Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) zimske "radosti" dizlov

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
aly
17 dec 2010, 13:49 Predogled tiskanja
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
V50, 2.0D, 2005

Pri -10°C mi je začel težje vžigat.
Ko vžge, teče neenakomerno in ropota ko star traktor (po moje en cilinder ne vžiga). Ko ga malo pohodim, se stabilizira.
Ko vžge, naredi gost moder oblak (sosedi morajo biti srečni ).

Akumulator je sicer 5 let star (original), ampak vergla brez težav.

Po moje je problem v grelnih svečkah. Nisem jih še pomeril (bom v kratkem).
Bolj me zanima to:
Ko daste kontakt, ali vam sveti znakec za gretje (rumeno navitje) kaj dalj kot vse ostale lučke?
Pri starem Golfu vem da je svetilo še kar nekaj sekund, pri temu pa ne...

lp
Na vrh
Spletna stran
noj
17 dec 2010, 15:41
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Moj ima vse 'simptome' enake, samo da vžiga brez problema. Lučka normalno, da gori dlje časa (tudi, ko ostale lučke že ugasnejo), saj grelne svečke rabijo pri nižjih temp. več časa... Kadi močno čisto vsak avto pri teh temperaturah takoj po vžigu, vsaj na našem parkirišču je tako (cca.80 avtomobilov). Problem torej vidim samo v 'težjem vžiganju', za kar bi te tudi prosil, če lahko malo bolj razjasniš, kakšni problemi se pojavljajo oz. kaj naj bi pomenilo težje vžiganje

[ Uredi 17 dec 2010, 15:43 ]
Na vrh
IZO
17 dec 2010, 16:11
Član #1065
Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58
Lokacija: Novo mesto
Objav: 53
meni je lani isto delal ... priporočam, da pogledaš filter goriva (voda, opilki)

Ta tedene sicer pri -16 malo zakašljal drugače vžiga BP.
Kar se pa tiče grelnih svečk so izmerjene in mi delajo BP, "rumeno navitje" pa ugasne veliko prej kot ostale lučke
Na vrh
bvogri
17 dec 2010, 16:13
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Lahko je kriva tudi elektronika oz rele grelnih svečk kakor koli pač je. Nevem kako je pri V50 ampak pri nekaterih avtomobilih žmiga oz. kako drugače opozarja na napako lučka predgretja (slaba svečka, elektronika).
Naša AR 166 vžge takoj, z malenkost plavega dima samo trenutek ko vžge. Teče pa veliko bolj naglas in malenkost nihajo obrati par sekund pri res nizkih temperaturah. Lučka za predgretje gori dalj. cca 5-8s

[ Uredi 17 dec 2010, 16:15 ]
Na vrh
noj
17 dec 2010, 16:17
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
IZO je napisal(a): ...

meni je lani isto delal ... priporočam, da pogledaš filter goriva (voda, opilki)

Ta tedene sicer pri -16 malo zakašljal drugače vžiga BP.
Kar se pa tiče grelnih svečk so izmerjene in mi delajo BP, "rumeno navitje" pa ugasne veliko prej kot ostale lučke



Najverjetnejši možnosti sta res filter goriva in pa grelne svečke. Mi je pa zanimivo, da ti pri -16 tako hitro ugasne lučka za grelne svečke... Pri meni je vse odvisno od mraza-večji kot je, dalj časa gori lučka, ampak vžiga brez problemov.
Na vrh
noj
17 dec 2010, 16:19
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
bvogri je napisal(a): ...

Naša AR 166 vžge takoj, z malenkost plavega dima samo trenutek ko vžge. Teče pa veliko bolj naglas in malenkost nihajo obrati par sekund pri res nizkih temperaturah. Lučka za predgretje gori dalj. cca 5-8s


Pri mojem ford focusu je enako.
Na vrh
ikeman
17 dec 2010, 16:36
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu.
Preverili smo svečke in so ok.
Akomulator tut zgleda ok.
Lahko da je problem v štarterju..

Če ni štarter ali akomulator, potem so pa problem lahko samo še injektorji ("šobe")

Glede filtra goriva: mislim, da bi potem tudi v toplem vremenu avto težje vžigal oz. bi začel motor "cukat" pod obremenitvijo.

Na vrh
noj
17 dec 2010, 17:15
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
ikeman je napisal(a): ...

Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu.


Kaj za hudiča pomeni, da ti avto slabše vžiga??? A lahko to nekdo razloži? Ker kakor jaz vem, avto lahko vžge ali pa pač ne vžge. Neke srednje poti ni...
Na vrh
bvogri
17 dec 2010, 17:43
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Je je. Na MB D sem imel fuč grelne svečke, dve popolnoma. Avto je najprej zavrtel v prazno, nato je nekaj časa pokašljeval in nazadnje stekel po 3eh od petih cilindrov. Malo je še potresel zaradi nevžiganja ostalih dveh in tekel naprej normalno. Je pa tudi močno plavo zakadil. Ko sem zamenjal svečke je tudi na -20 vžgal takoj brez kakšnih simptomov.

Modernejši dizli lažje vžigajo brez predgretja v kolikor je vsa ostala periferija v dobrem stanju.

[ Uredi 17 dec 2010, 18:05 ]
Na vrh
ikeman
17 dec 2010, 21:34
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
noj je napisal(a): ...

ikeman je napisal(a): ...

Ja tudi meni s60 slabše vžiga v minusu.


Kaj za hudiča pomeni, da ti avto slabše vžiga??? A lahko to nekdo razloži? Ker kakor jaz vem, avto lahko vžge ali pa pač ne vžge. Neke srednje poti ni...


Pač moram ene 10x dat kontakt, počakat da se svečke ogrejejo,
nato na silo verglat in dodat gas da vžge.
Seveda vse to pri cca. -5˚C.

Zame je normalen vžig v mrzlih dneh: 2-3x ogreješ svečke in nato avto vžge, brez da bi ga silil.

Občutek je kot da vsaj 2 cilindra ne štartata takoj. Kaj pa vem mogoče so injektorji..
Na vrh
urber
17 dec 2010, 22:36
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Normalen vžig je, da daš kontakt, počakaš da vse lučke pogasnejo (razen tiste katere vedno gorijo pred vžigom), in zaverglaš, motor mora vžgati, brez dodajanja plina ali karkoli. Če ni tako, je pač nekaj narobe (svečke, injektorji...).
Pri mojem D5 je tako, tudi pri -20°C ni bilo nikoli posebnega problema, potreboval je kakšne 2 sekunde več verglanja.

[ Uredi 17 dec 2010, 22:37 ]
Na vrh
ikeman
17 dec 2010, 23:26
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
urber je napisal(a): ...

Normalen vžig je, da daš kontakt, počakaš da vse lučke pogasnejo (razen tiste katere vedno gorijo pred vžigom), in zaverglaš, motor mora vžgati, brez dodajanja plina ali karkoli. Če ni tako, je pač nekaj narobe (svečke, injektorji...).
Pri mojem D5 je tako, tudi pri -20°C ni bilo nikoli posebnega problema, potreboval je kakšne 2 sekunde več verglanja.


točno tako ,
btw. sem testiral pri -12°C

Zgleda, da nagaja kak injektor, bo treba sprobat..
Mogoče, celo štarter

Na vrh
PP
18 dec 2010, 13:32
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
D5 motorji imajo grelne svečke z takoimenovano "After Glow" funkcijo, kar pomeni da potem ko lučka ugasne še vedno grejejo in tudi še nekaj časa ko motor že teče.
http://www.beru.com/deutsch/produkte/gluehkerzen/dreiphasen.php

lp
PP
Na vrh
ChickenBoy
18 dec 2010, 17:51
Član #1274
Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10
Objav: 74
aly je napisal(a): ...

Ko daste kontakt, ali vam sveti znakec za gretje (rumeno navitje) kaj dalj kot vse ostale lučke?


Meni zelo hitro ugasne. Nekako se mi zdi, da težje vžge, če je malenkost pod 0 kot pa -10. Vžge pa takoj, brez težav. Imam pa isto V50.
Na vrh
stonesour
18 dec 2010, 18:21
Član #1120
Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51
Objav: 139
men kresne bp!
Na vrh
aly
18 dec 2010, 23:09
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
bvogri je napisal(a): ...

..sem imel fuč grelne svečke, dve popolnoma. Avto je najprej zavrtel v prazno, nato je nekaj časa pokašljeval in nazadnje stekel po 3eh od petih cilindrov. Malo je še potresel zaradi nevžiganja ostalih dveh in tekel naprej normalno. Je pa tudi močno plavo zakadil.

Enako je pri meni, če je -10°C zunaj (samo da so 4 cilindri in 1 ne vžge).
Sem danes pomeril - ena svečka (glow plug) je fuč.

Čudilo me je to, da lučka ne gori, greje pa (se opazi, ker luči v kabini za odtenek manj svetijo, ko so grelne svečke aktivne - opazi se "preskok" v svetlosti, ko izklopi svečke).

Tisto svečko zamenjat bo pa tudi cel projekt Skrite so tako, da bo treba verjetno eno cev do turbine odšraufat, da pridem do svečke Nič, grem VADIS zalaufat, pa pogledat kaj priporočajo...

Edit: Ja, mašino obesit na zunanjo konstrukcijo, snet desna dva nosilca motorja, spustit motor dol za 8 cm, snet EGR hladilnik in EGR ventil, pol pa lahko zamenjaš grelne svečke
Nič ne bo z domačo menjavo. Blesavo... Bom pa vsaj EGR dal spucat, ko bo ravno snet.
Al pa kar avto prodam pa kupim moped
Do nadaljnega bo moral vžigat brez ene svečke. Sori... Ko crkneta dve se šele splača tolko dela (in denarja na servisu). Tako strašnega mraza pa tudi ni, da bi to predstavljalo velik problem.

[ Uredi 19 dec 2010, 00:55 ]
Na vrh
Spletna stran
zlatko1970
21 dec 2010, 18:56
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
aly je napisal(a): ...

Al pa kar avto prodam pa kupim moped


hahaha koja izjava

drugače pa dobro opisano in se zahvaljujem, za informacije. Tudi jaz mislim, da imaš ti probleme s svečkami.

ampak, ko sem to čital, pa mi je kar odleglo, ker sem mislil, da imam jaz probleme, ko mi ne vžge iz 1, pa moram 2 ali 3 x greti svečke da kresne.
Na vrh
bvogri
22 dec 2010, 01:17
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
aly je napisal(a): ...

[
Edit: Ja, mašino obesit na zunanjo konstrukcijo, snet desna dva nosilca motorja, spustit motor dol za 8 cm, snet EGR hladilnik in EGR ventil, pol pa lahko zamenjaš grelne svečke
Nič ne bo z domačo menjavo. Blesavo... Bom pa vsaj EGR dal spucat, ko bo ravno snet.



Bolj zakomplicirat zgleda ni šlo? Prvič slišim kaj takšnega. Normalno je poseg enak menjavi svečk pri normalnem bencinarju. Ključ z dolgo votlo glavo in je.

Na vrh
Hokejist77
05 feb 2012, 21:35
Član #1129
Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13
Objav: 37
Imel sem podobne probleme na V50 2.0D z vžiganjem ob nizkih temperaturah, že od -5 naprej, težavo sem rešil z aditivom za dizel in sicer za čiščenje vbrizgalnih šob. Nalil sem celega v napol poln rezervoar in prevozil 100 km, rezultati so bili takoj vidni, ni bilo sicer 100:1 ampak ko sem pokuril celoten rezervoar z aditivom je avto vžigal BP, tudi pri -15. Pred unosom aditiva sem testiral tudi svečke, ki so bile na testerju BP. Postopek sem izvajal že dvakrat in to uspešno. Mehanik mi je svetoval naj uporabim aditiv 2×letno. Upam, da komu pride prav ta informacija.

LP, Andrej
Na vrh
bojko
06 feb 2012, 07:49
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@Hokejist77: kateri aditiv uporabljaš?
Na vrh
dom
08 feb 2012, 10:57
Član #2602
Prijavljen dne: 08 feb 2012, 10:47
Objav: 6
additivi niso glih najboljša rešitev,se moraš vprašat kam gre umazanija pol od injektorjev pa to... se useda dol na kateder ali? boljša rešitev je pelat na čiščenje/obnovo...je pa res draga stvar , samo potem imaš spet mir par let!

če pa ti sveti znak za grelne svečke dlje kot pa ostalo pa je možno da je ena fuč ali pa jih je več šlo-priporočeno menjat vse, ne samo ene-ostale lahko vzameš domov ter jih imaš za rezervo
Na vrh
bojko
08 feb 2012, 13:43
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
To glede menjave vseh grelnih svečk, a to obstaja kak dober razlog, al kako...?
Na vrh
dom
08 feb 2012, 14:07
Član #2602
Prijavljen dne: 08 feb 2012, 10:47
Objav: 6
ponavadi je ta, da ko eno menjaš ti spet druga crkne...jaz sem menjal vse 4 pa čeprav je samo ena crknola...pač odvisno kak se vsak sam odloči
Na vrh
oto
08 feb 2012, 18:47
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
odkar tankam na Molu in Shellu nimam problema. v70 d5. sem pa natankal starega renaulta mastera na petrolu, katastrofa. Ni užgal in pa naf. filter poln vode. Upam da koristi komu
Na vrh
KTr1sk
07 jan 2015, 22:29
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
pri meni na V50 1.6d 2005 nisem opazil pri mrzlem vžigu nobenih problemov, edino ko je motor hladen ne gre nikamor, čeprav pazim da ne grem nad 2000 obrati tudi do teh 2000 obratov veliko bolj počasi "potegne" verjetno je to normalno? No po parih minutkah se že pelje normalno, čeprav se še ni ogrel do prave delovne temperature.

Kako dolgo pa vam je zdržal originalni akumulator? Na letniku 2005 imam še originalnega Volvo (Made in Germany) noter (razen če je prejšni lastnik kupil originalnega)...pa še nekaj, vi gledate na števcu na levi strani preden zaženete motor da se ugasnejo rumene lučke in šele nato prižgete motor?
Na vrh
sleby
07 jan 2015, 23:09
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
hm, jaz pa opazam pri svojem 2.0d da takrat, ko je res mraz in je avto ogret dosti bolj trese. recimo med prazniki, ko je bilo -10 in ko se avto enkrat segreje potem v prostem teku zelo trese. drugace gre normalno, kadi ne, vozi se ok, le trese ga. kaj bi to lahko bilo? danes, ko je bilo -3 pa vse normalno..
Na vrh
Tex
08 jan 2015, 09:10
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Bencinarja kupte ;)

PS: ikeman, preverjanje svečk je bullshit, mehanik potegne z kablom gor, če se iskri, vendar to ni zadosten pokazatelj, da so svečke OK... oz da grejejo kot bi morale !
Tudi meni so rekli, da so preverjene in OK, ...in da je lahko kak injektor, pumpa,rele in nevem kaj še vse... za budale cepit !

Svečke so najcenejša stvar, cca 50eu in nič ni narobe, če jih ob takem simptomu zamenjaš, v 90% odpraviš napako !

[ Uredi 08 jan 2015, 09:14 ]
Na vrh
KTr1sk
16 nov 2016, 20:08
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
KTr1sk je napisal(a): ...

pri meni na V50 1.6d 2005 nisem opazil pri mrzlem vžigu nobenih problemov, edino ko je motor hladen ne gre nikamor, čeprav pazim da ne grem nad 2000 obrati tudi do teh 2000 obratov veliko bolj počasi "potegne" verjetno je to normalno? No po parih minutkah se že pelje normalno, čeprav se še ni ogrel do prave delovne temperature.

Kako dolgo pa vam je zdržal originalni akumulator? Na letniku 2005 imam še originalnega Volvo (Made in Germany) noter (razen če je prejšni lastnik kupil originalnega)...pa še nekaj, vi gledate na števcu na levi strani preden zaženete motor da se ugasnejo rumene lučke in šele nato prižgete motor?


skoraj dve leti sem se vozil v tem "stanju" in le en serviser je sprobal, če je tlak v turbini slučajno pada in je ugotovil, ko je dal nekakšen manometer med cevke in je bila krivda tale membrana, ki je pri turbini
https://www.aliexpress.com/store/product/GT1544V-753420-Turbocharger-actuator-wastegate-for-Volvo-V50-C30-S40-1-6HDI-110HP-DV6TED4/221460_32255469843.html
zdaj je zamenjana in avto normalno vleče,...
imam pa eno drugo težavo, ki ne vem ali je povezana z akumulatorjem ali s čim drugim, zadnjič sem pozabil lučko v "kabini" in je tažko vžgal ko sem šel iz službe, danes pa zjutraj pa je spet težje vžgal avto (imam še orig.aku), in v prostem teku je malo tresel in malo šel pod obrate (samo takrat je malo tresel)...mogoče kakšna druga napak ali aku..?

[ Uredi 16 nov 2016, 20:09 ]
Na vrh
D|N
16 nov 2016, 20:43
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
A se nisi zamenjal? A ni dost star?
Na vrh
KTr1sk
16 nov 2016, 20:49
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
D|N je napisal(a): ...

A se nisi zamenjal? A ni dost star?

čez vikend mi ga bo nekdo izmeril, pa bom videl ali je aku kriv ali kaj drugega...raje vidim da je aku..
Na vrh
Furc
11 jan 2017, 13:46
Član #13730
Prijavljen dne: 09 avg 2016, 17:49
Objav: 17
Danes zjutraj nisem mogel vžgati v50 2.0d.sem zagreval in probaval pa ni šlo.Na displeyu mi napiše power steering service required.akumulator je star dva meseca,alternator pred 4 meseci menjana diodna plošča.kaj mislite da mi je zamrznila nafta,kakšen namig.stvar bom lahko urejal sele zvecer ko pridem iz službe...? Hvala
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete