Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

antifriz.....zginja

Avtor objava
dejc
11 mar 2011, 08:39 Predogled tiskanja
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
Zivjo,
en vprasanje glede antifriza ,ki mi izginja med voznjo.Oziroma ce je v posodici na maximum pred voznjo, je po voznji na minimum ampak ko odprem pokrovcek se mi spet nafila na maximum.Bil pri mehankarjih vsak z svojo zgodbo in svojo racunico.Hvala za kakrsen koli nasvet glede tega problema
Na vrh
volvo5er
11 mar 2011, 08:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Za kateri avto gre?
Na vrh
dejc
11 mar 2011, 08:55
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
volvo v40 19 disel 2003 letnik
Na vrh
sebaveh
11 mar 2011, 08:57
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
So ti prezračili sistem?
Na vrh
Spletna stran
dejc
11 mar 2011, 08:59
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
to mislis gor na cevi k ma sraufek al kje drugje
Na vrh
alfaromeo
11 mar 2011, 09:01
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Sistem je zaprt.
Ko je avto segret je sistem pod tlakom. Ko pokrovček opdreš tlak pade, zato se voda raztegne. To povzroči "nafilanje", lahko pa tudi "kipenje" izven posode.

Na vrh
dejc
11 mar 2011, 09:27
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
ja ampak zakaj pride do tega... a ima to kej veze ker smo menjali cev (iz filtrov na masino) ali je lahko kej druzga.
Bil pri 3 mehankarjih vsak ima svojo zgodbo.....
1.pocena glava
2.ne dela dobr termostat oziroma vodna pumpa
3.notr imas zrak -zracni mehur
to so izjave 3 mehankarjev
Na vrh
dejc
11 mar 2011, 09:36
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
temperatura je normalna
normalno piha mrzlo in toplo
nobena lucka ne sveti za kakrsnokoli napako
Na vrh
dejc
11 mar 2011, 11:25
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
a je ze kdo opazil da se v posodici dviguje in znizuje mera antifriza
Na vrh
bvogri
11 mar 2011, 13:15
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Avto se priključi čez noč na zunanjo pumpo za kroženje vode in zjutraj pogledaš če kje in kje pušča. (v kolikor voda izginja)
Nivo malo pade oz. raste pri vsakem avtu.
Na vrh
Damijan
11 mar 2011, 13:40
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Če je sistem "zdrav", je @alfaromeo opisal delovanje.

Če pa sistem pišča, pa se opazi po lužicah pod avtom, oziroma po stalnem dimu iz izpuha in sladkastem vonju.
Na vrh
dejc
11 mar 2011, 21:37
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
evo naredil cca 40 km in posodica na minimumu za antifriz grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Na vrh
volhart
12 mar 2011, 07:28
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Poglej...na tla postavi velik neumazan karton ali papir.
Odpri pokrov motorja, da bos lahko opazoval dogajanje.
Dolij vode, kolikor ti je manjka (za preizkusnjo ne rabis antifriza proc metat).
Zalaufaj in pusti laufat.

Med tem poglej odstrani voznikov in sovoznikov tepih in poglej ter obcuti, ce je tapeta kaj mokra (ce je, pusca pecka za gretje).

Daj gretje na minimalno temperaturo, izklopi ventilator. Potem pojdi k motorju. Kmalu bi se ti moral pognati tudi ventilator. Opazuj, ce kje kaplja po kartonu. Malce pretipaj cevi za vodo...PAZI NA VENTILATOR, DA TI NE POTRZE PRSTOV. Vzemi paloma robcek in ga prisloni na auspuh...bos videl, ce ti kaj kadi...to je mimogrede. Podobno ovij palomo tudi okrog pokrovcka posodice za hladilno tekocino...mogoce poa imas prevec pritiska in bo tam vodo ven sibalo.

Sicer pa sedaj takole iz glave govorim...mislim, da antifriz ne zavre, voda pa...zato bi ti naceloma moralo zmetati ven vec vode in manj antifriza.
Na vrh
VOLVOV40
14 mar 2011, 20:12
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Lahko pa je počeno ohišje termostata dokaj pogosta okvara pri teh motorjih.
Na vrh
dejc
21 apr 2011, 12:16
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
hvala vsem za odgovore za enkrat nic novega serviserji ne najdejo napake hm...
Na vrh
bvogri
21 apr 2011, 19:41
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
A so ti priključil avto na zunanjo črpalko? Ne ane... Ker če boš šel k 150tim serviserjem in če ti vroča malenkost spušča oz. ti malenskot prebija na glavi noben ne bo vidu.

Edina druga možnost, da daš notri zelo gosto mešanico antifriza potem pa opazujete kje se začne pojavljat npr. zelen ostanek.
Na vrh
dejc
21 apr 2011, 20:39
Član #2161
Prijavljen dne: 10 mar 2011, 22:40
Objav: 21
baje so sprobavali s pritiskom se mi zdi da ne celindrih ce se ne motim
Na vrh
Echbart
21 okt 2011, 23:04
Član #1822
Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16
Objav: 78
Jst imam tudi problem s izginjanjem anitfriza v V40. Kako mokra pa je lahko tapeta na voznikovi strani? K men ga kr žere, pa je bila pred kratkim menjana ena cev gumjasta do hladnilnika, k je puščala.
Na vrh
aly
23 okt 2011, 12:50
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Echbart je napisal(a): ...

Kako mokra pa je lahko tapeta na voznikovi strani?

Nič!
Čim je mokro, pušča.
Na vrh
Spletna stran
Echbart
23 okt 2011, 13:23
Član #1822
Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16
Objav: 78
sem preveril in ni nič mokro, vlažno...jepa res, da sedaj zginja, ko imam predvsem zjutraj nažgano gretje. a je možno, dakje kakšna cevka pišča do pečke?
Na vrh
alfaromeo
02 nov 2011, 12:29
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Očitno je kriva pečka.
Na vrh
monaco
02 nov 2011, 22:36
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Imam podoben problem, motor je 2.4T. Izginjal antifriz, kompresija uhajala v hladilni sistem. Menjava tesnila glave + poravnava (in pregled) glave. Po kakem tednu spet opazim, da izginja hladilna tekočina. Reklamacija mehaniku. Še enkrat menjal tesnilo glave + dal preverit glavo, toda hladilna tekočina še vedno izginja. Sedaj pravi, da je možno, da so puše na cilindrih...

Še kakšna ideja kaj bi lahko bilo?
Na vrh
volhart
03 nov 2011, 08:25
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
jao...pa zakaj kar takoj menjat tesnilo...to je kar velik in drag poseg. A ste prej dobro pregledali hladilnik vode, pecko gretja, devi za vodo, posodo za vodo in pokrovcek. Vsaj po mojih izkusnjah avto precej belo in gosto kadi, ce hje slo tesnilo glave. Na mojem R-u je tudi zacelo nabijat kompresijo v posodo za vodo...no kriva je bila pecka in pa haldilnik vode (drag sicer...cca 300 eur). Pa poskusi samo antifriz noter vlit...ta mislim, da ne bi smel nabijat kompresije, ce ni glava.
Na vrh
Echbart
16 dec 2011, 09:02
Član #1822
Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16
Objav: 78
Po pregledu mašine se ni ugotovilo, kje pušča antifriz. Pravtako ne ostaja na tleh noben flek od tekočine in avto ne kadi belo, Pregledalo se bo še pečko, sam kaj ko niso tapete nič mokre.


Kaj je za narediti?
Na vrh
cleaner
16 dec 2011, 14:45
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
V antifriz se vlije en zvarek, ki zaflika luknjico. Mehankar bo že vedu, kaj.
Na vrh
bvogri
16 dec 2011, 15:17
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kaj misliš tesnilec? Ja tasnilec zamaši manjše luknjice na hladilnem sistemu, je pa za motor slab saj pušča obloge.
Če je kaj narobe z glavo ti ne bo pomagalo 10 tesnilcev, samo še dodatno škodo naredi.
Na vrh
gardinjero
16 dec 2011, 15:42
Član #2482
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05
Objav: 451
No ko berem vse to kaj je lahko narobe z vodo se mi zdi da da moraš samo prezračit sistem
v ceveh da ven spustiš zrak ampak ti to naredi ko je avto segret in ko zalavfa ventilator da voda zakroži po sistemu in ko se voda spet ohladi jo doli v posodo za vodo na max to je delal tut men in to je to.Glede glave pa ni panike ker ce je glava ali tesnilo glave verjem da ti avto kuha že po nekaj km in ti tut ne hladi kabine dobro tebi pa to vse dela kot praviš.Probi to pa mislim da bo O:K
Na vrh
gardinjero
19 dec 2011, 19:12
Član #2482
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05
Objav: 451
A je kej novga z vodo v kilerju?
Na vrh
Blue30
03 mar 2012, 11:12
Član #2601
Prijavljen dne: 07 feb 2012, 20:10
Objav: 8
Imel enak problem, sicer na mondeu, pa je bil kriv pokrovček za dolivanje hl. tekočine, originalni nekih 7 eur
Na vrh
Blind89
14 apr 2017, 19:18
Član #13844
Prijavljen dne: 03 nov 2016, 19:13
Objav: 3
Škoda da ni odgovora tukaj kaj je bil razlog za izginjaje antifriza. Meni se na v50 2.0d dogaja podobna zadeva. Pregled je pokazal ne pušča, z oljem se ne meša ker je hladilna v ekspanzijski posodi čista.
Je pa ista scena.. ko je voda pod pritiskom je nivo pod MIN. Ko pa odprem posodo pa pride malo po MAX. Jo dolijem do max..cez kak teden ponovno manjka.

[ Uredi 14 apr 2017, 19:19 ]
Na vrh
ddejc
25 apr 2017, 15:16
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Zamenjaj pokrovček ekspanzijske posode, ker se ti očitno ustvarja prevelik tlak v hladilnem sistemu. Pokrovček skrbi tudi za tlak v hladilnem sistemu, da ni prenizek in ne previsok.

Se je pa potrebno zavedati, da nekaj nihanja hladilne tekočine med vročo in mrzlo bo vedno že zaradi razlike v tlaku in volumnu pri različnih temperaturah.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete