Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

števec volvo s 60

Avtor objava
jvolvo
24 jul 2014, 13:11 Predogled tiskanja
Član #11742
Prijavljen dne: 24 jul 2014, 12:47
Objav: 1
pozdravljeni,imam v okvari števec gori mi lučka za motor pa nič druga,sem razstavo števec in ugotovil da je bil števec že popravljen saj je na tiskanem vezju napisan datum popravila, zanima me ali je gdo ki je po pravo števec imel zazmiraj mir s števcem,je pa fora da če tiskano vezje malo ukrivim pa začne delat,lp
Na vrh
T0ny
24 jul 2014, 14:12
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Volvo števci so dokaj delikatne zadevšne. Ponavadi se začne kvariti če je bil avto malo "popravljen" kar se km tiče.
Si probal fiksirati malo ukrivljenega noter, da ne boš še enkrat popravljal ? In poglej vse lote če je slučajno oksidiralo oz. "počil" lot da ne prevaja vsega tako kot je treba (ker ko uviješ se pomoje sklene tokokrog spet in deluje normalno)
Na vrh
Augi
24 jul 2014, 14:49
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Ja, moj ze 4 leta po popravilu deluje brezhibno. Problem je da marsikdo misli da vse zna, na koncu pa naredi vec skode kot koristi (tudi meni so pri eni avtoelektroniki fentalu procesor, pa ni bil krivec za nedelovanje)
Hladni loti se niti pod lupo ne vidijo ker je problem v poroznosti cina

[ Uredi 24 jul 2014, 14:50 ]
Na vrh
T0ny
24 jul 2014, 15:03
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Glede poroznosti se da s domačo pečico vse poštimat. Mi je uspelo že par vezji tako usposobit. Vržeš v pečico vezje na 200° za 5-10min z čipovjem navzgor. In tako se cin spet utekočini in zapolni mikro razpoke.

Če boš dejansko proviral tako DIY rešitev, nisem kriv za posledice Poguglaj malo Reflow soldering, če te dejansko zanima.
Na vrh
Augi
24 jul 2014, 17:54
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
@tony, jaz tega nebi počel, z displayem na vezju... pomaga pri kakšnem drugem tiskanem vezju, ampak je to zelo kratkotrajna rešitev... ne vem zakaj imam jaz spajkalnik ponavadi med 300 in 340 stopinjami nastavljen ko kaj lotam...
Na vrh
T0ny
25 jul 2014, 12:19
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Drži kakšno leto potem se spet začne zajebavat ja.. Vem da so potrebne višje temperature ampak potem bi skuril tudi čipe, upore in kondenzatorje pri 5-10min na 300°. Za skurit kak element je zdosti par sec držat spajkalnik gor
Na vrh
kozarec111
15 avg 2014, 11:20
Član #11911
Prijavljen dne: 14 avg 2014, 16:44
Objav: 1
Pozdravljen,

imel sem podoben problem, poleg lučke za motor je gorela še lučka za var. pas. Vse ostalo je bilo mrtvo. Števec sem poslal modelu, ki oglašuje na Bolhi (v brskalnik vtipkaš s60 in ga najdeš na 2. strani) in ga je popravil. Strošek: 100 €, mesec in pol po popravilu še vedno deluje.

LP, Gregor
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 71, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete