Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60 - Menjava amortizerjev?

Avtor objava
S60D5Gear
15 apr 2014, 11:50 Predogled tiskanja
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Z mojim S60 D5 Geartronic se bližam 400.000 km, ampak mislim, da ima še prve amortizerje.

Vse ostalo sicer redno ali pa še preveč redno servisiram, na amortizerje pa še nisem pomislil.

Moja vprašanja so sicer naslednja:
- Se amortizerje sicer menja na avtu ali je to doživljensko?
- Če se jih menja, kateri so dobri in kje se jih najbolj splača kupiti?
- Je še kaj takega, kar bi bilo dobro pogledati pri teh kilometrih? Male in velike servise sem delal redno.

Za amortizerje sprašujem samo zato, ker mi na slabših cestah malo 'ropota' v avtu, pa ne vem ali je podvozje, amortizer ali kaj drugega. Tudi na ležečih policajih mi včasih kaj 'poči' oz. pokne malo bolj naglas.

[ Uredi 15 apr 2014, 11:50 ]
Na vrh
alfaromeo
15 apr 2014, 12:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Ali amortizerje menjati ali ne, lahko ugotoviš na testu amortizerejv.

Pokanje pa verjetno povzroča izrabljena "guma" na vzmeti... posledično vzmet ne leži dobro v ležšču/gumi,
ali tudi zračnost v končnikih, volanski letvi, rokah...
Na vrh
Sverige
15 apr 2014, 12:26
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
...ali stabilizatorju in njegovem končniku na zadnji premi, kar trenutno roštlja pri meni....
Na vrh
tomsom
15 apr 2014, 13:00
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ali pa že kaj, kar se ne oglaša na dvigalki brez obremenitve.
Kdo bi to razumel..?
Na vrh
pimzek
15 apr 2014, 19:56
Član #10647
Prijavljen dne: 09 apr 2014, 19:37
Objav: 73
meni ropotajo ko grem cez luknje zadaj. kr cele mortizerje menat, druge ni samo katere pa kupit?
Na vrh
alfaromeo
16 apr 2014, 09:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Tudi zadaj imaš določene dele, ki imajo zračnost.
Menim, da je nabolje, da obiščeš servis in pregledajo zračnost v podvozju.
Na vrh
Damijan
16 apr 2014, 10:47
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Sami amortizerji imajo kratko življenjsko dobo, da še funkcionirajo, kot je načrtovano! To je samo nekaj 10k km pa verjeli ali ne!

Sam sem samo 1x preverjal amortizerje in najslabši je imel še 96% funkcionalnosti novega. Sem vseeno menjal amortizerje in po menjavi sem mislil, da ni to isti avto. V pozitivnem smislu seveda!
Pri S70 je bil isto drugi občutek po menjavi.

Za amortizrje imaš dosti izbire, Sachs (poden), Monroe, Kayaba.
Osebno preferiram Kayabo, vrhunski oljno-plinski amortizer. Vsi ostali so samo bleda senca. Govorim pa samo o "civilnih" amortizerjih.

Priporočam pa tudi menjavo vzmeti. Lesjöfors ali Kayaba. Na enem avtu imam kombinacijo Kayaba amortizerji in Lesjöfors vzmeti. Vrhunsko!





[ Uredi 16 apr 2014, 10:51 ]
Na vrh
gorgh
16 apr 2014, 11:07
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kolk dnarja pa pride to komplet? Npr teli tvoji Kayaba oljno-plinski amortizerji plus vzmeti?

Je to 500Eur dovolj? Za vse štiri kolesa seveda....

Na vrh
S60D5Gear
16 apr 2014, 11:09
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Hvala za vse odgovore.

Tudi jaz se nagibam k temu, da bi kar menjal oboje, ker pri teh kilometrih verjetno ne more biti več izpravno - kljub temu da pazim avto in sem bolj penzioner

Damijan: kaksna pa je priblizno cena za material in pa cena za delo pri takem posegu? Lahko tudi na privat.

Se to: kje pa priporocate nakup materiala?
Na vrh
alfaromeo
16 apr 2014, 12:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
poglej tukaj, tukaj ali tukaj

[ Uredi 16 apr 2014, 12:02 ]
Na vrh
Damijan
16 apr 2014, 12:50
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
He he, nimam kaj privat pisat, k' nimam nobenih skrivnosti...

Konkretno za KYB povprašajte pri avto Markoviču v Škofji Loki. @gorgh, sigurno poznaš
Ima zelo ugodne cene. Konkretno za moj avto, pa je čist specifičen, sem dobil ponudbo za amortizer 170€ + 1 mesec čakanja, pri Markoviču za oba 175€, dobil v treh dneh. Imajo tudi amortizerje AL-KO, vendar jih jaz ne poznam. So pa cenovno ugodni.

Jaz sem pa delal vse sam. In ja, že za moj avto je 500€ več kot dovolj!
Na vrh
S60D5Gear
20 apr 2014, 14:25
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Hvala za konkretne informacije! Poznam Avto Markovic, tudi tam nabavljam za redne servise.

Je še kaj takega na podvozju, kar bi bilo pri teh kilometrih najbolje kar menjati?
Na vrh
noj
20 apr 2014, 18:39
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
@Damijan zakaj sachs poden? Sploh gleden na to, da so prva vgradnja v naše volvote, pa mercedese, bmwje... Tuji forumi postavljajo sachs in kayabo dokaj ob bok, oz. se bolj nagibajo ljudje k sachsu, če so sprobali oboje. Maš kakšne slabe izkušnje z sachsom?

Jaz osebno sachs ali pa bilstein. Sprobano. Dela noro dobro.

[ Uredi 20 apr 2014, 19:34 ]
Na vrh
mVm
20 apr 2014, 21:39
Član #1569
Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19
Objav: 134
Jaz sem menjal na S60 vse 4, vzel sem Sachs. Razen tega da se je avto manj nagibal v ovinkih ni bilo nekega napredka glede na vložen denar. Predvsem ne v udobju vožnje kar sem sam najbolj iskal pri menjavi!

Zdaj sem menjal na V70 in sem vzel Bilstein B4. Neverjetno ampak še slabše. Avto se manj nagne kot na starih, udobja spet od nikoder. Morda bi moral menjat še vse vzmeti.

Cene so pa take. Za Sachs sem izpljunil 330€ se mi zdi. Menjal sem zadnje vzmeti ker je ena počila po menjavi amortizerjev. Original je cca 100€/kos, jaz sem dal lesjofors, 110€ 2 kosa.

Za Bilstein B4 sem dal za vse štiri 290€ pri GMT Radlje ob Dravi.
Glede na rezultat skor da sumim, da so ti Bilestein ki sem jih kupil nek ponaredek ker so cene nekje za iste amortizerje skoraj dvakratnik tega kar sem plačal. Bom šel na test amortizerjev da vidim kaj je na stvari. Ali pa se pravi Bilstein začne šele od B6 navzgor in je B4 samo neki da zapolnijo luknjo na trgu.

Moj nasvet je da kupi tiste, ki jih dobiš najugodneje (po moji izkušnji Monroe). Obvezno menjaj spredaj gumo na vrhu vzmeti in opcijsko še ležaj amortizerja ker bo že vse podrto.
Na vrh
Damijan
22 apr 2014, 12:06
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@noj, sva že imela na forumu debato glede "Sachs sucks"! ;)

Prvo že to, da so običajni oljni Sachs dražji od twintube oljno-plinskih KYB.

Najbolj me je pa razočaralo to, da je ohišje amortizerja pri Sachsu tako slabo narejeno. Šalica na amortizerju, kjer je sedež vzmeti, se pod obremenitvijo zaviha navzdol in avto sede na tla. To se seveda ne naredi takoj, pri novih, se pa čez čas in brez predhodnih znakov.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete