|
|
Automatic/Manual Pojdi na stran
[1]
2
3
|
|
grimreaper | 20 dec 2006, 10:49 | |
| Član #28Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608 | Otvaram temu da me DJ ne (li)... hehe
Dakle, za/protiv? | Na vrh | |
grimreaper | 20 dec 2006, 11:02 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Namjerno sam stavio bez ankete. Tako i tako je rasprava uvjek zanimljivija od rezultata hehehe | Na vrh | |
Tomaz40 | 20 dec 2006, 12:54 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| X>200 PS avtomatik X<200 PS manual
So pa seveda izjeme kot je že napisal DJ. Razni športni avtomobili morajo nujno imet ročni menjalnik. | Na vrh | |
mikko | 20 dec 2006, 13:15 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Definitivno avtomatik!Kdo sploh še mara ročne menjalnike danes ? Sicer je pa DSG precej hud...Volvotovi avtomatiki so mi počasni.Kot selespeed,isto prepočasno...Pogledaš DSG pa res šalta u nulo hudo ;) | Na vrh | |
grimreaper | 20 dec 2006, 13:34 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Mikko, onda vesela vijest za tebe, Volvo razvija svoj DSG ;)
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 dec 2006, 13:37 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| 101% automatic....šaltanje je še stara slovensko-avstroogrska navada. Razen kaj hudo športnega ala T5-R, S60R pa še to bi krepko premislil. Once automatic, always automatic... | Na vrh | |
grimreaper | 20 dec 2006, 16:17 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| A ja bi to preformulirao u: njemu se nesto rucni mjenjac jako zamjerio hahaha | Na vrh | |
noj | 20 dec 2006, 16:50 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| avtomatik u avtomobile nad 500konj, potem v avtomobile namenjene ležerni vožnji, drugače definitivno ročni... | Na vrh | |
Hong Kong | 20 dec 2006, 17:06 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Enkrat avtomatik vedno avtomatik.Saj vsi avtomatiki imajo tudi manualno moznost in je trikrat boljsa kot navadnji menjalnik saj lahko saltas brez da bi dal gas stran-pod polnim gasom.
Dizel motor brez avtomatskega menjalnika ne mores nikoli pravilno in po vseh normah presaltati "po obcutku" za dosego najbolj optimalnega prenosa in moci ter porabe goriva.
Ce gremo naprej prepisujem vam porabo xc90 bencinerja in dizla z avtomatskim menjalnikom iz Volvo prirocnika ki sem ga dobil zraven novega avta:
2.5T Avt. Poraba 11.7 l/100 km Emisija CO2 266 g/km D5 Avt. Poraba 9.0 l/100 km Emisija CO2 239 g/km
[ Uredi 20 dec 2006, 17:07 ] | Na vrh | |
grimreaper | 20 dec 2006, 17:21 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Hong Kong je napisal(a): ...
Enkrat avtomatik vedno avtomatik.Saj vsi avtomatiki imajo tudi manualno moznost in je trikrat boljsa kot navadnji menjalnik saj lahko saltas brez da bi dal gas stran-pod polnim gasom.
Ja cu se onda nadovezat da je rucni 3x bolji od svakog automatika jer nema gubitka snage :tongue: hahaha | Na vrh | |
volvo5er | 20 dec 2006, 17:44 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ročni menjalnik za vse športne avtomobile in za avte z manj kot cca 170km, za vse ostale pa avtomatik z možnostjo ročnega pretikanja NA PRESTAVNO ROČICI (pa da prestavi takoj, ne pa da čaka nekaj v 3 krasne). Avtomatik v novi S80 mi je bil recimo všeč (v tem načinu ko sam prestavljaš), v popolnoma avtomatskem načinu pa še nisem vozil avta z menjalnikom, ki bi mi ustrezal, vsi prestavljajo kar malo tako, brezveze, ali pa po nepotrebnem nabijajo obrate (saj to je jasno, ne more elektronika vedet, kaj bom jaz naredil v naslednji sekundi). | Na vrh | |
volvo5er | 20 dec 2006, 18:19 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| grimreaper je napisal(a): ... Tomaz40 je napisal(a): ...
Sem pa bil prepričan, da so R samo ročni. Pred kakim mesecem ali pol meseca sem gledal na mobile.de in so bili vsi S60 R izključno ročni. Da bi imel enkrat S60R aut. Grem vsako nedeljo k maši.
Ako se dobro sjecam, na volvospeed forumu sam procitao da je V70 R 98-00 isao iskljucivo kao automatic. Za nove mislim da nije to pravilo, iako je najpopularniji.
Grim: Res je, V70R (prve generacije) so bili vsi avtomatiki, razen na začetku proizvodnje (1997-1998) ko je bil pri 2.3 Turbo s pogonom na sprednja kolesa na voljo tudi ročni menjalnik. AWD so bili vsi avtomatiki.
S60/V70 nove generacije (2003+) pa so bili že od vsega začetka navoljo tako z ročnim kot z avtomatskim menjalnikom. | Na vrh | |
Hong Kong | 20 dec 2006, 19:02 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Vozil sem Renault Espace nov model avtomatik in ta rabi kar nekaj sekund da dojame da si dal gas, vozil sem Hyundai Tucson avtomatik in ta ima odzivnost super enako kot Xc90, vozil sem CLK 240 in E270 Cdi in oba imata odzivnost avtomatika super dokler Francoska in ostala jajca so zanic ala Audi, MBW in podobni avtomatiki.Prepocasni so.Tip iz Espace je probal Tucsona in rekel, pisuka ima takojsni odziv. Renault na semaforju je rekel, ko da gas poslje fax u Paris in potem presalta...hahahaha Ce niste peljali prosim ne dajite komentarje ta prestavlja nekaj po svoje. Moj menjalnik enako kot pri vseh navedenih ta boljsih ima auto adaptive funkcijo in se menjalnik "uci" learn funkcija pri Hyundai-ju stilu tvoje voznje in je temu prilagaja. Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi. To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu. Zjutraj v guzvi od Kamnika do Ljubljane avtomatik je zakon.Enkrat poleti smo steli s frendom kolikokrat je moral v taksni nori guzvi stisnuti kuplungo, gas, menjalnik in potem spet jovo na novo do sihta v ljubljani na manualnem...40 minut voznje v kolonah in 68 x je saltal da bi pravilno avto sel.Bljak.Gimnastika. (bah) Enkrat avtomatik vedno avtomatik. :$ | Na vrh | |
tomazKK | 20 dec 2006, 19:38 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Napisal bom samo v kakšnem vrstnem redu bi jih imel... ...in ne katerga ne bi, ker je čist odvisno od situacije (mestna vožnja, hrib, AC itd.). Torej: ročni, sekvenčni, avtomatski. ;) | Na vrh | |
grimreaper | 20 dec 2006, 19:39 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Hong Kong je napisal(a): ...
Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi. To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu.
Jos ce umjetna inteligencija dosta morat napredovat da bi mjenjac tocno znao kad vozac zeli da se brzina promijeni hehe. | Na vrh | |
volvo5er | 20 dec 2006, 21:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| grimreaper je napisal(a): ... Hong Kong je napisal(a): ...
Avt. menjalnik salta pravilno in ne morete reci, da je to kar nekaj po svoje.Tocna obdelava elektronska v microsekundah glede razmerja, obremenitve avta in moci recimo uz hrib na avto cesti bos ti sigurno prej saltal v visjo in mislil, kako si pravilno naredil a avto ne bo sel nikamor ali bos samo mislil, da si pravilno presaltal a nisi. To moti vse Vas kateri niste navajeni na avtomatika in ga testirate samo par krogov in po mestu.
Jos ce umjetna inteligencija dosta morat napredovat da bi mjenjac tocno znao kad vozac zeli da se brzina promijeni hehe.
Res je (y)
In ne mi reč da avtomatski menjalnik vedno prestavlja smotrno, ker ne, ker niti ne more, to se pa še posebej pozna pri dinamični mestni vožnji. Pa tudi tisti kickdowni na avtocesti so več ali manj brezveze (vsaj pri volvovih dizlaših). Jaz priznam, da sem na prestavljanje občutljiv, zelo me motijo ljudje, s katerimi se peljem in ki ne znajo prestavljati, iz istega razloga me moti prestavljanje pri avtomatskem menjalniku. | Na vrh | |
sebaveh | 20 dec 2006, 22:25 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| To vse lepo in prav, kaj pa ko to enkrat crkne? Takrat pa veselica (mo) (mo) (h) | Na vrh | |
Misko | 20 dec 2006, 22:28 | |
| Član #130 Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23 Objav: 26
| Sam sem imel že nekaj avtomatikov in če ima avto dovolj moči in ne spada v kategorijo "super avtomobilov" po Top Gear definiciji bi se vedno odločil za avtomatik. Zadnji avto, ki sem ga vozil in je bil dovolj močen pa brez avtomatika je bil Passat W8 in sem ga pogrešal. Tudi Volvo T5-R sem vozil brez avtomatika in priznam, da je bila vožnja po lokalnih cestah prav zanimiva. Ampak še vedno bi vzel avtomatika če bi lahko izbiral.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 dec 2006, 22:51 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ne boste verjeli ampak ima nov Porsche 911 Turbo z avtomatskim menjalnikom bolše pospeške kot pa šalter. | Na vrh | |
AljAž | 20 dec 2006, 23:00 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Moje mnenje (lahko je površno, lahko da se kdo ne strinja, a je tako do nadalnjega): avtomatik v koloni... (y) avtomatik ko si želiš božat bejbo... (y) vse drugo raje počnem manualno (y) (y)
Ne zaupam avtomatiku-niti ko šalta niti da ne crkne...in kot je sebaveh lepo rekel..potem veselica in 1/3 avta stran in (mo) (mo) (mo) za pol avta... ...aja kdo bo pa odojka častil?? :tongue: | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 dec 2006, 23:04 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Glede stroškov je pa takole. Ko je meni zružil menjalnik v S40 seveda po moji krivdi ker sem se španal v rondoju z izklopljenim DSA ( stability assistance, traction control ) in je vtrgalo diferencial sem na Dumidi dobil sledeče cene menjalnikov. Original Volvo seveda šalter: 930.000 sit avtom.: 960.000 sit
in če takrat nebi iz LJ dobil rabljenega menjalnika za 350 evrov majke mi da bi vzel avtomatik. (y) :-d
p.s.: ni treba pol avta razstavit ko crkne avtomatik isto sranje kot da bi crknil šalter. Menjava menjalnika that's it....
[ Uredi 20 dec 2006, 23:07 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 dec 2006, 23:09 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Aja pa še to...na predzadnjem pikniku sem razlagal o 850 T5 z cca. 800.000km od trgovskega potnika Croatian Airlines...bil je avtomatik...in to prvi menjalnik. Če pa kdo ne verjame stanju kilometrov pa naj pokliče štajerski avtodom. Tja ga je tip peljal in tam vzel novo S60 T5. Je baje rekel da če nebi bilo podvozje v pišuki bi ga še vozil naprej.
[ Uredi 20 dec 2006, 23:11 ] | Na vrh | |
AljAž | 20 dec 2006, 23:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| S60R OR: To je eden primer na ne vem koliko. Koliko je pa takih ki izdahnejo po recimo 150.000km?? In koliko ročnih? Sam vprašam, ker ne vem. A kdo ve? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 dec 2006, 23:31 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ja jaz vem. Kar škodi avtomatiku je čip tuning. Ker mu zmrdaš intervale in povečaš navor za kakšnega ni primeren menjalnik. Bric mi je nekoč rekel da avto z avtomatiko zdrži tudi do 1x dlje kot šalter. Spraševal sem tudi po Dumidi in g. Bauman šef srervisa mi je dejal da napak razen na čipanih diesel-ih ne pomnijo oz. so tako redke ali pa še redkejše kot pa fuč šalterji. Aja da ne pozabim rekel je še da škodi tiščanje pod polnim gasom mrzlega avtomatika da se mora olje znotraj menjalnika najprej segret isto kot v motorju.
[ Uredi 20 dec 2006, 23:33 ] | Na vrh | |
grimreaper | 21 dec 2006, 08:12 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Ne boste verjeli ampak ima nov Porsche 911 Turbo z avtomatskim menjalnikom bolše pospeške kot pa šalter.
Automatic ili robotizirani rucni?
| Na vrh | |
grimreaper | 21 dec 2006, 08:18 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Original Volvo seveda šalter: 930.000 sit avtom.: 960.000 sit
Zanimljivo. Kod nas je rucni 3500e, a automatic 5000e za 850 (tako je rekao neki decko na news grupama koji je imao problema sa automaticom). BTW, u slucaju kvara rucnog mjenjaca, vrlo je velika vjerojatnost da ces moc nabavit dijelove za popravak. Za automatic Volvo ne proizvodi dijelove vec se radi izmjena cijelog mjenjaca. | Na vrh | |
Hong Kong | 21 dec 2006, 08:18 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| XC90 ima olje v avt. menjalniku vecno pod pritiskom 30 % in zato ima lahko tako dober odziv in start.Vsi ostali menjalniki morajo prvo dati gas, da se napolni pritisk v menjalniku ki obraca dele v istem. Instant traction v sodelovanju s to funkcijo je super.
Prav zaradi mestne voznje imas na avt.menjalniku se manualno in ne vidim kaj komplicirate fantje, avtomatski menjalnik je 300% boljsi kot navadni saj imas dva menjalnika in manualnega in avtomatika zato prosim, da ne nakladate ker zunaj ze cakata dva slepera s prikolico za nakladanje.
Vsak avtomatik ima manual in to trikrat boljsi kot navadni menjalnik saj ima se nekaj funkcij katere pomagajo speljevati v zimski voznji, manjsa poraba 3,4,5 prestava in tista funkcija da lahko imas full gas in ti ni treba paziti a bos kaksno kuplungo pozabil.
Mi ki imamo raje avtomatika imamo 2 menjalnika vgrajena in eden je tisti katerega imate ze vi.Manual.Zelo sportno voznjo lahko imas v ovinkih in na navadnih cestah, po mestu in uzitek je boljsi samo navaditi se je treba.A kdor je peljal avtomatika v manualnem modu ne more prav nic reci, da se razlikuje od navadnega v kaksnem drugem avtu (tisto ma ja navadni menj. je uzitek peljati ko ti saltas sam...a kao na avt. se to ne da? Prosim lepo.Pridi, da te jaz provozam v manualnem od Kamnika do 912 m gostilne na Vrhu...sami ovinki, sportna voznja. ;) (y) Ceprav je to SUV. Sport Utility V. kar se tice da boste z dizlom imeli kaksno sportno voznjo pozabi-nikoli. (yn)
[ Uredi 21 dec 2006, 08:22 ] | Na vrh | |
grimreaper | 21 dec 2006, 08:20 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Aja pa še to...na predzadnjem pikniku sem razlagal o 850 T5 z cca. 800.000km od trgovskega potnika Croatian Airlines...bil je avtomatik...in to prvi menjalnik.
Nista cudno. Volvovi automatici su sami po sebi izdrzljivi (ali isto tako su i Volvovi rucni mjenjaci), to nije upitno. Ali, pitanje je koliko je broj km mjerilo izdrzljivosti. 800k km po AC nije isto sto i 800k km u gradu, u guzvi i slicno. | Na vrh | |
alfaromeo | 21 dec 2006, 09:15 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Za lagodno vožnjo z avtomatom rabiš predvsem navor in ne moč. Stari ameriški avtombili imajo veliko litražo, sorazmerno malo konjev (cca 170km) in VELIKO navora. Velik navor daje avtomobilu prožnost in uglajenost pri vožnji, kar pomeni, da avtomat ne prestavlja preveč.
Naslednji avtombil bo sigruno avtomat. Porineš v D in gazi miško, greš ko da ni nič.
Kvačkalica mi ne diši preveč. | Na vrh | |
Blaž | 21 dec 2006, 10:13 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Jah getribi getribi!
Js bom kr pristaš stare avstroogrske šole in bom ostal pr dobrih starih šaltgetribih! ;)
Itak so že vs funkcije skor robotizirane in avtomatizirane, neki pa bi še rad mel jst pod kontrolo! | Na vrh | |
grimreaper | 21 dec 2006, 10:15 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Hong Kong je napisal(a): ...
Mi ki imamo raje avtomatika imamo 2 menjalnika vgrajena in eden je tisti katerega imate ze vi.Manual.Zelo sportno voznjo lahko imas v ovinkih in na navadnih cestah, po mestu in uzitek je boljsi samo navaditi se je treba.A kdor je peljal avtomatika v manualnem modu ne more prav nic reci, da se razlikuje od navadnega v kaksnem drugem avtu (tisto ma ja navadni menj. je uzitek peljati ko ti saltas sam...a kao na avt. se to ne da? Prosim lepo.Pridi, da te jaz provozam v manualnem od Kamnika do 912 m gostilne na Vrhu...sami ovinki, sportna voznja. ;) (y) Ceprav je to SUV. Sport Utility V. kar se tice da boste z dizlom imeli kaksno sportno voznjo pozabi-nikoli. (yn)
Ali zakaj tako radikalno branis svoja stajalista koja se temelje na subjektivnom dojmu? Ne moze mi niko rec da je objektivno automatic 300% bolji od rucnog, kad meni nije. Ja volim saltat i koristit kvacilo jer mi daje posredniji dojam voznje. Dakle, i to je opet subjektivna stvar. Priznam da bi rado probao robotizirani manual, ali sami automatic me u ovom trenu ne privlaci.
A drugo, zakaj sportska voznja ne bi isla sa dizelom? Rado bi probao vozit BMW 330xd (500Nm!) ili 335d ako ga bude. D5 je OK, ali ipak nedovoljno jak da bi dao osjecaj "sportske" voznje . | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|