Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V40 1.9 TD cuka

Avtor objava
stewen
29 avg 2013, 09:29 Predogled tiskanja
Član #6698
Prijavljen dne: 28 avg 2013, 17:26
Objav: 1
lp, na forum se sem obrnil po mnenja za mojega volvota v40. avto je letnik 2001 1.9 td 85kw! avto mi je začelo "cukat" pri približno 2200-2600 obratih ko se peljem po avtocesti! menjal sem filter goriva, olje menjujem na 10000 km, na testerju pa ne pokaže nobene napake. pri majnši brzini te napake ni čututi. avto ima prevoženih cca 182000 km. prosim vas za mnenje ali če je kdo imel iste probleme ga prosim za nasvet!
Na vrh
Volvo&A
07 sep 2016, 20:50
Član #2662
Prijavljen dne: 20 mar 2012, 09:55
Objav: 4
Stewen, ste tole rešili? Jaz imam namreč enak problem na identičnem avtu. Ali pa mogoče kdo drug, če je imel enak problem...
Hvala!
Na vrh
luxy v40
08 sep 2016, 20:59
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Tudi meni pri moji v40 1.9d 85kw dela enako med 2600 in 3000 obratih. To dela že od kar ga imam, napake pa ne pokaže nobene.
Na vrh
sebaveh
10 sep 2016, 23:24
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Poglej če imaš kakšne luknje ali razpoke na zračnih ceveh pa do turbine in kolektorja.
Na vrh
Spletna stran
Volvo&A
21 sep 2016, 09:59
Član #2662
Prijavljen dne: 20 mar 2012, 09:55
Objav: 4
Živjo, zamenjal filter goriva, pregledal cevi (videti ok), za test dal gor drugi MAF. Avto še vedno cuka. Sem pa pri tem ugotovil, da je očitno MAF zanič, ker z novim MAFom je avto čisto drugi in sicer pospeški do cca. 1800 obratov so bili neverjetni v primerjavi z starim MAFom gor. Sem ga čistil z MAF cleanerjem in je malo bolje, venda ni primerjave z novim. Tako da me v prihodnje čaka tudi menjava MAF-a. Če ima kdo kakšnega "odveč" se priporočam.
Naslednji teden sledi menjava EGR (je zapečen in verjetno ne bomo celega ven dobili) in temeljito čiščenje sesalnega kolektorja. Upam, da bomo na tej točki rešili problem, ker potem ostane samo še visokotlačna črpalka goriva in injektorji...
Bom poročal o rezultatu.
Na vrh
Volvo&A
01 okt 2016, 09:29
Član #2662
Prijavljen dne: 20 mar 2012, 09:55
Objav: 4
Pozdravljeni. Evo, EGR zamenjan, sicer z težko muko; ven smo ga dobili v koščkih...:( No, v glavnem zadeva je rešena, avto ne cuka več. Pa moram reče da motor nekako lepše "prede", kar je verjetno (tudi) posledica čiščenja sesalnega kolektorja.
Razmišljam še o čiščenju injektorjev. Ima kdo kakšen predlog na kakšen način to narediti? Aditiv v gorivo, ultrazvočna kopel, ali kaj drugega?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 49, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete