Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

MAF senzor (mass air flow)

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Augi
13 mar 2012, 12:10
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
7.28342.06.0 številka za 1.6 pas motorje
2.0D glej za ford 2.0 TDCi

za vse ostalo pa tukaj http://armtek.ru/downloads/pg_.pdf


[ Uredi 14 mar 2012, 00:17 ]
Na vrh
kosmy
15 mar 2012, 10:52
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Živjo.
Bom povprašal kar na tej temi...sicer ne vem če je prava.

Imam vovlo v70 2.0 T5. Zadnji teden imam problem z previsokimi vrtljaji prostega teka. Prej so bili okrog 900 sedaj pa se gibljejo od 1300 do 1500 obr/min. Včasih so obrati še padli na 900 vendar bolj poredkoma. Tudi med vožnjo sem opazil, da včasih avto malo pocuka. Ponavadi tam okrog 2200 obr./min (neobremenjen).
Šel sem do mehanika, kjer sva očistila laputo za zrak ter regulator prostega teka (da bi bila kje kaka luknica v napeljavi ni bilo opaziti).... Vendar ni nič boljše... Mehanik mi je predlagala, da bi moral zamenjati regulator prostega teka. Sedaj me pa zanima ali za ziher uničen ta regulator prostega teka (da ga ne bi za brez veze kupoval, ker pride precej drag) ali je lahko krivo še kaj drugega... Kot naprimer tale MAF senzor... Za odgovore se vam lepo zahvaljujem.
Na vrh
Damijan
15 mar 2012, 10:59
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Regulator prostega teka si poizkusi sposoditi od kakega primerljivega voza, da boš siguren, če je res umrl.

Kot drugo pa preveri vse vakuumske cevi, ki pridejo priklopljene na motor.
Na vrh
kosmy
15 mar 2012, 12:32
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Ja dobra ideja...Za vikend bom šel do enega kolega k ima 850-ko 2.5 20V pa bom preizkusil njegov regulator...Saj mislim, da ima enakega.
Na vrh
bvogri
15 mar 2012, 18:16
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Poglej če se številke na ventilu prostega teka ujemajo s prijateljevo 850. Verjetno se bodo.
Drugače pa ga imam na voljo če ga boš potreboval (iz S70 2.5 20V). Sporoči še cifre da preverim če ga boš rabil

Ti gori ''lambda'' lučka? Če ti potem najprej priklopite avto na tester... Obrati lahko nihajo ali so povečani tudi zaradi LMM-ja, lambde, kakšne cevkice....

[ Uredi 15 mar 2012, 18:28 ]
Na vrh
kosmy
15 mar 2012, 21:11
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Bom preveril cifre na regulatorju... Če ga bo potrebno zamenjati ti sporočim. Drugače pa "lambda" lučka nič ne sveti...
Na vrh
kosmy
17 mar 2012, 19:23
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Danes sem preizkusil regulator prostega teka od kolega vendar se avto popolnoma enako obnaša obrati nihajo od 1300 do 1500 kot z mojim regulatorjem...Sedaj se vozim z svojim regulatorjem brez da je priklopljen na "elektriko". Tako mi obrati v mirovanju stojijo na cca 1200. Nevem ali naj preverim še ta "lambda" senzor? Težko je določiti pravo diagnozo...
Na vrh
bvogri
17 mar 2012, 20:01
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kater letnik je sploh ta V70ka?
Na vrh
kosmy
18 mar 2012, 12:02
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
1.Generacija letnik 98.
Na vrh
bvogri
18 mar 2012, 15:02
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Če ima še razdelilno kapo oz. je do 8/98 se mi zdi imam tudi MAF oz. LMM. Mislim da so tudi lambde iste. Lahko se 1x oglasiš pa pogledava.
850ka ima sicer LMM z istim priklopom ampak 100% ne dela prav tako da tistega z prijateljem ne moreta zamenjat.

Lambda pomoje ni, ker ne gre kar na 1x.

[ Uredi 18 mar 2012, 15:03 ]
Na vrh
Damijan
19 mar 2012, 12:58
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Preveri še TPS senzor na loputi in pa samo loputo, da se mogoče kje ne zatika in ne ostaja odprta.
Na vrh
Smejko
19 mar 2012, 12:59
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Sem koj original MAF sensor šel kupit, 187 € me je prišlo. Rad bi tistega Pierburga a žal ne paše na moj avto, ponaredkov pa ni vredno notri dajati.

Moja nerodnost me je kar drago prišla.
Na vrh
kosmy
02 maj 2012, 10:47
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Volvo popravljen. Bila je kriva debelejša cev (kratka krivina), ki gre iz regulatorja prostega teka naprej ter železna palčka, ki odpira loputo za plin. Cev je bila na začetku le malenkost počena , danes pa je bila že čisto odprta, zato tudi avto ni pravilno vlekel... Železna palčka je pa imela "luft" tako, da je bilo malo mrtvega gasa ter posledično je loputo odpiralo samo do 3/4. Sedaj lepo odpira ter tudi teče na pravih vrtljajih v prostem teku... Volvo mi je postal spet všeč
Na vrh
kosmy
02 maj 2012, 16:14
Član #2659
Prijavljen dne: 15 mar 2012, 10:34
Objav: 7
Veselil sem se prehitro :( Sicer avto vleče še vedno zelo dobro vendar prosti tek se mi spet giblje med 1300 in 1500 vrtljajev. Na začetku je bilo vse vredu (za testno vožnjo cca 15km). Sedaj pa spet nagaja prosti tek.







Slika 1: Ali mora tukaj biti pritrjena še kakšna cevka. Ker skozi to odprtino precej vleče zrak?
Slika 2: Razpoka na krivini. Trenutno sanirana z sekundnim... V kolkor jo ima kdo na zalogi se priporočam.
Slika 3: Ali je to TPS senzor... Ker sumim, da me ravno še ta senzor zafrkava? Oziroma kje je ta TPS senzor?


slike pomanjšal alfaromeo

[ Uredi 04 maj 2012, 12:05 ]
Na vrh
Smejko
22 maj 2012, 01:55
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
http://www.poceniavtodeli.si/product_info.php?products_id=20037449&act=pro_info

Ta Pierburg pa paše na s40. Zanimivo prej tega nisem nikoli opazil pa še cenejši je kot Boschev za 50 €.

Koda OEM pa piše, da je VOLVO 8670093. A ta koda pomeni, da je to kompaktibilno z s,40 pa 2.0 dizl mašino?

[ Uredi 22 maj 2012, 15:23 ]
Na vrh
T-5R
23 maj 2012, 23:49
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
kosmy je napisal(a): ...

Veselil sem se prehitro :( Sicer avto vleče še vedno zelo dobro vendar prosti tek se mi spet giblje med 1300 in 1500 vrtljajev. Na začetku je bilo vse vredu (za testno vožnjo cca 15km). Sedaj pa spet nagaja prosti tek.







Slika 1: Ali mora tukaj biti pritrjena še kakšna cevka. Ker skozi to odprtino precej vleče zrak?
Slika 2: Razpoka na krivini. Trenutno sanirana z sekundnim... V kolkor jo ima kdo na zalogi se priporočam.
Slika 3: Ali je to TPS senzor... Ker sumim, da me ravno še ta senzor zafrkava? Oziroma kje je ta TPS senzor?


slike pomanjšal alfaromeo


Na sliki 1 pride čep, tam kjer je prazno mesto!

Skratka, kar ni zasedeno s cevkami, mora bit zamašeno! V nasprotnem primeru vleče zrak mimo merilca pretoka zraka, obrati se zvišajo, mešanica bencin/zrak postane revna!

Na sliki 3 pa je TPS senzor!


Če rabiš tisto "krivino", imam na zalogi!

[ Uredi 24 maj 2012, 07:58 ]
Na vrh
Sverige
12 maj 2015, 21:08
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Smejko je napisal(a): ...

Hm to je pa zanimivo. Ta Pierburg bi bil interesanten samo kaj, ko Damijan pravi, da ne paše v avto zaradi Bosch elektronike. Škoda.


Danes zmontiral v svojega Pierburgov MAF pa dela tako kot mora.
Na vrh
latimeria
13 maj 2015, 11:38
Član #12585
Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49
Objav: 52
Mene pa zanima, če ste senzor ob čiščenju sneli dol ali ste kar čez rešetkice špricali in spihali(vsaj js jih imam v vhodu v cev - S60 bencin T)? Zadnjič sem ob menjavi filterja skušal sneti senzor pa ima kao torx šrauf vendar s petimi rebri in ne šestimi za ključe, ki jih dobiš povsod. Je to interna fora Volva oz. Boscha al kaj da ga ne snameš sam..

Na vrh
Sverige
13 maj 2015, 12:26
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Jaz sem ga vedno snel komplet z ohišjem in šprical čez rešetke....menjal sem pa samo vložek v ohišju, ja, 5 kraki torks z votlo sredino (imajo ga v interdiskontu - komplet z ostalimi torksi je 25 eur) ... in ko sem vzel stari senzor ven je bil konkretno zapacan, tako da mogoče je čist uredu samo slabo očiščen.

[ Uredi 13 maj 2015, 12:28 ]
Na vrh
latimeria
14 maj 2015, 10:09
Član #12585
Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49
Objav: 52
Hvala za odgovor, sem vesel da se vsaj ključ dobi
Na vrh
Sverige
18 maj 2015, 17:11
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Sverige je napisal(a): ...

Smejko je napisal(a): ...

Hm to je pa zanimivo. Ta Pierburg bi bil interesanten samo kaj, ko Damijan pravi, da ne paše v avto zaradi Bosch elektronike. Škoda.


Danes zmontiral v svojega Pierburgov MAF pa dela tako kot mora.


Dodajam info, da ne bom koga dezinformiral...mašina dela lepše kot s starim, res pa opažam, da avto kar solidno pokadi čez izpuh, prej pa ni.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete