|
|
Visokotlačna črpalka goriva (nafte 2.0d V50 letnik2006)
|
|
Hokejist77 | 05 mar 2013, 11:12 | |
| Član #1129Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13 Objav: 37 | Ali je že kdo menjal to pumpo, ker na mojem so se začeli pojavljati opilki v filtru nafte, kar je indikator da bo potrebna menjava le te. Ima kdo info kako dolgo cca. lahko zdrži v tem stanju, ker nova je cca 500-600€, če jo daš obnovit je 350€ in še delo mehanika cca. 100€. Glede na to da ma 280.000km bi mogoče bil znak izrabljenosti, ampak pravijo da načeloma ni teh težav?! kakšne ideje?
Lp, Andrej | Na vrh | |
Hokejist77 | 08 mar 2013, 12:38 | |
| Član #1129 Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13 Objav: 37
| Res nima noben nobene info ali izkušnje, torej je ta problem prej izjema, kot neka "random" težava kot npr. EGR?! | Na vrh | |
peromb | 08 mar 2013, 23:26 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| Kako veš kdaj moraš menjat visokotlačno črpalko goriva? Kaki so simptomi?
[ Uredi 08 mar 2013, 23:27 ] | Na vrh | |
Hokejist77 | 09 mar 2013, 23:14 | |
| Član #1129 Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13 Objav: 37
| Moje informacije so da se začne kot pri meni z opilki v filtru goriva, nato začne avto slabše užigat in občasno cukati... Dejstvo je da ob obrabi zgubi pritisk in da ne tesni več dovolj, če si prav razlagam, a očitno nima še nihče s tem težav....
Lp, Andrej | Na vrh | |
Terminator | 10 mar 2013, 12:38 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Jaz sem jo že menjal...avto ni užigal v mrazu in deževnih dneh, poleti je bilo ok. | Na vrh | |
peromb | 11 mar 2013, 22:27 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| Hokejist77 je napisal(a): ...
Moje informacije so da se začne kot pri meni z opilki v filtru goriva, nato začne avto slabše užigat in občasno cukati... Dejstvo je da ob obrabi zgubi pritisk in da ne tesni več dovolj, če si prav razlagam, a očitno nima še nihče s tem težav....
Lp, Andrej
To kar si napisal se dogaja tudi meni.Avto mi rahlo cuka pri konstantnem gasu(1700rpm - 1900rpm),slabše vžiga
[ Uredi 11 mar 2013, 22:28 ] | Na vrh | |
dusans | 23 maj 2013, 19:16 | |
| Član #4772 Prijavljen dne: 23 maj 2013, 19:10 Objav: 1
| Zdravo sem novi na forumu pred enim mesecom sem kupil rabljenega V50 2.0 2005 letnik. Ravno sem naredil veliki servis in mi je mehanik rekel da je par opilkov v filtru nafte. Avto sicer ne cuka razen ko je se hladen pri 1800 obratih malo. Nimam problemov z vzigi.
Sem iz Maribor pa me zanima kje ste vi uredili to tezavo? In koliko ste okvirno placali za to.
LP Dusan | Na vrh | |
Kristijan | 25 maj 2013, 12:30 | |
| Član #3521 Prijavljen dne: 18 mar 2013, 22:43 Lokacija: Celje Objav: 17
| tudi mene zanima kako ste rešili težavo z cukanjem, če jo je kdo??? na 2.0d | Na vrh | |
peromb | 26 maj 2013, 15:56 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| Več nas je,boljše je
sem ravno pisal: Avto še vedno cuka pri rahlem pritisku na pedalko za gas.Spet sem mnenja,da mi EGR ventil nagaja. Počasi se mi bo zmešalo,ker se ne morem rešit problema,zraven prihajajo samo še dodatni.Ne vem kak je lahko avto tak zjeban,če ga je dedek vozil,ki je bil doma v gozdu
Je kdo tukaj na omrežju,ki je dejansko rešil problem z cukanjem? In če je,kako ga je rešil?
[ Uredi 26 maj 2013, 15:57 ] | Na vrh | |
Kristijan | 29 maj 2013, 17:57 | |
| Član #3521 Prijavljen dne: 18 mar 2013, 22:43 Lokacija: Celje Objav: 17
| js sem bil v dumidi MB in je bil odgovor DPF, v kratkem ga pa še pelem v RSL levec....
+ to da še poleg cukanja včasih skoči v "limp mode", danes naprimer...
| Na vrh | |
VolvoV50 | 12 jun 2018, 15:22 | |
| Član #906 Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59 Objav: 17
| Zdravo,
zanima me kako ste rešili to težavo z opilki? Tudi meni je začel slabše vžigat in danes na servisu je najdu opilke na filtru za gorivo. Glede na to da ima že 335kkm se najbrž ne splača popravljati.
lp
| Na vrh | |
Nordic | 15 jun 2018, 23:53 | |
| Član #2005 Prijavljen dne: 14 dec 2010, 07:19 Lokacija: Oslo, Norway Objav: 49
| Mene zanima kako lahko pridejo opilki v filter goriva, ce se nahaja pred pumpo. Ce je tezava z opilki ki jih pusca pumpa grejo lahko le ti do injektorjev... mogoce povratni vod iz pume skozi filter in nazaj v rezervar?
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 45, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|