|
|
(850) LMM & cukanje
|
|
bvogri | 11 mar 2007, 15:10 | |
| Član #36Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574 | No uglavenm včeraj sem se vozil in kar anenkrat je močno začelo moriti motor... potem mi je začel ugašat. Žačela je goreti tudi lučka za lambdo. Nekako sem ga spravil do parkirišča, kjer sem odklopil LMM konektor... tako da sem avto spravil domov. No avto je tako sedaj teče v rezervnem programu. Rabim torej nov LMM Zanima pa me ali so vsi LMMji od B5254S enaki in ali ga ima kdo na foromu....ali pa njegov prijatelj????? :rezanje:
[ Uredi 14 mar 2007, 16:24 ] | Na vrh | |
volvo5er | 11 mar 2007, 17:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Moj prijatelj ga ima, za dodatne informacije pokliči kar mene. | Na vrh | |
Damijan | 12 mar 2007, 08:37 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Zna biti razlika med 850/S-V70 zaradi ožičenja!?!??!?
Imam enak motor in merilec za moj avto stane bivših 80k SIT! www.herkules.si
Bric priporoča alternativo, Pierburg, če obstaja za tvoj avto. Zadeva ima 2 senzorja, je neprimerno cenejši. In če ti crken en senzor, ne boš občutil.
Poročaj, kako boš rešil z rabljenim. | Na vrh | |
bvogri | 12 mar 2007, 09:36 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No včeraj sem bil pri petru in sva zamenjala to stvarco. No ker mi je kontrolna lučka še vedno gorela, sem šel danes zjutraj stvar resetirat. No sedaj avto dela dobro in upam da je stvar zrihtana, lučka ne gori več, poraba se mi zdi normalna....
Pero TNX!!!!!
Upam da bo zdj ql
Aja še mal OT: Lih včeraj sva se pogovarjala, da s karavanom ni nobenih problemov ta moder pa kar nekaj stavka vsake toliko....nevem kako to, kjub temu da ma 70kkm manj
[ Uredi 12 mar 2007, 09:38 ] | Na vrh | |
mikko | 12 mar 2007, 09:50 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| LMM sem moral tudi jaz na alfi kupit in menjat vse cevi.. Uradno bi dal okoli 70 tisočakov sit, ampak sem dobil vse novo za 38k sit Draga je ta zadeva... | Na vrh | |
Damijan | 12 mar 2007, 10:30 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| bvogri je napisal(a): ... ... No ker mi je kontrolna lučka še vedno gorela, sem šel danes zjutraj stvar resetirat...
Jaz sem se pri mojem S70 tudi nekaj igral in se vozil z odklopljenim LMM-jem. Seveda je javil napako, gorela je lučka, a čez nekaj časa se je sama od sebe ugasnila.
| Na vrh | |
bvogri | 12 mar 2007, 15:51 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Zakaj ste spremenili naslov teme v V70, če imam 850??? in sploh ni karavan
@mikko- No zanima me zakaj si moral pri alfi menjati poleg senzorja tudi cevi... in ali obstajajo after market LMMji????...ali kako si prišel ugodneje skozi????
@Damjan- Obstaja možnost, da se ti zadeva sama isklopi, če računalnik po nevem kolko vžigh ne javi napake... No jaz sm ga včeraj kar nekajkrat vžgal... pa je še vedno gorela. Mogoče bi ugasnila, samo sem preveč perfekcijonist glede avtomobilov, da bi gledal kontrolne lučke kako mi bijejo v glavo :rezanje: ... pa sem raje šel resitirat, ker je itq bilo brezplačno
Ampak malo me daje občutek, da premalo potegne... Verjetno v resnici ne... ampak pač.... nemorem si pomagat, pa ga mal testiram danes.
[ Uredi 12 mar 2007, 15:57 ] | Na vrh | |
bvogri | 12 mar 2007, 18:07 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Je***ti zdj sm se vozu in je začel kr cukat..... ju3 grem pogledat če bi lahko bilo krivo kaj drugega kot zamenjani LMM Ker čene bom moral najti novega | Na vrh | |
alfaromeo | 12 mar 2007, 19:02 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Meni je tudi enkrat nekaj svetilalučka (lambda). Peljal na servis zamenjali neko cevko in od takrat(cca 50kkm) okej .... Se pa nič ne spomnim da bi kaj cukal in kako je pospeševal, ker ga nisem nič "testiral" | Na vrh | |
mikko | 12 mar 2007, 19:33 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| @bvogri : Ker sem kupil alfo, ki je bila brez tega, ker so iz moje vzeli ven in dali v eno drugo..Potem mi je pa en fejst mož vse to zrihtal Maš mislim, da tudi neke aftermarket fore,ampak jaz sem dal kar lepo vse original notri. | Na vrh | |
volvo5er | 12 mar 2007, 21:19 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Naj ti avto še enkrat priklopijo na tester, pa se bo verjetno videlo, v čem je napaka. | Na vrh | |
alfaromeo | 12 mar 2007, 23:48 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| volvo5er je napisal(a): ...
Naj ti avto še enkrat priklopijo na tester, pa se bo verjetno videlo, v čem je napaka.
| Na vrh | |
bvogri | 14 mar 2007, 16:14 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ja razdelilno kapo sem zamenjal že kekšne 3 mesece nazaj... tako da tukaj ne bo rešitve.... Včeraj sem probal tudi drug LMM, od prijatelja, ki ima prav tako ta motor (safrane 2,5), pa je bilo približno enako ..... No ko bom zbral malo časa grem na diagnostiko... pa bomo videli v katerem grmu tiči zajec :Z
Stvar je v tem, da začne cukat ko se avto ogreje :wacko: Ima kdo idejo zakaj bi se to dogajalo.... Začne ga dušiti pri polnem gasu... medtem ko simptomov praktično ni ko je avto mrzel | Na vrh | |
AljAž | 14 mar 2007, 17:08 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Možno je da moraš zamenjat svečke. Ker se s časom znucajo. Mi smo to morali narediti na Safranu z 2.5 Volvo mašino. Je cukal, ampak povsem "random." Potem je delal bp. | Na vrh | |
bvogri | 14 mar 2007, 17:20 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Svečke so bile tudi zamenjane pri prejšnem servisu ;), pa tudi kable sem premenjal iz enega na drugega volvota včeraj (imamo dva doma)... Nič bolje | Na vrh | |
bvogri | 21 mar 2007, 17:22 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ewo danes sem končno odpravil vse težave... Damjan je imel prav ko je sumil vžigalni sistem. Stvar je v tem, da je bil slab zadnji kabel in je posledično prekurilo še razdelilno kapo. No danes sem šel v motomat in kupil after market kable, razdelilno kapo in rotor ter pred eno uro vse zmontiral. Zamenjal sem vse kable, kjub temu da imam še eno garnituro doma, vendar se mi zdita že obe napol prepereli :rezanje: in potem raje nisem kombiniral, ker imam že tako dovolj težav za nekaj časa :Z Avto sedaj dela bolje kot nov Skupaj 150€- najdražji so bili kabli- 115€ No moj problem, da nisem ugotovil v čem je napaka je to, da sem zamenjal kable in kapo iz drugega volvota- vendar ne oboje hkrati pač pa posebaj... nisem namreč vedel, da lahko kabel prežge kapo . Tako sem bil prepričan, da je napaka drugje
No ugotovil sem, da imajo izgleda volvoti (850), kar nekaj težav s temi stvarmi, saj smo podoben remont vžigalnega sistema že pred leti naredili na Interclassu, vendar na GLEju.
ŠE ENA INFORMACIJA- INTERCLASS - Za resitiranje lučke za napako na vbrizgu (LMM), so me hoteli uskubiti za 60€, potem so mi na Lekšetu nardil đabe. Enkrat lahko rečem pohvala Lekšetu
No upam da je za nekaj časa konec cirkusa z GLTjem, ker je res zadnje čase nekaj bolehen. Čas bi bil, da bi nehal stavkat.
[ Uredi 21 mar 2007, 17:35 ] | Na vrh | |
volvo5er | 21 mar 2007, 18:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Me veseli da si popravil zadevo. :rezanje: | Na vrh | |
MiRo | 22 mar 2007, 09:11 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|