|
|
V70 T5 2001
|
|
divja jaga | 07 jun 2011, 20:39 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Lep, še lepše pa to, da je T5 | Na vrh | |
Paal | 07 jun 2011, 23:10 | |
| Član #1960 Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58 Objav: 53
| Lep. Srecno voznjo, ko te vidim ti "poblendam". Ce bo Honda se ne cudi. | Na vrh | |
Krchan | 07 jun 2011, 23:13 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Najs To mora letet ko avion... | Na vrh | |
Kelt | 08 jun 2011, 08:55 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Je kar drugačen občutek on ˝navadnih avtov˝, sem mislil da mi števec laže in kaže preveč, tako da sem še Garmina zmontiral, pa števec realno kaže, samo pri 180 kmh imaš občutek, koot da se 100 pelješ. | Na vrh | |
Kelt | 23 jun 2011, 22:37 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Sem bil danes pri stricu Gračnerju glede rumene lučke za motor, ki gori. Naredil je celotno diagnozo avta. Dobre strani: Avto ima realne kilometre in air bagi niso bili nikoli sproženi. Malo manj dobre: avto razen rednih servisov ni bil nič vzdrževan. Menjat je treba najprej zobati jermen +vodno in napenjalec, ker je še baje taprvi not,zaradi tega gorilučka, saj se odmična premika za 10 stopinj, zadnji lonec je vsipan in ne spušča več prav plinov skozi. Bremze so vse na koncu, in obe prednji vilici sta adijo. Za začetek samo jermen z vodno pumpo in zadnji lonec, cca900-1000 eur. Je to pretirano ali normal? | Na vrh | |
revival | 23 jun 2011, 22:49 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Kelt je napisal(a): ...
Sem bil danes pri stricu Gračnerju glede rumene lučke za motor, ki gori. Naredil je celotno diagnozo avta. Dobre strani: Avto ima realne kilometre in air bagi niso bili nikoli sproženi. Malo manj dobre: avto razen rednih servisov ni bil nič vzdrževan. Menjat je treba najprej zobati jermen +vodno in napenjalec, ker je še baje taprvi not,zaradi tega gorilučka, saj se odmična premika za 10 stopinj, zadnji lonec je vsipan in ne spušča več prav plinov skozi. Bremze so vse na koncu, in obe prednji vilici sta adijo. Za začetek samo jermen z vodno pumpo in zadnji lonec, cca900-1000 eur. Je to pretirano ali normal?
Pravi mrtvaški voz,kolk pa ima km | Na vrh | |
Sashtk | 23 jun 2011, 22:51 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| to je nategunščina za mene 1000€ za jermen, pumpo, šponer ter lonec Material te pride ene 250-300€ z veliko rezerve pa delo ene 100€ maxxxxx!
Mene osebno je za 850 t5 kar je pomoje enak oz. tvoj malo novejši motor prišel: -Zobati jermen - 41.08€ -Napenjalec jermena - 46.54€ -Vodna črpalka - 41.64€ Pa lonec je ene 100€ pomoje več skor da nebi smel bit...
Ta cena bi pa mogoče bila prava če delaš na original servisu, ampak po moje je to stran vržen denar ker se da za 1/3 te cene enako zrihtat...
Jst sem dal za vse skupaj in sicer menjal sem:
-Oljni filter - 6.50€ -Prezračevalni filter - 16.09€ -Filter goriva - 12.76€ -Zobati jermen - 41.08€ -Napenjalec jermena - 46.54€ -Napenjalec jermena 2 - 35.00€ -Pasasti jermen - 16.83€ -Vodna črpalka - 41.64€ -Filter kabine - 19.39€ ---------------------------------------- Skupaj material - 283.00€
Potem je pa še:
-Olje Total 5w-40 5l - 40€ -2 novi roki - 90€ -Ravnanje ( drejenje ) diskov - 60€ -Delo -120€ --------------------------------------------- Vse skupaj me je Stalo -593.00
Pa sorry za ampak če ti bo kaj pomagalo, lahko pa tudi ti tja pelješ kot jest in narediš celoten servis za tak denar...
Lp. Sašo | Na vrh | |
Kelt | 23 jun 2011, 22:58 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Uhh, to pa je kar velika razlika, kam pa voziš? Ima pa 193000
[ Uredi 23 jun 2011, 22:58 ] | Na vrh | |
Paal | 23 jun 2011, 23:39 | |
| Član #1960 Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58 Objav: 53
| Za Gracnerja sem slisala: Ne hodi tja, ce si pametna. Sicer sem pa nekaj casa zivela v bloku in sem gledala na njegovo delavnico. Tip mi ni bil vsec, ker je ves cas preklinjal, se grdo obnasal do zaposlenih in jih posiljal v ne vem kam vse. A. | Na vrh | |
volvo5er | 24 jun 2011, 00:16 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Evo moj račun za veliki servis na V70 T5 l.2000 ph2 izpred kakšnih 3 let pri mojem privat mehaniku, material je neoriginal:
Zobati jermen 53,95 eur Pomožni jermen 48,60 eur Napenjalec 42,10 eur Napenjalec zobatega jermena 58,20 eur Napenjalec pomožnega jermena 58,55 eur Vodna pumpa 47,35 eur Hladilna tekočina 19,80 eur Obnova leve in desne roke 158,20 eur Potrošnji material 4,00 eur Vitreks 3,30 eur Olje (Valvoline SynPower 5W40 10l)84,00 eur Tesnilo čepa 0,40 eur Oljni filter 7,95 eur Optika 25,00 eur Delo 165,00 eur Skupaj 776,40 eur
Tako da je cena okoli 1000 € kar primerna, sploh glede na to, da ko je meni šel zadnji lonec, ga nisem mogel pod slabih 300 eur nikjer dobiti (ne neoriginal ne original). | Na vrh | |
bojko | 24 jun 2011, 09:27 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @Kelt: Glede na to, da si iz MB konca, zakaj nisi namesto tega Gračnerja izbral Dumide? Ves potreben material lahko prineses s sabo, delo pa tudi ni drago, vsaj meni se ne zdi. | Na vrh | |
Kelt | 24 jun 2011, 09:43 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Hmm, vem za drugič. Vsaka šola nekaj stane, ena manj, druga več. | Na vrh | |
Kelt | 27 jun 2011, 23:22 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| No da povem kaj sem dobil za 982 eur.
Menjava zobati + vodna črpalka+napenjalec glava vilice zadnji izpušni lonec spodnji nosilec motorja zavorne ploščice napenjalec micro jermena
in delo.
dobra stran da vem, kaj vse je menjano. Slaba stran, da se je lučka ˝emission system service required˝ spet prižgala. | Na vrh | |
volvo5er | 30 jun 2011, 09:57 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ta lučka se je meni prižigala zaradi standardne napake teh T5 in sicer zanič ETMja (elektronski modul za gas), spremljajoči simptomi pa so bili včasih nemiren prosti tek in ugašanje motorja pri nizkih hitrostih in obratih. Preveri kako je s tem pri tebi. | Na vrh | |
Kelt | 30 jun 2011, 17:35 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Bomo še to pogledali, čeprav ne ugaša in se ne spreminjajo obrati v prostem teku. Je pa tester pokazal napako na senzorju na odmični gredi za variabilno krmiljenje ventilov ali nekaj takega. Čudno je da se včasih prižge hitro po resetu, včasih pa zdrži tudi dva dni preden se prižge. In vedno se prižge pri počasni vožnji, pri naganjanju nikoli. | Na vrh | |
Kelt | 19 sep 2011, 20:48 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| No sem avto peljal na Dumido zaradi že omenjene napake in pa zaradi tega ker mi je tempomat nehal delovat. Ugotovili so da je bil počeno ohišje senzorja za merjenje obratov motorja in kar pa me res veseli, da so ugotovili počeno izhodno cev za zrak iz TC. Oboje menjano in avto gre DOSTI bolj. Pospeški so 100:1 kar je bilo prej. So hoteli updatat software, pa se je izkazalo, da gor ni več original, saj naj bi bil nadtlak TC 0.9 bara proti 0.6 original, torej avto sem že kupil čipan in sem zaenkrat zadovoljen z močjo. Slaba stran- Emission system service required se je SPET prižgal, grem jutri na Dumido da ponovno pregledajo. Tempomat dela, je bil samo slab stik na pedalu za bremzo. Bomo videli, kaj bo. | Na vrh | |
Kelt | 25 jan 2012, 15:32 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Malo pozno, pa vseeno. Napaka odpravljena, lučka več ne sveti, uredili na Dumidi tako, da so malo prestavili odmično gred oz. jermenico, odmični koti so zdaj znotraj območja da ne javlja napake. Slaba stran je v tem da avto precej manj potegne, sploh pri nizkih obratih in ima neke luknje v pospeševanju. Nisem še 100% odločen ampak bom verjetno dal nazaj nastavit, pač naj javlja napako, in dal gor original software, pač ne bo več čipan, upam pa da bo normalno šel. | Na vrh | |
monaco | 15 jan 2013, 09:23 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Kelt je napisal(a): ...
Malo pozno, pa vseeno. Napaka odpravljena, lučka več ne sveti, uredili na Dumidi tako, da so malo prestavili odmično gred oz. jermenico, odmični koti so zdaj znotraj območja da ne javlja napake. Slaba stran je v tem da avto precej manj potegne, sploh pri nizkih obratih in ima neke luknje v pospeševanju. Nisem še 100% odločen ampak bom verjetno dal nazaj nastavit, pač naj javlja napako, in dal gor original software, pač ne bo več čipan, upam pa da bo normalno šel.
Sicer stara tema pa vseeno mogoče komu koristi. Ta napaka se pogosto pojavlja pri Volvotih z variabilno odmično, kadar se dela velik servis in se jermenice nastavljajo na "kajle". Menda rabiš neko posebno orodje, ki ga večina mehanikov nima, zato moraš za fino nastavitev odmične na pooblaščen servis (priporočam Dumido) | Na vrh | |
Volvej | 18 feb 2015, 19:05 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1553
| Uporabnik @vajtsnejk, ki je trenutno blokiran, me je prosil da ti napišem, da se ti še enkrat iskreno zahvaljuje za ta primerek T5 v njegovi zbirki. | Na vrh | |
RED_line | 28 apr 2016, 20:57 | |
| Član #13330 Prijavljen dne: 01 nov 2015, 12:02 Objav: 11
| če kdo proda takega volvota, naj reče | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5972 najnovejši član: Twxqrprob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|