Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

s60 motor engine servise

Avtor objava
haris
14 jul 2014, 21:43 Predogled tiskanja
Član #10997
Prijavljen dne: 15 maj 2014, 13:52
Objav: 5
Pozdravljeni. Ali se je kdo kdaj srecal z tem problemom kot jaz. Skratka pohodim plin v 2 al pa 3 prestavi nad 3000 obratov se mi uklopi motor servise in auto nevlece in negre vec kot 120kmh mehanik mi je rekel da je mogoce ventilj turbine... Ali ima kdo mogoce ze iskusnjo z istim problemom kot jaz ??? Lp
Na vrh
Godward
14 jul 2014, 22:41
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Meni se je nekaj dni nazaj pojavil enak problem. Potem sem avto vgasnil in še enkrat prižgal in se napaka do zdaj ni več pojavila.
Peljal sem na tester k Janezu v Pernico in je bilo preveč starih napak da bi lahko točno vedel. Stestiral je neki tlačni valj ampak je bil ok. Sedaj je pobrisal vse napake, in če se bo napaka znova pojavila, peljem nazaj k njemu.

Lahko pa so nosilci motorja, ta valj za tlak turbine ali pa kake cevke.
Na vrh
haris
15 jul 2014, 00:19
Član #10997
Prijavljen dne: 15 maj 2014, 13:52
Objav: 5
Nosilci so zamenjani. Sam mehanik volva prau ventilj turbine. Sam przge se enkrat pa pol 4-5 dni nc pa zespet pol se przge. Ta tedn mam narocen pr mehaniku pa da vidm kaj je. Upam dam da je turbo ok.
Na vrh
mVm
15 jul 2014, 08:18
Član #1569
Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19
Objav: 134
Če ti puščajo nosilci motorja potem fašeš EngineServiceRequired že pri speljevanju ker ti nosilci morajo tesnit do 1500 obratov, potem niso več pod vakumom in se ventil ki to krmili zapre.
Ti imaš težave ali pri turbo governor ventilu ali pa pri tem manjšem ventilčku ki krmili nosilce (da ne zapre) ampak to je ful manj opcij.
Za turbo ventil obstaja vodič (http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=122035 kako se spuca mrežico, ki se zapolni s sajami ampak je to še kar zahteven poseg ker ventil ni narejen da se ga razdira. Cena novega je pa okrog 160€. Lahko probaš, če imaš čas
Še en pokazatelj da je ta ventil v okvari je če ti smešno zapiha pri motorju takoj po pospeševanju ko spustiš gas.

Pri ostalih poškodovanih ceveh (na in iz turbine, na intercooler) navadno ne meče v zasilni ampak konkretno kadi. Edino če se cev na turbo popolnoma sesede pod vakumom ki ga ustvari turbo ob pospeševanju in ne bi v motor prišlo več nič zraka bi fasal limp mode.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 49, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete