Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Od kdaj naprej filter trdih delcev pri dizlih (1.6d, 2.0d, 2.4d, D5)??

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
VolvEko
09 nov 2012, 12:22 Predogled tiskanja
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 118
Zanima bolj točno od katerega datuma naprej imajo dizli vgrajen sistem za "odpraševanje"

Nekako nisem prav preveč ljubitelj teh zadev. Pri morebitnem nakupu se bom probal DPF izogniti!

Pri Renaulltovih dizlih je motorno olje kar precej dražje, če ima avto DPF oz. filter trdih delcev!
Verjetno je torej pri švedih podobno...

Ali je pri D5 hkrati z 6. prestavo prišel tudi DPF? Ali je samo povsem datumsko skupaj? (2005, 2006).
Se mi zdi da ni prišel z faceliftom (V70, S60) ampak nekoliko kasneje...

Od kdaj naprej je prisoten z agregati 1.6d in 2.0d?? In ali je bil serijsko od nekega datuma naprej ali je bilo na začetku možnost tudi kot dodatna oprema?

Hvala in ler sončen pozdrav....
Gregor


Na vrh
t12345
09 nov 2012, 14:09
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Zdravo,
točno jaz ne vem od kdaj so začeli to vgrajevat, lahko samo povem, da je pri mojem že. Gre pa za 1.6d(V50), letnik pa je 2009.
LP, T.
Na vrh
Damijan
09 nov 2012, 14:57
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pri nas, SLO:
C30 1,6D 80kW 11/2006
C30 D5 2,4 132kW 11/2006

S40/V50 1,6D 80kW 01/2006
S40/V50 2,0D 100kW 10/2009
S40/V50 D5 2,4 132kW 05/2006

S60/V70/XC70 2,4D/D5 05/2005
Na vrh
VolvEko
09 nov 2012, 16:09
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 118
Damijan hvala za hiter in (na prvi pogled precizen) podatek!!

Kje pa si prišel do tega podatka? Mislil sem da bodo podatki "kapljali" za vsak motor posebej?
Na vrh
SaSa
09 nov 2012, 16:30
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Nekaj na temo o DPF smo napisali tudi v tej temi: http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?78998
Na vrh
Damijan
09 nov 2012, 16:32
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
To so datumi, kdaj so se začeli prodajati na našem tržišču.

Sem v službi na hitro pogledal med podatke.
Na drugih trgih pa so verjetno druga časovna obdobja, ni pa nujno.
Na vrh
SaSa
09 nov 2012, 16:41
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Zanimivo... član nmilance pravi da njegova V50 let. 2005 2.0D ima DPF, moja 2006 pa ga nima.
Zgleda, da je res odvisno od trga.
Na vrh
bojko
09 nov 2012, 18:19
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Mislim, da je prisotnost DPFja razvidna iz 8. zaporednega znaka na VINu. Detajlov ne poznam, poguglaj.
Na vrh
Damijan
09 nov 2012, 20:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@SaSa: je v obeh primerih avto SLO porekla? Kot drugo je pa možno, da je vozilo letnik 2005 MY2006, tvoj 2006 pa še MY2005 (vozilo iz zaloge)
Na vrh
peromb
09 nov 2012, 23:25
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
na koliko KM menjate DPF?
jaz sem ga na 140.000
Na vrh
Milan_V50
10 nov 2012, 07:31
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
To je odvisno od traga, definitivno! Moje pa je uvoz iz Italije, 2.0D , letnik 2005, in ima DPF...EURO4 motor. Prijatelj tudi ima V50 2.0D, 2006 letnik, DPF pa nima.
Sem imel dosti problema zaradi DPF-a, na Dumudi sem gotovo "spal" nekaj casa, zelo sam na meji da ga odstranim. Pri 1.6D je situacija glede DPFa se hujsa, paravijo na Dumudi.
Tezava s DPF je odvisna od tega ali imas otvorene ceste ali bolj peljes po mestu to je najbolj pomembno.
D5 motor nima tezav sa DPF.
LP

[ Uredi 10 nov 2012, 07:33 ]
Na vrh
peromb
10 nov 2012, 09:02
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
jaz sem mojega kupil pri novaku(330€-NAHBAU)
vgradili so mi ga na dumidi(50€)

NAJ BI SE MENJAL VSAKIH 120Km-150Km

[ Uredi 10 nov 2012, 09:04 ]
Na vrh
SaSa
10 nov 2012, 09:32
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Okoli teh DPF-jev je cela zmešnjava...
Moja V50 je:
2.0D
MY2007
EURO 4
uvoz iz Italije
...in po VIN številki in VIDI, nima DPF.

Je pa tudi res, da nisem gledal pod avtom, če bi bil slučajno kje skrit
Na vrh
Milan_V50
11 nov 2012, 01:20
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
SaSa je napisal(a): ...

Okoli teh DPF-jev je cela zmešnjava...
Moja V50 je:
2.0D
MY2007
EURO 4
uvoz iz Italije
...in po VIN številki in VIDI, nima DPF.

Je pa tudi res, da nisem gledal pod avtom, če bi bil slučajno kje skrit

V tem primeru imas dost manjse verjetnosti da bos imel tezav Tudi ce res imas porabu okoli 6l...to pomeni da nimas DPF... ;)


[ Uredi 11 nov 2012, 01:21 ]
Na vrh
urosr
06 dec 2012, 09:23
Član #1723
Prijavljen dne: 06 jul 2010, 22:28
Objav: 81
Sam sem ga dau obnovit v Sežano. Imel pa je 230000 km in se mi je zdela logična poteza.
Cena obnove je 380e. Menja se jedro od filtra trdih delcev. Lahko se menja še katalizator, ki sta skupaj v posodi.
lp
Na vrh
Milan_V50
06 dec 2012, 20:41
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
urosr je napisal(a): ...

Sam sem ga dau obnovit v Sežano. Imel pa je 230000 km in se mi je zdela logična poteza.
Cena obnove je 380e. Menja se jedro od filtra trdih delcev. Lahko se menja še katalizator, ki sta skupaj v posodi.
lp

Za ta denar dobis neoriginalni nov s 2 leti garancije...
Na vrh
Modri
07 dec 2012, 07:29
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Jaz imam S40, 2.0D letnik 2006
Avto ima filter DPF (še vedno prvi), poraba pa je po rač. 5,6l, realno 5,8-5,9.
Vsakih 100.000km dolijem aditiv, ki je potreben in to je to.
Vozim pa večino na avtocesti in zelo malo po mestu.


[ Uredi 09 maj 2013, 09:14 ]
Na vrh
peromb
07 dec 2012, 08:25
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
meni se je zaradi DPF filtra,na AC turbina izklapljala,avto je cukal,.
DPF filter sem imel dobesedno "skurjen".
po menjavi je avto imel pravi vonj,turbo se ni več izklapljal,
rač. ni javljal več napake(Engine system service required)

ADITIV se tudi menja vsakih 120000km/150000km(Engine system service required)

[ Uredi 07 dec 2012, 08:30 ]
Na vrh
Milan_V50
07 dec 2012, 22:49
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Modri je napisal(a): ...

Jaz imam S40, 2.0D letnik 2006 in 240.000km.
Avto ima filter DPF (še vedno prvi), poraba pa je po rač. 5,6l, realno 5,8-5,9.
Vsakih 100.000km dolijem aditiv, ki je potreben in to je to.
Vozim pa večino na avtocesti in zelo malo po mestu.


Na odprti cesti je taksna proraba, amapk ce ne peljes nad 140kmh...Imam prav?
Na vrh
Milan_V50
07 dec 2012, 22:53
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
peromb je napisal(a): ...

meni se je zaradi DPF filtra,na AC turbina izklapljala,avto je cukal,.
DPF filter sem imel dobesedno "skurjen".
po menjavi je avto imel pravi vonj,turbo se ni več izklapljal,
rač. ni javljal več napake(Engine system service required)

ADITIV se tudi menja vsakih 120000km/150000km(Engine system service required)

Aditiv se menja ali se porabi do 120-150kkm?
Na vrh
peromb
08 dec 2012, 08:51
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
pojma nimam(če se prav spomnim je rekel,da ga nimam)

Lahko ti povem,da sem čakal slabo uro(dvignejo avto in nato nalije aditiv).
menej je prišlo vse skupaj z menjavo in aditiv 140€




[ Uredi 08 dec 2012, 08:53 ]
Na vrh
VolvEko
26 jul 2013, 11:41
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 118
Kako pa je kaj z likvidacijo teh DPFjev.
Slišal sem namreč da ga je nekdo kar vzel ven in deluje brez problema. Šlo pa naj bi za 1.6d motor (letnik 2006). Ne vem pa, če je pri ostalih motorjih to možno?
Na tehničnih pregledih naj ne bi bilo panike zaradi saj.
V kolikor bom nekoč kupil tak avto, sem mislil storiti enako? Ali je to možno?

Na vrh
Anže
09 avg 2013, 14:58
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
VolvEko je napisal(a): ...

Zanima bolj točno od katerega datuma naprej imajo dizli vgrajen sistem za "odpraševanje"

Nekako nisem prav preveč ljubitelj teh zadev. Pri morebitnem nakupu se bom probal DPF izogniti!

Pri Renaulltovih dizlih je motorno olje kar precej dražje, če ima avto DPF oz. filter trdih delcev!
Verjetno je torej pri švedih podobno...

Ali je pri D5 hkrati z 6. prestavo prišel tudi DPF? Ali je samo povsem datumsko skupaj? (2005, 2006).
Se mi zdi da ni prišel z faceliftom (V70, S60) ampak nekoliko kasneje...

Od kdaj naprej je prisoten z agregati 1.6d in 2.0d?? In ali je bil serijsko od nekega datuma naprej ali je bilo na začetku možnost tudi kot dodatna oprema?

Hvala in ler sončen pozdrav....
Gregor





Pozdravljen, če že govoriš o Renaultih, je to res kar si napisal, naj ti še odgovorim da najnovejši Renaultovi dizelski motorji 1.5 dci pa tud 1.9 Dci, v Meganih 3 baje sploh nimajo več tega filtra, torej filter so imeli starejše verzije motorjev... recimo od leta 2002 - 2010(2011) tako nekako na uč... No naš v50 je letnik 2009, z motorjem 2.0 D, ima definitivno filter trdih delcev... tako da od letnika 2004 - 2009 upam trdit da majo večinoma vsi dizli, če želijo izpolnjevati evropske standarde EURO *... za naprej pa nevem.

[ Uredi 09 avg 2013, 14:59 ]
Na vrh
strela
24 avg 2013, 02:18
Član #4836
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 15:20
Objav: 5
Ob težavah z DPFjem vsekakor zagovarjam odstranitev le-tega, ker:
-v sami osnovi je bil 1.6 d motor dimenziran brez DPFja (serijska vgradnja se pojavi samo po sili razmer za doseganje emisijskih norm v različnih državah)
-odstranitev zmanjša porabo (zaradi regeneracije in dušenja motorja)
-nobenega aditiva več
Na vrh
strela
24 avg 2013, 02:21
Član #4836
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 15:20
Objav: 5
VolvEko je napisal(a): ...

Kako pa je kaj z likvidacijo teh DPFjev.
Slišal sem namreč da ga je nekdo kar vzel ven in deluje brez problema. Šlo pa naj bi za 1.6d motor (letnik 2006). Ne vem pa, če je pri ostalih motorjih to možno?
Na tehničnih pregledih naj ne bi bilo panike zaradi saj.
V kolikor bom nekoč kupil tak avto, sem mislil storiti enako? Ali je to možno?




To da ga kar vzameš ven, ne drži!
V motornem računalniku je potrebno izklopiti regeneracijo, vbrizg aditiva in diferenčni senzor tlaka
Na vrh
KTr1sk
07 jan 2018, 19:40
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72

ali je res tole, če ima takšen priklop pri akumulatorju potem ima DPF filter, če nima tega konektorja potem nima DPFja?





jaz nimam tega konektorja na v50 2008 made in belgium..kaj je mogoče ta nima dpf-ja?
Na vrh
sleby
07 jan 2018, 22:37
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
tole je senzor tlaka dpf, ce se ne motim. tako, da bo verjetno kar drzalo.
Na vrh
Nordic
09 jan 2018, 13:03
Član #2005
Prijavljen dne: 14 dec 2010, 07:19
Lokacija: Oslo, Norway
Objav: 49
Je ze kdo pobral ven DPF na D5 185 ps in zaprl EGR?
Na vrh
Spletna stran
Nordic
28 jan 2018, 06:36
Član #2005
Prijavljen dne: 14 dec 2010, 07:19
Lokacija: Oslo, Norway
Objav: 49
Smo operirali V70 D5:
EGR blokiran
DPF odstranjen
Lopute v sesalnem kolektorju odstranjene
Programiranje za odstranitev EGR, DPF, loput in zmanjsan tlak turbine.

Gre kot strgan, poraba 1 do 1.5 lit manjsa.
Na vrh
Spletna stran
ovlov79
28 jan 2018, 21:21
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Komaj čakam, da dizle ukinejo. Še malo, pa boš odpiral "kajenje" motorja, kot glupi amerikanosi. Boli vas za čistejši zrak. Potem se pa moramo v gnečah voziti z notranjim kroženjem zraka, da ne crkneš od kajenja dizla pred seboj.
Jao ljudje, jao....
Na vrh
KTr1sk
28 jan 2018, 21:39
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
kako pa potem lahko imejo nekateri avtomobili original z DPF in brez DPF filtrom EURO4 in dosegajo enako tehnično izpopolnjenost pri merjenju plinov?
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete