Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Moj "hibridni" sved v40 2.0T

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Volvej
25 maj 2015, 10:06
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Vrhunsko! Baje da se vse da če se hoče in zgleda tudi, da kar obvladaš te zadeve.
Na vrh
thor43
29 maj 2015, 16:15
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Hvala!
Iskreno povedano, res sem se dosti naucil ker sem pac trmast in hocem dolocene stvari resit, mam pa "neki" predznanja iz elektronike to moram priznat
Na vrh
thor43
29 maj 2015, 16:24
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Naletel sem spet na en problem.. in sicer na regulatorju pritiska na "rail-u" se mi je ze lani odlomil tisti del kamor se nastavi cevko.. "pitaj boga" zakaj pride iz tovarne ta del plasticen in ne kovinski?! v glavnem lani sem to resil z nastavkom ki je spodaj na sliki cisto levo. Tesnil sem s teflonskim mazilom. Po vsem tem cajtu se je zgleda vse skupaj zrahljalo in mi je zadnjic pri vziganju tastarega motorja zacel puscat bencin na regulatorju.. (zrahljalo se je verjetno ker navoj ki sem ga naredil lani ni bil bogve kaj)


Zdaj sem imel namen vse skupaj zrihtat na enak nacin ampak s tavecjim nastavkom, ki sem ga mel namen dat strugarju da mi zmanjsa fi navoja.
Preveliko ne sme bit ker bi cene pobral notranje stene. Na sliki spodaj.


Na sreco sem pri kolegu v garazi danes nasel enak nastavek z nekim vmesnim navojem!
The day is saved! In tako mi ni bilo treba porabiti tistih 100+ evrov za nov regulator
Na vrh
thor43
02 sep 2015, 00:41
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Po dolgem premoru zaradi selitve, dela itd sva si s kolegom koncno vzela cas in menjala motor..

avto na dvigalu..


t4 se na stojalu


levo t4 pripravljen za "transplant", desno 2.0T pripravljen za rezervne dele ;P


se zadnja slika "na prostosti"


kasneje nisem vec nic pametnega slikal razen ene ideje. spodnji nosilec motorja je bil cisto zjahan.. ker pa imamo v druzini hokejiste sem uporabil dva paka katera sta pasala kot tata na mamo v ohisje starega nosilca.. najprej sem izrezal ven gumo..


potem pa vse skupaj vstavil (zbil s kladivom, presa je trenutno kot nalasc nedelujoca)


skratka.. omenjal sem da mi je uspelo na moj ecu naloziti mape t4 motorja. to je res ampak sem kasneje imel probleme z immobilizerjem. ni neresljiv problem ampak trenutno to ni prioriteta. cilj je uporabiti T3 turbino tako da bom v vsakem primeru rabil nekaj malo bolj nastavljivega se pravi nek piggyback ecu in v tem primeru je cisto vseeno ali je ecu v avtu tisti z 2.0T mapami ali s T4 mapami.
ampak naj povem da motor laufa zelo lepo s trenutno kmecko konfiguracijo in sicer.. 320cc injektorji (sivi - se cimprej menjajo s 480cc vendar cakam strugarja da mi naredi distancnike saj so krajsi in se ne vpnejo v rail), 2.0T ecu, 2.0T (12T) turbina.. in 1m auspuha
te dneve si bom vzel cas da dokoncam celotni izpusni sistem ter zagnjavim strugarja za tiste distancnike.
v pripravi je tudi senzor pritiska in temperature olja, prikaz na lcdju s pomocjo arduina ali po primorsko "arduinota"

bom posnel kak video preden montiram celoten izpusni sistem )
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete