Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S40...Problem

Avtor objava
Mario27
15 jul 2014, 21:35 Predogled tiskanja
Član #2726
Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36
Objav: 62
Lp imam en problem,ki se ga nekako ne morem znebiti,že dlje časa.Prva stvar je problem zavorna čeljust zadnja na sovoznikovi strani.Bila je obnovljena sedaj pa zopet blokira in s tem se felga pregreva.Kaj bi lahko bilo narobe in kaj v mojem primeru storiti?

Drugi problem je pa ročna zavora.Namreč ročko se lahko premika sz enim prstom gor in dol tako je postala mehka.Ko je zategnjena do konca prime dobro.Kdo pozna rešitev teh dveh problemov.

Lp Mario
Na vrh
thor43
15 jul 2014, 21:42
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
Pozdravljen
Kako ti blokira? Da niso diski zviti mogoce?

Glede rocne, si mogoce probal zategnit zajlo, matico?
Na vrh
Mario27
15 jul 2014, 22:24
Član #2726
Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36
Objav: 62
hmm diski niso zviti ker je bilo pred 15000km menjanmo vse novo.Čeljust ne spusti dovolj ploščic z diska.Mehanik je rekel,da treba menjat za novo čeljust.ročnma je bila že tudi naštelana in problem je ponovno nastal.je mogoče to kaj povezano z blokiranjem čeljusti.
Na vrh
Shorl
16 jul 2014, 00:20
Član #2816
Prijavljen dne: 01 jul 2012, 21:20
Objav: 28
Ja, problema sta direktno povezana, hec pa je v blokiranju čeljusti. Notri v mehanizmu (oziroma puša pred mehanizmom) zarusta in zato ta mehanizem za ročno 'šteka' in ima ročna 'luft', oziroma se ročica premika brez vskega upora.
Na mestu to nekako rešiš z nasiljem- potolčeš magari s ključem za kolesa (ker ga imaš pač pri sebi), da stvar popusti, ampak imaš isti problem praktično takoj, ko naslednjič zategneš ročno... Ker pa nasilje dolgoročno ne prinaša rešitve, boš najbrž moral čeljust menjati...

Jaz sem sovoznikovo sam obnovil in sedaj dela, je pa začela stokati tista na voznikovi strani. Vzel sem penetracijsko olje, ga špricnil pod manšeto in razgibaval. Načeloma to učinkuje, je pa treba postopek dokaj pogosto ponavljati. Zdaj obe nalubriciram, ko se začnejo kazati najmanjši znaki štekanja in nimam nekih problemov.

Lp,
Mohor

[ Uredi 16 jul 2014, 00:25 ]
Na vrh
bbf
16 jul 2014, 07:21
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Mehanik je rekel blablalbla. treba je zdret in spolerat batek, pomenjat gumice. preverit, če zajla za ročno ne šteka in sistem za uravnavanje zavor glede na obtežitev avtomobila ali če gumilajtenga ne prepušča. Vsako tolčenje in špricanje je brzveze. Če je bila čeljust pravilno obnovljena, jo je brezveze menjat, ker bo spet štekalo.
Na vrh
Shorl
16 jul 2014, 13:15
Član #2816
Prijavljen dne: 01 jul 2012, 21:20
Objav: 28
No, jaz govorim iz svoje perspektive. Z zajlo ni bilo popolnoma nič narobe. Batek ni bil zarustan, tudi gumice so bile OK ko sem podiral čeljust, bila pa je zarustana puša za ročno, ker pač pride vlaga prek manšete v čeljust. In tam pač pomaga lubriciranje in razmigovanje. Predvsem pa je treba redno uporabljati ročno.
Tolčenje pomaga, kot sem rekel, takrat ko zašteka, da lahko normalno voziš.
Če pa bi puščala gumilajtnga, bi bili problemi popolnoma drugi kot pa štekanje ročne...

[ Uredi 16 jul 2014, 13:20 ]
Na vrh
bbf
16 jul 2014, 13:17
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
ni nujno. imel sem gumilajtngo, ki je bila zabita, in ni sprostila pritiska nazaj. s pedalom je šlo olje čez, nazaj pa ne več..
Na vrh
Mario27
20 jul 2014, 18:03
Član #2726
Prijavljen dne: 01 maj 2012, 16:36
Objav: 62
Pozdravljeni.Zadevo sem preveril sam in nasel v cem je problem.celjust,ki se nahaja na zadnji strani voznikova stran.lepo se vidi ko se rocna zategne da mehanizem rocne na celjusti lepo zagrabi in popusti do konca.na sovoznikovi strani pa lepo zagrabi ampak ko se rocna popusti se mehanizem na celjusti ne vrne do kraja nazaj.in tudi ko se rocna zategne kolo na sovoznikovi strani ne prime dovolj.mozno ga je premikati z rokami.v cem je problem?
Na vrh
sebaveh
20 jul 2014, 23:31
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Sva že dva Sem imel popolnoma isti problem. Nazadnje sem ga peljal Janezu, da mi je menjal diske (so bili še originalni ampak že s prevelikim robom in sem raje kar menjal). Čeljusti pa je menjal gumice in namazal mehanizem. Pa bomo videli kako dolgo bo.
Na vrh
Spletna stran

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete