Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Automatic/Manual

Pojdi na stran  [1] 2 3
Avtor objava
grimreaper
20 dec 2006, 10:49 Predogled tiskanja
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Otvaram temu da me DJ ne (li)... hehe

Dakle, za/protiv?
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 11:02
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Namjerno sam stavio bez ankete. Tako i tako je rasprava uvjek zanimljivija od rezultata hehehe
Na vrh
Tomaz40
20 dec 2006, 12:54
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

X>200 PS avtomatik
X<200 PS manual

So pa seveda izjeme kot je že napisal DJ. Razni športni avtomobili morajo nujno imet ročni menjalnik.
Na vrh
mikko
20 dec 2006, 13:15
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Definitivno avtomatik!Kdo sploh še mara ročne menjalnike danes ?
Sicer je pa DSG precej hud...Volvotovi avtomatiki so mi počasni.Kot selespeed,isto prepočasno...Pogledaš DSG pa res šalta u nulo hudo ;)
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 13:34
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Mikko, onda vesela vijest za tebe, Volvo razvija svoj DSG ;)
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 dec 2006, 13:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
101% automatic....šaltanje je še stara slovensko-avstroogrska navada. Razen kaj hudo športnega ala T5-R, S60R pa še to bi krepko premislil.
Once automatic, always automatic...
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 16:17
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
A ja bi to preformulirao u: njemu se nesto rucni mjenjac jako zamjerio hahaha
Na vrh
noj
20 dec 2006, 16:50
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
avtomatik u avtomobile nad 500konj, potem v avtomobile namenjene ležerni vožnji, drugače definitivno ročni...
Na vrh
Hong Kong
20 dec 2006, 17:06
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Enkrat avtomatik vedno avtomatik.Saj vsi avtomatiki imajo tudi manualno moznost in je trikrat boljsa kot navadnji menjalnik saj lahko saltas brez da bi dal gas stran-pod polnim gasom.

Dizel motor brez avtomatskega menjalnika ne mores nikoli pravilno in po vseh normah presaltati "po obcutku" za dosego najbolj optimalnega prenosa in moci ter porabe goriva.

Ce gremo naprej prepisujem vam porabo xc90 bencinerja in dizla z avtomatskim menjalnikom iz Volvo prirocnika ki sem ga dobil zraven novega avta:

2.5T Avt. Poraba 11.7 l/100 km Emisija CO2 266 g/km
D5 Avt. Poraba 9.0 l/100 km Emisija CO2 239 g/km

[ Uredi 20 dec 2006, 17:07 ]
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 17:21
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Enkrat avtomatik vedno avtomatik.Saj vsi avtomatiki imajo tudi manualno moznost in je trikrat boljsa kot navadnji menjalnik saj lahko saltas brez da bi dal gas stran-pod polnim gasom.



Ja cu se onda nadovezat da je rucni 3x bolji od svakog automatika jer nema gubitka snage :tongue: hahaha
Na vrh
volvo5er
20 dec 2006, 17:44
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Ročni menjalnik za vse športne avtomobile in za avte z manj kot cca 170km, za vse ostale pa avtomatik z možnostjo ročnega pretikanja NA PRESTAVNO ROČICI (pa da prestavi takoj, ne pa da čaka nekaj v 3 krasne). Avtomatik v novi S80 mi je bil recimo všeč (v tem načinu ko sam prestavljaš), v popolnoma avtomatskem načinu pa še nisem vozil avta z menjalnikom, ki bi mi ustrezal, vsi prestavljajo kar malo tako, brezveze, ali pa po nepotrebnem nabijajo obrate (saj to je jasno, ne more elektronika vedet, kaj bom jaz naredil v naslednji sekundi).
Na vrh
volvo5er
20 dec 2006, 18:19
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
grimreaper je napisal(a): ...

Tomaz40 je napisal(a): ...


Sem pa bil prepričan, da so R samo ročni. Pred kakim mesecem ali pol meseca sem gledal na mobile.de in so bili vsi S60 R izključno ročni.
Da bi imel enkrat S60R aut. Grem vsako nedeljo k maši.


Ako se dobro sjecam, na volvospeed forumu sam procitao da je V70 R 98-00 isao iskljucivo kao automatic. Za nove mislim da nije to pravilo, iako je najpopularniji.


Grim: Res je, V70R (prve generacije) so bili vsi avtomatiki, razen na začetku proizvodnje (1997-1998) ko je bil pri 2.3 Turbo s pogonom na sprednja kolesa na voljo tudi ročni menjalnik. AWD so bili vsi avtomatiki.

S60/V70 nove generacije (2003+) pa so bili že od vsega začetka navoljo tako z ročnim kot z avtomatskim menjalnikom.
Na vrh
Hong Kong
20 dec 2006, 19:02
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Vozil sem Renault Espace nov model avtomatik in ta rabi kar nekaj sekund da dojame da si dal gas, vozil sem Hyundai Tucson avtomatik in ta ima odzivnost super enako kot Xc90, vozil sem CLK 240 in E270 Cdi in oba imata odzivnost avtomatika super dokler Francoska in ostala jajca so zanic ala Audi, MBW in podobni avtomatiki.Prepocasni so.Tip iz Espace je probal Tucsona in rekel, pisuka ima takojsni odziv. Renault na semaforju je rekel, ko da gas poslje fax u Paris in potem presalta...hahahaha
Ce niste peljali prosim ne dajite komentarje ta prestavlja nekaj po svoje.
Moj menjalnik enako kot pri vseh navedenih ta boljsih ima auto adaptive funkcijo in se menjalnik "uci" learn funkcija pri Hyundai-ju stilu tvoje voznje in je temu prilagaja.
Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi.
To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu.
Zjutraj v guzvi od Kamnika do Ljubljane avtomatik je zakon.Enkrat poleti smo steli s frendom kolikokrat je moral v taksni nori guzvi stisnuti kuplungo, gas, menjalnik in potem spet jovo na novo do sihta v ljubljani na manualnem...40 minut voznje v kolonah in 68 x je saltal da bi pravilno avto sel.Bljak.Gimnastika. (bah)
Enkrat avtomatik vedno avtomatik. :$
Na vrh
tomazKK
20 dec 2006, 19:38
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Napisal bom samo v kakšnem vrstnem redu bi jih imel... ...in ne katerga ne bi, ker je čist odvisno od situacije (mestna vožnja, hrib, AC itd.).
Torej: ročni, sekvenčni, avtomatski. ;)
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 19:39
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi.
To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu.



Jos ce umjetna inteligencija dosta morat napredovat da bi mjenjac tocno znao kad vozac zeli da se brzina promijeni hehe.
Na vrh
volvo5er
20 dec 2006, 21:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
grimreaper je napisal(a): ...

Hong Kong je napisal(a): ...


Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi.
To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu.



Jos ce umjetna inteligencija dosta morat napredovat da bi mjenjac tocno znao kad vozac zeli da se brzina promijeni hehe.


Res je (y)

In ne mi reč da avtomatski menjalnik vedno prestavlja smotrno, ker ne, ker niti ne more, to se pa še posebej pozna pri dinamični mestni vožnji. Pa tudi tisti kickdowni na avtocesti so več ali manj brezveze (vsaj pri volvovih dizlaših). Jaz priznam, da sem na prestavljanje občutljiv, zelo me motijo ljudje, s katerimi se peljem in ki ne znajo prestavljati, iz istega razloga me moti prestavljanje pri avtomatskem menjalniku.
Na vrh
sebaveh
20 dec 2006, 22:25
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
To vse lepo in prav, kaj pa ko to enkrat crkne? Takrat pa veselica (mo) (mo) (h)
Na vrh
Spletna stran
Misko
20 dec 2006, 22:28
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Sam sem imel že nekaj avtomatikov in če ima avto dovolj moči in ne spada v kategorijo "super avtomobilov" po Top Gear definiciji bi se vedno odločil za avtomatik.
Zadnji avto, ki sem ga vozil in je bil dovolj močen pa brez avtomatika je bil Passat W8 in sem ga pogrešal.
Tudi Volvo T5-R sem vozil brez avtomatika in priznam, da je bila vožnja po lokalnih cestah prav zanimiva.
Ampak še vedno bi vzel avtomatika če bi lahko izbiral.


Na vrh
S60R-Ocean Race
20 dec 2006, 22:51
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ne boste verjeli ampak ima nov Porsche 911 Turbo z avtomatskim menjalnikom bolše pospeške kot pa šalter.
Na vrh
AljAž
20 dec 2006, 23:00
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Moje mnenje (lahko je površno, lahko da se kdo ne strinja, a je tako do nadalnjega):
avtomatik v koloni... (y)
avtomatik ko si želiš božat bejbo... (y)
vse drugo raje počnem manualno (y) (y)

Ne zaupam avtomatiku-niti ko šalta niti da ne crkne...in kot je sebaveh lepo rekel..potem veselica in 1/3 avta stran in (mo) (mo) (mo) za pol avta... ...aja kdo bo pa odojka častil??
:tongue:
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 dec 2006, 23:04
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Glede stroškov je pa takole. Ko je meni zružil menjalnik v S40 seveda po moji krivdi ker sem se španal v rondoju z izklopljenim DSA ( stability assistance, traction control ) in je vtrgalo diferencial sem na Dumidi dobil sledeče cene menjalnikov. Original Volvo seveda
šalter: 930.000 sit
avtom.: 960.000 sit

in če takrat nebi iz LJ dobil rabljenega menjalnika za 350 evrov majke mi da bi vzel avtomatik. (y) :-d

p.s.: ni treba pol avta razstavit ko crkne avtomatik isto sranje kot da bi crknil šalter. Menjava menjalnika that's it....

[ Uredi 20 dec 2006, 23:07 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 dec 2006, 23:09
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Aja pa še to...na predzadnjem pikniku sem razlagal o 850 T5 z cca. 800.000km od trgovskega potnika Croatian Airlines...bil je avtomatik...in to prvi menjalnik.
Če pa kdo ne verjame stanju kilometrov pa naj pokliče štajerski avtodom. Tja ga je tip peljal in tam vzel novo S60 T5. Je baje rekel da če nebi bilo podvozje v pišuki bi ga še vozil naprej.

[ Uredi 20 dec 2006, 23:11 ]
Na vrh
AljAž
20 dec 2006, 23:18
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60R OR: To je eden primer na ne vem koliko.
Koliko je pa takih ki izdahnejo po recimo 150.000km?? In koliko ročnih? Sam vprašam, ker ne vem. A kdo ve?
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 dec 2006, 23:31
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ja jaz vem. Kar škodi avtomatiku je čip tuning. Ker mu zmrdaš intervale in povečaš navor za kakšnega ni primeren menjalnik. Bric mi je nekoč rekel da avto z avtomatiko zdrži tudi do 1x dlje kot šalter. Spraševal sem tudi po Dumidi in g. Bauman šef srervisa mi je dejal da napak razen na čipanih diesel-ih ne pomnijo oz. so tako redke ali pa še redkejše kot pa fuč šalterji.
Aja da ne pozabim rekel je še da škodi tiščanje pod polnim gasom mrzlega avtomatika da se mora olje znotraj menjalnika najprej segret isto kot v motorju.

[ Uredi 20 dec 2006, 23:33 ]
Na vrh
grimreaper
21 dec 2006, 08:12
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Ne boste verjeli ampak ima nov Porsche 911 Turbo z avtomatskim menjalnikom bolše pospeške kot pa šalter.


Automatic ili robotizirani rucni?
Na vrh
grimreaper
21 dec 2006, 08:18
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Original Volvo seveda
šalter: 930.000 sit
avtom.: 960.000 sit



Zanimljivo. Kod nas je rucni 3500e, a automatic 5000e za 850 (tako je rekao neki decko na news grupama koji je imao problema sa automaticom). BTW, u slucaju kvara rucnog mjenjaca, vrlo je velika vjerojatnost da ces moc nabavit dijelove za popravak. Za automatic Volvo ne proizvodi dijelove vec se radi izmjena cijelog mjenjaca.
Na vrh
Hong Kong
21 dec 2006, 08:18
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
XC90 ima olje v avt. menjalniku vecno pod pritiskom 30 % in zato ima lahko tako dober odziv in start.Vsi ostali menjalniki morajo prvo dati gas, da se napolni pritisk v menjalniku ki obraca dele v istem.
Instant traction v sodelovanju s to funkcijo je super.

Prav zaradi mestne voznje imas na avt.menjalniku se manualno in ne vidim kaj komplicirate fantje, avtomatski menjalnik je 300% boljsi kot navadni saj imas dva menjalnika in manualnega in avtomatika zato prosim, da ne nakladate ker zunaj ze cakata dva slepera s prikolico za nakladanje.

Vsak avtomatik ima manual in to trikrat boljsi kot navadni menjalnik saj ima se nekaj funkcij katere pomagajo speljevati v zimski voznji, manjsa poraba 3,4,5 prestava in tista funkcija da lahko imas full gas in ti ni treba paziti a bos kaksno kuplungo pozabil.

Mi ki imamo raje avtomatika imamo 2 menjalnika vgrajena in eden je tisti katerega imate ze vi.Manual.Zelo sportno voznjo lahko imas v ovinkih in na navadnih cestah, po mestu in uzitek je boljsi samo navaditi se je treba.A kdor je peljal avtomatika v manualnem modu ne more prav nic reci, da se razlikuje od navadnega v kaksnem drugem avtu (tisto ma ja navadni menj. je uzitek peljati ko ti saltas sam...a kao na avt. se to ne da? Prosim lepo.Pridi, da te jaz provozam v manualnem od Kamnika do 912 m gostilne na Vrhu...sami ovinki, sportna voznja. ;) (y) Ceprav je to SUV. Sport Utility V.
kar se tice da boste z dizlom imeli kaksno sportno voznjo pozabi-nikoli. (yn)



[ Uredi 21 dec 2006, 08:22 ]
Na vrh
grimreaper
21 dec 2006, 08:20
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Aja pa še to...na predzadnjem pikniku sem razlagal o 850 T5 z cca. 800.000km od trgovskega potnika Croatian Airlines...bil je avtomatik...in to prvi menjalnik.



Nista cudno. Volvovi automatici su sami po sebi izdrzljivi (ali isto tako su i Volvovi rucni mjenjaci), to nije upitno. Ali, pitanje je koliko je broj km mjerilo izdrzljivosti. 800k km po AC nije isto sto i 800k km u gradu, u guzvi i slicno.
Na vrh
alfaromeo
21 dec 2006, 09:15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Za lagodno vožnjo z avtomatom rabiš predvsem navor in ne moč. Stari ameriški avtombili imajo veliko litražo, sorazmerno malo konjev (cca 170km) in VELIKO navora. Velik navor daje avtomobilu prožnost in uglajenost pri vožnji, kar pomeni, da avtomat ne prestavlja preveč.

Naslednji avtombil bo sigruno avtomat. Porineš v D in gazi miško, greš ko da ni nič.

Kvačkalica mi ne diši preveč.
Na vrh
Blaž
21 dec 2006, 10:13
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Jah getribi getribi!

Js bom kr pristaš stare avstroogrske šole in bom ostal pr dobrih starih šaltgetribih! ;)

Itak so že vs funkcije skor robotizirane in avtomatizirane, neki pa bi še rad mel jst pod kontrolo!
Na vrh
grimreaper
21 dec 2006, 10:15
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


Mi ki imamo raje avtomatika imamo 2 menjalnika vgrajena in eden je tisti katerega imate ze vi.Manual.Zelo sportno voznjo lahko imas v ovinkih in na navadnih cestah, po mestu in uzitek je boljsi samo navaditi se je treba.A kdor je peljal avtomatika v manualnem modu ne more prav nic reci, da se razlikuje od navadnega v kaksnem drugem avtu (tisto ma ja navadni menj. je uzitek peljati ko ti saltas sam...a kao na avt. se to ne da? Prosim lepo.Pridi, da te jaz provozam v manualnem od Kamnika do 912 m gostilne na Vrhu...sami ovinki, sportna voznja. ;) (y) Ceprav je to SUV. Sport Utility V.
kar se tice da boste z dizlom imeli kaksno sportno voznjo pozabi-nikoli. (yn)



Ali zakaj tako radikalno branis svoja stajalista koja se temelje na subjektivnom dojmu? Ne moze mi niko rec da je objektivno automatic 300% bolji od rucnog, kad meni nije. Ja volim saltat i koristit kvacilo jer mi daje posredniji dojam voznje. Dakle, i to je opet subjektivna stvar. Priznam da bi rado probao robotizirani manual, ali sami automatic me u ovom trenu ne privlaci.

A drugo, zakaj sportska voznja ne bi isla sa dizelom? Rado bi probao vozit BMW 330xd (500Nm!) ili 335d ako ga bude. D5 je OK, ali ipak nedovoljno jak da bi dao osjecaj "sportske" voznje .
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete