak dober servis vam bo znal svetovati), čeprav vsaj pri letniku 2001 interval predvidene menjave ni bil zapisan in nadgradite program menjalnika, če vam tega še niso storili na servisu. Strošek je minimalen.

Nauk zgodbe? Bom raje tiho, ker sem še preveč besen. Sem se pa domov peljal z užitkom, kot že dolgo ne. Vam pa hvala za nasvete

[ Uredi 28 dec 2006, 23:20 ]
Na vrh
RollingStone
29 dec 2006, 11:03
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Lepo, da si tako poceni prišel skozi. Na summitu ti tega niso naredili, ker so ˝upali˝, da jim boš v kratkem izpljunil 700ksit za nov menjalnik (ki bi tudi po posegu po vsej vrjetnosti ostal isti z novim softwerom). Seveda, če imaš preveč olja v menjalniku, je to lahko enako slabo, kot če ga je premalo.

Si pa naredil prav, ko si šel po drugo mnenje k nekomu, ki s strankam dela spoštljivo. Če malo pobrskaš po tem forumu, boš kmalu ugotovil, da si summit avto ne zasluži licence za prodajo in servis volvov.
Na vrh
AljAž
29 dec 2006, 11:10
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Super, super, super.
Na vrh
Misko
29 dec 2006, 20:55
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Danes sem ga testiral še po mestu, vse deluje brez problema, tako kot mora.

Vsekakor gre zahvala tudi vsem na forumu za koristne informacije in napotke. (i)

Na vrh
shooter
30 dec 2006, 11:57
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
S5 kvaliteta Summit-a! Ti znajo, kot zgleda, samo menjati del, ne pa popravljati avtomobile.

Res ne vem, kako so lahko te fekalije pridobile licenco...

Jao, jao...

:ugly:
Na vrh
Blaž
30 dec 2006, 19:30
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Misko čestitam za popravilo!

Jezelo poučna cela tvoja zgodba in se lahko samo pridružim, da je dobrih servisov malo!

Bil tud sam na Dumidi in o njih vse pohvale!

Uživaj v vožnji sedaj ko spet dela kot more!
Na vrh
bvogri
31 dec 2006, 01:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Dumida??? Ali kakšnen drug servis??
Na vrh
Hong Kong
02 jan 2007, 08:32
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Danes malo pregledujem Vadis in se ucim in postam nekaj zanimivega tudi za vse vas.Govorimo o avt.menjalniku.

In cars used in continuous taxi service or used for towing a trailer or caravan for most of its km, the oil must be replaced at a service interval of 75, 000 km ± 5000 km. This is to conform to the regular service program.

Ali recimo konstantno voznjo vsak dan je zamenjava olja v menjalniku obvezna.Podatek iz Vadis-a.

[ Uredi 02 jan 2007, 08:33 ]
Na vrh
al jarreau
02 jan 2007, 12:13
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
041691561 Rožnik servis v Horjulu. Ta gospod ima telefon od človeka, ki je mojster za popravila avt.menjalnikov in on daje v popravila prav njemu. Poznam človeka, ki se mu je pokvaril menjalnik na XC 90 in ga je zrihtal pri njemu za 380.000,00 Sit. Bom poizvedel, kako se je zgodba končala in bom javil, vsekakor pa je kontakte teh ljudi pametno zadržat.
Na vrh
Hong Kong
02 jan 2007, 13:24
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Misko sem vesel, da si uredil menjalnik na Dumidi in ti povem, da bom zdaj se po tvoji izkusnji res urgiral na Svedsko ker zdaj imam tudi jaz dovolj vsega.
Vse te pritozbe bom natisnil in poslal direktorju kateri mi je veliko pomagal na Svedskem.Res prvi bom zahteval, da se im odvzame licenca za Volvo.
Ceprav menim, da je moja izjava ze naredila veliko paniko...Prav. (xx)

[ Uredi 02 jan 2007, 13:25 ]
Na vrh
Jurkop
02 jan 2007, 14:30
Član #150
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 14:12
Objav: 1
lp
Še moje vprašanje oz. moj problem!
Skoraj istočasno sta mi začela nagajat avtomatska menjalnika na A6 2.8 in A8 4.2 in sicer, kot bi vzvratna prestava drsela. to se najbolj občuti pri vzvratni vožnji v klanec. Olje je menjano. Po avtodati ga mora biti med 3.5 in 4L. ???? (verjetno, da je to odvisno ali se menja filter ali ne) Me pa zanima če mi lahko posredujete naslov servisa v Mariboru oz. tel št. in ali je to Zaverski?
hvala
Na vrh
Misko
02 jan 2007, 22:04
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Jurkop,

glede na to, ker voziš Audija ti priporočam servis Marolt (Marolt Janko sp.) v Horjulu. Je mojster za avtomatske menjalnike, predvsem v nemških avtomobilih. Z njim imam že dogoletne izkušnje, še od časov, ko sem vozil Mercedesa, pa tudi na Volvu mi je že delal male servise. Žal meni ni mogel pomagati, ker nima možnosti nadgraditve programske opreme v Volvih.
Zate pa je skoraj zagotovo pravi naslov, pokliči ga na 01 754 95 25.

Predvidevam, da je nanj mislil tudi al jarreau zgoraj.





Na vrh
Misko
02 jan 2007, 22:11
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Honk Kong,

očitno se ti je zgodilo nekaj hudega na Summitu, da si šel zaradi tega celo na Švedsko. Če ne bi bilo podobnih tebi, bi verjetno še danes imeli potrošniki bistveno manjše pravice kot jih imamo. Za njih se je pa seveda treba boriti.

Summit pa si očitno licence ne zasluži. (u)


Na vrh
Hong Kong
02 jan 2007, 22:53
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Preberi mal stari forum in ti bo jasno ker trenutno ne smem nic prevec pisati o tem ker jih caka presenecenje v Januarju.


[ Uredi 03 jan 2007, 09:03 ]
Na vrh
al jarreau
03 jan 2007, 18:22
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Miško piše o g.Maroltu, jaz sem pa navedel gospoda Rožnika, ki pa ima baje delavnico zelo blizu Marolta. Po moje se vsi poznajo in tudi avt. menjalnike dajejo v popravilo enemu tipčku, ki sicer dela v Ljubljani na nekem servisu.
Na vrh
Misko
03 jan 2007, 23:00
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Marolt je definitivno pravi naslov za avtomatske menjalnike, kot sem napisal. Zanesljivo jih popravlja sam, zagotovo pa ni edini. Čisto možno, da jih je v Horjulu več. Če je kdo pozoren, bo na dražjih nemških avtomobilih pri nas pogosto opazil nalepko Marolt Motors in kdor bo iskal bo o njemu našel precej zapisanega na drugih slovenskih avto forumih.

Na vrh
Photopress
22 apr 2007, 20:07
Član #115
Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15
Objav: 61
Obstaja tudi neki tip iz Straže pri Novem mestu, če ga kdo pozna. Ravno tako je mojster za avtomatske menjalnike. Žal pa sem izgubil njegov telefon...
Na vrh
Volvo. 4 life
09 jul 2007, 17:21
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
http://www.bolha.com/oglas1847521
Na vrh
S60R-Ocean Race
10 jul 2007, 00:42
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kaj več o dobrem servisu avt. menjalnikov bo v kratkem lahko prispeval Al Jearrau ki je zrihtal svoj geartronic pri enem mojstru.

V tej temi se pogovarjamo o težavah z Geartronicom se pravi AVTOMATSKIM menjalnikom Aisin Warner AW55-50 in ne glede ročnih menjalnikov še manj pa z oglasi v tej smeri za kar pa imamo na forumu tudi posebej za to narejeno rubriko.

[ Uredi 10 jul 2007, 00:44 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete