|
|
v40 problem zadnji brisalec
|
|
luxy v40 | 09 maj 2013, 21:35 | |
| Član #3742Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204 | mam problem glede zadnjega brisalca, zamenjal sem motorček ker je biu prejšni 100% skurjen...danes nataknem drugega in stvar ne deluje ...ga snamem in dam na akumulator + in - in motorček je delal, isto sem probal na konektorju zadaj + in - in je delovalo, potem pa priklopim pa nič...je pa res da so tam trije kabli na konektorju...res ne vem vse varovalke sem pogledal vse je ok imam pa v40 letnik 2000 tako da tudi na ročki za brisalce ni neke znanosti pač stikalo ON OFF to je vse...ne vem kaj bi bilo narobe če je kdo imel že problem s tem, bi biu veseu če pove kje je rešitev:)
Lp. Luka | Na vrh | |
luxy v40 | 21 apr 2014, 19:23 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Kaj res neve noben nic o tem???? | Na vrh | |
Blaž 460 | 21 apr 2014, 20:04 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| postopoma poskusi - najprej z voltmetrom izmeri, kaj dobiš na konektorju zadaj in poročaj. | Na vrh | |
luxy v40 | 21 apr 2014, 20:44 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Elektrika je vendar noče štartat brisalca. Če pa ga "brikam" pa zadeva deluje nenehno in če ustavim nekje na sredini šipe, se on tudi postavi nazaj v začetno stanje. Ampak brez brikanja ne dela nič | Na vrh | |
Blaž 460 | 22 apr 2014, 00:42 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| a si zihr, da dobiš signal, ko prižgeš zadnji brisalec na stikalu pri volanu? | Na vrh | |
luxy v40 | 04 dec 2014, 17:46 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Spet sem se hotel malo poigrat z zadnjim brisalcem, ki še vedno ne deluje:(...iščem rele od te zadeve in nevem kje se nahaja. Sem razstavil celo sprednjo stran spodaj na armaturi kjer so varovalke, releji, itd itd... vendar releja za brisalec ne najdem. Prosim če mi lahko kdo pove oz. pokaže na sliki kje se ta zadeva nahaja.
Lp. Luka | Na vrh | |
luxy v40 | 08 dec 2014, 10:02 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Najlepša hvala:)) | Na vrh | |
luxy v40 | 08 dec 2014, 23:05 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Blaž 460 je napisal(a): ...
a si zihr, da dobiš signal, ko prižgeš zadnji brisalec na stikalu pri volanu?
Ko prižgem zadnji brisalec na stikalu se spodaj v CEM zasliši rele (pač začne pokat al kako se naj izrazim) vendar brisalec ne starta in res nevem več naj gre u tri.... grrrr | Na vrh | |
sebaveh | 09 dec 2014, 17:29 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Možno da so se nacvikali kabli, tam kjer gredo iz karoserije na vrata - pregibu.
Ali pa oksidiran konektor ob zadnjem levem sedežu. | Na vrh | |
luxy v40 | 09 dec 2014, 22:54 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| sebaveh je napisal(a): ...
Možno da so se nacvikali kabli, tam kjer gredo iz karoserije na vrata - pregibu.
Ali pa oksidiran konektor ob zadnjem levem sedežu.
hvala za informacijo, ki mi bo zelo v pomoč:) namreč sam nisem bil siguren kje potekajo kabli od brisalca ali po stropu ali po robu vozila. Najboljše da grem po kablih glede na to da sem že sprobal 3 motorčke od brisalca in nevjamem da bi bili vsi zanič. | Na vrh | |
luxy v40 | 10 dec 2014, 18:35 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| jaz še kar nisem obupal čeprav sem pregledal vse kable od CEM-a pa do motorja za brisalec (vse OK). Preizkušal sem elektriko z testno žarnico in je in je zasvetila na enem kablu ki pride na motor samo takrat ko je rele (v CEM-u) opravil svojo funkcijo (predvidevam da rele ni zanič) na motor pa pridejo 3 kabli na dveh ni nobenega življenja. Prosim pa če mi lahko kdo ki pozna ta avto na nek enostaven način razloži kakšne funkcije imajo ti trije kabli da brisalec sploh deluje in se ustavi v začetnem položaju ker jaz na internetu ne najdem nič. | Na vrh | |
sebaveh | 10 dec 2014, 21:15 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Dobro:
Črna = masa
modro/rdeča = premični kontakt releja v CEM. Vezan na maso ko je rele izkopljen; vezan na kontaktni plus (1. stopnja) in varovalko 11B/14 ko je rele vklopljen
modro/bela = vezana na kontaktni plus (1. stopnja) preko varovalke 11B/14
varovalka 11B/14 = v škatli pod volanom, spodaj desno, skrbi za napajanje brisalcev zadnjega stekla, brisalcev luči in pranja zadnjega stekla. | Na vrh | |
luxy v40 | 11 dec 2014, 00:23 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| sebaveh je napisal(a): ...
Dobro:
Črna = masa
modro/rdeča = premični kontakt releja v CEM. Vezan na maso ko je rele izkopljen; vezan na kontaktni plus (1. stopnja) in varovalko 11B/14 ko je rele vklopljen
modro/bela = vezana na kontaktni plus (1. stopnja) preko varovalke 11B/14
varovalka 11B/14 = v škatli pod volanom, spodaj desno, skrbi za napajanje brisalcev zadnjega stekla, brisalcev luči in pranja zadnjega stekla.
Ok nekako razumem. Varovalka je cela, ko prestavim stikalo za brisanje se zasliši rele spodaj v CEM, elektrika pa pride samo po modro/rdeči žici, ostali dve sta mrtvi. Od enga električarja sem izvedel da je možno da je crknil interval ki je na motorju to pa zdaj nevem.
| Na vrh | |
luxy v40 | 11 dec 2014, 15:48 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| plus in minus imam zadaj tako da verjetno je zanič elektronika na motorčku (sicer že na tretjem očitno) in jo bom moral zamenjat ali pa kar cel motorček tako da če se komu zadeva valja doma v kakšni škatli se priporočam ;) | Na vrh | |
sebaveh | 11 dec 2014, 21:02 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Sicer še nisem imel dotičnega motorčka narazen, ampak dvomim da bi bila v njem kaka elektronika. Vso pamet ima namreč CEM za vodenje.
Upam da si meril napetost neposredno na motorju oziroma konektorju motorja? Torej je tudi z maso, oziroma črno žico, vse v redu? Meriti moraš direkt med črno žico in ostalima dvema!!
Daj poskrbi še za modro/belo žico. Ta sicer skrbi da se motorček po intervali vedno vrne v spodnjo lego, ampak bi znalo biti, da kaj zmede elektroniko... | Na vrh | |
luxy v40 | 12 dec 2014, 16:41 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| sebaveh je napisal(a): ...
Sicer še nisem imel dotičnega motorčka narazen, ampak dvomim da bi bila v njem kaka elektronika. Vso pamet ima namreč CEM za vodenje.
Upam da si meril napetost neposredno na motorju oziroma konektorju motorja? Torej je tudi z maso, oziroma črno žico, vse v redu? Meriti moraš direkt med črno žico in ostalima dvema!!
Daj poskrbi še za modro/belo žico. Ta sicer skrbi da se motorček po intervali vedno vrne v spodnjo lego, ampak bi znalo biti, da kaj zmede elektroniko...
sem meril zadaj na konektorju, modro/rdeča žica se prižiga in ugaša sepravi rele prekinja tok če prav razumem. Modro/bela žica pa stalno prevaja tok. masa je pa OK. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|