|
|
Nič več karavanov???? Pojdi na stran
1
[2]
3
|
|
alfaromeo | 31 mar 2010, 11:37 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kakorkoli človek obrača nekdo drugi obrne.
Volvo bi lahko končno naredil nek dostojno velik karavan. Predvsem seriji 245 in 745 sta bil za svoje čase ogromni vozili. Kje je danes V70. Nekje v povprečju.
Amerika je "čudna" in me ne čudi, da bodo npr. prodajali zgolj spredaj gnano XC70, S40&V50 zgolj z bencinskim motorjem. itd..
| Na vrh | |
MKovic | 31 mar 2010, 20:06 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| PP je napisal(a): ...
Pri nas so stirje otroci, sem mrzlicno iskal enoprostorca, na koncu kupil V70 z 7 sedezi :-) Preizkusil skoraj ve enoprostorce, Espace se vozi se najboljse, ima pa zanic motorje! Mogoce bo pa Volvo naredil enoprostorca?
lp
PP
Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700. | Na vrh | |
MKovic | 31 mar 2010, 20:16 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| alfaromeo je napisal(a): ...
Kakorkoli človek obrača nekdo drugi obrne.
Volvo bi lahko končno naredil nek dostojno velik karavan. Predvsem seriji 245 in 745 sta bil za svoje čase ogromni vozili. Kje je danes V70. Nekje v povprečju.
Amerika je "čudna" in me ne čudi, da bodo npr. prodajali zgolj spredaj gnano XC70, S40&V50 zgolj z bencinskim motorjem. itd..
Prodaja se tisto, kar trg zahteva. Tako, kot pri nas praktično ni mogoče dobiti avtomobila z avtomatskim menjalnikom (brez absurdnih dobavnih rokov) se tam zmrdujejo nad ročnimi. Diesli tako ali tako sodijo le v tovornjake (po šestih mesecih z mojim S80 TDI bi se skoraj strinjal ), Jetta pa je "compact" car. Tudi seriji 200/700 za ameriške razmere nista bila velika avtomobila, bolj kot velikost jih je prodajala praktičnost in varnost, ter obvezna konzervativnost za zelo sprejemljivo ceno. S prehodom v prime sektor je Volvo nehal biti praktičen družinski avto, s tem pa nehote popstal yuppi-mobil, kunkurenca pa je v tem razredu brutalna. Volvo 240 je bil po ceni konkurenčen ameriškim izdelkom, ko pa so "pravi" Volvo lastniki želeli zamenjati svoje 10 let stare avtomobile za nove, jih je pričakal šok: Cene Volvov so poskočile in čez noč postale podobne primerljivim BMW-jem in Mercedesom. Takrat se je začela, po mojem mnenju, za Volva pot navzdol.
[ Uredi 31 mar 2010, 20:19 ] | Na vrh | |
tomazKK | 01 apr 2010, 17:50 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Katrca za američane. | Na vrh | |
Torkel | 01 apr 2010, 18:05 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Dejansko res škoda, če bo to obveljalo. Volvovi karavani so zakon in to je to. Danes sem imel priložnost pobolje spoznati novo škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. Oprema sicer super, menjalnik DSG, oblazinjenje usnje in alkantara, sedeži s spominom ipd. Ni da ni. A zelo sem bil vesel, ko sem se vrnil v svojega volva. Zdelo se mi je, da je nova škoda marsikaj skopirala od volvovih karavanov. Ogromno pa ji še manjka.
| Na vrh | |
AljAž | 01 apr 2010, 21:11 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| MKovic je napisal(a): ... Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700. Hmm... Dandanes ne bi bilo potrebno odstopati od načel, saj so enoprostorci zaradi tehničnih rešitev lahko celo zelo varni avtomobili pri čelnih trkih. Zaradi višjega sedišča pa so nadpovprečno varni tudi pri stranskih trkih, ki naj bi predstavljali velik % nesreč s tragičnim koncem... | Na vrh | |
MKovic | 01 apr 2010, 21:26 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| AljAž je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ... Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700. Hmm... Dandanes ne bi bilo potrebno odstopati od načel, saj so enoprostorci zaradi tehničnih rešitev lahko celo zelo varni avtomobili pri čelnih trkih. Zaradi višjega sedišča pa so nadpovprečno varni tudi pri stranskih trkih, ki naj bi predstavljali velik % nesreč s tragičnim koncem...
Zelo verjetno drži, to načelo je namreč staro že dobrih 10 in več let. Sicer pa so enako trdili za SUV, vse dokler niso imeli prvega svojega modela. | Na vrh | |
AljAž | 01 apr 2010, 22:37 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| MKovic je napisal(a): ... Torkel je napisal(a): ...
....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...
Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM. Dvigam roko za Dacio Duster... Meni se marsikaj zdi precenjeno. Kavbojke narejene v daljni Aziji, 100€? Jih neseš zarobit k šivilji in te pride 1€ oziroma manj? Koliko je pa 1 ura dela na pooblaščenem Volvo servisu? (itak vsi vemo)
[ Uredi 01 apr 2010, 22:38 ] | Na vrh | |
tomazKK | 02 apr 2010, 15:07 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| MKovic je napisal(a): ... Torkel je napisal(a): ...
....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...
Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM. Dvigam roko za Dacio Duster... Dvigam roko za Dacio Logan MCV.
| Na vrh | |
MKovic | 02 apr 2010, 19:32 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| tomazKK je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ... Dvigam roko za Dacio Duster... Dvigam roko za Dacio Logan MCV.
Volvo is not a car it's a philosophy.... | Na vrh | |
tigson | 02 apr 2010, 21:42 | |
| Član #1526 Prijavljen dne: 24 feb 2010, 16:10 Objav: 10
| MKovic je napisal(a): ... tomazKK je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ... Dvigam roko za Dacio Duster... Dvigam roko za Dacio Logan MCV. Volvo is not a car it's a philosophy.... Can completely agree...and only add..."Volvo is a way of life"... | Na vrh | |
Ovlov | 03 apr 2010, 09:05 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ja, problem je le v tem, da so pri Volvu očitno zamenjali učni predmet: "filozofija" s predmetom "logika masovnega trženja". To se ne vidi le po novem modelu S60 in prototipu V60 (in prilagajanju množičnemu ne-okusu), temveč po modelski politiki nasploh (namesto da bi šli v izdelavo npr. česa takega, kot je mercedes A - samo da bi bil nižji in širši - se z novo 60-ico silijo v tekmo z BMW-jevo trojko in krčijo ponudbo pri karavanih. Popolna dezorientacija znamke Volvo, ki se ji bo tudi prej ali slej maščevala. Govoriti, da se pač prilagajajo zahtevam trga, je mimo: koliko modelov že je bilo popolnoma zgrešenih (npr. Audi 2, novi V70...) in jih še bo, in koliko znamk je že propadlo ali zgubilo identiteto. Da o dizajnu ne govorimo: suvereni Volvov dizajn je izdihnil z V70 (ph.II), njegova aristokratskost s serijo 900, zadnji oblikovalski dosežek pa je bila nedvomno serija 850. (Medtem ko je bil popoloma ponesrečeni (prvi) S80 - zavaljena baročna limona, sicer pa prepozna izpeljava nedvomno lepega in za tiste čase revolucionarnega ekološkega prototipa ECC iz daljnih 80 let - že ob štartu videti zastarel.) Pri manjših modelih pa se je vse lepo in izvirno končalo s serijo 400. In kaj sploh še ostaja Volvu v tem času? Varnost? Naka, to imajo že (skoraj) vsi. Zanesljivost? Udobje? Tu je sicer res še nekaj presežka (ergonomija, sedeži) - pa še to peša: sedeži v seriji 40/50 so posmeh Volvovi tradiciji ergonomije in udobja (pa tudi "comfort" varianta, kakršno imam v svoji XC70, je daleč slabša od sedežev (verzija "sport"), ki sem jih imel v 850-ki ... Skratka, kar malo težko mi je pri srcu, ko gledam razvoj dogodkov... upam, da se bo še pravi čas le obrnil na boljše ...
MKovic je napisal(a): ... Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM. Dvigam roko za Dacio Duster...
Če še niste opazili: kar je pred 10-15 leti stalo 10.000 DEM, zdaj stane 10.000 evrov. In to velja za VSE, ne samo za avtomobile. Temu se - strokovno - reče "inflacija" ...
[ Uredi 03 apr 2010, 10:48 ] | Na vrh | |
Krchan | 03 apr 2010, 21:15 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Zgleda da bo treba naredit še en forum in sicer vozimoldtimervolvo.si. Ker vsi vozniki starejših volvov imajo mnenje, da so novi slabi in si jih najbrž ne bodo lastili.
Čeprav se v marsičem strinjam s prejšnjim postom Ovlova, se pa ne strinjam o tistem s serijo 400, ki je meni osebno obupna, in pa z udobjem v seriji S40/V50. Mogoče sedeži res izgledajo smešno proti foteljem iz starejših Volvov, ampak recimo po 2000km v dveh dneh in štirimi odraslimi v avtu (salon Ženeva) so bili vsi, vključno z mano navdušeni nad njimi. In ko je prijatlejeva žena doma vprašala "če nas kaj bolijo riti" nam je šele "kapnilo", da smo v bistvu "kot novi".
Časi so pa pač taki, da se te stvari dogajajo. Pa mi povejte znamko, ki ni izgubila svoje identitete. Jag je Indijski, ročno izdelanih Astonov ni več, pri Alfi je zanimiva samo oblika, duše ni več, BMW je čisto konfekcijski z obupno notranjostjo, kaj pravite na novi Saab-ov dizajn v primerjavi z starimi in njegove Fiat-GM motorje, Audi-konfekcija, vidiš enega-vidiš vse. Še Ferrarijev ne delajo več takih, kot je bil recimo F40. Na srečo, ali žalost, takšna je sedanjost. Treba se bo sprijaznit z njo ali pa živeti v preteklosti z serijo 900 recimo.
Sicer pa je meni novi V60 všeč. | Na vrh | |
MKovic | 03 apr 2010, 23:15 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Krchan je napisal(a): ...
Čeprav se v marsičem strinjam s prejšnjim postom Ovlova, se pa ne strinjam o tistem s serijo 400, ki je meni osebno obupna, in pa z udobjem v seriji S40/V50. Mogoče sedeži res izgledajo smešno proti foteljem iz starejših Volvov, ampak recimo po 2000km v dveh dneh in štirimi odraslimi v avtu (salon Ženeva) so bili vsi, vključno z mano navdušeni nad njimi. In ko je prijatlejeva žena doma vprašala "če nas kaj bolijo riti" nam je šele "kapnilo", da smo v bistvu "kot novi".
He, he to niti ni poseben dosežek, to pot sem namreč odpeljal že s "ceneje od poceni" Chevrolet Aveom, pa ni bila posebej dramatična. Je pa res, da smo morda "oldimerji", ki pomnimo Volve še iz časov, ko so imeli zadnji pogon, (preveč?) skeptični do novejših izdelkov. Neglede na vse pa je Volvo, od vseh zgoraj naštetih znamk, najbolj dramatično spremenil svoj image. BMW je še vedno "Ultimate driving machine", Land Rover in Jaguar se še vedno kvarita, Mercedese vozijo prepotentni japiji, Volvo pa definitivno ni več racionalna družinska izbira.
| Na vrh | |
urber | 04 apr 2010, 08:44 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| @Krchan Se podpišem.
@MKovic Kdaj pa je bil Volvo racionalna družinska izbira, za npr. Slovence? Morda za Skandinavce, Nemce, Nizozemce...kolikor vem, je vedno bil cenejši od ''svete trojice.'' Prav tako je še sedaj cenejši. Vendar spada v premium razred, in mislim da je tudi pred leti bil ''premium.'' Če se motim, se pa opravičujem. Racionalna družinska izbira pa, vsaj za Slovenijo, ni nikoli bil. Oče in kup drugih oseb so mi vedno pravili, da je povprečna oseba pred leti Volva lahko le gledala, sanjala.
Glede starih/novih Volvov. Meni so oboji fantastični, prav tako novi kot stari so mi nekaj posebnega. Edina zadeva ki me moti pri novih modelih je to, da so ''skenslali'' RWD. Zakaj, le zakaj je bilo to potrebno? Kdo je imel prste vmes??? | Na vrh | |
MKovic | 04 apr 2010, 14:26 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| urber je napisal(a): ...
@Krchan Se podpišem.
@MKovic Kdaj pa je bil Volvo racionalna družinska izbira, za npr. Slovence? Morda za Skandinavce, Nemce, Nizozemce...kolikor vem, je vedno bil cenejši od ''svete trojice.'' Prav tako je še sedaj cenejši. Vendar spada v premium razred, in mislim da je tudi pred leti bil ''premium.'' Če se motim, se pa opravičujem. Racionalna družinska izbira pa, vsaj za Slovenijo, ni nikoli bil. Oče in kup drugih oseb so mi vedno pravili, da je povprečna oseba pred leti Volva lahko le gledala, sanjala.
Glede starih/novih Volvov. Meni so oboji fantastični, prav tako novi kot stari so mi nekaj posebnega. Edina zadeva ki me moti pri novih modelih je to, da so ''skenslali'' RWD. Zakaj, le zakaj je bilo to potrebno? Kdo je imel prste vmes???
Heh, mislim, da je slovenski trg zadnji na lestvici proiritet Volvega marketinškega oddelka. Ne pozabi, vsi slovenski "turbo kapitalisti" so še pred 20 leti vozili Yuge in Lade, sedaj se zmdrujejo nad Korejci, še vedno pa živijo v Jazbinškovih getih. Da res je, Volvo v socialističnih časih v vzhodnem bloku ni bil racionalna izbira - čokolada Milka in Kinder jajčka pa tudi ne. Poanta je, da je volvo 144 v 60-ih stal toliko kot VW Hrošč, v 70-ih toliko kot Opel Kadett, danes pa je cenovno v rangu BMW-jev in Marcedesev. Roko na srce - večina slovenskih kupcev, ki se danes odloči za Volva (predvsem zaradi statusnega simbola), pred 20 leti sploh ni vedela, da le-ta obstaja. | Na vrh | |
tomazKK | 04 apr 2010, 15:04 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Fora je v tem, da Volvo ni več samozavestna znamka, ki bi ga žgala po svoji špuri in kupcem utemeljila svoje ideje. :( | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 06 apr 2010, 11:09 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| MKovic je napisal(a): ... Torkel je napisal(a): ...
....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...
Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM. Dvigam roko za Dacio Duster...
Pardon ampak tole je pa dezinformacija glede cen. Nov V ali S90 z vso opremo je stal blizu 100000 DM. V tistem času je bilo to več kot BMW 7 serija( 5ko si dobil za 60-70) . Navaden 850 je takrat stal 40-60000 mark, najdražji volvo pa je bil 850 T-5R, ki je bil celo dražji od S90 in je stal okoli 110000 DM. Za 40000 mark leta 95 nisi dobil niti najbolj oskubljene 850.ke , kaj šele 960 ali S90.
| Na vrh | |
MKovic | 06 apr 2010, 17:41 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Ne bo držalo. Vsi so letniki 1994: BMW 325i - 30.850 MB C280 - 34.900 Saab 900SE - 26.990 Volvo 850 T5 - 29.985 Volvo 940 SE - 32.950 Volvo 960 - 35.995
Pa še malo nazaj v čas: Volvo 262C Bertone - 15.223 Volvo 144 E - 7.860 Audi 100 diesel - 11.400 Pegueot 505SD - 11.350 Volvo 246 diesel - 12.225 Volvo 242 GLT turbo - 14.610
Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994) | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 07 apr 2010, 00:15 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| MKovic je napisal(a): ...
Ne bo držalo. Vsi so letniki 1994: BMW 325i - 30.850 MB C280 - 34.900 Saab 900SE - 26.990 Volvo 850 T5 - 29.985 Volvo 940 SE - 32.950 Volvo 960 - 35.995
Jaz sem imel v mislih koliko si pri nas odštel zanj in ne kakšna je bila cena v nemčiji in ameriki. Mi smo leta 29-93 prodali 740 karavan star leto dni za 50000DEM plus skoraj novega golfa v račun, kar nanese nekje 75000 DM. Za dve let staro 960 smo odšteli 35000 DM, kar je bilo takrat smešno pod ceno, ker je bil od prijatelja (isti dan bi zanj dobil 45000). Takrat smo iskali 850 karavan. V SLO sta bila samo dva rabljena oba čez 40000DM. Hvalabogu smo našli 960 pri prijatelju v Moskvi. 960 FL sicer sploh ni bil v prodaji v Sloveniji zelo dobro se pa spomnim, da je bil 850 T-5R 11 milijonov SIT ali 110000DM zato predvidevam, da je bila 960ka vsaj 80000, če bi jo kupil v ZG ali BG, kjer so jo prodajali.
Pa še malo nazaj v čas: Volvo 262C Bertone - 15.223 Volvo 144 E - 7.860 Audi 100 diesel - 11.400 Pegueot 505SD - 11.350 Volvo 246 diesel - 12.225 Volvo 242 GLT turbo - 14.610
Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994)
| Na vrh | |
alfaromeo | 07 apr 2010, 09:41 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kaj so pa to sedaj skupaj sestavili? Kakšna je zdanje steklo? Kot pri kia ceed caravan ali pa laguna grand tour.
volvo mora imeti zadnje bočno steklo dolgo in visoko.
Tale photo shop študija V60 je pa za | Na vrh | |
Torkel | 07 apr 2010, 15:46 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Težko reči, ali američani ljubijo ali ne karavane. Predvsem na vzhodnem delu ZDA obstaja kar obsežna skupina ljudi, ki je vneta zagovornica raznih švedskih karavanov, subarujev in podobnih rahlo "nišnih" vozil ter karavanskih bavarcev, mercedesov in audijev. Dejstvo pa je, da je čez lužo ti. van "mom's" car in to na veliko prodaja enoprostorce, začenši z voyagerjem.
Zdi se mi, da ta manija enoprostorcev že nekaj let razsaja tudi pri nas. Vse kar šteje je velik avto s sedmimi sedeži, pa če šestega in sedmega kdaj rabiš ali pa ne. Bolj "za vsak primer" če bom kdaj rabil.
Doma imam včasih kar težko delo zagovarjati karavana, ko se vedno več znancev in sodelavcev odloča za sedemsedežne enoprostorce. | Na vrh | |
Krajnik | 07 apr 2010, 17:52 | |
| Član #1541 Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33 Objav: 108
| res je pa čudno,
naprimer tam od 850ke in S80 praktično ni bilo višje razrednil limuzin pri volvotu le karavani V70, sedaj ima pa volvo na voljo paleto vsega in svašta od nekaravanarjev O.o S40 se je nekaj borila ampak to ni nič napram S90 Royal =P | Na vrh | |
Terminator | 07 apr 2010, 19:24 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Bop še sam rekel nekaj na temo karavan vs enoprostorec Namreč ni mi jasno zakaj vsi menjajo karavane in si potem kupujejo razne senike, xsare picaso(sedaj C4), Tourane in podobne enoprostorce, če je so praktično isti kot karavani? V obeh primerkih lahko sedi 5 oseb, prtljažnega prostora pa je tudi približno enako Namreč sem mnenja, če že enoprostorca potem naj bo to v pravem pomenu eno prostorec in iscer Espace, Voyager in podobni večji enoprostroci, ki imajo po večini že 7 sedežev oz. večji prtlažni prostor | Na vrh | |
MKovic | 07 apr 2010, 20:24 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Švedmorebitprh je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ...
Ne bo držalo. Vsi so letniki 1994: BMW 325i - 30.850 MB C280 - 34.900 Saab 900SE - 26.990 Volvo 850 T5 - 29.985 Volvo 940 SE - 32.950 Volvo 960 - 35.995
Jaz sem imel v mislih koliko si pri nas odštel zanj in ne kakšna je bila cena v nemčiji in ameriki. Mi smo leta 29-93 prodali 740 karavan star leto dni za 50000DEM plus skoraj novega golfa v račun, kar nanese nekje 75000 DM. Za dve let staro 960 smo odšteli 35000 DM, kar je bilo takrat smešno pod ceno, ker je bil od prijatelja (isti dan bi zanj dobil 45000). Takrat smo iskali 850 karavan. V SLO sta bila samo dva rabljena oba čez 40000DM. Hvalabogu smo našli 960 pri prijatelju v Moskvi. 960 FL sicer sploh ni bil v prodaji v Sloveniji zelo dobro se pa spomnim, da je bil 850 T-5R 11 milijonov SIT ali 110000DM zato predvidevam, da je bila 960ka vsaj 80000, če bi jo kupil v ZG ali BG, kjer so jo prodajali.
Pa še malo nazaj v čas: Volvo 262C Bertone - 15.223 Volvo 144 E - 7.860 Audi 100 diesel - 11.400 Pegueot 505SD - 11.350 Volvo 246 diesel - 12.225 Volvo 242 GLT turbo - 14.610
Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994)
Leta 92-93 praviš? Težko verjamem, leto kasneje sem v Sloveniji kupil 5 let staro 240 GL limuzino za 6500 DM. Ko je Herz leta 1995 prodajal svojo floto Volvov 740, vsi so bili letnik 1991 in novejši, se je na njih zelo dolgo nabiral prah. Na koncu so jih "izvozili" nazaj v Nemčijo, ker v Sloveniji preprosto ni bilo zanimanja. Verjamem pa, da so bile takšne cenovne anomalije v bivši Jugoslaviji, 100% dajatev na uvožene avtomobile je bila polnoma normalna praksa. | Na vrh | |
rdečs40 | 08 apr 2010, 17:20 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Enoprostorci proti karavanom pridobivajo na tržnem deležu ne toliko zaradi prostora, kot zaradi višjega sedenja, ki veliko ljudem vliva dodaten občutek varnosti in jim omogoča boljši pregled nad okolico. Govorim za manjše enoprostorce, ne za npr. Grand Espace in podobne, ki roko na srce imajo več prostora kot klasični(večji) karavani. Sam sem sicer pristaš karavanov Če je Volvo pa še toliko bolje :-) | Na vrh | |
sebaveh | 08 apr 2010, 17:50 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| rdečs40 je napisal(a): ...
Enoprostorci proti karavanom pridobivajo na tržnem deležu ne toliko zaradi prostora, kot zaradi višjega sedenja, ki veliko ljudem vliva dodaten občutek varnosti in jim omogoča boljši pregled nad okolico.
Pa tudi zato, ker ima danes marsikateri človek probleme s hrbtenico ali nogami - sklepi. Že nekajkrat sem okoli sebe slišal marsikoga, kako jamra da ga vse boli. Kar verjamem, in zato tudi kupujejo avte, v katere se lahko višje vsedejo.
[ Uredi 08 apr 2010, 17:51 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|