Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(850) razlika med B5204T3 in B5234T3

Avtor objava
Yaris
29 jan 2007, 11:51 Predogled tiskanja
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Živjo, zanima me ali mogoče kdo kakšna je razlika med tema dvema motorjoma.
Vem da imata obadva enak fi batov.

Zanima pa me zato, ker bi kupil bate in ojnice ki bi zdržale malo večjo moč, zato me zanima če je mogoče gred pri obeh modelih enaka in se razlikuje samo v hodu batov.



[ Uredi 24 apr 2007, 00:46 ]
Na vrh
MiRo
29 jan 2007, 12:00
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Glede na njihovo označevanje bi rekel, da je tako, čeprav 5204 ne najdem, je pa med njimi 5254 iz česar sklepam

B5234T3 - 2.3 L
B5254T3 - 2.5 L

torej... ne dam pa roke v ogenj

B5204T3 - 2.0L

B - bencin
52 - oznaka motorja
20 - prostornina
4 - 4 valji
T - turbo
3 - ne vem

:rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2:

[ Uredi 29 jan 2007, 12:03 ]
Na vrh
Spletna stran
volvo5er
29 jan 2007, 12:08
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
MiRo je napisal(a): ...

Glede na njihovo označevanje bi rekel, da je tako, čeprav 5204 ne najdem, je pa med njimi 5254 iz česar sklepam

B5234T3 - 4 valji, 2.3, 20V, turbo
B5254T3 - 4 valji, 2.5, 20V, turbo

torej... ne dam pa roke v ogenj

B5204T3 - 4 valji, 2.0, 20V, turbo

:rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2:


Je tako ja: B (benzin) 5 (pet cilindrov) 23 (2.3 litra prostornine) 4 (4 ventili na valj) T (turbo)

Razlika med 2.3 in 2.0 je najmanj v 0.3 litrih prostornine (verjetno res na račun daljših hodov valjev)
Na vrh
Damijan
29 jan 2007, 12:12
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Mislim, da gre takole:
B5204T3 (B5234T3)

B-bencin
5-število valjev
20-prostornina 2,0L (23-prostornina 2,3L)
4-število ventilov na valj
T3-pojma nimam (predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3)

Aha, je 5er prehitel.

[ Uredi 29 jan 2007, 12:13 ]
Na vrh
Blaž
29 jan 2007, 12:16
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Damijan je napisal(a): ...


T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3



Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)
Na vrh
volvo5er
29 jan 2007, 13:29
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Blaž je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...


T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3



Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)



Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.
Na vrh
Damijan
29 jan 2007, 13:38
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Torej, uganka ostaja. Dajmo jo rešit.
Na vrh
Blaž
29 jan 2007, 15:10
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
volvo5er je napisal(a): ...

Blaž je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...


T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3



Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)



Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.


Sm najdu tole:

The T3, or T2, generally applies to the actual turbine shaft size itself, around which the rest of the turbocharger fits, and compressor housing/wheel bolts to.

Se pravi gre tukaj za velikost turbine - očitno, ali le mogoče? :wonder:
Na vrh
volvo5er
29 jan 2007, 18:12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
To je že vse res, velja pa predvsem (ali samo, ne vem) za Garrettove turbine, glede na to da pa le te niso ugrajene v 850 oz ostale starejše volvote (za novejše ne vem), pa oznaka motorja na koncu T+številka, T pomenu turbo, številka pa ne vem kaj, ampak velikosti turbine zanesljivo ne predstavlja.

Še par podatkov: Volvo 850 2.3 HPT
B5234T...........226KM
B5234T2.........218KM
B5234T3.........240KM
B5234T4.........250KM
B5234T5.........240KM
B5234T6.........240KM
B5234T7.........190KM

Iz tega je razvidno da ta številka nikakor ne more pomeniti velikost turbine, saj, kolikor je meni znano, gre v vseh primerih za enako turbino (za T2 in T7 nevem).
Na vrh
Zelen_V70TDI
29 jan 2007, 18:25
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
Oznaka T označuje to da je motor opremljen s turbopolnilnikom, številka za črko (če je prisotna) pa verzijo.

Razlikujejo se sicer krivulje moči in navora odvisno od tega na katero tržišče je motor namenjen - vključujoč ustreznosti okoljevarstvenih predpisov tistega tržišča oz. dovoljenim normativom za emisije motornih vozil.

Prav tako je del programskih map računalnika (ECU) ki skrbijo za količine goriva...itd.. za varjanti T3, T4 ...Tx različen.

Na vrh
Zelen_V70TDI
29 jan 2007, 18:29
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
še bistvo ki sem ga pozabil:

turbopolnjeni volvovi motorji imajo kovane ojnice za razliko od nekaterih modelov atmosferskih motorjev kjer so uporabljene lite ojnice iz posebne litine (so sicer šibkejše od kovanih).

Glavne gredi so izdelane po istem postopku ne glede na tip motorja.
Na vrh
Yaris
30 jan 2007, 07:44
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Se pravi, da je verjetno res potem razlika med original T5 in Italijanskim samo v hodu batov in pa v samih batih, ker to sem videl da so malenkost nižji pri 2,3.

Se pravi da če vzamem kit namenjen T5 2,3, bom pridobil 0,3l prostornine in še bate in ojnice, ki bodo zdržale večjo moč.
Na vrh
Zelen_V70TDI
30 jan 2007, 08:06
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
dobro bi bilo kje preveriti kakšno tesnilo glave (obstaja več debelin) bi potem rabil (kompresija) in pa še kakšna je razlika med glavami od 2.3 in 2.0 da se ne zgodi kaj nezaželjenega v stilu polomljenih ventilov zaradi stika z bati.
Na vrh
Blaž
30 jan 2007, 14:29
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Par podatkov o teh dveh motorjih!

B5204T3:

Engine : I 5
Engine Code : B5204T3
Fuel : Petrol
Fuel System : Bosch Motronic 4.4
Engine Alignment : Transverse
Displacement : 1984 cm3
Bore x Stroke : 81 x 77 mm
Type : 20 Valves
Aspiration : High Pressure Turbo + Intercooler
Compression Ratio : 8.4
Output : 225 cv (165 kW) @ 5700 rpm
Torque : 310 Nm (228 lb.ft) @ 2700 rpm

B5234T3:

Engine : I 5
Engine Code : B5234T3
Fuel : Petrol
Fuel System : Bosch Motronic 4.4
Engine Alignment : Transverse
Displacement : 2319 cm3
Bore x Stroke : 81 x 90 mm
Type : 20 Valves
Aspiration : Turbo + Intercooler
Compression Ratio : 8.5
Output : 240 cv (176 kW) @ 5100 rpm
Torque : 330 Nm (243 lb.ft) @ 2400 rpm

Pa še nekaj o morebitni razlagi zadnjih številk za črkami (če že ne gre za velikost turbine):

motorji: (97-98)
B5234T3 - 240 hp (only with 4 speed auto), same engine as T5
B5234T4 - 250 hp (only with 5 speed manual)


engines: (99-00)
B5234T8 - 250 hp (only w. 4 speed adaptive auto)
B5244T2 - 265 hp (only w. 5 speed adaptive auto)



[ Uredi 30 jan 2007, 14:45 ]
Na vrh
Yaris
30 jan 2007, 15:08
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Se pravi hod bata je drugi in pa zgleda da turbina tudi.
Na vrh
-joey-
03 feb 2007, 22:35
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
volvo5er je napisal(a): ...

Blaž je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...


T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3



Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)



Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.


nebi reku da so mitsubishijeve jest mam garrett na 2.0t 2001 v40 lahko pa pogledam še na t5r...
to si oglejte
http://850r.dk/pdf/850/Volvo%20white%20engine%20specifications.pdf

[ Uredi 03 feb 2007, 22:44 ]
Na vrh
volvo5er
04 feb 2007, 01:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
-joey- je napisal(a): ...

volvo5er je napisal(a): ...

Blaž je napisal(a): ...

Damijan je napisal(a): ...


T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3



Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)



Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.


nebi reku da so mitsubishijeve jest mam garrett na 2.0t 2001 v40 lahko pa pogledam še na t5r...
to si oglejte
http://850r.dk/pdf/850/Volvo%20white%20engine%20specifications.pdf


Pa so, vsaj na 1994 T-5 je sigurno Mitsubishijeva, na T-5R pa bi morala ravnotako biti, le poglej.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 65, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete