Ve kdo slučajno za karamboliranega ali kako drugače poškodovanega XC90 V8 AWD ali pogojno tudi S80 V8 AWD? Mika me swap V8 motorja in AWD v mojega V70 D5.
Augi je napisal(a): ...
Volvej je napisal(a): ...
Ve kdo slučajno za karamboliranega ali kako drugače poškodovanega XC90 V8 AWD ali pogojno tudi S80 V8 AWD? Mika me swap V8 motorja in AWD v mojega V70 D5.
Ti maš preveč denarja
Volvej je napisal(a): ...
To zaenkrat še žal nimam. Moja ideja bi bila prodat moj D5 motor, menjalnik, turbino, intercooler, pa potem prihranim še za DPF delete, ki je sicer v planu, pa željo po menjavi 5st ročnega na 6st ročni menjalnik, ki za sabo potegne še menjavo vztrajnika in sklopke. Tako da pomoje ne bi smelo bit neke hude razlike v stroških. Dobro pol za tankat je drugo, samo totih 5.000 km ki jih jaz letno naredim :-)
Predvsem tale video me je čist navdušil, se splača pogledat celega, na začetku še ni tako zanimivo:
Ampak eni pa imate ideje. Prvič kje boš dobil tak avto v SLO, ko je celih mogoče 10kom. Drugič pa kako boš inštalacijo, menjalnik, pogone in motor prestavil iz avta ki je generacijo novejši brez ogromnih stroškov.
Pa veliko sreče
Volvo. 4 life je napisal(a): ...
Volvej je napisal(a): ...
Ve kdo slučajno za karamboliranega ali kako drugače poškodovanega XC90 V8 AWD ali pogojno tudi S80 V8 AWD? Mika me swap V8 motorja in AWD v mojega V70 D5.
Tukaj imaš boljši projekt .. manual swap in imaš problem rešen ;)
Volvej je napisal(a): ...
@Volvo. 4 life: Ne T6 mi žal ni zanimivi, jaz bi mel V8 motor predvsem zaradi zvoka. Prejšnji teden se je v Belgiji na dražbi prodal 2007 S80 V8 kompleten celi za dobre 4k, tak da bi strtega pomoje moral dobiti za dobra 2k. Samo bi itak rabil XC90 kolikor sem gledal, ker prednji most paše kar na šraufe na V70 phII.
Res pa je, da se vse da če se hoče.
Drugače pa tale V8 ob dodatni podpori 2 turbin na 0,7bar proizvede 600 KM. To bo sigurno projekt enkrat v prihodnosti, ko bo več denarcev.
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...
wopa bato to pa ni tko slabo sam z tunningom potegne precej €€€
Volvej je napisal(a): ...
Tuning itak da potegne ogromno €€€, sam swap pa v primeru da dobiš poceni osnovo in prodaš svoj motor s priteklinami verjetno ne bi smel bit tako ogromen strošek.
bbf je napisal(a): ...
sam pa smešno zgleda V8 prečno postavlen...
alfaromeo je napisal(a): ...
Ljudje, ki delajo S40 in XC70II V8 swape, sedaj čakajo novi XC90...
Volvej je napisal(a): ...
alfaromeo je napisal(a): ...
Ljudje, ki delajo S40 in XC70II V8 swape, sedaj čakajo novi XC90...
Ne razumem tega stavka?
alfaromeo je napisal(a): ...
alfaromeo je napisal(a): ... Ljudje, ki delajo S40 in XC70II V8 swape, sedaj čakajo novi XC90...
ali drugače
Teh swapov ne dela "revež", ki čez leto nabija renstan krompir z zeljem, se vozi s kolesom naokoli, ker je edino svoje vozilo razdrl in čaka neke ultra ugodne kose iz druge strani sveta, navdih pa je našel na zanimivih interent straneh, med tem ko čaka na naslednji rok izpitov.
Volvej je napisal(a): ...
Aja, ker meni pa ni bilo jasno kakšno vezo ima V8 swap z novim XC90, ki ne ponuja V8 motorja. LoL
Volvej je napisal(a): ...
Logično bi še mogoče blo, da bi rekel da čakajo na novega S60 / V60 Polestar. Nevem zakaj bi kdo vzel V8 motor iz XC90 in ga dal v V70, potem bi pa za naslednji avto kupo XC90, ker potem bi že prej lahko kupo XC90???
alfaromeo je napisal(a): ...
Take stvari počnejo ljudje, ki imajo dovolj oziroma preveč denarja.
Volvej je napisal(a): ...
alfaromeo je napisal(a): ...
Take stvari počnejo ljudje, ki imajo dovolj oziroma preveč denarja.
Aha, tako je to. Hvala da si mi razložil, ker jaz sem pa di sedaj mislil, da to delajo predvsem ljudje, ki imajo premalo denarja.
Mislim eh... to pri nas v SLO, ko prideš z nekim entuziazmom pa idejo, se redko najdejo ljudje kot je @Mihc V50 T5, ki vidijo ustvarjalnost, navdih in potencial. Ostali pa kar neke kontre tučete. Mi je žal, da sem sploh kaj napisal, ker dosedaj na tem forumu še tak nisem niti ene stvari ki sem želel kupiti dobil, pa prodal tudi ne. Dejansko sem večino Volvo delov do sedaj prodal v HR. Namesto da bi razvili neko konstruktivno debato in razmišljali v smeri kaj vse je potrebno narediti za takšen swap in konec konec, lahko tudi dejansko okvrino sešteli stroške, če je to že po prvi objavi tako potrebno, napišete kar da to nima smisla, da je brezveze.
Na srečo imam kup kolegov, ki jih je moja ideja (čeprav verjetno še ne bo takoj realizirana) navdušila in so mi takoj z entuziazmom pripravljeni pomagat pri predelavi.
vajtsnejk je napisal(a): ...
alfaromeo je napisal(a): ...
Take stvari počnejo ljudje, ki imajo dovolj oziroma preveč denarja.
Pa denar ni vse, z tem samo pridobiš lahko lažne kolege. Ki itk ne bojo ob strani stali kadar boš jih rabil.
Da se bomo lahko pogovarjali bolj konkretno, me zanima:
0. Na koliko € ocenjuješ tak projekt, brez odštevanja quasi prodanih kosov donor vozil? 1. Misliš narediti street legal vozilo ? 1.1Če da, kje in kako boš vozilo homologiral oziroma kaj vse je potrebo pri taki predelavi imeti, da vozilo opravi homologacijo brez prijatljev 2. Je školjka dovolj močna za tak motor? Koliko je motor težji od obstoječega? Če je razlika velika bo potrebno nekaj nardtiti s sprednjimi vzmetmi in amortizerji 3. Hlajenje? Obstoječi hladilnik je verjetno premajhen? Je dovolj prostora za večjega? 4. Dovod zraka ? 5. Izpušni kolektorji, se lahko uporabijo original ali je potrebno narediti custommade? 6. Izpusšni sistem je verjetno tudi premajhen? 7. Obstoječa črpalka goriva verjetno ne ustreza.
Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
Na hitrco:
0. Nevem. To je najbolj odvisno od cene za katero dobiš donor vozilo + kakšnega jurija za drobnarije, pomoje.
1. Za homologacijo je potrebno imeti potrdilo o strokovni vgradnji motorja, ki ga lahko izda samo uradni servis. Ker takšen motor ni bil nikoli v tej karoseriji, se mi zdi da tega na uradnem servisu ne moreš dobiti. O tem sem se pozanimal za tem, ko mi je ideja prešinila misli in mislim, da to pri nas uradno ni izvedljivo, to je predvsem največja pomankljivost tega projekta.
2.V8 motor B8444S tehta 190 kg, D5 tehta 185 kg.
3. Hladilnik bi dal aluminijasti za S60/V70 serijo od do88.se, ki ima boljše hladilne lastnosti od originalnega.
4. Za dovod zraka še nisem gledal nobenih točnih shem, glede na to, da je airfilter na enaki strani, ne bi smelo biti problema. Zraven tega je ideja odstraniti hupe izza maske in jih prestaviti pod blatnik (standard swedespeed predelava).
5. Izpušni kolektorji se lahko uporabijo original od V8, od tam naprej ko prideta oba skupaj pa je verjetno treba narediti custommade?
7. Ja zato bi rabil donor car, da prestaviš vse od računalnikov za motor, AWD, števce, praktično celo elektriko daš od XC90, s katere pobereš tudi dele kot so bencinska pumpa.
Za vednost: Upam, da je komu vsaj zanimivo tole brati in se pogovarjati o takšni predelavi. Zaenkrat je zaradi težav s homologacijo in pomanjkanja poškodovanih XC90 V8, sam prestavljam za v prihodnost.
Zbiješ ceno za 1k, v avto vložiš 5k EUR (konkreten servis motorja, menjalnika, gume, morebitne nedelujoče stvari (4C itd.) in imaš za 15k avto, ki bo po mehansko podoben novemu.
Manj kot 15k te tvoja sanjska predelava ne bo prišla (sploh street legal ne), ali si vračunal mesece. oz. leta, ko boš čakal na dele, klel nad nekompatibilnostjo delov s tvojo školjko (el. napeljava in vse ostale zadeve, ki jih je omenil že alfaromeo).
Težko (nemogoče?) boš B8444S sparil z manual menjalnikom. Razen če dobiš menjalnik od: http://en.wikipedia.org/wiki/Noble_M600 vendar je tu motor nameščen vzdolžno, tako da je to no-go.
Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
Ne S80 mi sploh ni všeč, tak isto ne XC90, poanta vsega je ustvarit V8 karavana P2, ker P3 je tudi že bilo izvedeno in ni nobena umetnost. Menjalnik je v osnovi mišljen avtomatski od XC90 V8 skupaj z AWD. Sicer nisem ljubitelj avtomatika, tako da bi verjetno bila boljša osnova V70R AWD 6MT, kjer že imaš AWD in še ročni menjalnik. Če se bom kdaj spravil delat, vas obvestim, zaenkrat kot sem že zgoraj napisal še ne, je pa ideja fina.
Upam, da je komu vsaj zanimivo tole brati in se pogovarjati o takšni predelavi.
Meni je sedaj postalo zanimivo, ker je več informacij.
Si prepričan, da zadeva ne more postati street legal. Kakšna je osnova, da postane predelano vozilo legalno. Če dobiš profesionalnega monterja/varilca in z načrti/izračuni dokažeš, da stvar drži tudi ne gre?
Menim, da je cena donor vozila 20 - 30 % cene celotnega projekta.
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Zanimive čitabe! Jaz bom pa kupil XC90 V8 oprema "sa sve", pa bom dal noter mlinček D5 136kW. Zame bo k sem bolj počasnelca k vse kar se mi mudi, je zjutraj po kavi.