|
|
S40...Problem
|
|
Mario27 | 15 jul 2014, 21:35 | |
| Član #2726Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36 Objav: 62 | Lp imam en problem,ki se ga nekako ne morem znebiti,že dlje časa.Prva stvar je problem zavorna čeljust zadnja na sovoznikovi strani.Bila je obnovljena sedaj pa zopet blokira in s tem se felga pregreva.Kaj bi lahko bilo narobe in kaj v mojem primeru storiti?
Drugi problem je pa ročna zavora.Namreč ročko se lahko premika sz enim prstom gor in dol tako je postala mehka.Ko je zategnjena do konca prime dobro.Kdo pozna rešitev teh dveh problemov.
Lp Mario | Na vrh | |
thor43 | 15 jul 2014, 21:42 | |
| Član #4682 Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07 Objav: 79
| Pozdravljen Kako ti blokira? Da niso diski zviti mogoce?
Glede rocne, si mogoce probal zategnit zajlo, matico? | Na vrh | |
Mario27 | 15 jul 2014, 22:24 | |
| Član #2726 Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36 Objav: 62
| hmm diski niso zviti ker je bilo pred 15000km menjanmo vse novo.Čeljust ne spusti dovolj ploščic z diska.Mehanik je rekel,da treba menjat za novo čeljust.ročnma je bila že tudi naštelana in problem je ponovno nastal.je mogoče to kaj povezano z blokiranjem čeljusti. | Na vrh | |
Shorl | 16 jul 2014, 00:20 | |
| Član #2816 Prijavljen dne: 01 jul 2012, 21:20 Objav: 28
| Ja, problema sta direktno povezana, hec pa je v blokiranju čeljusti. Notri v mehanizmu (oziroma puša pred mehanizmom) zarusta in zato ta mehanizem za ročno 'šteka' in ima ročna 'luft', oziroma se ročica premika brez vskega upora. Na mestu to nekako rešiš z nasiljem- potolčeš magari s ključem za kolesa (ker ga imaš pač pri sebi), da stvar popusti, ampak imaš isti problem praktično takoj, ko naslednjič zategneš ročno... Ker pa nasilje dolgoročno ne prinaša rešitve, boš najbrž moral čeljust menjati...
Jaz sem sovoznikovo sam obnovil in sedaj dela, je pa začela stokati tista na voznikovi strani. Vzel sem penetracijsko olje, ga špricnil pod manšeto in razgibaval. Načeloma to učinkuje, je pa treba postopek dokaj pogosto ponavljati. Zdaj obe nalubriciram, ko se začnejo kazati najmanjši znaki štekanja in nimam nekih problemov.
Lp, Mohor
[ Uredi 16 jul 2014, 00:25 ] | Na vrh | |
bbf | 16 jul 2014, 07:21 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Mehanik je rekel blablalbla. treba je zdret in spolerat batek, pomenjat gumice. preverit, če zajla za ročno ne šteka in sistem za uravnavanje zavor glede na obtežitev avtomobila ali če gumilajtenga ne prepušča. Vsako tolčenje in špricanje je brzveze. Če je bila čeljust pravilno obnovljena, jo je brezveze menjat, ker bo spet štekalo. | Na vrh | |
Shorl | 16 jul 2014, 13:15 | |
| Član #2816 Prijavljen dne: 01 jul 2012, 21:20 Objav: 28
| No, jaz govorim iz svoje perspektive. Z zajlo ni bilo popolnoma nič narobe. Batek ni bil zarustan, tudi gumice so bile OK ko sem podiral čeljust, bila pa je zarustana puša za ročno, ker pač pride vlaga prek manšete v čeljust. In tam pač pomaga lubriciranje in razmigovanje. Predvsem pa je treba redno uporabljati ročno. Tolčenje pomaga, kot sem rekel, takrat ko zašteka, da lahko normalno voziš. Če pa bi puščala gumilajtnga, bi bili problemi popolnoma drugi kot pa štekanje ročne...
[ Uredi 16 jul 2014, 13:20 ] | Na vrh | |
bbf | 16 jul 2014, 13:17 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ni nujno. imel sem gumilajtngo, ki je bila zabita, in ni sprostila pritiska nazaj. s pedalom je šlo olje čez, nazaj pa ne več.. | Na vrh | |
Mario27 | 20 jul 2014, 18:03 | |
| Član #2726 Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36 Objav: 62
| Pozdravljeni.Zadevo sem preveril sam in nasel v cem je problem.celjust,ki se nahaja na zadnji strani voznikova stran.lepo se vidi ko se rocna zategne da mehanizem rocne na celjusti lepo zagrabi in popusti do konca.na sovoznikovi strani pa lepo zagrabi ampak ko se rocna popusti se mehanizem na celjusti ne vrne do kraja nazaj.in tudi ko se rocna zategne kolo na sovoznikovi strani ne prime dovolj.mozno ga je premikati z rokami.v cem je problem? | Na vrh | |
sebaveh | 20 jul 2014, 23:31 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Sva že dva Sem imel popolnoma isti problem. Nazadnje sem ga peljal Janezu, da mi je menjal diske (so bili še originalni ampak že s prevelikim robom in sem raje kar menjal). Čeljusti pa je menjal gumice in namazal mehanizem. Pa bomo videli kako dolgo bo. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|