Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Čiščenje PCV, menjava semeringa

Avtor objava
bbf
15 mar 2014, 11:30 Predogled tiskanja
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Pozdrav!


Ta teden sem očistil PCV sistem in vse cevi, ki so kazale znake zamazanosti. Menjal sem tudi semering na izpušni odmični gredi pri senzorju. Dela za cel dan, raje dva.. Vse modular mašine (T4, T5) imajo enako situacijo: PCV sistem se zabaše oziroma zgubi prepustnost in pri priganjanu vrže ven šipko in morda celo kak semering. No, meni je oboje, enkrat šipko, drugič semering na izpušni gredi. Te semeringi so ratali stari in trdi, zato ne sedijo več trdno. Pri menjavi semeringa je po nekaterih podatki treba pazit, kako globoko ga nabiješ nazaj - eni pravjo ne do konca, drugi pa do konca. Originalno ni bil do konca, se vidi po oljnih usedlinah. Meni je "uspelo" ga zabit do kraja, ni šlo drugače, ker se je postrani not spuščal - eh šalabajzer, sej vem.

Sicer prej nisem probal, kako kej diha mašina, vendar sedaj lepo vleče zrak vase - pri šipki olja: narahlo, čutiš če s prstom skoraj pokriješ cevko, da te nekaj hoče nalimat nanjo.

Pomenjal sem nekaj počenih/preperelih cevi, v bistvu cevke od ventilacije kestlna in cevko med fuel pressure regulatorjem in sesalnim kolektrorjem.
TU se je zakompliciralo!
Avto vžiga kakor kdaj - vroč rabi par sekund verglanja, včasih pa takoj, pa še potem malo kašlja; mrzu pa BP. Sumim na slab FPR. Moram preverit, kako je kej z njim.. Prej je bila počena cevka do njega, in je lepo vžigal, a avto ni imel polne moči - seveda zaradi premalo bencina.
Ima kdo podobne izkušnje s tem vžiganjem?







[ Uredi 15 mar 2014, 12:04 ]
Na vrh
bbf
15 mar 2014, 11:33
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Še nekaj: na glavi med tuljavama je ena luknja, ki je videti, kot da je tam nekaj bilo. Se ne spomnim, da bi kaj tam stran vzel.
Al en čepek samo, ker luknja za vijak je ravno tako usrana kot okolica? Ta velika luknja je pa po obodu čista - SUMLJIVO čista!!




Na vrh
bbf
15 mar 2014, 12:04
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
BINGO!
FPR pomalo pušča, tu s te cevke nebi smelo niti smrdeti po benzu. Kaplja! Še ko je vgasnjen, kaplja dokler je pritiska v railu še kej in opijanja mašino, zato vroč nerad vžge, ker potegne prebogato mešanico.
one FPR wanted...



Na vrh
bbf
15 mar 2014, 12:24
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
fak, kere cene.. 9404583
Na vrh
thor43
24 jul 2014, 23:05
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Mogoce malcek pozno, ampak.. moje izkusnje okrog teh stvari so take..
Tista luknja na pokrovu je "kr neki" ok, to cisto ne.. to mislim da so imeli motorji za ameriski trg neke dodatne varjante za se dodatno znizevanje emisij.. ne me drzat za besedo ampak mislim da je to to. Kar se nasih motorjev je tista luknjica brezpredmetna.. Ce probas s kaksno zico al cemer koli, vidis da je slepa luknja, ne vodi nikamor.. pac na pokrovu je luknja, spodaj na glavi pa ni nic.

Ko si cistil pcv bi blo dobro da bi cevko ki vodi iz separatorja do cevi med filtrom zraka in turbino zamenjal z eno z malenkost vecjim fi-jem, saj se ravno ta najveckrat zapaca(ker je res ozka), kar ni najboljse glede na to da srkanje zraka v turbino ustvarja podtlak v pcv sistemu preko te cevke.. v glavi in bloku je itak vse + tlak kar bezi mimo obrockov.. To sem tudi sam pri sebi postimal..

Pa cisto "btw".. ce koga zasrbi montaza "oil catch can-a", naj si takoj premisli.. sem sam poskusal kupljenega, doma narejenega.. in se tej sistemi NE obnesejo na x40 turbotih. Da vam prihranim vecdnevna testiranja in "zajebancije"

Sem imel podoben problem z regulatorjem.. oz. sam sem bil malo vecji salabajzer.. odlomu sem zgornji del..
se je popravlo z eno kovinsko cevko s kontra navojem in malo hi-temp silikona.. ker sem tako kot ti prisel do tega da je ta kos nenormalno drag
Poglej na ebayu ce dobis kaksne nastavljive regulatorje.. vcasih se jih dobi po smesni ceni.
Na vrh
bbf
25 jul 2014, 15:39
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Hvala za pojsanila!
Tista cev - (misliš kovinsko?) ni bila zapacana, bila pa je med karterjem in separatorjem in glavo in separatorjem. vendar ne do konca, malo je še dihalo.
Regulator sem kupil originalni. ja ,drag, in drugačen pritisk (3,50 namesto 3,09 bar.). hebat ga..
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete