Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Ksenonski žarometi

Pojdi na stran  1 2 3 [4]
Avtor objava
Majkl
06 apr 2009, 21:04
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 341
magic2k je napisal(a): ...

Jst sem imel na Passatu 92 100W žarnice pa so mi vsi rekli da bo parabola crknila, pa je 7 let držala, pa sem pol avto prodal, in potem sem kupil passata 94, ki ima H1 žarnice, pa sem dal kitajca Xenon, pa mi je delal BP 3 leta, pa sem avto prodal kolegu, pa mu še zdej dela BP, no, na trenutnem XC90 imam pa itak originalne Xenonke. toliko o parabolah in kitajcih....

OT:
Passat, passat, XC90 ,v tretje gre rado ;)

[ Uredi 06 apr 2009, 21:05 ]
Na vrh
Postojna
18 jul 2009, 23:10
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Sem imel KIT na V70 - 2001, ko sem avto prodal sem ga vzel ven in dal na S60 - 2005 (facelift). Na V70 je delalo brez problema, na S60 pa je bilo treba dodati en rele, ker se luči sploh niso prižgale. Baje je računalnik mislil, da so crknile in se ni niti trudil, hehe... Žarnice sem imel 6000 kelvinov, luči nastavljene bolj nizko, da niso slepile nasproti vozečih, žarnice so zdržale kakšni dve leti ali skupaj cca 80.000 km. To je bil KIT za 140€ z vgradnjo in enim letom garancije. Res pa je, da zakon tega ne dovoljuje in na tehničnem zadeva ne gre skozi. S policijo sicer nisem imel problemov, imajo pa jih razni clio-ti, stilo-ti, stare astre itd., kar že na daleč vidiš, da ne more biti original. Ksenon je odlična stvar, zdaj v 90-tki je pa končno original in sveti OK.
Nekdo je pisal o meglenkah... Že na S60 niso dobro svetile, in na XC90 ni dosti boljše. Nekje na netu sem kupil NARVA H1 100w in je problem rešen.

Povzetek: KIT-i niso dovoljeni in so samo problemi lahko z njimi (tehnični in policija), če pa ga že imate, spustite snop nižje, da ne moti ostalih voznikov, ker v lučeh, ki niso predvidene za ksenon, se snop razprši drugače, veliko bolj moteče za nasproti vozeče. Jaz sem bil zadovoljen, sem se pa odločil, da bom kupil avto z original ksenonom...in sem ga.
Na vrh
Spletna stran
Nino
20 nov 2012, 21:34
Član #2874
Prijavljen dne: 17 avg 2012, 15:28
Objav: 22
Pozdravljeni! Mene pa zanima kako je z temi xenonskimi žarometi pri Volvu XC90? Recimo če prilepim en link od enega takega Volvota http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6646194&show=1 nikjer ne vidim parabole oz. kako ima potem ta avto xenonske žaromete oz. še zraven bixenonske? Ker sem laik na tem področju naprošam če mi zadevo lahko nekdo razloži! Hvala
Na vrh
Volvej
21 nov 2012, 15:06
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1405
To je xenon samo na kratkih lučeh, d2r žarnica. Ni bixenon.

LP
Na vrh
urber
21 nov 2012, 19:57
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Bi-xenon pomeni, da se pri vklopu dolgih luči xenon snop dvigne, obenem se prižgejo še halogenke. Zakaj potem so halogenke? Malce pripomorejo k osvetlitvi cestišča, v prvi meri pa so mišljene za ''blendanje.''
Mislim pa da imajo bolj ali manj vsi Volvi bi-xenon.
Na vrh
AssKicker
23 mar 2015, 11:39
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 436
A se da vzeti vn iz žarometa ksenon žarnico, ter tisti del, ki pride žez ksenon žarnico, ki pripomore k pravi porazdelitvi snopa..? Ker pri meni se znotraj žarometa nabira nekakšen prah ravno pred žarnico, in bi rad tisto pobrisal dol.

[ Uredi 24 mar 2015, 11:01 ]
Na vrh
gusti_4u
10 jan 2017, 08:29
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 395
včeraj namontiram LED žarnice (sveti super) a mi kaže kot, da je pokvarjena luč. Kakšna pametna rešitev?
Na vrh
Spletna stran
T0ny
10 jan 2017, 22:42
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 400
Prenizka napetost... LED porabi bistveno manj elektrike kot navadna žarnica. In zaradi tega je treba dokupit "upor" kateri preslepi canbus, da daje pravo napetost. In če ne imaš teh canbus error free LEDic na ebayu malo morje. Ali pa tudi tukaj pri nas.
Na vrh
Augi
11 jan 2017, 22:48
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 965
ah kaki upor zamenjaš kontakte na shuntu na cem modulu
Na vrh
gusti_4u
12 jan 2017, 09:10
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 395
zdej pa to povej še po domače za vse, ki nismo elektro podkovani ;)
Na vrh
Spletna stran
Augi
12 jan 2017, 17:32
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 965
hm, za shunt ni slovenskega izraza neke vrste upornik, ki je namenjen merjenju toka.

http://www.justanswer.com/volvo/5dzhn-volvo-s80-headlights-wont-work-the-hi-beams-do-checked.html

je pa malo nerodno dobit kable zadaj ven. Sem že tudi videl nekje da niso menjali kablov ampak so zvrtali luknjo na določenem mestu.

Na vrh
sebaveh
12 jan 2017, 21:45
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1245
Seveda je izraz zanj - reče se mu soupor Ker je vezan vzporedno.
Tisti ki so pa vezani zaporedno, za merjenje napetosti na primer, so pa predupori.
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  1 2 3 [4]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 28, Članov: 1 ...
winni ogleduje news.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4682
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 476
Prejšnje ankete