Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Motorček za pokrovček goriva ne dela.

Avtor objava
ovlov79
15 feb 2014, 01:11 Predogled tiskanja
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Pozdravljeni.
Naj najprej povem, da sem končno postal ponosni lastnik Volva S60, sicer ne ravno najnovejšega, pa vseeno. Takoj imam en "problemček". Namreč ko zaklenem vozilo z daljincem, se pokrovček za točenje goriva ne zaklene. Skratka pokrovček se da odpirati pri zaklenjenem avtu.
V navodilih piše, da se naj bi po 10 minutah avtomatsko sama zaklenila oz. bi tisti štift motorček porinil v luknjo pokrovčka in ga tako zaklenil.
Je kdo že imel kaj podobnega s tem?
Sem pa sicer že vse raziskal, kako se zraven pride skozi prtljažnik in kje se ga demontira.

Hvala za pomoč.

Sebastjan
Na vrh
Plesko
15 feb 2014, 07:12
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
A si za začetek počakal tistih 10 minut in probal potem?
Na vrh
ovlov79
15 feb 2014, 08:17
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Seveda da sem čakal na vse možne načine. Pač zdaj ko ga natankam, ga skozi prtljažnik ročno porinem v luknjico pokrovčka, samo to ni to pač.
Na vrh
tomsom
15 feb 2014, 09:41
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Uporabi iskalnik z ključnimi besedami "zaklepanje rezervarja".
Presenečen boš nad zadetki.
Kar nekaj nas je že reševalo ta problem, in odgovori so dokaj uporabni.
Na vrh
ovlov79
15 feb 2014, 11:09
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
OK, hvala.
Na vrh
ovlov79
16 feb 2014, 16:44
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Taka je zadeva.

Napaka na teh elektro motorčkih je ta (verjetno bo kar povečini tako), da so konektorji v motorčku zrahljani. Ko razdrete sistem za zaklepanje pokrovčka rezervoarja in spravite ven iz ohišja elektro motorček, se na njemu držita dva jezička, na katera se priklopi konektor.

Omenjena jezička pa sta enostavno samo porinjena v režo motorčka, kjer ju fizično stisne kovinsko ustje (kot pri vtičnici, ko porinete vtikač). In tam pride do slabega stika, stvar se zrahlja in enostavno sistem ne deluje več. Ker pa ni moč zlotati jezička z ustjem kjer ju stiska, sem enostavno ustje stisnil skupaj, da je močnejši pritisk na jezička in s sekundnim limom omenjena jezička zalimal v motorček.

In sedaj zadeva deluje BP.

Upam, da pri tem tudi ostane ;) .

[ Uredi 16 feb 2014, 18:50 ]
Na vrh
Sverige
16 feb 2014, 20:35
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
OK ti prinesem še mojega na servis
Hvala za info!
Na vrh
ovlov79
17 feb 2014, 05:33
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Če je pri tebi enako, potem lahko tudi sam zrihtaš, ne da bi imel zaradi take malomarnosti proizvajalca večje stroške in nepotrebna pota. Če ti pa ne bo šlo, ti pa vseeno lahko pomagam.

Lp
Na vrh
Sverige
17 feb 2014, 09:46
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Se moram lotit ko bo lepo vreme, pa da vidim kakšno znanost bom iz tega naredil
Na vrh
pimzek
10 apr 2014, 08:51
Član #10647
Prijavljen dne: 09 apr 2014, 19:37
Objav: 73
kje pa se pride do tega motorcka, pri meni pa cudno ropota, kot da bi ga kdo zaklal ko ga odklenem
Na vrh
pimzek
10 apr 2014, 12:23
Član #10647
Prijavljen dne: 09 apr 2014, 19:37
Objav: 73
jaz sem ugotovil, da mi sploh ne dela zdaj ta motorcek, je kdo tak ki bi znal to ustimat? ker blatnika ravno nebi dol jemal da nebi karkoli zaj****
Na vrh
ovlov79
18 okt 2014, 10:54
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Za vse, ki imajo še težave z elektromotorčkom za zaklepanje/odklepanje pokrovčka rezervoarja. Ponavadi, ko začne ta nagajati, je edina "ziher" stvar, da se ga zamenja z novim.
sam sem to naredil tako, da sem ga peko neta naročil iz USA in zanj dal 7,7€. To je bila tudi končna cena. S ta starega sem odstranil zobnik in ga dal na novega. Tega je malce težje sneti, ker je tesni ujem. Paziti je treba, da se ne naroči modelarski motorček, ker te presegajo vrtljaje preko 8000 vrt/min.
Naročiti je potrebno za odklepanje vrat pri vozilu.
Če kdo rabi še kakšen info, naj kar vpraša.
Lp, Sebastjan
Na vrh
krejn
02 nov 2014, 16:30
Član #11315
Prijavljen dne: 12 jun 2014, 22:51
Objav: 17
imam tudi sam podoben problem vendar malo bol čuden.
če ročno potisnem zatič in zaklenem avto in nato odklenem mi ga odpre, ko pa zaklenem avto pride na motorček po obeh kablih + napetost, tako motorček posledično niti ne trzne. kaj bi lahko bilo krivo? mogoče kak rele?

l.p. KEvin
Na vrh
sportivo
15 dec 2014, 12:55
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
motorcek se reši tako, da se ga razšraufa v prafaktorje, se ga ponovno namaže z mastjo ali WD-40 in sestavi nazaj skupaj.

Mislim pa, da težavo delata samo zatiča + in - ki se malo razrahljata in izgubita stik.

Ni tezko delo. Sem jih tako rešil že nekaj.
Na vrh
Sverige
15 dec 2014, 13:04
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
sem menjal motorček, ko je vse sestavljeno ne dela....tako da verjetno se iztakneta tista dva kovinska jezička ko enkrat zadevo sestaviš in potem ni stika. Poskusim ponovno ko se mi bo dalo igrat....
Na vrh
ovlov79
15 dec 2014, 20:46
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Ne, ni tako. Motorček se enostavno naroči iz USA za slabih 10€ in imaš mir. Preverjeno! Vse ostalo, kar sta napisala je že lahko mogoče, vendar je po vsej verjetnosti šlo navitje na motorčku. Imel enak problem, kot ga ima verjetno 3/4 lastnikov Volvov in ga tudi uspešno rešil.
Na vrh
Sverige
16 dec 2014, 05:54
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Sem menjal motorcek z novim,vseeno ne dela.
Na vrh
sportivo
16 dec 2014, 07:00
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Si preveril vse varovalke? Če imaš inštrument preveri še če gre elektrika čez konektor pri odklepu in zaklepu.
Na vrh
Sverige
16 dec 2014, 07:46
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Varovalke še moram preverit, elektrika na konektorju je, nisem pa še izmeril če gre elektrika čez ko odkleneš/zakleneš. Se bom še to poigral, zanč sem samo na hitro prevekslal zobnik in sestavil...
Na vrh
ovlov79
16 dec 2014, 09:16
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Samo toliko, če kdo ne ve. Motorček zaklene loputo z 10 minutnim zamikom. Torej ko zaklenete avto prek daljinca, v tistem trenutku še ni zaklenjen tudi pokrovček goriva. To pa zato, da imaš na črpalki še možnost 10 minut tankanja goriva pri zaklenjenem vozilu. Niti ne potrebuješ inštrumenta.
Pa še to. Si preveril motorček, če se vrti v obe smeri ko še ni bil v sestavu? Preveriš s priklopom na 12V (polnilec akumulatorjev npr.) in enkrat probaš, če se vrti v eno smer, drugič v drugo, samo prekrižaš žice, ko daješ na motorček.
Tudi ko boš z inštrumentom preizkuševal signal na konektorju, boš moral za zaklepanje čakati 10 minut. Prej sploh ni signala za zaklep. Samo v vednost. Je tudi mene malce neslo to, ko sem pozabil, da ima omenjeni zamik zaklepanje.

[ Uredi 16 dec 2014, 09:18 ]
Na vrh
sportivo
16 dec 2014, 10:34
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Sverige, če praviš da ti ne dela nov motorček je možno, da ti je šel rele varovalke od motorcka za tank ...
Na vrh
Sverige
16 dec 2014, 17:53
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Motorček sem sprobal preden sem sestavil in je vrtel v obe smeri. Na avtu mi pa samo odklene, zaklene mi pa ne. Tudi po 10 minutah ne.
Sem tudi sam pomislil da je šla mogoče varovalka ali modul, rele. Kje pa se nahaja rele? Mogoče kdo ve? In če je to kaj v povezavi s pomikom stekel na vratih sopotnika?

[ Uredi 16 dec 2014, 17:57 ]
Na vrh
tomsom
16 dec 2014, 19:24
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Nima veze z vrati sopotnika.
Rele se nahaja v zadnjem levem boku v prtljažniku.
Do facelifta so releji zunaj, po faceliftu so releji v sami notranjosti REM modula. Kar pomeni da moraš snet kompletni REM in pocukat vse varovalke ven, razstaviti REM, ker releji so v sendviču.
Vse to sem jemal, vem kako je, je pa fukjeno v amen!
Na vrh
Sverige
16 dec 2014, 21:05
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
To verjetno bolje da prepustim elektricarju. Ali obstaja kaksna shema. Tomsom si to menjal pri sebi zaradi tega zaklepa goriva?
Na vrh
bbf
17 dec 2014, 07:29
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
sheme so tukaj:
http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/S60%20Wiring%20Diagrams

6/37 je motorček pokrova tanka. Na hitro sem pogledal letnik 2008 in 2011, eden ima rele v REMu, drugi v CEMu. Za preverit je vsa stikala po vratihin še tole http://volvoforums.com/forum/volvo-s60-v60-10/fuel-access-door-wont-lock-32174/
Na vrh
tomsom
17 dec 2014, 09:04
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ja, to sem moral urediti na svojem avtu. Dobro je, da imaš avto na dice priklopljen in preko vmesnika poizkusiš zakleniti vratca.
Da vidiš ali se vrtiš v pravem krogu.
Še to, pri meni, 2005 V70, so releji lotani na plato. Odvisno kateri letnik je, pa če ni tudi pogojeno z tržiščem, za katerega je bil avto delan. Kar verjetno tudi je.
Na vrh
sportivo
17 dec 2014, 14:27
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Sverige je napisal(a): ...

Motorček sem sprobal preden sem sestavil in je vrtel v obe smeri. Na avtu mi pa samo odklene, zaklene mi pa ne. Tudi po 10 minutah ne.
Sem tudi sam pomislil da je šla mogoče varovalka ali modul, rele. Kje pa se nahaja rele? Mogoče kdo ve? In če je to kaj v povezavi s pomikom stekel na vratih sopotnika?


mene je tudi hecal tako kot tebe, odklepal je ni pa hotel zakleniti. Ampak sem se z njim igral, obračal konektorje prav in narobe, razstavil ga namazal in sedaj deluje kot nov. Mislim da v najvecji meri nagajata švoh kontakta za plus in minus na motorčku ... Se ga da shecat, sam rabis zivce
Na vrh
Sverige
17 dec 2014, 15:03
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Meni se tudi zdi da se tista dva jezička, kontakt, premakneta ko vse skupaj vstaviš nazaj v plastično ohišje....zdejste mi dal dovolj izhodišč, si moram samo cajt vzet in poigrat.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete