Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70, automatic) ''Transmission service required''

Avtor objava
al jarreau
23 jan 2007, 15:53 Predogled tiskanja
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Ali kdo ve kaj je na stvari.

Sledeče obvestilo se je pojavilo v mojem V70 automatic pri 201.000 prevoženih km + oranžni trikotnik+simbol motorja.

Nekaj je pa pravgotovo v zvezi z prenosom moči, ker je bil menjalnik nekaj časa "čuden". Ko je bil menjalnik v funkciji tiptronic, sploh ni kazal normalno prestave v kateri sem vozil in tudi ko sem premaknil v Drive, tudi simbola D ni bilo. Ko sem parkiral in ugasnil avto ter zopet prižgal pa je začel delati normalno, le da so zgoraj omenjena obvestila ostala.
Hvala

[ Uredi 23 jan 2007, 16:16 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 jan 2007, 16:19
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
To pomeni, da je olje v avtomatiku zgubilo viskoznost in se greje na temperature, na katerih ne bi smelo delati. Čimprej avto odpelji na servis, da ti zamenjajo olje v menjalniku in naredijo update z računalnikom, da se napaka izbriše in resetira.

p.s.:olje avtomatika se menjava na cca.70.000 - 120.000km ,odvisno od načina vožnje.

Priporočam DUMIDA AVTO pooblaščeni zastopnik in serviser za Volvo kjer so mislim da že enemu našemu forumašu udpravili napako na V70 Automatic plus tega pa smo skoraj vsi forumaši mnenja, da je to najbolši in najbolj korekten Volvo servis v Sloveniji.
Ostalim pa brez zamere, NE delam reklame, hočem samo najbolje svetovati kako in kaj. Ker servisirati avtomatic getribe ni kr neki. To naj delajo strokovnjaki od Volva, kar se je izkazalo da na Dumidi so!
Na vrh
al jarreau
23 jan 2007, 16:36
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Hvala za hiter in strokoven odgovor. Ker sem iz Kamnika mi je najkrajša pot do Lekšeta. Ali ste mnenja, da se lahko odpeljem s takim avtom tudi do Maribora?
Hvala
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 jan 2007, 16:55
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Seveda se lahko, razen če lučka ne gori že zelo dolgo. Na tvojem mestu pa ne bi pretiraval z kickdowni, sunkovitimi speljevanji ipd...raje previdno saj 100% ne moremo vedeti kaj je narobe, lahko pa predvidevamo. Za tvoj primer sem 99% da je olje zato tudi po avtocesti zmerno, da je čim manj vrtenja ploščic v menjalniku. No to ne pomeni da ne smeš 140, raje ga ne tišči do konca. Če ti pa pri Lekšetu rečejo, da olje v menjalniku ni potrebno menjati, se jaz tja raje ne bi vračal ker to prakticirajo na veliko servisih. Ko to povem na Dumidi se križajo in zgražajo.


[ Uredi 23 jan 2007, 16:57 ]
Na vrh
Tomaz40
23 jan 2007, 17:00
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Kaj je narobe z avtom ne bom govoril, ker nimam z mehaniko avtomatikov nikakršnih izkušenj. Vem pa dovolj, da si sam ne bi upal voziti do MB, ker lahko kaj hitro pride tudi kakšne konkretnejše okvare, to pa pomeni nakup novega menjalnika. Z avtomatskimi menjalniki ni šale.

Glede servisa Lekše:
Ni slab servis. Daleč od tega, vendar pa so malce nategovalci. Če vem kaj je potrebno narest na servisu grem mirne volje k Lekšetu, ker zadeve še vedno obvladajo v nulo. O strokovnosti delavcev pri Lekšetu ne dvomim.
Vendar pa ko prideš po avto in ga prevzameš preveri račun in preveri kaj so delali (ali so menjali vse to kar so ti zaračunali) in ali je bila menjava vsega tega sploh potrebna.
Na vrh
Hong Kong
23 jan 2007, 18:08
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
No prav v tem je bistvo: Zakaj sploh preverjati racun?
Ce je servis zaupanja vreden in ga kot vidim vecina ne samo jaz
hvalim pelji se do njih, lepo pocasi in nic hudega ne bo ce si se do zdaj
peljal s to lucko.Oni spostujejo stranko in nategovanje se vrne v zelo
kratkem casu.
Tesko je dobiti novo stranko, se tezje obdrzati staro. (y)
Na vrh
BOB
23 jan 2007, 20:29
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Načeloma se lahko v primeru da se prižge rumena lučka še vedno voziš vendar pazljivo, kot so ti že zgoraj razložili Service required ni alarm, ki bi kazal da je nekaj strašno narobe temveč le opozorilo da je potreben servisni poseg (isto se prižge ko narediš 20 000 km in moraš na redni servis). Volvo ima sistem za merjenje temperature olja, in če je olje v menjalniku večkrat pregreto se življenska doba olja krajša in posledica je sporočilo servis potreben. Če se ti na poti na servis prižge rdeča lučka takoj ustavi in kliči šlep službo. Pogledal sem v Vadisu in diagnostika menjalnika je kar obširna tako da ti bodo po priklopu na Vido kar precej lahko povedali. Meni so na V70 pri Lekšetu brez pripomb zamenjali olje v menjalniku in me niso nič prepričevali da to ni potrebno. 8-)

[ Uredi 23 jan 2007, 20:32 ]
Na vrh
alfaromeo
23 jan 2007, 21:06
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
BOB: se strinjam
Kaj pa če pokličeš na Dumido, Lekšeta itd. jim opišeš simptome, tako kot si jih nam ter jih povprašaš, kaj bi lahko bilo narobe, oziroma koliko kilometrov je pametno s takimi avotomobilom še narediti?!?

lp

popravljeno by AR, 23.1.2007; 23:16

[ Uredi 23 jan 2007, 23:47 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 jan 2007, 21:59
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Alfaromeo že drugič, če ne sveti rdeča lučka in še izpiše se STOP ni panike.
Na vrh
al jarreau
24 jan 2007, 11:48
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Samo da napišem kako stvari stojijo zaenkrat. Bil sem zjutraj pri Lekše in povedal, da je mogoče potrebno zamenjati olje. Mehanik se je odločil da naloži nov softver izključno za menjalnik € 33,90 in opozorila so ugasnila. Rekel je da je to zaenkrat najceneje, če se okvara zopet pojavi v roku dva dni, predlaga menjavo olja, vendar kot sem ga razumel ne bo olje krivo, ampak menjalnik. Olje se namreč pri njih menja na 100000 km in stane € 400, ker ga je 13 litrov. Cena za naložit komplet softver za avto je pa € 300. Hudo. Če je bil problem v računalniku, ko mi je delala samo 3 prestava, pol sem zmagal. V nasprotnem primeru bom vsekakor kontaktiral Dumido za njihovo mnenje.
Na vrh
Blaž
24 jan 2007, 11:57
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
al jarreau je napisal(a): ...

Samo da napišem kako stvari stojijo zaenkrat. Bil sem zjutraj pri Lekše in povedal, da je mogoče potrebno zamenjati olje. Mehanik se je odločil da naloži nov softver izključno za menjalnik € 33,90 in opozorila so ugasnila. Rekel je da je to zaenkrat najceneje, če se okvara zopet pojavi v roku dva dni, predlaga menjavo olja, vendar kot sem ga razumel ne bo olje krivo, ampak menjalnik. Olje se namreč pri njih menja na 100000 km in stane € 400, ker ga je 13 litrov. Cena za naložit komplet softver za avto je pa € 300. Hudo. Če je bil problem v računalniku, ko mi je delala samo 3 prestava, pol sem zmagal. V nasprotnem primeru bom vsekakor kontaktiral Dumido za njihovo mnenje.


Tuki pa morm rečt, da se mi zdi, da kr neki spet flikajo!
Dejmo to, pa če ne bo dobr, bomo to, pol pa še uno.......................pol je pa račun juhuhu!
Klasika! :@

Bi mogl bl profesionalno pristopit in dejansko ugotovit napako!
Js bi res kontaktiral Dumido ali pa kakega mojstra za menjalnike, pa tudi Tetra mark so po mojem mnenju zanesljivi in se takoj pozanimal še pri njih!
Telefonski klic ne stane veliko! ;)

[ Uredi 24 jan 2007, 12:06 ]
Na vrh
AljAž
24 jan 2007, 12:09
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Tok o zanesljivosti, ceni popravil in še kaj o oh in sploh dobrih avtomatskih menjalnikih. Vem da je OT, samo je lep primer zakaj imam raje ročnega (kot smo debatirali v eni drugi temi )
Al jarreau, tebi pa želim da problem odpraviš kar se da poceni in hitro...

[ Uredi 24 jan 2007, 12:35 ]
Na vrh
alfaromeo
24 jan 2007, 12:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Par "nonsensov". ;)
~ Praviš, da so ti rekli, da se olje menja na 100kkm. Torej bi se moglo menjati na 100kkm in na 200kkm. Če sem prav zastopil. Potem ne vem zakaj ti ne zamenjajo olja. zaradi cene okej
~ Da je olje za automat, tako drago, skoraj ne morem verjeti.
~ Nevem zakaj bi nalagali SW za cel avtomobil, če je jasno, da ti nagaja menjalnik in je bil le ta v rezervni opciji kot praviš.


Če se prav spomnim si ti drugi lastnik avtombila. Če ne veš ali je kdaj bilo menjano olje v menjalniku, ti predlagam da le tega čimpreje zamenjaš. ;)

Predlagam, da pokličeš Interclass, Summit, Dumido in jih povprašaš koliko pri njih stane menjava olja v menjalniku ?!?

Želim čim prejšnje in dobro (kvalitetno) popravilo napake.

lp
Na vrh
al jarreau
24 jan 2007, 16:24
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Upam da nisem preveč nadležen. Kot bi rekli po domače, stanje je isti kurac, tako da me Lekše ne vidi več, ampak to bom urejal kasneje. Na Dumidi so mi rekli, da je smiselno začeti reševat okvaro
z zamenjavo olja, če so notri kaki opilki ali kaj podobnega, ampak šele naslednji teden. Mi je pa mehanik odgovoril na moje vprašanje kak strošek je ta menjava: 4,5 l olja cca € 120 in ne 13 l za 400 € kot pri Lekšetu. Bi sicer tukaj rekel kaj humornega, pa nisem prav pri volji. Tudi Tetramark nima časa do srede mi je pa navedel iste podatke kot Dumida. Tako da sem ubogal Blaža.Probal bom pa še preko "Horjula" zrihtat zgodnejši termin, hkrati tudi za pregled samega menjalnika.
Alfaromeo, olje naj bi bilo po spominu mehanika pri Lekšetu menjano pri 120000, sedaj jih ima 200000 in sam pravi, da olje menjajo šele na 100000 km. U glavnem, žena pravi da bo naslednje vozilo konjska vprega. In prvič se z njo strinjam.
Branko
Na vrh
alfaromeo
24 jan 2007, 16:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
No pa si le prišel do info. Bojda je pri auto menjalnik treba olje večkrat zamenjati, zato da dobijo vsega ven. Ne me držat za besedo, to je bolj tako rekla kazala. Morda pa drži in tako delajo pri Lekšetu, zato 13l in 300€.
Glede menjave olja oziroma intervala menjave. Očitno je avtomobil veliko prestavljal in posledično se olje hitreje obrabi, zato je potrebna menjava 20kkm prej.
Kurc pa serviserjev spomin. Ima računalnik in v njem bi mogu imeti tudi vse račune in servisne naloge avtomobila.
Sicer pa če bo res zgolj 120€ in potem 100kkm mir, se nimaš kaj pretirano razburjat. Sklopka+ ostalo je cca 350€.
lp
Na vrh
S60R-Ocean Race
24 jan 2007, 16:52
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Na dumidi je takšna menjava olja za XC-ja kot sem videl stala nekaj manj kot 30.000 tolarjev ( še takrat ). (h)
Na vrh
BOB
24 jan 2007, 18:25
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Spomladi sem pri Lekšetu menjal olje v menjalniku bom na računu (jutri) pogledal koliko je koštalo olje, spomnim se pa da so notri stlačili več olja kot ga je po podatkih.

Probaj poklicati janeza na dumido pa mu povej da je nujno in naj te proba stlačit not, vedno se najde kakšna luknja. ;)

So mi pa te cene za software hudo sumljive, na Dumidi so mi nalagali software za cel avto in to cca 25 minut in sem plačal samo porabljen čas za diagnostiko. Po nalaganju je bilo potrebno nekatere stvari kalibrirati, okna.......
Na vrh
al jarreau
24 jan 2007, 18:56
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Bob, sem govoril ravno z Janezom na Dumidi, žal ga ta teden ni več bv službi, mi je pa prijazno dal tudi mobitel št.za lažjo komunikacijo. Je pa opozoril, da mi med potjo v MB avto lahko crkne, zato bom pred Dumido jutri uporabil eno drugo varianto. Se dobim z nekom, ki avt.menjalnike izdeluje. Če on ne bo pogruntal najboljše rešitve mi ne bo preostalo drugega kot, hm, še nevem.
Na vrh
Misko
24 jan 2007, 23:04
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Tudi sam sem imel nekaj težav z avtomatskim menjalnikom zato lahko iz mojih izkušenj napišem nekaj podrobnosti. Ne vem kateri menjalnik imaš in kateri letnik je. Sta 2 različici av. menjalnika. V mojem primeru je to geartronic l.2001 in vse spodaj napisano se nanaša na ta model.

1. menjava olja je priporočljiva prej kot pa po 100.000 km, odvisno tudi od načina vožnje, nivo olja v menjalniku je zelo pomemben.

2. menja se olje avtomatskega menjalnika (cca 4l) in olje za servo v menjalniku(cca 8l), decembra 2005 je to stalo na Summitu malenkost manj kot 300 EU
Nujno je uporabljati predpisana olja.

3. olje se lahko kontaminira (opilki,...) zato je priporočljivo izpiranje menjalnika pred menjavo olja

4. program menjalnika je potrebno NUJNO nadgraditi na zadnjo različico, to odpravlja kar nekaj težav. Na Dumidi za nadgradnjo ne računajo nič, samo porabljen čas za diagnostiko. Sicer pa je nadgradnja tudi v Volvo servisnem ceniku, postavka je manj kot 1 EU, če se ne motim.

5. menjalnik (geartronic verzija) je narejen za volvo na Japonskem in se ga v celoti ne da servisirati. Proizvajalec menjalnika je Aisin Seiki Co., Ltd., bolj znan pod blagovno znamko Aisin AW
http://www.aisin-aw.co.jp/en/02products/02at/index.html

Nekateri servisi kot edino možnost (pre)hitro ponudijo menjavo menjalnika. To pomeni tovarniško obnovljen menjalnik, cena je okrog 3000 EU, z 1 letno garancijo. Dela je po servisnem normativu 6 ur. K temu je potrebno prišteti še dolitje olja, ker menjalnik pride samo delno napoljnen. (informacije od serviserja, ni 100%)

Kot alternativa obstaja tudi nakup rabljenega menjalnika, cene se gibljejo nekje okrog tretjine novega (obnovljenega), je pa vprašanje koliko kilometrov ima narejenih, kako je bil vzdrževan in v kakšnem stanju je. Ni garancije. Treba ga je najti. Tukaj se lahko začne http://motoso.de/

6. v Sloveniji je teh menjalnikov sorazmerno malo, zato tudi temu primerne (majhne) izkušnje na servisih in med uporabniki

7. zanesljivo ti bodo v Sloveniji največ pomagali na Dumidi. Preverjeno so strokovnjaki. Priporočam in mislim, da nisem edini na tem forumu. Po moje se splača avto naložiti na AMZS kamion in ga odpeljati v MB če nisi prepričan, da bi se z njim vozil do tja.
Menjalnik se ob večji okvari prestavi v tako imenovan "creep mode", ki omogoča da se "privlečeš" do doma. To je tudi znak da so težave resne.

8. če koga zanima kaj več priporočam ameriške volvo forume, v ZDA so praktično vsi Volvoti z avtomatskim menjalnikom, zato je informacij o težavah in možnih rešitvah precej. Eden izmed teh recimo je www.volvo-forums.com, jih je pa še kar nekaj.

Tukaj samo za primer navajam informacijo, ki je zelo koristna, na Dumidi bodo točno vedeli za kaj se gre:

I'm a tech for a local dealer and can help. There have been mulitple porblems with these transmissions and volvo has released tech notes to address each one. The first one envolves the TCM software. There is a software upgrade that when performed with a transmission adaptation reset can resolve the problem. The key to that fix is resetting the trans. adaptation. Another common problem envolves the B4 servo. The pinch welds that hold a washer to the servo break and this can cause shift flares, harsh engagments, and slipping. Volvo came out with an updated servo and the replacement is fairly easy, you don't even have to open the pan. You can see the servo housing by removing the left front tire. The cover is a circle with a cross looking symbol stamped on it. The cover is held down by a snap ring. The last concern envolves the transmission valve body. Volvo came out with an updated valve body to fix multiple concerns. If anyone is interested give me the last six numbers of your VIN and I'll see which of these fixes your vehicle possibly qualifies for, I can't release the tech notes from volvo because they would concider divulging trade secrets.

Upam, da težavo kmalu rešiš in da boš spet srečen lastnik Volva.


[ Uredi 25 jan 2007, 20:38 ]
Na vrh
BOB
26 jan 2007, 10:44
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
BOB je napisal(a): ...

Spomladi sem pri Lekšetu menjal olje v menjalniku bom na računu (jutri) pogledal koliko je koštalo olje, spomnim se pa da so notri stlačili več olja kot ga je po podatkih.


Evo ga v avtomatski menjalnik od V70 D5 je šlo pri Lekšetu 10 litrov olja, kar je koštalo 142 EUR brez dela.
Na vrh
al jarreau
26 jan 2007, 17:21
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Update: Ker sem zbudil pol Slovenije, je prišel mehanik k meni pogledat kaj je narobe. In kot po čarovniji avto nima na displayu več opozorila, zadržal je le opozorilno lučko za motor, ki pa jo je mehanik resetiral v njegovi delavnici in sedaj se normalno vozim kao nije bilo ništa. Vendar bom vseeno šel v Dumido na en totalen pregled avta, da končno vem kaj vozim. Hvala Miškotu za angleški del pisma iz katerega se vidi, da ni treba takoj menjalnika dol, pa kao novega gor.
Na vrh
alfaromeo
26 jan 2007, 17:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
al jarreau je napisal(a): ...

Hvala Miškotu za angleški del pisma iz katerega se vidi, da ni treba takoj menjalnika dol, pa kao novega gor.


Ta mišlenje in taka propaganda raznoraznih mojstrov gre meni resnično na k........ (6) To je približno tako, šel zamenjat jermene in bi ti rekli uh to je pa potrebno motor dol in novega gor = 8k€ (2 mio) sit :O :-# 8-| .

No upam da urediš uspešno kvaltietno in šele na to poceni.
Na vrh
al jarreau
10 feb 2007, 14:41
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Minilo je deset dni od pregleda avtomobila na Dumidi v Pesnici pri Mariboru. Seveda me je predvsem zanimalo, kaj je narobe z menjalnikom. Kljub temu da mi je "čez noč" avto "ozdravel" in ni javljal napak, mi je pridni g.Janez z sodelavci naložil nov softver, napak na menjalniku računalniški pregled ni zaznal, zato pa smo naredili kompleten ostali servis in pregled. Valvoline olje motorja ven, Castrol noter, menjava olja servovolana, ki je vsebovalo vlago, filter klime v kabini, ki je bil prilično zamazan itd... Na poti domov sem k sreči zavil na Roglo in v klancu se je jeba z menjalnikom ponovila. Seveda sem se vrnil in sedaj je računalnik imel pripombe za transmisijo, vendar izpis pripomb ne daje po mojem vedenju točne in egzaktne diagnoze v smislu: Zamenjaj to in to, pa bo OK. Zato smo zamenjali olje v menjalniku 4-5 litrov, kakšne vidne nesnage (opilki) ni bilo zaznati, ampak kaj drugega ni bilo za narediti. Samo molim lahko, da je zamenjava olja rešila situacijo. Zaenkrat mi avto laufa OK, molim da tako ostane, ne rukne mi več avta pri pretikanju ali celo, vrže iz brzine in potem zagrabi . Zoperen občutek. Kakorkoli, moj glas zaenkrat dajem Dumidi. Čeprav so Janez in ekipa mladi fantje, se na Volvo vsekakor spoznajo. Če pa se mi zadeva ponovi, je tudi g.Janez mnenja, da bo treba menjalnik dol, pa novga gor. Upam, da ne.
Na vrh
G@sper
04 dec 2010, 08:46
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Pozdravljeni! Upam, da pišem v pravi temi.

Imamo xc90 d5, 140kkm z avtomatskim menjalnikom. 3 dni nazaj sva z očetom šla na teren po snegu, kar velik klanec je bil in tudi volvo je imel veliko dela, da ga je premagal. Takoj ko smo premagali hrib je zasvetilo opozorilo: visoka temperatura olja v menjalniku, takrat tudi način W-inter mode ni več prijel. Avto smo ugasnili za 15 minut in napake ni bilo več, vendar je menjalnik od tistega trenutka naprej začel z zvokom tup ob prestavljanju, tega prej ni bilo, saj je avto prestavljal neslišno, sedaj pa prav rukne (tup), ko daš naprimer v -R ali ob prestavljanju iz 1 v 2 prestavo. Sedaj pa se pojavi občasno tudi napis, v smislu, gearbox service reqiured.
Kaj narediti?
Na vrh
alfaromeo
06 dec 2010, 12:15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Očtino sta malo preterala.
Olje se je pregrelo, zato je bilo opozorilo za olje v menjalniku in zato tudi ni več delal Winter mode. ko se je vse skupaj ohladilo zadeva deluje normalno.
Winter mode = drseča sklopka pri ročnem menjalniku in če to delaš dolgo časa in tišiš v poden, skuriš sklopko, vidva pa sta pregrela olje.

Servis, priklop na tester. Verjetno menjava olja v menjalniku.
Na vrh
samos1111
06 jan 2011, 13:09
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
>Evo ga v avtomatski menjalnik od V70 D5 je šlo pri Lekšetu 10 litrov olja, kar je koštalo 142 EUR brez dela.

Ga je najbrž res šlo toliko noter, ampak precej od tega tudi ven. Olje pumpajo noter dokler ven ne teče čisto, tj izplaknejo menjalnik... zato pri dragem olju kar precej stane. Btw menda je pri Dumida to olje precej cenejše.
Na vrh
Photopress
20 jan 2011, 23:55
Član #115
Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15
Objav: 61
Zdravo, evo mene nazaj po dolgem času...
Se oproščam, da sem se vsilil v tole temo, ampak imam popolnoma isti problem kot ga opisuje al jarreau...
Sem pa zbegan... Avto sicer vozi žena, ki je invalid, zato brez tega avta ne moremo (avto je s pomočjo avtomatskega menjalnika prirejen za vožnjo)... Simptomi so popolnoma isti... Avto ima sicer prevoženih 150.000 km, letnik 2000. Jože (serviser iz Vižmarij) je rekel, da je edina možna menjava menjalnika - z novim, ki stane 2500€, kar mi je odločno preveč... Tule ste me ohrabrili, saj pravite, da je to problem zaradi olja... K Dumidi ne grem več. Bil sem tam dvakrat in problem ni bil odpravljen v celoti... Kaj predlagate? Kdo je najbližji serviser v Ljubljani ali okolici, ki bi znal odpraviti napako... Ali naj avto zapeljem kar na odpad...

Vem, da je napisano zelo zmešano, ampak na koncu sem z živci... Upam na vaše predloge, da mi dvignete moralo...
Na vrh
Damijan
21 jan 2011, 12:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Prvo dejstvo, glede problema, je to, da je volvo za Aisin menjalnike v navodilih zapisal, da ne rabi vzdrževanja. Aisin, proizvajalec sam, pa pravi, da je treba menjati olje in filter v avtomatskem menjalniku, na 70 000 do 90 000 km.

Za servis pa se poanimaj pri servisu Marolt, Horjul.
http://www.infocity.si/rumene-strani/marolt-motors-marolt-janko
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete