Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Novi XC90

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Volvo. 4 life
15 jan 2015, 08:36
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Na vrh
Mihc V50 T5
15 jan 2015, 14:02
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Kaj mu manjka? O.O
Na vrh
UkiXC90
15 jan 2015, 14:23
Član #2888
Prijavljen dne: 23 avg 2012, 09:57
Lokacija: Ljubljana
Objav: 11
Lepo, lepo!
Na vrh
TomoVinkovic
17 jan 2015, 12:18
Član #12332
Prijavljen dne: 24 okt 2014, 19:30
Objav: 21
https://www.youtube.com/watch?v=gEtVI8xTrAg
Na vrh
pihler
17 jan 2015, 12:35
Član #2249
Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20
Objav: 150
hahaha krogci, zvezdica pa bmw se lahko skrijejo

čudovit
Na vrh
Ovlov
18 jan 2015, 22:45
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
p1hl3r je napisal(a): ...

hahaha krogci, zvezdica pa bmw se lahko skrijejo
čudovit


haha, če se krogci skrijejo, skoraj ni razlike
patetičen


Na vrh
Anže
18 jan 2015, 23:04
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
Tale Q7 je največja Audijeva sramota zadnjih let. XC90 je lepši v vseh pogledih.
Na vrh
Ovlov
18 jan 2015, 23:07
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Anže je napisal(a): ...

Tale Q7 je največja Audijeva sramota zadnjih let. XC90 je lepši v vseh pogledih.


Audi se bolj sramotit, kot se že, itak ne more.
Volvo pa se očitno začenja ...
Na vrh
alfaromeo
21 jan 2015, 11:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Madnoca sem na hitro pogledal in mislil, da je volvo
Na vrh
4volvo
21 jan 2015, 12:39
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
x2, na žalost!
Na vrh
spz_855
23 mar 2015, 20:32
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Zanimivo vabilo za novi xc90.

Na vrh
Kržo
23 mar 2015, 20:38
Član #2769
Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39
Lokacija: Vrhnika
Objav: 148
Lepo!
Na vrh
JG
24 mar 2015, 20:06
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Evo končno tudi v Sloveniji.

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=4150
Na vrh
4volvo
25 mar 2015, 08:30
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
V Avstriji, kjer so avti večinoma precej dražji, je osnovna cena 58k, s popustom 50 k EUR.

Kjer so pri KMAGU našli osnovno ceno 65k EUR, je zanimivo vprašanje.
Na vrh
JG
25 mar 2015, 08:52
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
To je pa res. Ker osnovna cena za D5 je tam 45k, plus DDV (22%) + DMV (11%) pa pridemo na cca 60k.

Verjetno bo šlo za dobre popuste kar na začetku ali pa je začuda tudi v Sloveniji podobno povpraševanje po tem avtu kot drugod po svetu.

[ Uredi 25 mar 2015, 09:07 ]
Na vrh
4volvo
25 mar 2015, 11:11
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
58.450 polna cena, 50.211 s popustom:

http://www.autogott.at/volvo/xc90/xc90-d5-awd-kinetic-225-ps-5-tueren-automatik
Na vrh
JG
25 mar 2015, 11:32
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
No tole pa ni uradno ane. Kar je uradnega iz A glede cen je tole:

http://esd.volvocars.com/local/at/pricelists/Volvo_XC90.pdf

Zdej kakšni so pa zares popusti pa vprašanje če je tale internetna stran tisto kar je potem v resnici za plačat.

Tako da tudi v A je XC90 po ceniku skoraj 60k eur za kinetic D5, popusti pa tako kot so povsod so tudi tu, samo vprašanje kako, da ni potem presenečenje ko ti rečejo recimo: ja 50k samo potem pa ni popusta na dodatno opremo,...itd.
Vprašanje če lepo naloženega XC90 D5 v A lahko odpelješ pod 70k s popusti (Inscription ail R-design), ne verjamem.

[ Uredi 25 mar 2015, 11:37 ]
Na vrh
4volvo
25 mar 2015, 13:17
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Tako ceno dobiš v katermkoli volvo salonu, ponudbe na tej strani so zavezujoče. To pomeni da je že od začetka cca. 14% popusta na list price.

V AT ceniku, ki si ga prilepil, je priporočena cena osnovnega modela točno toliko kolikor sem napisal - 58.450.

Kakorkoli, kdor ima na voljo finance za nakup takega avta, ima sladke skrbi. Večina nas lahko o takih zneskih sanja.
Na vrh
4volvo
25 mar 2015, 13:19
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Inscription T8 naj bi bil ravno okoli 70k EUR, opcij pa seveda še vedno ostane toliko, da ob izbiri CTRL+A zagotovo prideš na 90k EUR.
Na vrh
bauck
25 mar 2015, 20:28
Član #2528
Prijavljen dne: 28 dec 2011, 08:32
Objav: 9
Za primerjavo so cene na Madžarskem še nižje. Madžarska je znana kot država v Evropi, ki ima cenejše nove avtomobile.

Osnovna cena je pod 50k € za T8 pa malo manj kot 73k €.

Poleg tega pa je tudi DDV, če se ne motim 27%. Kar pomeni, da je neto cena za T8 57500€in od tega se odmeri DMV in slovenski DDV
Na vrh
JG
02 sep 2015, 13:04
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Novi XC90 se je zelo izkazal na testih varnost. Ta trenutek gre za najbolj varno vozilo v konkurenci. Še posebej z odliko je opravil glede delovanja vseh varnostnih pripomočkov.
http://www.euroncap.com/en/results/volvo/xc90/20976

Primer kako izgleda avtomatsko zaviranje pri:

XC90: https://www.youtube.com/watch?v=TEyL3N0aIdk&feature=youtu.be
Q7: https://www.youtube.com/watch?v=tmKF0fA_r1s

Q7 tudi pri nižji hitrosti ne opravi ravno z odliko.
Pa še ostali konkurentje (nekateri po velikosti, drugi po ceni):

http://www.euroncap.com/en/results/land-rover/range-rover/10934
http://www.euroncap.com/en/results/mercedes-benz/m-class/10936
http://www.euroncap.com/en/results/porsche/macan/7888
http://www.euroncap.com/en/results/audi/q7/20974
Na vrh
latimeria
04 sep 2015, 08:50
Član #12585
Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49
Objav: 52
Js pa lahko opišem izkušnjo z vožnjo novega testnega XC90 od KMAG-a z D5 motorjem.
Avtomobil je seveda na nivoju, Volvo je prešaltal na res trdnejše sedenje, z bolj športnimi sedeži in malce več dinamike (če upoštevamo tako velik avtomobil). Občutek je, kot da bi bil okrten kot razred manjši SUV - pohvale. Detajlov je kar nekaj, ki zeeeloo olepšajo interijer in olajšajo denarnico. V vožnji je odziven, 8-stopenjska avtomatika deluje hitro, poraba je bila od vseh zadnjih nekaj voženj, ki smo jih našli 9l, kar je malo....predvidevam da ga vsi potestrirajo konkretno. Je pa pri motorju minus, da so prešaltali na 4-cilindraše in to se pri dizlu konkretno sliši, pri dodajanju gasa ni tako žlahten kot 5 ali 6 cilindraš in zvok je resnično ogaben, kot da bi priganjal kakega Megana dizl....ampak kaj čmo...zelo upoštevajo ekologijo itd, da jih najbrž to več ne zanima. Nevem pa kako je v 4-cilindrskem kompresor-turbo motorju..
Prostora je ogromno, bili smo trije 190cm visoki. Materiali super, osnovno je že kar opremljen. Prestavljanje med načini vožnje dynamic, comfort, eco res prinese razlike (odzivnost, delovanje klime, najbrž tudi poraba, trdota volana zelo...)
Torej avtomobil je na nivoju, vendar bi ceno upravičil z vsaj 5 cilindrskim motorjem ;)
Na vrh
alfaromeo
04 sep 2015, 09:42
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Hvala za posredovane izkušnje!
Na vrh
Aleš
04 sep 2015, 11:00
Član #64
Prijavljen dne: 16 nov 2006, 17:39
Lokacija: KRANJ
Objav: 140
Tudi sam sem vozil, verjetno istega D5. Lep avto. Noter zelo minimalističen ... vse se dogaja na Tuch screanu. Pospeški tega D5 225KM me glih niso prepričali ... verjetno teža naredi svoje. Drugače pa je imel en kup pripomočkov, ki te naredijo skoraj sopotnika kot voznika ...
Ampak za 99.5K € ... ne hvala.
lp Aleš
Na vrh
uncle
22 okt 2015, 22:10
Član #670
Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55
Objav: 130
Jaz sem ga vozil včeraj.

Wau, zelo me je pozitivno presenetil. Top ozvočenje je res koncertna dvorana, glede na velikost vozila sem pričakoval slabše vozne lastnosti. Verjetno 8 stopenjski menjalnik naredi svoje in avto se mi zdi dovolj poskočen, ni pa seveda športnik. Ko se vsedeš noter se ti zdi da si v kombiju, tudi zunaj se zdi skoraj prevelik za naše ceste.
Osebno nisem fan SUV-ov ampak če bi mi dol viselo za porabo in 21 colske gume bi bil to dream car. Imam 190 cm in to je, lahko kar mirno zatrdim, najudobnejše vozilo v katerem sem sedel.

+
prostornost
udobje, sedeži
materiali
ozvočenje
igračkanje s touch screenom
vodljivost kot da si v manjšem avtu
mala švedska zastavica na sedežih

-
za 2.0 4 valjnika močan motor, a ob priganjanju se preveč "visoko" dere (ne pravim, da bi noter moral biti kak V8, verjetno je T8 z elektriko bolj uglajen)
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete