|
|
850 2.3 T5 1996 od Kristjana Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
6
|
|
Kristjan | 24 maj 2012, 08:15 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| T-5R je napisal(a): ...
Obstaja tester prisotnosti CO2 v hladilni tekočini! Pri tem testerju se uporablja tekočina, ki reagira na prisotnost CO2, in spremeni barvo!
Bi pa jaz najprej naredil test propustnosti motorja, in tesnosti hladilnega sistema!
Upam pa, da ne uporabljaš vode iz pipe v hladilnem sistemu!
Hvala za tale odgovor, me pa zanima, kje bi lahko naredil zgoraj navedene teste? | Na vrh | |
Volvoline | 24 maj 2012, 21:14 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| Jaz sem svoj cajt za ta test šel na Summit. Vprašaj po raznih pooblaščenih servisih okoli Loke, po mojem morajo imet vsi. | Na vrh | |
Kristjan | 28 maj 2012, 10:05 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| lep dan v katerem je nastalo nekaj slik
trenutno avto izgleda takole
V prejšnjem tednu sem dobil tudi pošiljo iz Nemčije: Eibach športne vzmeti, katere bomo ta teden zmontirali. Potem sledi še obdelava sprednjega odbijača. Odločil sem se, da ga kar sam izdelam. ;)
Ko bo pa vse to poštimano, se bomo pa ukvarjali z motorjem, saj bo lažje, če bo avto registriran. | Na vrh | |
volhart | 28 maj 2012, 17:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Odlicno...pa kar ta teden pridi po odbijac. | Na vrh | |
Kristjan | 28 maj 2012, 22:56 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Ja Toni, res zdej me pa že kar matra, da bi čim prej tole zadevo postavu na cesto. Mislim, da bo na koncu kar lepo izpadlo vse skupaj.
[ Uredi 28 maj 2012, 22:56 ] | Na vrh | |
Kristjan | 13 jul 2012, 17:05 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Dolga doba je minila, odkar sem nazadnje kaj objavil v to temo. Ampak ne glede na to, na avtu se dela, sicer počasneje, ker v juniju sem imel toliko dela v službi, da praktično nisem imel časa za svojega konjička. Poleg tega, se vsaka stvar še malo zavleče...poletje in čas zabave itd
No pa gremo lepo po vrsti. Ko sem našel čas, sem očistil platišča in ugotovil, da so potrebne obnove, pa sem jih dal obnoviti. Kljub temu, da niso bile krive, sem jih dal preventivno pregledati enemu mojstru. Malo jih je obdelal, podrejal, potem so šle na barvanje. Vmes smo avto spustili z Eibach športnimi vzmetmi. Pobarval sem tudi zavorne klešče, pa zamenjal brisalce. Rezultat je naslednji:
Se "šajnajo"
Privoščil sem mu tudi nov nastavek izpuha.
Pred dnevi sem dobil tudi masko.
Meni se kar dopade, mogoče bi dodal še znak.
Trenutno pa se ubadam s predelavo sprednjega odbijača. Toni mi je posodil njegovega, s katerim sem si pomagal, da sem dobil obliko. Sedaj pa se po vasi širi vonj po poliestru. V glavnem en kup enga pacanja, ampak, če ga ne dobiš, si ga pa narediš ;)
Čeprav po pravici povedano imam tega kar dovolj, ker to je res ogromno dela.
| Na vrh | |
Sandi55 | 13 jul 2012, 21:15 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Kaj tistega sivega fleka na zadku pri levi luči pa ne boš pobarval?
Lepo, lepo, lepo, še malo, pa bo odlično! ;)
Samo maski pa le privošči poševnico in volvo znakec, ker Volvo ni Volvo brez "slash-a"... | Na vrh | |
Kristjan | 14 jul 2012, 10:35 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Jes jes bomo pobarval vse kar ni belo, ampak ko se bo barval odbijač.
Volvo znakec bom pa pomoje tud prlepu gor. | Na vrh | |
tomsom | 14 jul 2012, 12:29 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Dober si da se ti da ukvarjat z vsemi temi detajli. Avto je dober v nulo za svoja leta ! ! ! Ne sekiraj se za negativne kritike, razen poševnica mu pa res fali. | Na vrh | |
Sandi55 | 14 jul 2012, 15:35 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Nisem želel kritizirat, samo malce sem se pošalil. Kot sem napisal je avto res lep, in manjka le še pikica do popolnosti ;) Masko bi sicer jaz osebno pustil oriđinal in pobarval srednje vertikalne prečke na črno in zunaj pustil krom, ali pa mogoče pobarval belo, v barvo avta... nevem, mi mrežice pač niso preveč pri srcu(čeprav ta ne izgleda slabo - mu prav paše), tiste velike kockaste (eggcrate stil), pa so mi res všeč, ampak mislim, da se za 850ke kaj takega ne dobi. | Na vrh | |
volhart | 14 jul 2012, 16:31 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Daj popravi se tisti zadnji odbijac, ki tako cudno stoji. Pa maska mu ne pase prevec...mora bit manj fina, bolj robustna. Upam, da bo moj odbijac prezivel. | Na vrh | |
Kristjan | 14 jul 2012, 19:29 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Evo to je forum, mnenja so dobrodošla, vsake oči imajo svojega malarja. Tudi sam nisem vedel kako bo izpadla maska, sej pravim, da mi je ušeč, lahko bi bilo tudi boljše. Pa tudi sam sem razmišljal, da bi originalno pobarval na črno. To se še vedno da. Drugače pa resno razmišljam v tej smeri, da bi dodal znak na tole masko. Seved ga moram nekje dobiti, pa če že bo šel znakec gor, bo ta ki je na novejših vozilih. Ali ga ima kdo za prodati????
Zadeva pa je seveda povezana tudi z odbijačem, ker v odbijač potem pride enaka mrežica. Če bi pa dal tisto masko s kvadratki, pa potem nekako ne bi bilo skladno, upam, da se razumemo kaj mislim.
Toni tvoj odbijač je lepo pospravljen pod streho in čakam, da se drug teden zapeljem do tebe in ti ga vrnem.
Aja, pa še glede zadnejga odbijača, ja res je malo "povešen", bo potrebno zamenjati nosilce, ker ti ki so sedaj gor, so že precej zdelani; se drobijo kot piškot ;) v planu... | Na vrh | |
volhart | 14 jul 2012, 19:54 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Po mojem mnenju skoraj nujno glede mrezic in podobnega...ali nic ali pa velike crne mat kvadratke...tile mali so bolj Fiat varianta. | Na vrh | |
Kristjan | 20 jul 2012, 10:01 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Avto je na cesti, sem ga v ponedeljek registriral! Moram rečt, da je vožnja z njim res tip top, prej sem imel Laguno, pa mi je bila že tam vožnja lepa, udobna...ampak tole je pa še za razred do dva več!
Zadeve, ki so še za poštimat: sprednji odbijač in zadnji bok...Upam da mi čez vikend to avtoličar pobarva. Potem pa vse skupaj sestavit.
Se pa še vedno dogaja, da kar avto kar precej "trokira", bo treba malo okrog kablov in teh stvari pogledat. Drugače pa ne vem, kaj bi še bilo lahko narobe, mogoče kakšno mnenje?
| Na vrh | |
Damijan | 20 jul 2012, 10:51 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Prebijanje vžigalne tuljave na notranjo kolotečno površino, kamor je privita? Jaz sem to pri S70 rešil s podlogo iz pertinaksa pod nosilec. Plus še podložke iz pertinaksa za vijake, da ni kovinski nosilec tuljave v nikakršnem stiku, kovinskim, z ostalim delom karoserije. | Na vrh | |
Kristjan | 20 jul 2012, 18:23 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Aha, ja. Kaj pa navadna plastika?
No pa da še malo opišem tole "trokiranje", saj je kar malo čudno, kako se to dogaja. Opažam, da če avto vozim normalno max. do 3000-4000rpm dalj časa, potem pa stopim po gasu, se v teh okoliščinah dogaja, da ne gre, pač ne razvije tistega pospeška, kot bi moral. In avto še kar nekaj časa potem ko ga teram rabi, da se "spuca". Po nekajkratnih daljših poskusih da bi le razvil optimalen pospšek, se pa zadeva le stabilizira in potem dela kot mora.
No danes ponoči sem imel en opavek v Ljubljani, pa sem si lepo vzel čas in malo potestiral zadevo: najprej normalna vožnja cca. 20 km, potem ga pa pritisnem do konca v tretji prestavi in nekje okrog 4000rpm avto ne gre, trokira, se matra in ne razvije pospeška, to ponavljam nakajkrat, zgodba se ponavlja, tudi v drugih prestavah, tako da to je nekako sedaj problem. Pa sem mislil, da ko ga bom malo preteral, da bo šlo, ampak kar ni šlo...
Se oproščam da izrazoslovje, vendar nekako ne najdem nekih strokovnih izrazov, pa se kar po domače opisal zadevo. Tukaj je potem verejtno kaj narobe z vbrizgom, ki pa je povezan z računalnikom...?
[ Uredi 21 jul 2012, 08:56 ] | Na vrh | |
volhart | 21 jul 2012, 11:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Najverjetneje elektrika in ne vbrizg...recimo svecke, kabli, rotorr, kapa, tuljava. Mogoce celo labda ali MAF. Ponavadi ne gre za velik in drag problem. | Na vrh | |
Kristjan | 21 jul 2012, 11:06 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Toni hvala. Aja pa še to, povej kdaj ti lahko pripeljem odbijač, gre se zato, da grem namreč v sredo na morje in se vračam v nedeljo. Tako, da ti ga lahko vrnem v ponedeljek ali torek, ali pa potem drug teden? | Na vrh | |
volhart | 21 jul 2012, 11:15 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Lahko v ponedeljek ali torek, vendar mene ni. Ti ga pusti kar pri Franciju. | Na vrh | |
Kristjan | 21 jul 2012, 13:00 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Ok, se bom z njim dogovoril.
Pa še zadnje novice, danes mi je avtoličar pobarval "packo" na zadnjem boku in sprednji odbijač, sedaj moram še sam pobarvati zgornji del odbijača, ter namontirati mrežico. To bom verjetno uredil v ponedeljek.
Ko bo fertik, pa prilepim še kakšno sliko celotnega avta. | Na vrh | |
volhart | 21 jul 2012, 15:14 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Smem vprasati, koliko okvirno si imel do sedaj stroskov in ali se izplacajo. Verjetno ves, da povrnjenih ob prodaji ne bos dobil...ampak vseeno. | Na vrh | |
Kristjan | 21 jul 2012, 19:02 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Vem pomoje do evra natančno, ker zadevo beležim. Preveč za nekoga, ki take stvari ne dela z(a) dušo, samo to lahko povem. Kaj naj drugače rečem, zaenkrta se mi je izplačalo.
| Na vrh | |
piko | 22 jul 2012, 12:58 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Dej oglase se z avtom pri meni, pa pogledam mal zadevo. | Na vrh | |
vegislav | 22 jul 2012, 17:00 | |
| Član #2842 Prijavljen dne: 22 jul 2012, 16:09 Objav: 12
| UUu super si zrihtal. Mene pa zanima kje bi lahko dobil te števce za temperaturo olja in kako se to poveše z mašino? Kje se da dobiti stebriček za števce? Jaz imam bar boost v pepelniku=S
Lp T | Na vrh | |
Kristjan | 22 jul 2012, 18:28 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Ja jaz sem te števce kupil kar v A3M-u, zraven sem vzel še adapter na katerega pridejo senzorji. Ta adapter pride pri oljnem filtru. Prej poglej, koliko prostora imaš med filtrom in blokom, da boš vmes lahko namontiral zadevo, ker adapter je debel cca. 3cm. No v ta adapter potem prideta senzorja za temperaturo olja in pritisk olja, ki ju seveda dobiš zraven števcev. Za montažo pa ne rabiš biti nekaj specialist, malo znanja o spajkanju,pa kable lepo spelješ nekje v klabino in to je to. Števce pa postaviš kamor si pač želiš. Meni osebno tisti stebrički ne potegnejo. So mi preveč moderni. | Na vrh | |
Kristjan | 29 jul 2012, 19:03 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Danes sem se vrnil iz Paga, kamor smo odšli z 850-ko, ki je tako prestala prvo daljšo turo...brez problema. Odlična vožnja, obilico prostora za pet ljudi skupaj s prtljago. Nekaj detajlov je še potrebno popraviti, drugače pa zadeva dela.
Aja pozabil povedat, da smo tik pred odhodom popravili tudi tisto trokiranje. Zamenjali smo komplet kable, rotor, in razdelilno kapo, prejšnji so bili totalno fuč, še posebej pa rotor in razdelilna, tako da sedaj avto spet trga;)
[ Uredi 29 jul 2012, 19:06 ] | Na vrh | |
Kristjan | 23 avg 2012, 17:06 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Hja, pa smo očitno naleteli na prve (mogoče oz. najverjetneje) večje težave...
Ko sem se danes peljal v službo, se kar naenkrat malo pokadi iz izpuha, kaj pa vem bolj sivo modrikast dim, potem se to zgodi še nekajkrat, malo smrdi po prežganem olju...ko po končani službi želim odpeljati proti domu, se peljem cca. 2 min, gledam v vzvratno ogledalo in za mano vedno več dimne zavese, potem se ustavim stopim vem in opazujem zadevo. Vedno več dima iz izpuha, ki je bil bolj belo-sive barve. Nekdo me je celo vprašal, če se je avto "uneu". No šalo na stran. Pokličem avto asistenco, da so mi avto zapeljali do doma.
Kakšno mnenje...mogoče turbina...? | Na vrh | |
Sashtk | 24 avg 2012, 02:57 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Pomoje je turbina... Če je bel dim?? A kakšne čudne zvoke spušča? | Na vrh | |
Plesko | 24 avg 2012, 07:06 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj? | Na vrh | |
Kristjan | 24 avg 2012, 08:59 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Plesko je napisal(a): ...
A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj?
Ja tisto sem bil jaz.
Včeraj je potem do mene prišel še frend in je reku, da je skor zihr turbina, tako da sedaj gremo v zamenjavo le te...
Bom pa kar na tem mestu vprašal,kje so dobri mojstri ki te turbine obnavljajo oz. ali predlagate kakšno drugo rešitev, kot npr. nakup nove, mogoče večje? | Na vrh | |
Kristjan | 24 avg 2012, 09:00 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Kristjan je napisal(a): ... Plesko je napisal(a): ...
A so ga tebi nalagali tam pri večni poti v Lj?
Ja tisto sem bil jaz. Včeraj je potem do mene prišel še frend in je reku, da je skor zihr turbina, tako da sedaj gremo v zamenjavo le te...Kakšnih čudnih zvokov ne spušča. Bom pa kar na tem mestu vprašal,kje so dobri mojstri ki te turbine obnavljajo oz. ali predlagate kakšno drugo rešitev, kot npr. nakup nove, mogoče večje?
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|