|
|
Moj "hibridni" sved v40 2.0T Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Volvej | 25 maj 2015, 10:06 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Vrhunsko! Baje da se vse da če se hoče in zgleda tudi, da kar obvladaš te zadeve. | Na vrh | |
thor43 | 29 maj 2015, 16:15 | |
| Član #4682 Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07 Objav: 79
| Hvala! Iskreno povedano, res sem se dosti naucil ker sem pac trmast in hocem dolocene stvari resit, mam pa "neki" predznanja iz elektronike to moram priznat | Na vrh | |
thor43 | 29 maj 2015, 16:24 | |
| Član #4682 Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07 Objav: 79
| Naletel sem spet na en problem.. in sicer na regulatorju pritiska na "rail-u" se mi je ze lani odlomil tisti del kamor se nastavi cevko.. "pitaj boga" zakaj pride iz tovarne ta del plasticen in ne kovinski?! v glavnem lani sem to resil z nastavkom ki je spodaj na sliki cisto levo. Tesnil sem s teflonskim mazilom. Po vsem tem cajtu se je zgleda vse skupaj zrahljalo in mi je zadnjic pri vziganju tastarega motorja zacel puscat bencin na regulatorju.. (zrahljalo se je verjetno ker navoj ki sem ga naredil lani ni bil bogve kaj)
Zdaj sem imel namen vse skupaj zrihtat na enak nacin ampak s tavecjim nastavkom, ki sem ga mel namen dat strugarju da mi zmanjsa fi navoja. Preveliko ne sme bit ker bi cene pobral notranje stene. Na sliki spodaj.
Na sreco sem pri kolegu v garazi danes nasel enak nastavek z nekim vmesnim navojem! The day is saved! In tako mi ni bilo treba porabiti tistih 100+ evrov za nov regulator
| Na vrh | |
thor43 | 02 sep 2015, 00:41 | |
| Član #4682 Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07 Objav: 79
| Po dolgem premoru zaradi selitve, dela itd sva si s kolegom koncno vzela cas in menjala motor..
avto na dvigalu..
t4 se na stojalu
levo t4 pripravljen za "transplant", desno 2.0T pripravljen za rezervne dele ;P
se zadnja slika "na prostosti"
kasneje nisem vec nic pametnega slikal razen ene ideje. spodnji nosilec motorja je bil cisto zjahan.. ker pa imamo v druzini hokejiste sem uporabil dva paka katera sta pasala kot tata na mamo v ohisje starega nosilca.. najprej sem izrezal ven gumo..
potem pa vse skupaj vstavil (zbil s kladivom, presa je trenutno kot nalasc nedelujoca)
skratka.. omenjal sem da mi je uspelo na moj ecu naloziti mape t4 motorja. to je res ampak sem kasneje imel probleme z immobilizerjem. ni neresljiv problem ampak trenutno to ni prioriteta. cilj je uporabiti T3 turbino tako da bom v vsakem primeru rabil nekaj malo bolj nastavljivega se pravi nek piggyback ecu in v tem primeru je cisto vseeno ali je ecu v avtu tisti z 2.0T mapami ali s T4 mapami. ampak naj povem da motor laufa zelo lepo s trenutno kmecko konfiguracijo in sicer.. 320cc injektorji (sivi - se cimprej menjajo s 480cc vendar cakam strugarja da mi naredi distancnike saj so krajsi in se ne vpnejo v rail), 2.0T ecu, 2.0T (12T) turbina.. in 1m auspuha te dneve si bom vzel cas da dokoncam celotni izpusni sistem ter zagnjavim strugarja za tiste distancnike. v pripravi je tudi senzor pritiska in temperature olja, prikaz na lcdju s pomocjo arduina ali po primorsko "arduinota"
bom posnel kak video preden montiram celoten izpusni sistem ) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5972 najnovejši član: Twxqrprob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|